Γι'αυτό κρατάω το 1050 ......Αυτό το τελευταίο είναι μεγάλη αλήθεια.
Γεγονός είναι ότι εδώ και χρόνια τα μεγάλα ονοφ δεν "χωράνε" στους τυπικούς επαρχιακούς, όντας γραναζωμένα σαν τα παλιά τουριστικά και έχοντας δύναμη παλιού σουπερσπορ. Δεν υπάρχει χώρος να απλώσει το μηχανάκι παρά μόνο στην ΕΟ και αυτό υπό συνθήκες. Το ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο είναι απείρως πιο άνετο από κλασικό στριτ, σε σφιχτό δρόμο έχουν τα ίδια μειονεκτήματα.
Γεγονός επίσης ότι σκεφτόμενος το επόμενο βήμα από τώρα, ενώ θέλω το 1290R γιατί έχει όλη την δυναμική του XR με την άνεση του 950 και εμφάνιση σούπερ οπότε είναι "το καλύτερο από όλους τους κόσμους", δεν ξέρω μήπως είναι τελικά εξίσου "πολύ" και εξίσου "λάθος" για την τυπική βόλτα και τελικά η κατηγορία 800/890/950/1100 της τράιουμφ/ΚΤΜ/ντουκάτι/χόντα είναι πιο σωστή, δίνοντας την δυνατότητα να το "ζορίσεις" στον επαρχιακό και να μην σου ζαλίσει τα @@ στην ΕΟ επιστρέφοντας, ο εξοπλισμός τους είναι πρακτικά ίδιος με τα μεγάλα πια.
Σημαντικό είναι και το κόστος συντήρησης το οποίο δεν το κοιτάζει κανείς σχεδόν και το δίκτυο συντήρησης που επίσης πέφτει σε δεύτερη μοίρα.
Έχω και άλλη απορία που δεν είναι απορία αλλά θα την συζητήσουμε σε άλλο νήμα.
.
.
.
.
.
. μέχρι να το δώσω