New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
οχι τιποτα απλα νομιζα οτι το κτμ εβγαζε λιγοτερα
Μέχρι το 2008 είχαν 98 άλογα ονομαστικά Τα 2009 έως 2011 είχαν 105 ονομαστικά και από 2012 μέχρι τέλος είχαν 115 ονομαστικά πάντα, οπότε μάλλον αναφέρεται στα τελευταία
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
το αφρικα ποσα βγαζει
πατας κλικ στο λινκ που εβαλα παραπανω και τα βλεπεις.........ολα:D
Ελα ρε Χονδάκια...ΜΗΝ ντρέπεσαι :friend:...πές το...86,24 ...αυτά είναι...όλα. :pointu:



Η φωτό δείχνει ένα ράλυ κιτ / πακέτο που μπορούν να προσφέρουν. Θα βγάλουν και κιτ μόνο το φτερό μέχρι τέλος Μαρτίου (σύμφωνα με το advrider . com)
Επειδή το ξαναείδα κ το περιεργάστηκα επισταμένως σήμερα ,είμαι περίεργος για τον μηχανισμό πάκτωσης του κίτ ,καθώς κ για την τιμή του.
+ το ότι θα χρειαστεί νεα διάταξη και έξτρα μακρύτερο σωληνάκι φρένων για να γεφυρωθούν οι δαγκάνες.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Βαλε στην εξισωση οτι τα αλογα της ktm ειναι σχεδον 100 ενω της χοντα σχεδον 80... :friend:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μέχρι το 2008 είχαν 98 άλογα ονομαστικά Τα 2009 έως 2011 είχαν 105 ονομαστικά και από 2012 μέχρι τέλος είχαν 115 ονομαστικά πάντα, οπότε μάλλον αναφέρεται στα τελευταία
110 στο στρόφαλο...
Αυτό το "ονομαστικά" .... τι σημαίνει? Τα άλλα είναι ανώνυμα?:hungry::D
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
διαβαζοντας αλλο σαιτ,ειδα στην δυναμομετρηση του 1050 που εκαναν οτι βγαζει 84 αλογα,αντι τα 90 που λενε τωρα στην δυναμομετρηση του αφρικα:thinking:

μου φανηκε περιεργο να χανει μονο 5 αλογα μεχρι τον τροχο.
και διαβαζοντας το τεστ του 1050,μου αφησε την εντυπωση οτι το αφρικα πρεπει να ειναι δυνατοτερο-γρηγοροτερο:thinking:

http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/ktm-on-off-test/6368-dokimes-on-off-2015-ktm-1050-adventure.html
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βαλε στην εξισωση οτι τα αλογα της ktm ειναι σχεδον 100 ενω της χοντα σχεδον 80... :friend:
Προσπαθεις να "το τραβηξεις απο τα μαλλια" και αυτο φαινεται απο την λεξη "σχεδον" Σχεδον 100 και σχεδον 80!
Αυτο το σχεδον μας δινει μια διαφορα 20 ιππων Η αληθεια ομως ειναι οτι η διαφορα ειναι το μισο δηλαδη λιγο λιγοτερο απο 11 ιππους (97,14-86,24=10,94)! Και αυτα τα αλογα της διαφορας βρισκοντε 2000 στροφες πιο ψηλα στο ΚΤΜ
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ελα ρε Χονδάκια...ΜΗΝ ντρέπεσαι :friend:...πές το...86,24 ...αυτά είναι...όλα. :pointu:




Επειδή το ξαναείδα κ το περιεργάστηκα επισταμένως σήμερα ,είμαι περίεργος για τον μηχανισμό πάκτωσης του κίτ ,καθώς κ για την τιμή του.
+ το ότι θα χρειαστεί νεα διάταξη και έξτρα μακρύτερο σωληνάκι φρένων για να γεφυρωθούν οι δαγκάνες.
το αφρικα βγαζει 86,24 και το 1050, 84..........παρε τωρα πισω τα:friend:

πακτωσεις κανουν σε νεροσωληνες,αποχετευσεις,μπετα κλπ. και οχι σε μοτοσακα.....βλαχογατε:laugh::friend:
στα σοβαρα τωρα.....και που δεν εχει τρυπες στην κατω τιμονοπλακα,ο.κ ειναι φαουλ,αλλα σιγα το δυσκολο να του προσαρμοσεις ενα ψηλο φτερακι και ενα
μακρυτερο σωληνακι υψηλης
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Οχι δεν το ειπα γι αυτο σχεδον... εννοουσα οτι τα αλογα της κτμ ειναι βαρβατα, επιβητορες.. πως το λενε.. ενω απο το αφρικα δεν τα λες και αλογα... μουλαρια πιο πολυ..


Δεν εχω οδηγησει το αφρικα για πλακα τα λεω... :friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
πακτωσεις κανουν σε νεροσωληνες,αποχετευσεις,μπετα κλπ. και οχι σε μοτοσακα.....βλαχογατε:laugh::friend:
Πάκτωση = Ασφαλής Στερέωση ενός αντικειμένου σε κάποιο σταθερό σημείο.
Δεν τα'παιρνες που δεν τα'παιρνες τα γράμματα μικρός ,ψάξτο λίγο πρίν μιλήσεις...:UH:



στα σοβαρα τωρα.....και που δεν εχει τρυπες στην κατω τιμονοπλακα,ο.κ ειναι φαουλ,αλλα σιγα το δυσκολο να του προσαρμοσεις ενα ψηλο φτερακι και ενα
μακρυτερο σωληνακι υψηλης
Δύσκολο μπορεί να μην είναι ,αλλά όταν φτιάχνεις μια μοτοσυκλέτα αυτού του είδους τελευταίος κ καταϊδρωμένος ,κ την χρεώνεις ακριβά ,κ σε λένε και Χόνδα ,οφείλεις κ θα έπρεπε να έχεις μελετήσει τα λάθη του πρώτου διδάξαντα(αμα δεν καταλαβαίνεις τι σημάινει αυτό στείλε μου πμ ,μην γίνεις ρόμπα πάλι) και να τα αποφύγεις ,ή έστω να έχεις έτοιμη ,σχεδιαστική πρόβλεψη απαλοιφής(αμα δεν καταλαβαίνεις τι σημάινει αυτό στείλε μου πμ ,μην γίνεις ρόμπα πάλι) του προβλήματος.

Τώρα εσύ "μάστορη" ,μπορείς να πάρεις ένα τσέρκι ,να κόψεις 2 κομμάτια ,να τυλίξεις με δαύτα την κάτω τιμονόπλακα ,και να πριτσινώσεις πάνω τους ένα ψηλό φτερό.
Αλλά τα τσέρκια και τα λαμάκια είναι για να πακτώνεις νεροσωληνες, σωλήνες αποχέτευσης κλπ σε σκυροδεματικές κατασκευές(μπετά σημαίνει αυτό ,μην εκτεθείς) και οχι σε μοτοσακά.....βλαχοΚλούνη.:friend:
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Πάκτωση = Ασφαλής Στερέωση ενός αντικειμένου σε κάποιο σταθερό σημείο.
Δεν τα'παιρνες που δεν τα'παιρνες τα γράμματα μικρός ,ψάξτο λίγο πρίν μιλήσεις...:UH:




Δύσκολο μπορεί να μην είναι ,αλλά όταν φτιάχνεις μια μοτοσυκλέτα αυτού του είδους τελευταίος κ καταϊδρωμένος ,κ την χρεώνεις ακριβά ,κ σε λένε και Χόνδα ,οφείλεις κ θα έπρεπε να έχεις μελετήσει τα λάθη του πρώτου διδάξαντα(αμα δεν καταλαβαίνεις τι σημάινει αυτό στείλε μου πμ ,μην γίνεις ρόμπα πάλι) και να τα αποφύγεις ,ή έστω να έχεις έτοιμη ,σχεδιαστική πρόβλεψη απαλοιφής(αμα δεν καταλαβαίνεις τι σημάινει αυτό στείλε μου πμ ,μην γίνεις ρόμπα πάλι) του προβλήματος.

Τώρα εσύ "μάστορη" ,μπορείς να πάρεις ένα τσέρκι ,να κόψεις 2 κομμάτια ,να τυλίξεις με δαύτα την κάτω τιμονόπλακα ,και να πριτσινώσεις πάνω τους ένα ψηλό φτερό.
Αλλά τα τσέρκια και τα λαμάκια είναι για να πακτώνεις νεροσωληνες, σωλήνες αποχέτευσης κλπ σε σκυροδεματικές κατασκευές(μπετά σημαίνει αυτό ,μην εκτεθείς) και οχι σε μοτοσακά.....βλαχοΚλούνη.:friend:
:pointu:
Είστε απίστευτο δίδυμο και εσείς μαστόρια :D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
:pointu:
Είστε απίστευτο δίδυμο και εσείς μαστόρια :D
Και να φανταστείς οτι τρολλάρουμε ο ένας τον άλλον καθήμενοι δίπλα-δίπλα κ γράφοντας στον ίδιο υπολογιστή.
Κάτσε να ανοίξω λίγο την κάμερα να μας δείς.
κλίκ...και να΄μαστε >>>
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Λοιπόν ,επειδή έγινε μεγάλη κουβέντα εδώ για τα άλογα ,κ ποιά τα έχει περισσότερα κ μεγαλύτερα ,θα πω οτι προσωπική μου άποψη δεν έιναι μόνο πόσα άλογα βγάζει ένα μοτέρ ,αλλα πως τα περνάει στο δρόμο και τι αίσθηση σου αφήνει.

Σημερα ,όπως είπα παραπάν ,εντελώς τυχαία ,την ξαναείδα την κΑφρικα ,στο ίδιο μέρος.

Τελικά ,δεν ήταν ιδιώτη ,αλλά δημοσιογράφου ,ο οποίος την έχει πάρει για ολιγοήμερο test-ride.
Βλέπω κινητικότητα γύρω της ,κ τον δημοσιογράφο να δίνει τα κλειδιά σε έναν ώριμο κύριο για να την κάνει μιά δοκιμή.
Μετά απο κανα 15λεπτο ,ο ώριμος κύριος επιστρέφει ,ξεκαβαλάει ,και γύρω απο την Αφρικα στήνεται ένα πηγαδάκι εντυπώσεων.
Σιγά να μην έμενα στην απόξω.:D

Θα προσπαθήσω να μεταφέρω την κουβέντα με την καλύτερη δυνατή ακρίβεια.
Δημοσιογράφος: Πως σου φάνηκε;
Ωριμος Κύριος: Κοίτα ,κατ'αρχήν είναι πολύ άνετη ,έχει φρενάρες ,και έχει καταπληκτικές αναρτήσεις. Αποροφούν τα πάντα και δεν καταλαβαίνεις ούτε λακούβα ούτε τίποτα.
Δημοσιογράφος: Κατα τ'αλλα...αίσθηση...δύναμη.
Ωριμος Κύριος: Είναι ευκίνητη ,μου φαίνεται εύκολη στον χειρισμό μεσα στην πόλη ,πατάω καλά κάτω κ νιώθω ασφαλής στα επιτόπια κ στα αργά κομάτια. Μια χαρά.
Αλλά απο δύναμη ,τι να σου πω ,μέχρι τις 4500 δεν γίνεται τίποτα ,εκεί τρώω μιά κλωτσιά και λέω ΩΠΑ ,ΝΑ-ΤΑ ,και σε 1 δευτερόλεπτο φτάνει στις 7500 ,και ΤΕΛΟΣ.
Ούτε με τρόμαξε ,αλλά ούτε κ μ'ενθουσίασε πουθενά. Λίγη η δύναμή της για 1000άρι.

Κάπου εδώ μπαίνω σφήνα στην κουβέντα...
el-Gatto: Συγνώμη ,αλλά ,όταν λέτε "λίγη" ,τι εννοείτε;
Ωριμος Κύριος: Κοιτάξτε ,είχα στο παρελθόν και το 950 κ το 990 (ΚΤΜ) τα οποία υποτίθεται οτι έχουν τα ίδια άλογα ,αλλά κάθε φορά που άνοιγα το γκάζι με δαύτα ,χαμός-πόλεμος-μου μάκραιναν τα χέρια και μου βγαζαν χαρά ,χαμόγελα ,παντού και πάντα. Ε με αυτήν ,τίποτα ,όλα ήρεμα ,κι όταν πάει να γίνει κάτι ,τελειώνει αμέσως. Αυτό.
el-Gatto: Τι να πώ. Δεν ξέρω αν έχετε διαβάσει σχετικά ,αλλα τα πρώτα τεστ δυναμομετρήσεων αναφέρουν μέγιστη ροπή απο πολύ χαμηλά ,και σε σύγκριση με τα 950/990 , οι τιμές την δείχνουν δυνατότερη κατα 15-20% μέχρι τις 7500 που τελειώνει.
Ωριμος Κύριος: Τι να σας πω. Εγώ πάντως αυτά ακριβώς που ένιωσα περιγράφω. Δηλαδή χαμηλά μέτρια ,και μόλις πάς να γελάσεις τελειώνει.
Για να καταλάβετε τι εννοώ ,εγώ έχω αυτή την περίοδο το R1200LC ,το οποίο είναι φανταστικό στο ταξίδι ,και βέβαια δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτήν εδώ πουθενά σε δύναμη-στρίψιμο-φρένα-ευστάθια.
Είναι παντού πολύ ανώτερο. Μόνο σε ευχρηστία εντός πόλης και στο χώμα φαντάζομαι θα υπερτερεί η αφρικα.
Ηθελα να πάρω στον γιό μου την Αφρικα ,αλλά βαρέθηκε να περιμένει να κυκλοφορήσει ,κ φαγώθηκε να του πάρω το 1050ADV.
Εγώ δαγκωνόμουν κ δεν ήθελα να μπλέξω πάλι με δαύτα ,αλλα΄τελικά πρίν 5-6 μήνες του το πήρα.
Το πήρα κάποια στιγμή να το δοκιμάσω...Ε...αυτό ήταν...με το που το καβάλησα το γμμνο ,δεν ξανακαβάλησα το LC.
Το'χω στο γκαράζ ,μπριζωμένο στον συντηρητή ,απο το καλοκαίρι που πήγα Καππαδοκία ,και ούτε να πάω να το κοιτάξω δεν θέλω.
Δεν με ενδιαφέρει που υπάρχει στο γκαράζ μου.
Καβαλάω καθημερινά το 1050 και ψάχνω να βρώ δουλειές να πάω να κάνω.
Με κάνει το μηχανάκι απο μόνο του να πηγαίνω γρήγορα παντού.
Να κάνω διάφορα διασκεδαστικά με ευκολία και χωρίς να το επιδιώκω.
Και μόνιμα χαμογελάω μέσα απο το κράνος.
Και το βράδυ που γυρνάω σπίτι κ βλέπω στο πάνελ max speed 170-180 ,λέω όχι ρε πστ...που τα έπιασα αυτά εδω μέσα πάλι...δεν πρέπει να τον ξανακαβαλήσω το διάολο ,θα με στείλει.
Και δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια ή φόβο ,αφού τα ηλεκτρονικά δουλεύουν άψογα ,και το στήσιμό του είναι άψογο ,και όλα μου φαίνονται πολύ εύκολα.
Δεν θέλω να καβαλήσω το LC σου λέω ,με καταλαβαίνεις;
Θα το ξεμπριζώσω μόνο για να φύγω για μεγάλο ταξίδι ,γιατί εκεί είναι κορυφαίο.
Και τα λέω ολα αυτά γιατί το 1050 έχει κι αυτό τα ίδια άλογα υποτίθεται με την Αφρικα.(άντε να του πεί ο Κλούνης οτι το 1050 έχει κ λιγότερα)
Η ουσία όμως είναι ότι ,η αίσθηση που αποκόμισα απο το Αφρικα ,είναι σαν να έχει τουλάχιστον 20 άλογα λιγότερα απο το 1050.

Να φανταστείς οτι ακόμα και το LC δεν μου φαίνεται ιδιέταιρα δυνατότερο στην αίσθηση.
Κι επειδή έχω καβαλήσει πολλές μοτοσυκλέτες κι έχω εμπειρία αίσθησης ,πήρα κάποια στιγμή τον Σόλωνα(τον Κοντό) και του λέω ,ρε φίλε ,σίγουρα είναι μόνο 95 άλογα το μηχανάκι;
Μήπως το'χετε γαργαλήσει κ δεν μου το λέτε; Αυτό μου φαίνεται να έχει του λάχιστον +20 ακόμα.
Λέγε ,το'χετε κάνει 115 με κάποιο πρόγραμμα; Και γέλαγε ο Κοντός κ μού λεγε ΟΧΙ ρε συ ,95 είναι...
Η δύναμη κ ο τρόπος που την βγάζει ,μου δημιουργούν την αίσθηση τουλάχιστο 115 αλόγων στον τροχό.
Και χαμόγελα ρε φίλε...πολλά χαμόγελα.
Ε...ΝΑ...όλα αυτά που σου λέω ,μόνο με τα γμμνα τα ΚΤΜ τα ζείς ρε φίλε τελικά...με κανένα άλλο.
Κι επειδη το καβαλάω καθημερινά ....πως να μην νιώσω "λίγο" το Αφρικα...και συνεχίζω να απορώ ΠΩΣ γίνεται να έχουν τα ίδια άλογα... ;;;;
Και δεν είναι μόνο τα άλογα ,το ΚΤΜ το νιώθω καλύτερο παντού ,γενικά ,και σε αίσθηση ,και σε ευχρηστία.


Ολην αυτήν την ώρα ,είχαμε μείνει οι λοιποί στο πηγαδάκι βουβοί ,κ τον ακούγαμε προσεκτικά.
Κι έβλεπα στα μάτια του ρε παιδιά αυτή την λάμψη ,όταν μίλαγε για το 1050 το ΚΤΜ.


Kι όταν όλα αυτά τα ακούς απο έναν έμπειρο ,και ηλικιακά αλλά και μοτοσυκλετιστικά , ΙΔΙΩΤΗ ,ο οποίος έχει αποκτήσει-καβαλήσει πολλές αξιόλογες μοτοσυκλέτες ,τότε δεν μπορεί να χωρέσει αμφισβήτιση.

Τελικά όλα είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας.
Είναι τι θέλει να νιώθει ο καθένας όταν καβαλάει μοτοσυκλέτα.
Αυτοί που θέλουν να πηγαίνουν ήρεμα ξεκούραστα και χαλαρά απο το σημείο Α στο σημείο Β ,θα πάρουν Χόνδα.
Αυτοί που καβαλάνε για να σεληνιαστούν ,θα πάρουν ΚΤΜ.

Λίγο μετά μείναμε 2μας ,και του πα οτι:
el-Gatto: Κι εγώ ,παρ'όλο που μαστε συνομήλικοι ,τα ίδια αισθάνομαι με τα πετρτικαλιά διαόλια ,και αν και έχω δοκιμάσει κι άλλες ,δεν έχω νιώσει έτσι με καμιά.

Ωριμος Κύριος: Πόσο χρονών είσαι;
el-Gatto: 50
Ωριμος Κύριος: ΧαΧα...εγώ είμαι 55.

Το ξερα οτι τα ΚαΤέΜια κόβουν χρόνια.
Οσα χρόνια τα καβαλούσα όλες:happy: μ'έκαναν μικρότερο.
3,5 χρόνια με Γιαμπάν ,και όλοι κ όλες με κάνουν μεγαλύτερο πλέον.
Και το χειρότερο είναι οτι κι εγώ έτσι νιώθω.
Με γεράσαν τα Γιαμπάν.:p
Ρε να πα να γμθ ο Δίας.
Πάω για ΚΤΜ.
Πάλι.
Over & Out. ;)





ΥΓ: Ελπίζω και εύχομαι ,ο Ωριμος Κύριος ,να είναι μέλος του φόρουμ ,να διαβάσει το κείμενό μου ,κ να το επιβεβαιώσει ,γιατί ψυχανεμίζομαι οτι θα σπεύσουν να το αμφισβητίσουν ,οι γνωστοί-άγνωστοι "εγκάθετοι κ κακεντρεχείς".:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Ρε να πα να γμθ ο Δίας.
Πάω για ΚΤΜ.
Πάλι.
Over & Out. ;)

Ρε άμα λέω εγώ... κάθε post και συνηδειτοποιώ όλο και περισσότερο πως...
δεν είναι ιδέα μου. ΕΙΝΑΙ λούνα παρκ. :D:D

Άντε, με το καλό τα χαμόγελα. :ok:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ειδα αυτο το νημα για κανα δυο μερες και εχει γινει χαμος εδω μεσα, μεχρι που ο Γατος επιε οτι τον γερνανε τα γιαπαν και θα ξαναπαρει κατεμι! :woot: :D

@el-Gatto: Γατουλη, προχθες μου εκανες 30' διαλεξη για την "ηρεμια" και "ανεση" του F800GS και πως σου ταιριαζει τωρα που γινεσαι 50 και σημερα εβαλες το δαχτυλο στη (κατεμο-)μπριζα :rolleyes: :laugh:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βλεποντας τα τεστ δυναμομετρησης του Αφρικα, χαλαστηκα που ειδα 87 αλογα τροχο (ειχε γραφει αλλου οτι εχει 94) αλλα εδω που τα λεμε δεν μου φανηκανε 90τοσα οταν το οδηγησα. Απο την αλλη η ροπη του στις χαμηλο-μεσαιες μου φανηκε πολυ καλη και εδινε fun factor. Σιγουρα δεν ειναι κατεμι 950/990 αλλα και τα τελευταια δεν ειναι all round γιαπαν. Δυστυχως δεν γινεται να ταχει κανεις ολα και πρεπει να διαλεξει τι θελει.

Για μενα τα failings του Αφρικα ειναι το μπροστινο φτερο/σωληνακια και το φινιρισμα/βαφη που ειναι κατωτερο απο τα επιπεδα που μας εχει συνηθισει η Χονδα. Κατα τα αλλα, ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι για καποιον που ειναι συνειδητοποιημενος και ξερει τι θελει: χωματινη συμπεριφορα, απροβληματιστη εξερευνηση μακρινων/αγνωστων off-road διαδρομων, ευκολια καθημερινης χρησης, δικαβαλα ασφαλτινα ταξιδια με αξιοπρεπη μεση ταχυτητα, ευκολια σερβις, μακροζωϊα, και χρηση ..just get up and ride). Δεν ειναι παιχνιδομηχανη σαν τα κατεμια αλλα ουτε και τα τελευταια ειναι all round μηχανακια οπως το Αφρικα. Διαλεγει κανεις και παιρνει, αν και στην Ελλαδα υποφερει απο την ψηλη τιμη του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπόν ,επειδή έγινε μεγάλη κουβέντα εδώ για τα άλογα ,κ ποιά τα έχει περισσότερα κ μεγαλύτερα ,θα πω οτι προσωπική μου άποψη δεν έιναι μόνο πόσα άλογα βγάζει ένα μοτέρ ,αλλα πως τα περνάει στο δρόμο και τι αίσθηση σου αφήνει.

Σημερα ,όπως είπα παραπάν ,εντελώς τυχαία ,την ξαναείδα την κΑφρικα ,στο ίδιο μέρος.

Τελικά ,δεν ήταν ιδιώτη ,αλλά δημοσιογράφου ,ο οποίος την έχει πάρει για ολιγοήμερο test-ride.
Βλέπω κινητικότητα γύρω της ,κ τον δημοσιογράφο να δίνει τα κλειδιά σε έναν ώριμο κύριο για να την κάνει μιά δοκιμή.
Μετά απο κανα 15λεπτο ,ο ώριμος κύριος επιστρέφει ,ξεκαβαλάει ,και γύρω απο την Αφρικα στήνεται ένα πηγαδάκι εντυπώσεων.
Σιγά να μην έμενα στην απόξω.:D

Θα προσπαθήσω να μεταφέρω την κουβέντα με την καλύτερη δυνατή ακρίβεια.
Δημοσιογράφος: Πως σου φάνηκε;
Ωριμος Κύριος: Κοίτα ,κατ'αρχήν είναι πολύ άνετη ,έχει φρενάρες ,και έχει καταπληκτικές αναρτήσεις. Αποροφούν τα πάντα και δεν καταλαβαίνεις ούτε λακούβα ούτε τίποτα.
Δημοσιογράφος: Κατα τ'αλλα...αίσθηση...δύναμη.
Ωριμος Κύριος: Είναι ευκίνητη ,μου φαίνεται εύκολη στον χειρισμό μεσα στην πόλη ,πατάω καλά κάτω κ νιώθω ασφαλής στα επιτόπια κ στα αργά κομάτια. Μια χαρά.
Αλλά απο δύναμη ,τι να σου πω ,μέχρι τις 4500 δεν γίνεται τίποτα ,εκεί τρώω μιά κλωτσιά και λέω ΩΠΑ ,ΝΑ-ΤΑ ,και σε 1 δευτερόλεπτο φτάνει στις 7500 ,και ΤΕΛΟΣ.
Ούτε με τρόμαξε ,αλλά ούτε κ μ'ενθουσίασε πουθενά. Λίγη η δύναμή της για 1000άρι.

Κάπου εδώ μπαίνω σφήνα στην κουβέντα...
el-Gatto: Συγνώμη ,αλλά ,όταν λέτε "λίγη" ,τι εννοείτε;
Ωριμος Κύριος: Κοιτάξτε ,είχα στο παρελθόν και το 950 κ το 990 (ΚΤΜ) τα οποία υποτίθεται οτι έχουν τα ίδια άλογα ,αλλά κάθε φορά που άνοιγα το γκάζι με δαύτα ,χαμός-πόλεμος-μου μάκραιναν τα χέρια και μου βγαζαν χαρά ,χαμόγελα ,παντού και πάντα. Ε με αυτήν ,τίποτα ,όλα ήρεμα ,κι όταν πάει να γίνει κάτι ,τελειώνει αμέσως. Αυτό.
el-Gatto: Τι να πώ. Δεν ξέρω αν έχετε διαβάσει σχετικά ,αλλα τα πρώτα τεστ δυναμομετρήσεων αναφέρουν μέγιστη ροπή απο πολύ χαμηλά ,και σε σύγκριση με τα 950/990 , οι τιμές την δείχνουν δυνατότερη κατα 15-20% μέχρι τις 7500 που τελειώνει.
Ωριμος Κύριος: Τι να σας πω. Εγώ πάντως αυτά ακριβώς που ένιωσα περιγράφω. Δηλαδή χαμηλά μέτρια ,και μόλις πάς να γελάσεις τελειώνει.
Για να καταλάβετε τι εννοώ ,εγώ έχω αυτή την περίοδο το R1200LC ,το οποίο είναι φανταστικό στο ταξίδι ,και βέβαια δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτήν εδώ πουθενά σε δύναμη-στρίψιμο-φρένα-ευστάθια.
Είναι παντού πολύ ανώτερο. Μόνο σε ευχρηστία εντός πόλης και στο χώμα φαντάζομαι θα υπερτερεί η αφρικα.
Ηθελα να πάρω στον γιό μου την Αφρικα ,αλλά βαρέθηκε να περιμένει να κυκλοφορήσει ,κ φαγώθηκε να του πάρω το 1050ADV.
Εγώ δαγκωνόμουν κ δεν ήθελα να μπλέξω πάλι με δαύτα ,αλλα΄τελικά πρίν 5-6 μήνες του το πήρα.
Το πήρα κάποια στιγμή να το δοκιμάσω...Ε...αυτό ήταν...με το που το καβάλησα το γμμνο ,δεν ξανακαβάλησα το LC.
Το'χω στο γκαράζ ,μπριζωμένο στον συντηρητή ,απο το καλοκαίρι που πήγα Καππαδοκία ,και ούτε να πάω να το κοιτάξω δεν θέλω.
Δεν με ενδιαφέρει που υπάρχει στο γκαράζ μου.
Καβαλάω καθημερινά το 1050 και ψάχνω να βρώ δουλειές να πάω να κάνω.
Με κάνει το μηχανάκι απο μόνο του να πηγαίνω γρήγορα παντού.
Να κάνω διάφορα διασκεδαστικά με ευκολία και χωρίς να το επιδιώκω.
Και μόνιμα χαμογελάω μέσα απο το κράνος.
Και το βράδυ που γυρνάω σπίτι κ βλέπω στο πάνελ max speed 170-180 ,λέω όχι ρε πστ...που τα έπιασα αυτά εδω μέσα πάλι...δεν πρέπει να τον ξανακαβαλήσω το διάολο ,θα με στείλει.
Και δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια ή φόβο ,αφού τα ηλεκτρονικά δουλεύουν άψογα ,και το στήσιμό του είναι άψογο ,και όλα μου φαίνονται πολύ εύκολα.
Δεν θέλω να καβαλήσω το LC σου λέω ,με καταλαβαίνεις;
Θα το ξεμπριζώσω μόνο για να φύγω για μεγάλο ταξίδι ,γιατί εκεί είναι κορυφαίο.
Και τα λέω ολα αυτά γιατί το 1050 έχει κι αυτό τα ίδια άλογα υποτίθεται με την Αφρικα.(άντε να του πεί ο Κλούνης οτι το 1050 έχει κ λιγότερα)
Η ουσία όμως είναι ότι ,η αίσθηση που αποκόμισα απο το Αφρικα ,είναι σαν να έχει τουλάχιστον 20 άλογα λιγότερα απο το 1050.

Να φανταστείς οτι ακόμα και το LC δεν μου φαίνεται ιδιέταιρα δυνατότερο στην αίσθηση.
Κι επειδή έχω καβαλήσει πολλές μοτοσυκλέτες κι έχω εμπειρία αίσθησης ,πήρα κάποια στιγμή τον Σόλωνα(τον Κοντό) και του λέω ,ρε φίλε ,σίγουρα είναι μόνο 95 άλογα το μηχανάκι;
Μήπως το'χετε γαργαλήσει κ δεν μου το λέτε; Αυτό μου φαίνεται να έχει του λάχιστον +20 ακόμα.
Λέγε ,το'χετε κάνει 115 με κάποιο πρόγραμμα; Και γέλαγε ο Κοντός κ μού λεγε ΟΧΙ ρε συ ,95 είναι...
Η δύναμη κ ο τρόπος που την βγάζει ,μου δημιουργούν την αίσθηση τουλάχιστο 115 αλόγων στον τροχό.
Και χαμόγελα ρε φίλε...πολλά χαμόγελα.
Ε...ΝΑ...όλα αυτά που σου λέω ,μόνο με τα γμμνα τα ΚΤΜ τα ζείς ρε φίλε τελικά...με κανένα άλλο.
Κι επειδη το καβαλάω καθημερινά ....πως να μην νιώσω "λίγο" το Αφρικα...και συνεχίζω να απορώ ΠΩΣ γίνεται να έχουν τα ίδια άλογα... ;;;;
Και δεν είναι μόνο τα άλογα ,το ΚΤΜ το νιώθω καλύτερο παντού ,γενικά ,και σε αίσθηση ,και σε ευχρηστία.


Ολην αυτήν την ώρα ,είχαμε μείνει οι λοιποί στο πηγαδάκι βουβοί ,κ τον ακούγαμε προσεκτικά.
Κι έβλεπα στα μάτια του ρε παιδιά αυτή την λάμψη ,όταν μίλαγε για το 1050 το ΚΤΜ.


Kι όταν όλα αυτά τα ακούς απο έναν έμπειρο ,και ηλικιακά αλλά και μοτοσυκλετιστικά , ΙΔΙΩΤΗ ,ο οποίος έχει αποκτήσει-καβαλήσει πολλές αξιόλογες μοτοσυκλέτες ,τότε δεν μπορεί να χωρέσει αμφισβήτιση.

Τελικά όλα είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας.
Είναι τι θέλει να νιώθει ο καθένας όταν καβαλάει μοτοσυκλέτα.
Αυτοί που θέλουν να πηγαίνουν ήρεμα ξεκούραστα και χαλαρά απο το σημείο Α στο σημείο Β ,θα πάρουν Χόνδα.
Αυτοί που καβαλάνε για να σεληνιαστούν ,θα πάρουν ΚΤΜ.

Λίγο μετά μείναμε 2μας ,και του πα οτι:
el-Gatto: Κι εγώ ,παρ'όλο που μαστε συνομήλικοι ,τα ίδια αισθάνομαι με τα πετρτικαλιά διαόλια ,και αν και έχω δοκιμάσει κι άλλες ,δεν έχω νιώσει έτσι με καμιά.

Ωριμος Κύριος: Πόσο χρονών είσαι;
el-Gatto: 50
Ωριμος Κύριος: ΧαΧα...εγώ είμαι 55.

Το ξερα οτι τα ΚαΤέΜια κόβουν χρόνια.
Οσα χρόνια τα καβαλούσα όλες:happy: μ'έκαναν μικρότερο.
3,5 χρόνια με Γιαμπάν ,και όλοι κ όλες με κάνουν μεγαλύτερο πλέον.
Και το χειρότερο είναι οτι κι εγώ έτσι νιώθω.
Με γεράσαν τα Γιαμπάν.:p
Ρε να πα να γμθ ο Δίας.
Πάω για ΚΤΜ.
Πάλι.
Over & Out. ;)





ΥΓ: Ελπίζω και εύχομαι ,ο Ωριμος Κύριος ,να είναι μέλος του φόρουμ ,να διαβάσει το κείμενό μου ,κ να το επιβεβαιώσει ,γιατί ψυχανεμίζομαι οτι θα σπεύσουν να το αμφισβητίσουν ,οι γνωστοί-άγνωστοι "εγκάθετοι κ κακεντρεχείς".:D
Τα είπες όλα...

Γι αυτό ρώτησα τον Μαστρο-Κλούνη αν το έχει καβαλήσει..

Υποθέτω όμως πως επειδή πίνει νερό στο όνομα του ΤΑ και να το καβαλήσει θα ενθουσιαστεί, είναι ίσως άλλος χαρακτήρας και σε άλλη φάση απο εμάς.

Εγώ είμαι μαζί σου.. θέλω την ανωμαλία που σου βγάζουν τα ΚΤΜ.. και όχι μόνο τα ΚΤΜ, και τα Kawasaki αντίστοιχα που είχα, ξεφευγουν απ τα Honda, σου βγάζουν δύναμη, χαρακτήρα. Δεν εξηγείται με διαγράμματα και ιπποδυνάμεις, είναι το Setup του εργοστασίου.

Το 450 που είχα, ήθελα να το καβαλάω τα βράδια και να πηγαίνω έξω απο αστυνομικά τμήματα να κάνω κ@λοδάχτυλά και να φεύγω με σούζα, όταν πήγαινα να το καβαλήσω αυτό ερχόταν πρώτο στο μυαλό μου (εντάξει δεν το έκανα τελικά.. το κ@λοδάχτυλο..:p)

Με το Africa λες τί υπέροχο, ποιοτικό μηχανάκι, ροπάτο, χωρίς κραδασμούς, ωραίο θα φαίνεται στην αυλή του γείτονα..:D

Εγώ ας πάρω ένα 1190 καλύτερα..:wacky:
 
Top Bottom