Βασικα θα το οδηγησεις και μετα θα βλεπεις χαρλευ και θα σου τρεχουν τα σαλια.Πιστεύεις ότι ένας 19αρης μπροστά θα κάνει την μοτοσυκλέτας στρίβει σαν μια χαρλει;
Λαμβάνοντας υπόψιν τα δικά σου λεγόμενα θα έχω μικρότερο μεταξόνιο και μικρότερη διαδρομή ανάρτησης.
Γιατί να γίνει αυτο ;
Θέλω να βάλω 19αρι για βελτιωθεί η μοτοσυκλέτα στο χώμαΘα συμπεριφερεται σιγουρα περιεργα. Το θεμα με αυτες τις μετατροπες ειναι το πως ειναι η αρχικη γεωμετρια της μοτο. Επισης, γιατι θες να κανεις αυτη την αλλαγη;
Αν θες να παρεις μια ιδεα για το πως θα στριβει μετα, προφορτισε τερμα το μπροστινο και αποφορτισε τερμα το πισω ελατηριο. Αν σου αρεσει, ισως σου αρεσει και με τον 19αρι μπροστα.
Ευχαριστώ πολύ για την εμψύχωση!Με ξενίζει σαν ιδέα αλλά γιατί να μην το προσπαθήσεις για τον χαβαλέ...
Δεν έχω δει πουθενά τέτοια μετατροπή, ούτε στο διαδίκτυο. Πας στο (πολύ) ψάξιμο λοιπόν και δεν βοηθάει το γεγονός ότι η Ducati δεν είχει μοτοσυκλέτα με 19αρη μπροστινό τροχό μέχρι πολύ πρόσφατα ώστε να υπήρχε πιθανοτητα να ταίριαζες κάτι.
α, έχω δει τέτοια μετατροπή σε tracer 900 αλλά ο τύπος (στις ΗΠΑ βεβαίως, βεβάιως) είχε βάλει τροχό με ακτίνες, φτιαχτό.
Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λεςΒασικα θα το οδηγησεις και μετα θα βλεπεις χαρλευ και θα σου τρεχουν τα σαλια.
Ενα καλο οδηγικα μηχανακι ειναι αποτελεσμα μιας λεπτης ισορροπιας μεταξυ καποιων παραμετρων. Οι πολυ βασικες ειναι η γωνια καστερ, το ιχνος, το μεταξονιο, η θεση του κεντρου βαρους, η θεση οδηγησης, οι διαδρομες και ρυθμιση των αναρτησεων και το γκαζι. Η ντουκατι και η καθε σοβαρη ντουκατι οταν βγαζει ενα μηχανακι στην αγορα περναει μηνες κανοντας δοκιμες για να δει τι συνδυασμοι παιζουν και πως αυτοι παιζουν. Εσυ βαζοντας τωρα ενα 19ρι μπροστινο τροχο σε μηχανη επιδοσεων που ειναι σχεδιασμενη για 17ρι αλλαζεις τα περισσοτερα νουμερα απο τα προαναφερθεντα χωρις να κανεις τιποτε απο αυτα που εκανε η ντουκατι οταν πηγε απο το 17ρι μουλτι στο 19ρι. Οι πιθανοτητες κατι τετοιο να παιξει ικανοποιητικα ειναι αντιστοιχες με αυτες του να βαλεις πιθηκο σε γραφομηχανη και να περιμενεις να γραψει την εξισωση του Σρεντινγκερ.
Δες για παραδειγμα χαρακτηριστικα γεωμετριας μηχανων που βγαινουν με δυο διαφορετικες διαστασεις τροχων και πως αυτα αλλαζουν, οπως πχ μουλτι 17 νς μουλτι 19, tiger 19 vs tiger 21, 1290 19 νς 1290 21 κ.α και θα καταλαβεις τι εννοω...
ΥΓ.
Αν μιλουσες για gs με τελελεβερ τα πραγματα θα ηταν πιο απλα λογω αναισθησιας του μπροστινου σε αλλαγες γεωμετριας.
Ευχαριστώ!Βάλε ένα Dunlop Mutant επάνω και θα έρθει ένα βημα πιο κοντά σε αυτό που εχεις στο μυαλό σου. 19αρη τροχο δυσκολα πράγματα.
Συγουρα!Sorry που ίσως σου φανεί κάπως αυτό που θα πω, αλλά μην το κάνεις.
Αλλιώς πουλα το Multi σε κάποιον που θα το εκτιμήσει για αυτό που είναι και τσίμπα ένα mts950 ή κάποιο άλλο έτοιμο, στημένο με 19αρι μπροστινό με περισσότερο on-off προσανατολισμό.
Δυστυχώς όχι, δεν ταιριάζειΔεν βρίσκω δυστυχώς το link...
Ο 19αρης του Multistrada Enduro να μπαίνει άραγε?
Κατ αρχας, με τον 19ρι θα εχεις και μεγαλυτερο ιχνος και μεγαλυτερη καστερ, οχι μικροτερα. Και μαλιστα κατα πολυ. Συνηθως στα ιδια μηχανακια που εχουν αλλη διασταση στον μπροστινο τροχο οι τιμες αυτες ειναι πολυ κοντα. Στα συγχρονα μεγαλα και βαρια μαλιστα, στην εκδοση του μεγαλυτερου τροχου η καστερ μειωνεται δεν αυξανεται ωστε να μη χανεται το στριφτερον. Επισης, ο μεγαλυτερος τροχος θελει και μεγαλυτερο μεταξονιο, εσυ θα εχεις ελαφρως μικροτερο.Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες
Παρ'ολλα αυτά ξαναλέω, όπως και ο ίδιος λες ,ολλες αυτές οι τιμές σε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα με 19αρι είναι αυξημένες
Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα στριβει σαν ένα χαρλει όπως λες ,ενώ σου ξαναλέω θα έχω μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερη διαδρομή ανάρτησης, μικρότερο ίχνος, μικρότερη καστερ, ψηλότερη θέση κέντρου βάρους κτλπ
Ναι χρειάζεται δουλειά και θα έχω προβλήματα,το ξέρω
Μόνο πίσω βάζει χωμάτινο ο Μπίλι.Υπάρχει άτομο με χωμάτινα λάστιχα σε 17ρηδες που έχει γυρίσει όλα τα βουνά της Ελλάδας (με nc700). Νομίζω tkc80, δεν ξέρω διαστάσεις για 17ρηδες. Όλα γίνονται, με μέτρο.
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λεςΚατ αρχας, με τον 19ρι θα εχεις και μεγαλυτερο ιχνος και μεγαλυτερη καστερ, οχι μικροτερα. Και μαλιστα κατα πολυ. Συνηθως στα ιδια μηχανακια που εχουν αλλη διασταση στον μπροστινο τροχο οι τιμες αυτες ειναι πολυ κοντα. Στα συγχρονα μεγαλα και βαρια μαλιστα, στην εκδοση του μεγαλυτερου τροχου η καστερ μειωνεται δεν αυξανεται ωστε να μη χανεται το στριφτερον. Επισης, ο μεγαλυτερος τροχος θελει και μεγαλυτερο μεταξονιο, εσυ θα εχεις ελαφρως μικροτερο.
Το οτι σε τερματισμα της μπροστινης αναρτησης μπορει να καρφωσεις τη ροδα σε κανα ψυγειο το θεωρω το λιγοτερο τραγικο της ολης ιδεας.
Στο χωμα στις ευθειες ναι, θα ειναι καλλιτερο (αρκει να μη τρεχεις ). Οπουδηποτε αλλου θα γινει κ♡λος.
Μπορεις να κανεις ενα πειραμα.....ανεβασε τα καλαμια στις τιμονοπλακες 2.5 εκ ωστε να πεσει η μουρη και δες ποσο τραγικα αλλαζει το χαντλινγκ. Αυτο που θες να κανεις ειναι το αναποδο x 10 λογω και του μεγαλυτερου τροχου.