Multi V4s Vs KTM 1290 s Vs BMW 1250 adv

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αυτό το τελευταίο είναι μεγάλη αλήθεια.

Γεγονός είναι ότι εδώ και χρόνια τα μεγάλα ονοφ δεν "χωράνε" στους τυπικούς επαρχιακούς, όντας γραναζωμένα σαν τα παλιά τουριστικά και έχοντας δύναμη παλιού σουπερσπορ. Δεν υπάρχει χώρος να απλώσει το μηχανάκι παρά μόνο στην ΕΟ και αυτό υπό συνθήκες. Το ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο είναι απείρως πιο άνετο από κλασικό στριτ, σε σφιχτό δρόμο έχουν τα ίδια μειονεκτήματα.

Γεγονός επίσης ότι σκεφτόμενος το επόμενο βήμα από τώρα, ενώ θέλω το 1290R γιατί έχει όλη την δυναμική του XR με την άνεση του 950 και εμφάνιση σούπερ οπότε είναι "το καλύτερο από όλους τους κόσμους", δεν ξέρω μήπως είναι τελικά εξίσου "πολύ" και εξίσου "λάθος" για την τυπική βόλτα και τελικά η κατηγορία 800/890/950/1100 της τράιουμφ/ΚΤΜ/ντουκάτι/χόντα είναι πιο σωστή, δίνοντας την δυνατότητα να το "ζορίσεις" στον επαρχιακό και να μην σου ζαλίσει τα @@ στην ΕΟ επιστρέφοντας, ο εξοπλισμός τους είναι πρακτικά ίδιος με τα μεγάλα πια.

Σημαντικό είναι και το κόστος συντήρησης το οποίο δεν το κοιτάζει κανείς σχεδόν και το δίκτυο συντήρησης που επίσης πέφτει σε δεύτερη μοίρα.


Έχω και άλλη απορία που δεν είναι απορία αλλά θα την συζητήσουμε σε άλλο νήμα.
Γι'αυτό κρατάω το 1050 ......
.
.
.
.
.
. μέχρι να το δώσω :rolleyes:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αντί για 1 μεγάλο θα προτιμούσα δυο μεγαλομεσαία.
Αντί για 2 μεγαλομεσαία θα προτιμούσα 3 μεσαία.
Αντί για 3 μεσαία θα προτιμούσα 2 μεσαία και 2 μικρά.

Αλλά στη πραγματικότητα μάλλον θα έπρεπε να είμαστε ευτυχισμένοι με ότι έχουμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η κατηγορία είναι για συγκεκριμένη χρήση, όπως για συγκεκριμένη χρήση είναι και οι μικρότερες.
Μιλάμε για πληθώρα επιλογών πλέον και εγώ κρατάω αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουμε σαν καταναλωτές... Πλέον.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εκεί νομίζω που "πατάνε" κάποια από τα σούπερ ντουπερ πολυεργαλεία, είναι ότι πλέον πολύς κόσμος δεν έχει τον ελεύθερο χρόνο για να ευχαριστηθεί 2 ή 3 "ειδικά" μηχανάκια. Με 1-2 βόλτες τον μήνα, σε ένα γκαράζ με 3 μοτοσυκλέτες, πολλοί θα σκεφτούν μήπως είναι καλύτερα να έχουν μια που να συνδιάζει αρκετές χρήσεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το προβλημα με τα πολυ μεγαλα ομως ειναι αυτο εν τελει. Οτι εχουν πολυ γκαζι που ειναι αξιοποιησιμο στην εθνικη μονο, ενω δεν εχουν σε καμμια περιπτωση την σταθεροτητα μιας στριτ μοτοσυκλετας στα πολλα χιλιομετρα. Το γκαζι λοιπον περα απο ανοιγματα απο χαμηλες ταχυτητες καταληγει να πηγαινει ουσιαστικα χαμενο, ενω στους πιο κλειστους δρομους, το συνολο ειναι χειροτερο απο τα "μικρα" πλεον 800-1000 αντιστοιχα μοντελα λογω μεγαλυτερου βαρους, βαρυτερων στροφαλων κλπ. Πιστευω πως ειναι ενα τρεντ που σε λιγα χρονια θα εκλογικευτει και θα επανελθει σε πιο φυσιολογικα κυβικα/μεγεθη η κατηγορια.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Eιχε ενδιαφερον ενα συγκριτικο μεταξυ ν4 και 1100 μουλτι αεροψυκτο απο το cycleworld στο σεξιον του χαντλινγκ. Οτι δηλαδη το αεροψυκτο οκ, αργο και καμμια επαφη σε φρενα κλπ σε σχεση με το καινουριο, αλλα περα του χαρακτηρα κλπ, στις στροφες το μηχανακι παρακαλαει να πεσει και να στριψει, ενω το καινουριο οχι. Οτι το παλιο δινει την αισθηση σπορτ μηχανης της περασμενης 10ετιας ενω το καινουριο, αυτο που ειναι, δηλαδη adventure με γκαζι.

Εχω και εγω τους ενδιασμους μου για την κατηγορια, εχω ξαναπει οτι σε αυτο το επιπεδο ισχυος και ροπης, δεν εχει νοημα ο 19αρης, οι μεγαλες διαδρομες και οι μαλακες αναρτησεις. Αυτα τα μοτερ θα ηταν πιο ταιριαστα σε μηχανακια σαν το SMT της κτμ, το μουλτι πρωτης γενιας σε ομορφο ομως, στον τιγρη 1050 και σε ενα tdm με σωστο κρατημα. Η σε καποιο σπορτ τουρινγκ. Δηλαδη πιο αθλητικο συνολο, χωρις να ειναι τιγκα στα πλαστικα και με φαρδος περιπτερου.

Αυτο δε σημαίνει οτι τα μηχανακια αυτα ειναι κακα, αλλα το να εχεις 1300 κυβικα και το μονο που να μπορεις να κανεις ειναι απλα σουζες μεχρι τα 140, ε αυτο ειναι λιγο μαλακια. Και ισως αυτος ειναι ο λογος, περαν του κοστους, που ο κοσμος στριβει σιγα σιγα προς τα μικροτερα.
για βαλε το συγκριτικο παλιου-καινουριου
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η αλήθεια είναι πάντως ότι αν έχεις τα λεφτά για τέτοιες μοτοσυκλέτες, δεν το σκέφτεσαι και πολύ. Παίρνεις αυτή που γουστάρεις και την απολαμβάνεις παντού, και στους επαρχιακούς και στις εθνικές.
Και τι έγινε που δε μπορείς να αξιοποιήσεις το γκάζι τους;
και τι έγινε που δεν έχουν το στήσιμο μιας sport touring για υψηλές ταχύτητες;

Το γεγονός ότι καβαλάς ένα Ducati Multistrada V4S, με όλη την μέχρι στιγμής εξέλιξη σε μοντέλο παραγωγής, με την ποιότητα κατασκευής σε πολύ υψηλά επίπεδα, με τα σχεδόν τελειότερα περιφερειακά, ακόμα και με το πρεστίζ που προσφέρει η Ducati σαν όνομα, είναι νομίζω αρκετά για να ικανοποιήσουν του υποψήφιους αγοραστές.

Προσωπικά αν τα φυσαγα τα φταλέ, θα την έπαιρνα με τα μάτια κλειστά.
Και ας με πέρναγαν τα 800αρια στους κλειστούς επαρχιακούς.
Και ας ταξίδευα με μουαγιεν 170 διβαλιτσος, και όχι 240 γιατί θα κουνουσε.
Αλήθεια ποιος ταξιδεύει ακόμα και με 200 χαω;;
Α, ναι.... Ο Μιμικος.
Ε... ας με πέρναγε ο Μιμικος.
Χαλάλι του.

Τα φράγκα κάνουν τη διαφορά στις επιλογές παίδες.
Ευτυχως δηλαδή.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Το προβλημα με τα πολυ μεγαλα ομως ειναι αυτο εν τελει. Οτι εχουν πολυ γκαζι που ειναι αξιοποιησιμο στην εθνικη μονο, ενω δεν εχουν σε καμμια περιπτωση την σταθεροτητα μιας στριτ μοτοσυκλετας στα πολλα χιλιομετρα. Το γκαζι λοιπον περα απο ανοιγματα απο χαμηλες ταχυτητες καταληγει να πηγαινει ουσιαστικα χαμενο, ενω στους πιο κλειστους δρομους, το συνολο ειναι χειροτερο απο τα "μικρα" πλεον 800-1000 αντιστοιχα μοντελα λογω μεγαλυτερου βαρους, βαρυτερων στροφαλων κλπ. Πιστευω πως ειναι ενα τρεντ που σε λιγα χρονια θα εκλογικευτει και θα επανελθει σε πιο φυσιολογικα κυβικα/μεγεθη η κατηγορια.
Τελικά καταλήγουμε οτι ενα ΚΤΜ 1050/1090, BMW 800 κλπ ειναι η καλύτερη λύση για την Ελλάδα? Μαζί με ενα on-OFF για εξερευνήσεις?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τελικά καταλήγουμε οτι ενα ΚΤΜ 1050/1090, BMW 800 κλπ ειναι η καλύτερη λύση για την Ελλάδα? Μαζί με ενα on-OFF για εξερευνήσεις?
Μη ξεχάσεις να βάλεις στην εξίσωση κι ένα glx :laugh:
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Συνήθως όταν συζητάμε για μιά μοτοσικλέτα πολλών κυβικών, το πρώτο πράγμα που ρωτάμε, που μας ενδιαφέρει και που η κουβέντα περιστρέφεται σχεδόν αποκλειστικά γύρω απ αυτό, είναι τα άλογα. Σπάνια γίνεται λόγος για τη ροπή, που προσφέρει απόλαυση στην οδήγηση και είναι βασικό συστατικό στριφτερότητας σε σφιχτούς επαρχιακούς δρόμους. Και μόνο για τη ροπάκλα, αυτό το τράβηγμα απ το μηδέν χωρίς κατέβασμα, που κάνει την οδήγηση άνετη κι αρχοντική, γνώμη μου, έχουν λόγο ύπαρξης τα κυβικά (οι έχοντες gs φαντάζομαι το γνωρίζουν καλά αυτό).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αχχχχχ κούλα....


 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αχχχχχ κούλα....


Για εμένα η καλύτερη τουριστική μοτό (και όχι μόνο) που έβγαλε η ktm.
Κρίμα που την σταμάτησε γρήγορα, όπως κ τα άλλα μοντέλα της άλλωστε.
Αυτή όμως είναι μοναδική :inlove:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για εμένα η καλύτερη τουριστική μοτό (και όχι μόνο) που έβγαλε η ktm.
Κρίμα που την σταμάτησε γρήγορα, όπως κ τα άλλα μοντέλα της άλλωστε.
Αυτή όμως είναι μοναδική :inlove:
Ψήνεται Μπιλάρα ;-)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σκέψεις Γιάννο, ούτε μπάρκο να ήμουν :woot:
Σκέφτομαι για 1200s, 1290
.
.
.
.1200 lc :rolleyes:
Στο τελευταίο πρέπει να μικρύνεις την γραμματοσειρά... :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom