Motorkote και λοιπά βελτιωτικά προσθετα

  • Thread starter Thread starter Phoenix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τι παίζει βρε αγόρια με αυτο το υλικό ;;
Υπάρχει ;
Ειναι καλο ;
Που το βρίσκουμε ;
 
:D:D:D:D:waiting:
 
Εκει που ψάχνω είδα και κάποιο
Militec και κάποιο Mai
 
αντε παλι τα ιδια...στεργιο για να μην κοπαει το μηχανακι σου, ριξτου πριονίδι :pointu:
 
Δεν ξερω φιλε αλλα,















εχει στα sex shops..
το αντιστοιχο για τον αναβατη..:p
 
Trade wind , εχω δει Opel manda να βγάζει το 2ο γύρο σε δεξιοτεχνία χωρίς λάδια, στην 1η είχε βάλει το σιρόπι.
Έβαλα στο μοτερ και θα βάλω διαφορικό και κιβώτιο στο σέρβις.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Κακό δεν κάνει, αλλά δεν κάνει και κάτι παραπάνω από ένα σύγχρονο καλό ημισυνθετικό λάδι.
Τσάμπα λ7...:cool:
 
Το λοιπον, το.χω βαλει στα τεσσερα τελευταια μου οχηματα (Διτροχα και τετρατροχα)

Στο SAXO VTS (Σε λαδια-σασμαν) : Καμμια διαφορα
Στο KL 650: Εδω, ΕΙΔΑ! διαφορα στην αποδοση! (Υποθετω οτι επειδη ειχε τα πιο λιγα "αλογα" απ'ολα γι'αυτο ηταν αισθητο)
Στο GS (Σε λαδια-διαφορικο): Kαμμια διαφορα
Στο GRAND VITARA 1.9 diesel (Σε λαδια και μπρος-πισω-κεντρικο διαφορικο): Καμμια διαφορα
Τελος, διαφορα στην καταναλωση δεν ειδα σε ΚΑΝΕΝΑ!

Αυτα! Νομιζω οτι περισσοτερο ψυχολογικο ειναι το θεμα (Οτι ντε και καλα θα προστατευσει στην "κακια στιγμη" aka ξαφνικη απωλεια λαδιων..)
 
Καλύτερη δουλειά κάνουν 2-3 άλλα πρόσθετα που είναι αποδεδειγμένα και πωλούνται για αυτό το σκοπό.

Liqui Moly Öl-Verlust Stop.
Σταματάερι τις διαροές λαδιού από τις τσιμούχες ή ξεραμένες φλάντζες. Ειδικά για τσιμούχα στροφάλου και σασμάν. Οι ιδιότητές του είναι να μαλακώνουν και να επαναφέρουν τις "καμένες" τσιμούχες που έχουν ξεραθεί και οι οποίες αφήνουν τη διαρροή. Επαναφέρει την ελαστικότητά τους δηλ.
Σου γλυτώνει χρήματα από λύσιμο κινητήρα, σασμάν για αντικατάσταση τσιμούχας.

Liqui-Moly Racing Bike Oil
Κάτι σαν το motorκote, αλλά με εγγυημένο αποτέλεσμα.. Έχει ιδιότητα να δημιουργεί φιλμ στα μεταλικά μέρη κινητήρα ή σασμάν ή και διαφορικού, ανάλογα αν το ρίξεις στην μηχανή ή στο σασμάν. Αυτό τι κάνει... : Κολάει στα μεταλικά μερη, έτσι εκεί που δε προλαβαίνει το λιπαντικό να λιπαίνει, η φθορά είναι πολύ λιγότερη καθώς το φιλμ προστατευει τα "στεγνα" κινούμενα μέρη. Ιδανικό για την προστασία των εκκεντροφόρων, που στο ρελαντί λόγω της ισχνής λειτουργίας της αντλίας λαδιού οι εκκεντροφόροι δουλεύουν "στεγνα". Ιδανικό για γρανάζια σασμαν που έχουν κάποια "ευαισθησία" σε σκληρη χρήση, διαφορικά κλπ.

Liqui-Moly Radiator Cleaner
Καθαρίζει τα ψυγεία νερού. Το ρίχνεις κάνεις 2-3 βόλτες και βγάζεις τα νερά. Ότι σκουριές έχει το ψυγείο βγαίνουν έξω, επίσης βρωμιές, άλατα, κλπ.


Έχω δοκιμάει τα 2 πρώτα, επίσης σε φίλους που τα έχω συστήσει, κάποιος μου ανέφερε ότι γλύτωσε τσιμούχα στροφάλου (μεγάλο κόστος για αλλαγή) και διαροές από την αντλία νερού στο αυτοκίνητο.. κάποιος άλλος, το ριξε στη βαλβολίνη και γλύτωσε διαρροές από τη φλάντζα σασμαν, κάποιος έβαλε το radiator cleaner και γλύτωσε από θερμοκρασίες στο ψυγείο νερού.
Φθηνά εύχρηστα, τα βρίσκεις παντού σε τιμή λογική !!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Επίσης για τους πιο ανήσυχους υπάρχει το
SLICK 50 ENGINE
Ποστατεύει τον κινητήρα στις υπερθερμάνσεις.. και αυτό δοκιμασμένο προιόν.
 
 
Επαναφέρω το θεμα
 
Δοκίμασα στον Γκάντι, γιατί είναι γνωστό ότι τα χονδα καίνε λαδακια....το παρακάτω αμερικλανικο.

Μετά από 1000 χλμ , πρώτη φορά δεν συμπλήρωσα λάδια.
Θα συνεχιστειι το τσεκαρισμα και τα ξαναλέμε



82816bb64e39d9a27a8df8c80abce9fe.jpg


advphone
 
Δοκίμασα στον Γκάντι, γιατί είναι γνωστό ότι τα χονδα καίνε λαδακια....το παρακάτω αμερικλανικο.

Μετά από 1000 χλμ , πρώτη φορά δεν συμπλήρωσα λάδια.
Θα συνεχιστειι το τσεκαρισμα και τα ξαναλέμε



82816bb64e39d9a27a8df8c80abce9fe.jpg


advphone
Δεν πατιναρει ο συμπλέκτης...?
 
Δεν πατιναρει ο συμπλέκτης...?
Όχι....είναι για μηχανακια

Να συμπληρώσω ότι έχει μαλακώσει γενικά η λειτουργια
 
Σε αεροψυκτο μοτερ εχω χρεισιμοποιησει το Λ-Μολλυ και το Μοτοκοτε σε διαφορετικες περιοδους

Με το 2ο ειδα μια μικρη διαφορα στο στροφαρισμα-πιο ησυχο κατα 20% σε συνδιασμο με κορυφαιο λαδι....

το πρωτο το εβαλα διχως ιδιαιτερες διαφορες-δεν καταλαβα καμια-και το εβαλα και σε ενα υγροψυκτο παλι διχως αισθητο αποτελεσμα.....
 
Όχι....είναι για μηχανακια

Να συμπληρώσω ότι έχει μαλακώσει γενικά η λειτουργια
Ενδιαφέρον...
Γράψε ότι άλλο παρατηρήσεις στην πορεία.
 
Το motorkote σε παλαιά οχηματα βελτιώνει τη λίπανση του μοτερ συμφωνα με τις αναφορές που μπορει να διαβάσει καποιος στο ιντερνετ
Το εχει βαλει φίλος μου σε κορολα του 1989 κ δε καιει γραμμάριο λαδι κ ολα ειναι πιο smooth


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Γράψε και από πού το παίρνουμε. Όχι για εμένα. Είναι για φίλο ενός γνωστού.
 
Γράψε και από πού το παίρνουμε. Όχι για εμένα. Είναι για φίλο ενός γνωστού.
Από τον Λαμπριανίδη το πήρα εγω
 
Back
Top Bottom