New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως αν κάτσεις σαν αγοραστής όταν έρθει η ώρα του ταμείου και της απόφασης πού θα δώσεις τα χρήματα σου και τί θα κάνεις με την μοτοσυκλέτα που θα πάρεις, προκύπτουν κάποια διλήμματα..

Αν δεν είσαι βαμμένος Αφρικάνος που περίμενε με αγωνία το νεο μοντέλο και αν το χώμα και το χωμάτινο ταξίδι δεν είναι και η σούπερ προτεραιότητα σου, υπάρχει απίστευτος ανταγωνισμός στην κατηγορία τιμής του Africa.

Έτσι ενδεικτικά βλέπω στο car Triumph Explorer 1200 (137 άλογα θυμίζω και κορυφαίες τουριστικές δυνατότητες) όσο κάνει η βασική έκδοση Africa χωρίς καν ABS!

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7734556/

Και βασικά πάει και χώμα το συγκεκριμένο, Λιγότερο απο το Africa αλλά πάει.

Μεγάλο δίλημμα άμα δίνεις 15 χιλιάρικα.. περιμένεις ΠΟΛΥ ,μοτοσυκλέτα για τα λεφτά σου..
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Εγώ πάντως περιμενα από την Honda κατι εντυπωσιακό, μετά από τόσα χρονια σκεφτεσαι ηρθε η ώρα να κάνει το μπαμ!! Αλλά κλαιν!!!
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Ειναι σεβαστη αποψη που λενε καποιοι συντροχοι οτι το αφρικα δεν αξιζει τα λεφτα του... Και εννοειτε οτι τα λεφτα ειναι δικα τους και μπορουν να τα διαθεσουν σε οποια μοτοσυκλετα εξυπηρετει καλυτερα τις αναγκες τους... Το αφρικα ομως ειναι on off και οχι enduro,ουτε trial,ουτε motocross... Θα το αγορασει καποιος ο οποιος θελει να εχει στην κατοχη του ενα μηχανημα made in japan και οχι ενα γιαπωνεζικο φτιαγμενο σε ιταλια,ισπανια,μαλαισια κτλ για αυτο και το ακριβοπληρωνει κιολας για την ιαπωνικη ποιοτητα κατασκευης του... Θα το παρει καποιος που θελει ενα καινουργιο μηχανακι,αξιοπιστο και με ονομα πολλων χρονων...
Θα το παρει καποιος ο οποιος θελει να παταει χωμα αξιοπρεπεστατα,γρηγορα αλλα να μην τον τεντωνει και επειδη εκανα χρονια εντουρο σε πολλα μονοπατια τα σχεδον 40 αλογα των τετραχρονων 250 ειναι πολυ πιο αποτελεσματικα απο τα αγρια αλογα των τετραχρονων 450...
Θα το παρει καποιος που λογω εποχης θα θελει να αγορασει ενα μηχανακι που δεν θα καιει 10 λιτρα,δεν θα εχει αναγκη τα πολλα περισσοτερα αλογα γιατι στο χωμα ειναι εντελως αχρηστα,εκτος και αν θελει να σπινιαρει ανελεητα χωρις λογο,για αυτο και το ktm 1190 adventure r στην λειτουργια off road περιοριζει την αποδοση στα 100 αλογα και την κανει πιο ηπια... Ο.λογος ειναι απλος... δεν χρειαζονται παραπανω αλογα στο χωμα...
Τελος θα παρει το αφρικα καποιος ο οποιος θα εχει ενα εργαλειο το οποιο θα μπορει ν παει παντου,και για αυτο το σλογκαν του αφρικα ειναι "go anywhere" ηρεμα,γρηγορα,αξιοπρεπως,με μικρη καταναλωση και προπαντων αξιοπιστα..,!!!!
Αυτη ειναι η αποψη μου αλλα οπως αναφερα παραπανω ο καθενας επιλεγει την μοτο του αναλογα με τις αναγκες του... Γι μενα μετα την συμβιωση της gs 1200 και την πωληση της,η νεα αφρικα ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσα να εχω και οταν με το καλο την παρω θα μπορεσω να σας εκφρασω και την πιο εμπεριστατωμενη αποψη μου... Απο το test ride αποκομισα παντως ολα τα παραπανω και για αυτο τα εξεφρασα...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Εχει πεσει στην αντιληψη μου το παραπανω βιντεο... Οι γειτονες μας Ιταλοι εκαναν ενα συγκρητικο με τις 3 μοτοσυκλετες που ενδιαφερουμ αρκετους απο εμας... αν γνωριζει καποιος την ιταλικη γλωσσα ας μας πει πανω κατω τι λενε και ποια ειναι η αποψη τους...!!!! Αν ηταν στα αγγλικα θα ηταν κατανοητα αλλα τωρα στα ιταλικα ειναι δυσκολακι...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ειναι σεβαστη αποψη που λενε καποιοι συντροχοι οτι το αφρικα δεν αξιζει τα λεφτα του... Και εννοειτε οτι τα λεφτα ειναι δικα τους και μπορουν να τα διαθεσουν σε οποια μοτοσυκλετα εξυπηρετει καλυτερα τις αναγκες τους... Το αφρικα ομως ειναι on off και οχι enduro,ουτε trial,ουτε motocross... Θα το αγορασει καποιος ο οποιος θελει να εχει στην κατοχη του ενα μηχανημα made in japan και οχι ενα γιαπωνεζικο φτιαγμενο σε ιταλια,ισπανια,μαλαισια κτλ για αυτο και το ακριβοπληρωνει κιολας για την ιαπωνικη ποιοτητα κατασκευης του... Θα το παρει καποιος που θελει ενα καινουργιο μηχανακι,αξιοπιστο και με ονομα πολλων χρονων...
Θα το παρει καποιος ο οποιος θελει να παταει χωμα αξιοπρεπεστατα,γρηγορα αλλα να μην τον τεντωνει και επειδη εκανα χρονια εντουρο σε πολλα μονοπατια τα σχεδον 40 αλογα των τετραχρονων 250 ειναι πολυ πιο αποτελεσματικα απο τα αγρια αλογα των τετραχρονων 450...
Θα το παρει καποιος που λογω εποχης θα θελει να αγορασει ενα μηχανακι που δεν θα καιει 10 λιτρα,δεν θα εχει αναγκη τα πολλα περισσοτερα αλογα γιατι στο χωμα ειναι εντελως αχρηστα,εκτος και αν θελει να σπινιαρει ανελεητα χωρις λογο,για αυτο και το ktm 1190 adventure r στην λειτουργια off road περιοριζει την αποδοση στα 100 αλογα και την κανει πιο ηπια... Ο.λογος ειναι απλος... δεν χρειαζονται παραπανω αλογα στο χωμα...
Τελος θα παρει το αφρικα καποιος ο οποιος θα εχει ενα εργαλειο το οποιο θα μπορει ν παει παντου,και για αυτο το σλογκαν του αφρικα ειναι "go anywhere" ηρεμα,γρηγορα,αξιοπρεπως,με μικρη καταναλωση και προπαντων αξιοπιστα..,!!!!
Αυτη ειναι η αποψη μου αλλα οπως αναφερα παραπανω ο καθενας επιλεγει την μοτο του αναλογα με τις αναγκες του... Γι μενα μετα την συμβιωση της gs 1200 και την πωληση της,η νεα αφρικα ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσα να εχω και οταν με το καλο την παρω θα μπορεσω να σας εκφρασω και την πιο εμπεριστατωμενη αποψη μου... Απο το test ride αποκομισα παντως ολα τα παραπανω και για αυτο τα εξεφρασα...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα περί Japan κατασκευής είναι πλέον ένας μύθος που χρησιμοποιείται μαρκετινίστικα! Καμία εταιρεία δε βάζει το σήμα της πάνω σε ένα προϊόν που δεν "πιστεύει" πως αξίζει να είναι Honda, Yamaha, Kawasaki κ.τ.λ. ας φτιάχνεται και στη Κίνα!
Άλλωστε πολλοί έχουν επισημάνει πως φινίρισμα πλαστικών και κολλήσεις στο πλαίσιο δε θυμίζουν "βαθιά" ποιοτική κατασκευή.
Τέλος και παλαιότερα όλες οι μηχανές ήταν made in Japan αλλά ήταν σταθερά φθηνότερες από τις Ευρωπαϊκές και με πολύ πιο "άγριες" ισοτιμίες Yen/Δολλαρίου....

Στα υπόλοιπα που περιγράφεις παραπάνω συμφωνώ αλλά τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι δύο:

Α). Τα KTM Adventure, δεν είναι ON/OFF; (αυτή είναι η χαρακτηριστική διαφορά μεταξύ μίας Off/On από μία On/Off).
Β). Τι από αυτά που αναφέρεις δε μπορείς να κάνεις με ένα VFR800X ή ένα VFR1200X;

Το Africa είναι ένα σκαλοπάτι πιο χωμάτινο, το δέχομαι! Φτάνει αυτό; Νομίζω πως όχι. Όταν έχεις σαν εργοστάσιο τη πολυτέλεια να έχεις ήδη 5 On/Off (μαζί με το Africa) καλό θα είναι στη πλούσια γκάμα σου να έχεις και ON/off και on/off αλλά και OFF/on. Το Africa είναι on/OFF. Η γραμματοσειρές πιστεύω να μεταφέρουν την "ουσία" στο μήνυμα μου.

Νομίζω πως όλοι -ακόμη και αυτοί που τους αρέσει το σημερινό νέο Africa- θα χειροκροτούσαν μία ουσιαστικά περισσότερο χωμάτινη κατασκευή.

Είναι απλό, αν διαβάσουμε όλα τα site και forum του πλανήτη θα δούμε ποιό είναι το κοινό που περίμενε πως και πως την έλευση του νέου Africa. Θυμηθείτε το "στήσιμο" στα stant των διεθνών εκθέσεων ΜΟΤΟ, θυμηθείτε τα promotion video. Μας παρουσίζαν την Ιαπωνική εκδοχή του ADV...
Επίσης θα δούμε από την παρουσίαση του και μετά πως οι δημοσιογράφοι προσπαθούν να τραβήξουν από τα μαλλιά και να συγκρίνουν/τοποθετήσουν τη μηχανή ως αμιγώς χωμάτινη!

Αλλά στο τέλος της παρουσίασης -τη στιγμή της αλήθειας- το συμπέρασμα είναι πάντα το ίδιο... δεν είναι όπως είναι ένα KTM ADV (πράγμα που ήθελαν ΟΛΟΙ να δουν κατά την εποχή αναμονής της έλευσης του) και άρα σε αυτά τα λεφτά υπάρχει διαθέσιμος ανταγωνισμός με πολλές-πολλές άλλες επιλογές!

Το 90% των υποψηφίων πελατών την εποχή της αναμονής ήταν τέτοιοι:




...και τελικά μετά την διάθεση της στην αγορά, το 90% των ιδιοκτητών θα είναι τέτοιοι:



Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Και που να δεις και το καινούριο το Explorer !!! Με ότι ηλεκτρονικό μπλιμπλίκι υπάρχει επάνω του (combined braking, cornering abs, semiactive suspension, διάφορα προγράμματα γκαζιού, ανάρτησης και abs, θερμαινόμενες σέλες και πολλά ακόμα).
Και το φούλ μοντέλο στα 16.500 περίπου!!! Ποιό Αφρικα ρε παιδιά τώρα...
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Τα περί Japan κατασκευής είναι πλέον ένας μύθος που χρησιμοποιείται μαρκετινίστικα! Καμία εταιρεία δε βάζει το σήμα της πάνω σε ένα προϊόν που δεν "πιστεύει" πως αξίζει να είναι Honda, Yamaha, Kawasaki κ.τ.λ. ας φτιάχνεται και στη Κίνα!
Άλλωστε πολλοί έχουν επισημάνει πως φινίρισμα πλαστικών και κολλήσεις στο πλαίσιο δε θυμίζουν "βαθιά" ποιοτική κατασκευή.
Τέλος και παλαιότερα όλες οι μηχανές ήταν made in Japan αλλά ήταν σταθερά φθηνότερες από τις Ευρωπαϊκές και με πολύ πιο "άγριες" ισοτιμίες Yen/Δολλαρίου....

Στα υπόλοιπα που περιγράφεις παραπάνω συμφωνώ αλλά τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι δύο:

Α). Τα KTM Adventure, δεν είναι ON/OFF; (αυτή είναι η χαρακτηριστική διαφορά μεταξύ μίας Off/On από μία On/Off).
Β). Τι από αυτά που αναφέρεις δε μπορείς να κάνεις με ένα VFR800X ή ένα VFR1200X;

Το Africa είναι ένα σκαλοπάτι πιο χωμάτινο, το δέχομαι! Φτάνει αυτό; Νομίζω πως όχι. Όταν έχεις σαν εργοστάσιο τη πολυτέλεια να έχεις ήδη 5 On/Off (μαζί με το Africa) καλό θα είναι στη πλούσια γκάμα σου να έχεις και ON/off και on/off αλλά και OFF/on. Το Africa είναι on/OFF. Η γραμματοσειρές πιστεύω να μεταφέρουν την "ουσία" στο μήνυμα μου.

Νομίζω πως όλοι -ακόμη και αυτοί που τους αρέσει το σημερινό νέο Africa- θα χειροκροτούσαν μία ουσιαστικά περισσότερο χωμάτινη κατασκευή.

Είναι απλό, αν διαβάσουμε όλα τα site και forum του πλανήτη θα δούμε ποιό είναι το κοινό που περίμενε πως και πως την έλευση του νέου Africa. Θυμηθείτε το "στήσιμο" στα stant των διεθνών εκθέσεων ΜΟΤΟ, θυμηθείτε τα promotion video. Μας παρουσίζαν την Ιαπωνική εκδοχή του ADV...
Επίσης θα δούμε από την παρουσίαση του και μετά πως οι δημοσιογράφοι προσπαθούν να τραβήξουν από τα μαλλιά και να συγκρίνουν/τοποθετήσουν τη μηχανή ως αμιγώς χωμάτινη!

Αλλά στο τέλος της παρουσίασης -τη στιγμή της αλήθειας- το συμπέρασμα είναι πάντα το ίδιο... δεν είναι όπως είναι ένα KTM ADV (πράγμα που ήθελαν ΟΛΟΙ να δουν κατά την εποχή αναμονής της έλευσης του) και άρα σε αυτά τα λεφτά υπάρχει διαθέσιμος ανταγωνισμός με πολλές-πολλές άλλες επιλογές!

Το 90% των υποψηφίων πελατών την εποχή της αναμονής ήταν τέτοιοι:




...και τελικά μετά την διάθεση της στην αγορά, το 90% των ιδιοκτητών θα είναι τέτοιοι:



Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Στεφανε ποσο πιο off θα μπορουσε κατα την γνωμη σου να εχει κατασκευασει η honda την νεα αφρικα...;;; Την εχει εξοπλισει με πολυ καλες πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις εμπρος πισω,off road αποσταση απο το εδαφος,με εναν ολοκαινουργιο φτιαγμενο αποκλειστικα για την αφρικα,μοτερ,95 ιππων,την ρυθμισε ουτως ωστε να εχει χαμηλη καταναλωση για να εχει μεγαλυτερη αυτονομια,ειναι εξοπλισμενη με τα πιο απλα αλλα συγχρονα ηλεκτρονικα συστηματα (traction control,δικαναλο abs) κτλ... Τι αλλο να κανει...;;;;
Και ως προς τις φωτος που ανεβασες με το ποιοι ηταν αυτοι εν αναμονη του μοντελου και ποιοι τελικα ειναι αυτοι που θα το αποκτησουν,θεωρω οτι η honda εφτιαξε μια αξιοπιστη on off μοτοσυκλετα... Τωρα εαν καποιοι συμφωνα με την τελευταια σου φωτο, την χρησιμοποιησουν εντος πολης,αυτο δεν ειναι θεμα της honda αλλα του εκαστοτε ιδιοκτητη της... Αν κατι δεν ερμηνευσα καλα(αναφερομαι στο κομματι με τις φωτογραφιες),διορθωσε με...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Και που να δεις και το καινούριο το Explorer !!! Με ότι ηλεκτρονικό μπλιμπλίκι υπάρχει επάνω του (combined braking, cornering abs, semiactive suspension, διάφορα προγράμματα γκαζιού, ανάρτησης και abs, θερμαινόμενες σέλες και πολλά ακόμα).
Και το φούλ μοντέλο στα 16.500 περίπου!!! Ποιό Αφρικα ρε παιδιά τώρα...
Αδερφε μου, τι να τα κανεις ολα αυτα τα ηλεκτρονικα σε μια μοτοσυκλετα που θες να την πας εκτος δρομου...;;; Πες μου σε τι θα σε βοηθησει εκτος δρομου το cornering abs ή η θερμαινομενη σελα...;;; Αν μου ελεγες για μια κατεξοχην ταξιδιωτικη μοτοσυκλετα σειρας k της bmw ας πουμε,θα συμφωνησω... Δεν ειμαι hondaκιας,η μηχανη που αποχωριστηκα πριν 2 μηνες ηταν το gs 1200,αλλα μην μιλας απαξιωτικα (ποια αφρικα παιδια) για την μεγαλυτερη εταιρια κατασκευης μοτοσυκλετων παγκοσμιως και για το μοντελο της το αφρικα που κερδισε αγωνες παρισι-ντακαρ...!!!! Ακομα βλεπεις μετα απο τοσα χρονια africa twin τα οποια κυκλοφορουν στους δρομους και δουλευουν ρολοι... Ποσα παλια tiger βλεπεις...;;; εδω με το ζορι βλεπεις καινουργια... Μην τα ισοπεδωσουμε και ολα...!!!! Κατανοω οτι υπερασπιζεσαι την επιλογη σου και προβαλεις τα ηλεκτρονικα των καινουργιων triumph αλλα μην απαξιωνουμε ενα καταξιωμενο μοντελο πολλων χρονων στην παγκοσμια αγορα απο μια κορυφαια εταιρια μοτοσυκλετων...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ειναι σεβαστη αποψη που λενε καποιοι συντροχοι οτι το αφρικα δεν αξιζει τα λεφτα του... Και εννοειτε οτι τα λεφτα ειναι δικα τους και μπορουν να τα διαθεσουν σε οποια μοτοσυκλετα εξυπηρετει καλυτερα τις αναγκες τους... Το αφρικα ομως ειναι on off και οχι enduro,ουτε trial,ουτε motocross... Θα το αγορασει καποιος ο οποιος θελει να εχει στην κατοχη του ενα μηχανημα made in japan και οχι ενα γιαπωνεζικο φτιαγμενο σε ιταλια,ισπανια,μαλαισια κτλ για αυτο και το ακριβοπληρωνει κιολας για την ιαπωνικη ποιοτητα κατασκευης του... Θα το παρει καποιος που θελει ενα καινουργιο μηχανακι,αξιοπιστο και με ονομα πολλων χρονων...
Θα το παρει καποιος ο οποιος θελει να παταει χωμα αξιοπρεπεστατα,γρηγορα αλλα να μην τον τεντωνει και επειδη εκανα χρονια εντουρο σε πολλα μονοπατια τα σχεδον 40 αλογα των τετραχρονων 250 ειναι πολυ πιο αποτελεσματικα απο τα αγρια αλογα των τετραχρονων 450...
Θα το παρει καποιος που λογω εποχης θα θελει να αγορασει ενα μηχανακι που δεν θα καιει 10 λιτρα,δεν θα εχει αναγκη τα πολλα περισσοτερα αλογα γιατι στο χωμα ειναι εντελως αχρηστα,εκτος και αν θελει να σπινιαρει ανελεητα χωρις λογο,για αυτο και το ktm 1190 adventure r στην λειτουργια off road περιοριζει την αποδοση στα 100 αλογα και την κανει πιο ηπια... Ο.λογος ειναι απλος... δεν χρειαζονται παραπανω αλογα στο χωμα...
Τελος θα παρει το αφρικα καποιος ο οποιος θα εχει ενα εργαλειο το οποιο θα μπορει ν παει παντου,και για αυτο το σλογκαν του αφρικα ειναι "go anywhere" ηρεμα,γρηγορα,αξιοπρεπως,με μικρη καταναλωση και προπαντων αξιοπιστα..,!!!!
Αυτη ειναι η αποψη μου αλλα οπως αναφερα παραπανω ο καθενας επιλεγει την μοτο του αναλογα με τις αναγκες του... Γι μενα μετα την συμβιωση της gs 1200 και την πωληση της,η νεα αφρικα ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσα να εχω και οταν με το καλο την παρω θα μπορεσω να σας εκφρασω και την πιο εμπεριστατωμενη αποψη μου... Απο το test ride αποκομισα παντως ολα τα παραπανω και για αυτο τα εξεφρασα...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οφείλω να ομολογήσω ,οτι είναι μιά απο τις πιό εμπεριστατωμένες αναλύσεις ,η οποία δείχνει βαθιά σκεπτόμενο κ απολύτως συνειδητοποιημένο μελλοντικό ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
Με το καλό να την αποκτήσεις φίλε μου ,και να την χαρείς όπως το φαντάζεσαι κι ακόμα παρα πάνω. :friendship:




ΥΓ: Κανείς δεν λέει οτι η Αφρικά είναι άσχημη-αναξιόπιστη-κακή κατασκευή-ή-λίγη μοτοσυκλέτα.
Ισα ίσα ,κουκλάρα και ικανότατη φαίνεται κ λέγεται οτι είναι.
Προσωπικά ,έχω δηλώσει απο την 1η στιγμή που εμφανίστηκε οτι μου αρέσει πολύ ,κ οτι σαφώς κ (αν είχα την οικονομική δυνατότητα) ,θα ήταν μέσα στις μοτοσυκλέτες που θα ήθελα να αποκτήσω.

Οι κριτικές που εκφράζονται ,αφορούν κυρίως:
1) Οτι υπήρξε μεγάλη αναμονή (ήμουνα νιός κ γέρασα) καθώς κ μεγάλος ντόρος για το συγκεκριμένο μοντέλο ,και το αποτέλεσμα (για κάποιους) φαίνεται να είναι κάτω των προσδοκιών τους ,αλλά κ κάτω των δυνατοτήτων μιας Χόνδα.
2) Η υψηλή τιμή της (ειδικά στην Ελλάδα) δημιουργεί συγκριτικούς αυτοματισμούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,που σε πολλές περιπτώσεις προσφέρει πολλά περισσότερα στα ίδια χρήματα. (χωρίς να είναι βέβαια Χόνδα)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε ποσο πιο off θα μπορουσε κατα την γνωμη σου να εχει κατασκευασει η honda την νεα αφρικα...;;; Την εχει εξοπλισει με πολυ καλες πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις εμπρος πισω,off road αποσταση απο το εδαφος,με εναν ολοκαινουργιο φτιαγμενο αποκλειστικα για την αφρικα,μοτερ,95 ιππων,την ρυθμισε ουτως ωστε να εχει χαμηλη καταναλωση για να εχει μεγαλυτερη αυτονομια,ειναι εξοπλισμενη με τα πιο απλα αλλα συγχρονα ηλεκτρονικα συστηματα (traction control,δικαναλο abs) κτλ... Τι αλλο να κανει...;;;;
Και ως προς τις φωτος που ανεβασες με το ποιοι ηταν αυτοι εν αναμονη του μοντελου και ποιοι τελικα ειναι αυτοι που θα το αποκτησουν,θεωρω οτι η honda εφτιαξε μια αξιοπιστη on off μοτοσυκλετα... Τωρα εαν καποιοι συμφωνα με την τελευταια σου φωτο, την χρησιμοποιησουν εντος πολης,αυτο δεν ειναι θεμα της honda αλλα του εκαστοτε ιδιοκτητη της... Αν κατι δεν ερμηνευσα καλα(αναφερομαι στο κομματι με τις φωτογραφιες),διορθωσε με...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι μωρέ Πέτρο, η αλήθεια είναι πως έχεις δίκιο!

Με μια προσγειωμένη ματιά το νέο Africa είναι μια πραγματική on/off μηχανή που σε ικανά χέρια θα σταθεί πολύ καλά σε χώμα, νεροφαγώματα, κροκάλες κτλ.

Όμως επειδή είμαι ρομαντικός ίσως είχα βάλει -στο μυαλό μου- το πήχη πολύ ψηλότερα όταν περίμενα την επίσημη διάθεση της.

Όσο για τις φωτό ήθελα -αστειευόμενος- να υπερβάλλω λίγο για να τονίσω τη προσδοκία έναντι της πραγματικότητας.

Τέλος πάντων αυτή είναι η Africa και αν του χρόνου πέσει η τιμή της 1-1,5 χιλιάρικο θα έχει πολύ καλύτερη αντιμετώπιση από το κοινό!

Θέλω να πω αυτό: η κριτική όσο αυστηρή ή ακόμη και λανθασμένη να είναι βοηθάει κάθε υποψήφιο αγοραστή να ασχοληθεί περισσότερο και να μην αγοράσει με παρορμητισμό αλλά γνωρίζοντας/ψάχνωντας ο ίδιος πολύ καλύτερα τι θα αγοράσει! Αν όλα τα σχόλια ήταν διθυραμβικά πολλοί θα έκαναν λάθος επιλογές!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και που να δεις και το καινούριο το Explorer !!! Με ότι ηλεκτρονικό μπλιμπλίκι υπάρχει επάνω του (combined braking, cornering abs, semiactive suspension, διάφορα προγράμματα γκαζιού, ανάρτησης και abs, θερμαινόμενες σέλες και πολλά ακόμα).
Και το φούλ μοντέλο στα 16.500 περίπου!!! Ποιό Αφρικα ρε παιδιά τώρα...
Κοίτα, για μένα και πολλούς άλλους -που μάλλον είμαστε της παλιάς σχολής- αυτά δεν χαρακτηρίζουν μια καλή on/off μηχανή.
Πιο σημαντικό είναι που η Honda κατάφερε να στήσει ένα πλαίσιο με απόσταση 25 εκ. από το έδαφος ενώ παράλληλα κράτησε το ύψος σέλας σε ανθρώπινα επίπεδα. Με 200 κιλά μηχανές όταν βγαίνεις στο βουνό, αυτό είναι κάτι που το εκτιμάς περισσότερο και από το DCT!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οφείλω να ομολογήσω ,οτι είναι μιά απο τις πιό εμπεριστατωμένες αναλύσεις ,η οποία δείχνει βαθιά σκεπτόμενο κ απολύτως συνειδητοποιημένο μελλοντικό ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
Με το καλό να την αποκτήσεις φίλε μου ,και να την χαρείς όπως το φαντάζεσαι κι ακόμα παρα πάνω. :friendship:




ΥΓ: Κανείς δεν λέει οτι η Αφρικά είναι άσχημη-αναξιόπιστη-κακή κατασκευή-ή-λίγη μοτοσυκλέτα.
Ισα ίσα ,κουκλάρα και ικανότατη φαίνεται κ λέγεται οτι είναι.
Προσωπικά ,έχω δηλώσει απο την 1η στιγμή που εμφανίστηκε οτι μου αρέσει πολύ ,κ οτι σαφώς κ (αν είχα την οικονομική δυνατότητα) ,θα ήταν μέσα στις μοτοσυκλέτες που θα ήθελα να αποκτήσω.

Οι κριτικές που εκφράζονται ,αφορούν κυρίως:
1) Οτι υπήρξε μεγάλη αναμονή (ήμουνα νιός κ γέρασα) καθώς κ μεγάλος ντόρος για το συγκεκριμένο μοντέλο ,και το αποτέλεσμα (για κάποιους) φαίνεται να είναι κάτω των προσδοκιών τους ,αλλά κ κάτω των δυνατοτήτων μιας Χόνδα.
2) Η υψηλή τιμή της (ειδικά στην Ελλάδα) δημιουργεί συγκριτικούς αυτοματισμούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,που σε πολλές περιπτώσεις προσφέρει πολλά περισσότερα στα ίδια χρήματα. (χωρίς να είναι βέβαια Χόνδα)
Καλά Γάτε μου με πρόλαβες στο νήμα και έγραφα παρόμοια πράγματα στον Πέτρο!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Οφείλω να ομολογήσω ,οτι είναι μιά απο τις πιό εμπεριστατωμένες αναλύσεις ,η οποία δείχνει βαθιά σκεπτόμενο κ απολύτως συνειδητοποιημένο μελλοντικό ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
Με το καλό να την αποκτήσεις φίλε μου ,και να την χαρείς όπως το φαντάζεσαι κι ακόμα παρα πάνω. :friendship:




ΥΓ: Κανείς δεν λέει οτι η Αφρικά είναι άσχημη-αναξιόπιστη-κακή κατασκευή-ή-λίγη μοτοσυκλέτα.
Ισα ίσα ,κουκλάρα και ικανότατη φαίνεται κ λέγεται οτι είναι.
Προσωπικά ,έχω δηλώσει απο την 1η στιγμή που εμφανίστηκε οτι μου αρέσει πολύ ,κ οτι σαφώς κ (αν είχα την οικονομική δυνατότητα) ,θα ήταν μέσα στις μοτοσυκλέτες που θα ήθελα να αποκτήσω.

Οι κριτικές που εκφράζονται ,αφορούν κυρίως:
1) Οτι υπήρξε μεγάλη αναμονή (ήμουνα νιός κ γέρασα) καθώς κ μεγάλος ντόρος για το συγκεκριμένο μοντέλο ,και το αποτέλεσμα (για κάποιους) φαίνεται να είναι κάτω των προσδοκιών τους ,αλλά κ κάτω των δυνατοτήτων μιας Χόνδα.
2) Η υψηλή τιμή της (ειδικά στην Ελλάδα) δημιουργεί συγκριτικούς αυτοματισμούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,που σε πολλές περιπτώσεις προσφέρει πολλά περισσότερα στα ίδια χρήματα. (χωρίς να είναι βέβαια Χόνδα)
Την καλησπερα μου Γατε...
Στο πρωτο θεμα δεν μπορω να απαντησω γιατι δεν γνωριζω γιατι αργησε τοσο να βγαλει νεα αφρικα... Τωρα στο οτι ειναι χαμηλοτερη των προσδοκιων που περιμεναν τοσα χρονια οι υποψηφιοι αγοραστες της εχω να σου θεσω ως μεγαλυτερος που εισαι,το ιδιο.ερωτημα που εθεσα και στον Στεφανο παραπανω...;;; Τι περιμεναν περισσοτερο απο την honda,οι υποψηφιοι αγοραστες της...;;;;
Η απαντηση μου στο δευτερο σκελος του post σου σχετικα με την τιμη της αφρικα ειναι οτι ναι οντως ειναι ακριβη σε σχεση με την τωρινη κατασταση της χωρας μας αλλα προφανως η honda απευθυνεται και σε αλλες μεγαλυτερες αγορες οι οποιες δεν εχουν κριση και οι μισθοι ειναι μεγαλυτεροι... Επιπροσθετως η africa κατασκευαζεται στην ιαπωνια και οχι σε ευρωπαικο εργοστασιο της honda που σημαινει οτι το κοστος μεταφορας της απο Ιαπωνια Ελλαδα ειναι σαφως μεγαλυτερο και αυτο το επωμιζεται ο καταναλωτης... Επισης η φορολογια στην Ελλαδα ειναι και πολυ μεγαλυτερη απο της Γαλλιας ας πουμε,και για αυτο ειναι και πιο ακριβη εδω... Βαζει και λιγο το χερακι του ο Σαρακακης με την ιδιαζουσα τιμολογιακη πολιτικη του και εχει την τιμη που εχει... Δεν νομιζω λοιπον οτι ειναι ακριβη... Να εισαι σιγουρος πως αν για παραδειγμα η ktm δεν ηταν αυστριακη αλλα γιαπωνεζικη ή αμερικανικη τα ktm θα κοστιζαν 3000 ευρω παραπανω...
Συμφωνεις...;;; εχω καπου αδικο...;;;
Κουβεντουλα κανουμε

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Ναι μωρέ Πέτρο, η αλήθεια είναι πως έχεις δίκιο!

Με μια προσγειωμένη ματιά το νέο Africa είναι μια πραγματική on/off μηχανή που σε ικανά χέρια θα σταθεί πολύ καλά σε χώμα, νεροφαγώματα, κροκάλες κτλ.

Όμως επειδή είμαι ρομαντικός ίσως είχα βάλει -στο μυαλό μου- το πήχη πολύ ψηλότερα όταν περίμενα την επίσημη διάθεση της.

Όσο για τις φωτό ήθελα -αστειευόμενος- να υπερβάλλω λίγο για να τονίσω τη προσδοκία έναντι της πραγματικότητας.

Τέλος πάντων αυτή είναι η Africa και αν του χρόνου πέσει η τιμή της 1-1,5 χιλιάρικο θα έχει πολύ καλύτερη αντιμετώπιση από το κοινό!

Θέλω να πω αυτό: η κριτική όσο αυστηρή ή ακόμη και λανθασμένη να είναι βοηθάει κάθε υποψήφιο αγοραστή να ασχοληθεί περισσότερο και να μην αγοράσει με παρορμητισμό αλλά γνωρίζοντας/ψάχνωντας ο ίδιος πολύ καλύτερα τι θα αγοράσει! Αν όλα τα σχόλια ήταν διθυραμβικά πολλοί θα έκαναν λάθος επιλογές!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Στεφανε ολοι ελπιζουν να την ριξει λιγο την τιμη της ο σαρακακης στο τελος του χρονου οπως εχει κανει και με αλλα μοντελα... Μακαρι να ηταν λιγο διαφορετικη η κατασταση σε αυτην την πανεμορφη χωρα που ζουμε και να μπορουσαμε να αγορασουμε τετοιου ειδους μοτοσυκλετες για να ανακαλυπτουμε αυτες τις ομορφιες παρεουλα και καβαλα στα δικυκλα μας...!!!

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την καλησπερα μου Γατε...
Στο πρωτο θεμα δεν μπορω να απαντησω γιατι δεν γνωριζω γιατι αργησε τοσο να βγαλει νεα αφρικα... Τωρα στο οτι ειναι χαμηλοτερη των προσδοκιων που περιμεναν τοσα χρονια οι υποψηφιοι αγοραστες της εχω να σου θεσω ως μεγαλυτερος που εισαι,το ιδιο.ερωτημα που εθεσα και στον Στεφανο παραπανω...;;; Τι περιμεναν περισσοτερο απο την honda,οι υποψηφιοι αγοραστες της...;;;;
Η απαντηση μου στο δευτερο σκελος του post σου σχετικα με την τιμη της αφρικα ειναι οτι ναι οντως ειναι ακριβη σε σχεση με την τωρινη κατασταση της χωρας μας αλλα προφανως η honda απευθυνεται και σε αλλες μεγαλυτερες αγορες οι οποιες δεν εχουν κριση και οι μισθοι ειναι μεγαλυτεροι... Επιπροσθετως η africa κατασκευαζεται στην ιαπωνια και οχι σε ευρωπαικο εργοστασιο της honda που σημαινει οτι το κοστος μεταφορας της απο Ιαπωνια Ελλαδα ειναι σαφως μεγαλυτερο και αυτο το επωμιζεται ο καταναλωτης... Επισης η φορολογια στην Ελλαδα ειναι και πολυ μεγαλυτερη απο της Γαλλιας ας πουμε,και για αυτο ειναι και πιο ακριβη εδω... Βαζει και λιγο το χερακι του ο Σαρακακης με την ιδιαζουσα τιμολογιακη πολιτικη του και εχει την τιμη που εχει... Δεν νομιζω λοιπον οτι ειναι ακριβη... Να εισαι σιγουρος πως αν για παραδειγμα η ktm δεν ηταν αυστριακη αλλα γιαπωνεζικη ή αμερικανικη τα ktm θα κοστιζαν 3000 ευρω παραπανω...
Συμφωνεις...;;; εχω καπου αδικο...;;;
Κουβεντουλα κανουμε

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πέτρο δεν είναι ακριβώς έτσι, ή καλύτερα να πω πως δεν είναι πάντοτε έτσι. Τα έχω ξαναγράψει αλλά θα τα γράψω και πάλι!
Το εμπόριο δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι (αν και πολλοί πιστεύουν το αντίθετο). Υπάρχουν προϊόντα τα οποία είναι π.χ. Γαλλικής κατασκευής ή και Κορεάτικης και στην Ελλάδα πωλούνται φθηνότερα από ότι στη Γερμανία. Η Ελλάδα όμως έχει 10 εκ. κατοίκους (η Γερμανία 70 εκ.) και μεγαλύτερο ΦΠΑ. Θα πίστευε κανείς πως μια μεγαλύτερη αγορά πετυχαίνει καλύτερες τιμές, αν συνυπολογίσεις και τη διαφορά στο ΦΠΑ...

Τα εργοστάσια -στη περίπτωση μας η Honda- δεν είναι απαραίτητο να πουλάνε στις ίδιες τιμές σε όλο το πλανήτη, ξέρουν σε ποιες αγορές απευθύνονται. Αυτός είναι και ο λόγος που θα δεις προϊόντα να μην πωλούνται καθόλου σε κάποιες αγορές, γιατί στις συγκεκριμένες προκύπτει ότι είναι ασύμφορες αγορές!
Όμως πολλές φορές το κέρδος για το εργοστάσιο μπορεί να είναι μικρότερο όπου χρειάζεται, προκειμένου το προϊόν της να "φαίνεται" και να υπάρχει παντού!

Εγώ όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου καινούριο (FORD) ήταν φθηνότερο από ότι στη Γερμανία, το ίδιο φθηνότερο ήταν και ένα συγκεκριμένο OPEL που με ενδιέφερε. Τα VW ήταν πολύ ακριβότερα στην Ελλάδα από ότι στη Γερμανία (αναφέρομαι σε Van). Πως γίνεται αυτό; Και όμως γίνεται διότι έχει να κάνει με τη πολιτική και τη προσαρμοστικότητα των εργοστασίων.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ υπάρχει ένα από τα χαρακτηριστικότερα βίντεο (μέχρι το 11.00) όπου βλέπει κανείς τι μπορεί να κάνει ένας μέσος αναβάτης με τη νέα Africa. Διόλου άσχημα! :friendship:
Έχει και μια αστεία τούμπα σε νερό! :yew:

 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Πέτρο δεν είναι ακριβώς έτσι, ή καλύτερα να πω πως δεν είναι πάντοτε έτσι. Τα έχω ξαναγράψει αλλά θα τα γράψω και πάλι!
Το εμπόριο δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι (αν και πολλοί πιστεύουν το αντίθετο). Υπάρχουν προϊόντα τα οποία είναι π.χ. Γαλλικής κατασκευής ή και Κορεάτικης και στην Ελλάδα πωλούνται φθηνότερα από ότι στη Γερμανία. Η Ελλάδα όμως έχει 10 εκ. κατοίκους (η Γερμανία 70 εκ.) και μεγαλύτερο ΦΠΑ. Θα πίστευε κανείς πως μια μεγαλύτερη αγορά πετυχαίνει καλύτερες τιμές, αν συνυπολογίσεις και τη διαφορά στο ΦΠΑ...

Τα εργοστάσια -στη περίπτωση μας η Honda- δεν είναι απαραίτητο να πουλάνε στις ίδιες τιμές σε όλο το πλανήτη, ξέρουν σε ποιες αγορές απευθύνονται. Αυτός είναι και ο λόγος που θα δεις προϊόντα να μην πωλούνται καθόλου σε κάποιες αγορές, γιατί στις συγκεκριμένες προκύπτει ότι είναι ασύμφορες αγορές!
Όμως πολλές φορές το κέρδος για το εργοστάσιο μπορεί να είναι μικρότερο όπου χρειάζεται, προκειμένου το προϊόν της να "φαίνεται" και να υπάρχει παντού!

Εγώ όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου καινούριο (FORD) ήταν φθηνότερο από ότι στη Γερμανία, το ίδιο φθηνότερο ήταν και ένα συγκεκριμένο OPEL που με ενδιέφερε. Τα VW ήταν πολύ ακριβότερα στην Ελλάδα από ότι στη Γερμανία (αναφέρομαι σε Van). Πως γίνεται αυτό; Και όμως γίνεται διότι έχει να κάνει με τη πολιτική και τη προσαρμοστικότητα των εργοστασίων.
Στεφανε παω πασο... Δεν εχω τοσο εξειδικευμενες γνωσεις για το εμποριο οποτε υποχωρω στο θεμα της τιμης... Απλα εγω υπολογισα το κοστος μεταφορας της απο Ιαπωνια Ελλαδα,τον αυξημενο ΦΠΑ που εχουμε ως χωρα σε σχεση με αλλες και οτι η τιμολογιακη πολιτικη που ακολουθει ο σαρακακης ως γνωστων δεν ειναι και η καλυτερη... Σκεφτηκα δηλ ως μεσος ανθρωπος και καταναλωτης για να "δικαιολογησω" την αυξημενη,για τα ελληνικα οικονομικα επιπεδα,τιμη που κοστιζει εδω εναντι φθηνοτερων ή πολυ ελαχιστα ακριβοτερων εναλλακτικων επιλογων...

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αδερφε μου, τι να τα κανεις ολα αυτα τα ηλεκτρονικα σε μια μοτοσυκλετα που θες να την πας εκτος δρομου...;;; Πες μου σε τι θα σε βοηθησει εκτος δρομου το cornering abs ή η θερμαινομενη σελα...;;; Αν μου ελεγες για μια κατεξοχην ταξιδιωτικη μοτοσυκλετα σειρας k της bmw ας πουμε,θα συμφωνησω...
Αν και το ερώτημά σου απευθύνεται στον vkats,ελπίζω να μην σε πειράζει να τοποθετηθώ κι εγώ ,λέγοντάς σου οτι συμφωνώ με όλα όσα αναφέρεις ,σχετικά με την χρήση στο χώμα.
Αλλά ,να σε ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου ,απο την στιγμή που θέλω να αγοράσω ένα ολοκαίνουργιο ΜΕΓΑ ΟνΟφφ ,σε αυτή την τιμολογιακή κατηγορία ,γιατί να μην έχω και όλα τα υπόλοιπα + συν 30 άλογα ,τα οποία όλα θα μπορώ πατώντας τα αντίστοιχα κουμπάκια ,να τα έχω ή να μην τα έχω ενεργά κατα βούλησιν ;;;
Μόνο μια χαμηλότερη τιμή λιανικής πώλησης ,θα μπορούσε να δικαιολογήσει στην αγορά την μή ύπαρξή τους ,και τίποτε άλλο.(προσωπική άποψη)


Δεν ειμαι hondaκιας,η μηχανη που αποχωριστηκα πριν 2 μηνες ηταν το gs 1200,αλλα μην μιλας απαξιωτικα (ποια αφρικα παιδια) για την μεγαλυτερη εταιρια κατασκευης μοτοσυκλετων παγκοσμιως και για το μοντελο της το αφρικα που κερδισε αγωνες παρισι-ντακαρ...!!!!
Σαφώς και είμαι κατά της απαξίωσης οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας.
Όσον αφορά όμως το όνομα που εφτιαξε κάποτε η Αφρικα ,κερδίζοντας το Ντακάρ ,δεν μου λέει τίποτα για το σήμερα ,παρά μόνον για το κάποτε.
Κάποτε (κ για όχι μεγάλο χρονικό διάστημα) ήταν η καλύτερη της κατηγορίας.
Εδω κ ΠΟΛΛΑ χρόνια όμως ,ήταν η μετριότητα της κατηγορίας.(χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα αρνητικό για πολλούς χρήστες)
Σίγουρα στο όνομα Αφρικα ,ποντάρει η Χόνδα ,αλλά το όνομα απο μόνο του ,δεν λέει κάτι.
Ειδικά μιλώντας για τα τελευταία πολλά χρόνια ,αλλά κ το σήμερα ,οπου παρά τις τιτάνιες προσπάθειές της ,η ΜΕΓΑΛΗ Χόνδα ,όχι να κερδίσει Ντακάρ δεν μπορεί ,αλλά ούτε να τερματίσει καλά-καλά.
Τα ίδια χρόνια & Την ίδια στιγμή που ,αυτά που όλο σπάνε κ χαλάνε ,έχουν κάνει τα κύπελλα βιτρίνα.


Ακομα βλεπεις μετα απο τοσα χρονια africa twin τα οποια κυκλοφορουν στους δρομους και δουλευουν ρολοι... Ποσα παλια tiger βλεπεις...;;; εδω με το ζορι βλεπεις καινουργια... Μην τα ισοπεδωσουμε και ολα...!!!! Κατανοω οτι υπερασπιζεσαι την επιλογη σου και προβαλεις τα ηλεκτρονικα των καινουργιων triumph αλλα μην απαξιωνουμε ενα καταξιωμενο μοντελο πολλων χρονων στην παγκοσμια αγορα απο μια κορυφαια εταιρια μοτοσυκλετων...
Ούτε αυτό αποτελεί μέτρο σύγκρισης.
Αφρικα πουλήθηκαν εκκατομύρια κομμάτια ,και κάποιες χιλιάδες απο αυτά ,για διάφορους λόγους (πχ λίγα χλμ αναβάτη ,ανακατασκευές μοτέρ-κλπ) κυκλοφορούν ακόμα.
Πολύ περισσότερα είναι αυτά που σαπίζουν λυμένα σε αυλές ,υπόγεια κ μάντρες μεταχ/νων.
Tiger πουλήθηκαν ελάχιστα σαν ποσοστιαία σύγκριση ,οπότε λογικό να κυκλοφορούν και ελάχιστα επίσης ,συγκριτικά με τα Αφρικα.


Πάντα φιλικά κ χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης.
Κουβέντα κάνουμε (ελπίζω) ανταλλάσοντας σκέψεις κ απόψεις.
 
Top Bottom