Nexx PLAIN or VOYAGER vs Touratech Aventuro.......olala

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
τι κρανος θα παρω,,,,,,,λεει ο Don
ψηνομαι για το Touratech Aventuro!!!
- ωραιο αλλα ξερεις....τι κρυβεται απο πισω???
-....wait

πηγη http://www.formotorbikes.com/nexx-xd1

Nexx PLAIN or VOYAGER μονοχρωμα & οχι μονο....€ 349,95 εως € 389,95 @ louis.de

Nexx XD1 Voyager
White/Orange

£299.99


Nexx XD1
Artic White

£269.99


Nexx XD1 Voyager
White/Blue

£299.99


Nexx XD1
Titanium

£269.99


Nexx XD1
Matte Black

£269.99


Nexx XD1
Gloss Black

£269.99


Nexx XD1
Neon Yellow

£269.99


Nexx XD1
Grey Reflex

£269.99


Nexx XD1 Voyager
White/Black

£299.99


Nexx XD1 Voyager
White/Sand

£299.99


Nexx XD1 Voyager
Black/Grey

£299.99


Nexx XD1 Voyager
Black/Red

£299.99


Nexx XD1 Voyager
Black/Yellow

£299.99


Nexx X-Com
Bluetooth Intercom

£159.99

......................................................................................................

Touratech Aventuro....απο 500ευρω εως 550











 
Τελευταία επεξεργασία:

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
το δλδ......:spam:οφ

αυτος που το χει επωνυμο το φοραει ΤΤ
αυτος που το χει original το φοραει made in Portugal

το κεφαλακιo_O....εννοειτε!!!!!!!:rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
To ένα άλλο ένα λοιπόν, μόνο και μόνο για να γράφει Touratech....:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::wacky::wacky::wacky::wacky::wacky::wacky:




:pointu::pointu::pointu::pointu:

Το άλλο με τον Τοτό , το ξέρουν οι γερμανοί???:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
To ένα άλλο ένα λοιπόν, μόνο και μόνο για να γράφει Touratech....:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::wacky::wacky::wacky::wacky::wacky::wacky:



:pointu::pointu::pointu::pointu:

Το άλλο με τον Τοτό , το ξέρουν οι γερμανοί???:laugh::laugh::laugh::laugh:


το να εξαγορασεις ενα μοντελο απο οποιαδιποτε εταιρεια δεν ειναι κακο.....
τραγικο ειναι να μην κλεισεις το deal παλικαρησια,,,,,,

ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημ@:disgust:
 

FEBU

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Αγγελής
Μοτό
Suzuki DL 650 V-Strom
Χωρίς να είμαι ειδήμων και χωρίς διάθεση να υπερασπιστώ την Touratech:
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά το Nexx αναφέρει βάρος 1500 γραμμάρια και στρώσεις τεσσάρων υλικών στο κέλυφος, ενώ το Touratech 1250 γραμμάρια και αποκλειστικά carbon στο υλικό.
Μπορεί στην Touratech να δόθηκε αποκλειστικότητα του ακριβότερου υλικού από την κατασκευάστρια Nexx.
Ίσως ΚΑΙ εκεί να βρίσκεται η διαφορά της τιμής (εκτός φυσικά και του ονόματος).
 
Τελευταία επεξεργασία:

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
@ http://nexx-helmets.com/de/catalog/showproduct/plain-01xds00001

TECHNISCHE DATEN
  • X-MATRIX Shell (multiaxial fiberglass, 3D organic fibers, special aramid fibers and carbon reinforcement)
  • ECE/22-05, DOT and NBR-7471:2001
  • Pinlock ready
  • CoolMax Fabrics
  • Double D-Ring buckle
  • Panoramic Eye Port
  • 3D Lining and Cheeck pads
  • Cheek Pads with Emergency Strap System
  • Prepared for X-COM – NEXX Intercom system
  • Removable Breath Guard
  • 80% Tint Inner Sun visor
  • PC Lexan Shield Clear with Anti-Fog position and Super Lock
  • FastShot Quick Release System
  • Visor with recessed cavity for pinlock
  • Chin Wind stopper
  • Night vision - reflectors
  • Chin Ventilation
  • Air Dynamic System - 2 inlets and 4 outlets air-vents
  • Aerodynamic Shell & Rim
  • Shell available in 2 different sizes - XS to M / L a XXL
  • Ergo Padding System
  • Peak Extensor
  • Action Camera Support top and sides
  • Prepared for Quick Strap
  • Special Chin Shape to reduce breast injury risk from frontal impacts
  • Weight: 1400gr Street Version and 1500gr Dual Version
VERFÜGBAR GRÖΒEN:
  • XS - XXL



@ http://www.touratech.de/nc/en/singleview/article/neu-der-ultraleichte-aventuro-carbon-helm-von-touratech-1/2.html

While there is no shortage of helmet options in the market, there are surprisingly few good choices for the ADV touring crowd. Some of the most popular ADV models are quite heavy, have excessive wind noise and are limited to just one configuration. Because of these limitations, Touratech has set out to make the ultimate helmet for adventure touring.

TOURATECH REVOLUTIONIZES THE TOURING EXPERIENCE

The Aventuro helmet was designed by motorcycle travelers and its features reflect this. The visors on most helmets tend to grab passing air which limits your range of motion and puts strain on your neck. The Aventuro’s visor is designed with massive ports that allow air flow through the base of the visor. Like a pressure release valve, it dumps air to reduce pull on the head reducing strain and maximizing rider comfort. In sunny situations, the tip of the visor can be extended with a quick pull on its adjustable end. The Aventuro has been sculpted to cut through the wind with less turbulence and noise for the rider.

Like a Transformer, the Aventuro helmet can be converted between street, dual-sport, and off-road modes on the fly with no tools. The visor can be removed for a long ride on the tarmac and installed quickly for a few days of riding adventurous roads in the mountains. The shield can also be removed completely to accommodate goggles for dusty riding or full-blown off-road riding. Whether it’s a street bike day, adventure ride or single-track weekend in the woods, the Aventuro can do it all in light-weight comfort while providing the highest levels of protection.

Other features:
• Easy open, easy close vents designed to keep rain out
• Intercom system ready, with speaker cavities
• Ergo padding system with machine washable liner
• Emergency cheek pad removal system
• Liner cut away to accommodate glasses
• Designed for goggles with quick-strap ready embossments and strap-lock
shape
• Extra long chin strap allows removal of helmet without completely
unfastening 2DD buckle
• Exceeds all DOT and CE standards for helmet safety

IN PURSUIT OF PERFECTION: CLEVER CONCEPT, INNOVATIVE DESIGN
Not only the motorbike but also the equipment has to satisfy all kinds of requirements on a tour: changing climate zones and different weather, strenuous off-road stretches and high-speed motorway runs. That's why the new Aventuro Carbon helmet is multi-functional just like the Compañero range of motorcycle suits.

The impetus to develop our own helmet came from the experiences of Touratech founder Herbert Schwarz, who has taken motorcycles to the four corners of the world over the last three decades and more. Always looking for the perfect solution, it was his aim to develop a helmet that is more than just a compromise, and which offers maximum comfort and absolute safety under all conditions. After all, it should be up to the rider – and not the manufacturer – how to use the helmet.

The equipment you use has a major influence on how you experience your trip. For most motorcycle tourers, their equipment is just a means to an end that does more or less what it’s supposed to – it could have been better, or it could have been worse. But Touratech founder Herbert Schwarz, who has been riding motorbikes to all corners of the earth for more than thirty years, has a passion for performance in all things related to adventure riding. Herbert has always stayed true to the basic principle: intuitive development based on his own experience. And he’s still a perfectionist.
To realize this project, Touratech teamed up with one of the most innovative, multiple Red Dot Award winning helmet manufacturers in the EU. The Portugal based company uses advanced, high-perfomance manufacturing technologies, self-producing all parts of the helmet – apart from the visor.

Even with so much functionality, the Aventuro Carbon is visually appealing as well: its innovative design with typical Touratech edges both looks good and improves aerodynamics. The new Touratech helmet will be available from early 2015 in sizes XS to XXL, and in five different finishes:

Aventuro Carbon „Compañero“


Variable
• Airy when off-road
• Adaptable in mixed use
• Aerodynamic on the road

Safe
Ultra hard carbon shell
• Complies with ECE 2205 and DOT
• Emergency Cheek Remove System
• Wide field of vision
• Double D-ring closure
• Pin-lock visor

Comfortable
• Lightweight
• Ergo Padding System
• Easy to use
• Convert without tools
• Clever ventilation
• Skin-friendly washable interior
• Antiperspirant, anti-allergic Coolmax lining

Clever
• Integrated goggle strap guide
• Intercom preparation
• Camera holder
• Accessories holder
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Θα πρεπει να σκεφτουν σιγα σιγα και οι διαφορες εταιρειες, ειδικα οι αποκλειστικοι εισαγωγεις, να ειναι ενεργα στο φορουμ, να παρεμβαινουν στις συζητησεις και να δινουν διευκρινισεις για τεχνικα χαρακτηριστικα των προϊοντων τους. Οπως κανουν στα εξωτερικα.
Εδω θα μπορουσε η touratech ας πουμε να πει τη γνωμη της και να προσπαθησει να εξηγησει τη διαφορα της τιμης ( αν εξηγειται!!)
Μια κουβεντα ειναι βεβαια αυτο για μικρες ελληνικες επιχειρησεις με περιορισμενο προσωπικο και στη σημερινη κατασταση, αλλα κουβεντα να γινεται.
 

Makan - Touratech Hellas

Μέλος
Επαγγελματίας
Όνομα
Makan - Touratech Hellas
Καλημέρα σε όλους, καλή χρονιά, υγεία και καλά χιλιόμετρα.

Είχαμε σκοπό έτσι κι' αλλιώς να δημοσιεύσουμε μια αναλυτική παρουσίαση του κράνους, αμέσως μόλις παραληφθούν σε επαρκή ποσότητα προκειμένου να διοργάνωσουμε και ένα ολοήμερο test ride.
Μας πρόλαβαν οι εξελίξεις και ομολογουμένως μας χαροποιεί ιδιαίτερα ότι το Touratech Aventuro Carbon έχει ήδη τραβήξει την προσοχή σας.
Πρέπει να ευχαριστήσουμε το advride.gr και τους Xurxes & FEBU γιατί η κριτική είναι ουσιαστική όταν συνοδεύεται και απο ακριβή στοιχεία, πράγμα σπάνιο στις μέρες μας.
Οντως η Nexx έφτιαξε το καλούπι για το κέλυφος και το γείσο, όμως οι ομοιότητες σταματάνε εδώ (ακόμα και εδώ υπάρχει διαφορά στο πισω μέρος).
Πέραν του εξώφθαλμού carbon vs tri-composite και του βάρους 300+gr. ακόμα και το εσωτερικό είναι 100% διαφορετικό αφού η Nexx χρησιμοποιεί άλλα υλικά και άλλον σχεδιασμό.
Λεπτομέρειες όπως pin lock ready(Nexx) vs anti-fog (TT pin lock in box) και κυρίως το Aventuro έχει υποδομή για να υποδεχτεί σχεδόν όλες τις ενδοσυννενοήσεις της αγοράς σε αντίθεση με το Nexx που είναι έτοιμο να δεχτεί την Nexx αποκλειστικά.
Μια γρήγορη αναζήτηση πάντως θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το εύρος τιμής των tri composite σε σχέση με τα Full Carbon.
Σε κάθε περίπτωση, το Aventuro Carbon θα είναι διαθέσιμο για δοκιμή καθημερινά στην Makan, θα παρουσιαστεί επίσημα και στα εγκαίνια του νέου μας χώρου (θα ανακοινωθεί και αυτό πολύ σύντομα) και μέσα στον Φεβρουάριο θα διοργάνωσουμε ένα test ride ώστε να γίνουν και άμεσα συγκρίσεις με τα υπόλοιπα κράνη της αγοράς δημόσια, ώστε να έχουμε και εμείς ολοκληρωμένη άποψη.

To Aventuro Carbon είναι εδώ και μπορείτε να το φορέσετε άμεσα, δοκιμάζοντας το σε βόλτα.

Φιλικά
Μαρία Σταθάκου
Makan - Touratech Hellas
 
Τελευταία επεξεργασία:

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Κανένας με aventuro να μας πει εντυπώσεις? Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αλλά έχω κάποιους ενδοιασμούς ειδικά τώρα που υπάρχει το shoei Adv. Δώστε κάνα review του ΤΤ ρε παιδιά :):):)
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Κανένας με aventuro να μας πει εντυπώσεις? Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αλλά έχω κάποιους ενδοιασμούς ειδικά τώρα που υπάρχει το shoei Adv. Δώστε κάνα review του ΤΤ ρε παιδιά :):):)
τωρα που βγηκε το shoei adv βγηκε το hornet σε προσφορα... πηρα το sonora σε ασπρο-μαυρο... http://www.helmetcity.co.uk/shoei-hornet-sonora-tc8/
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Με 40 ευρω μεταφορα πιανει τα 380 το μαυρο ματ.
Βαζω αλλα 100 και παιρνω απο τη Φανή στο Bazaar το adv.
315 το πηρα με 11 ευρω μεταφορικα σε 8 μερες... το πορτοκαλί ειναι λιγο πιο ακριβο...
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Ρε παιδιά να κάνω μια γενική ερώτηση;
Βλέπω αυτή τη νέα μόδα με κράνη full face (ή και ανοιγόμενα) με off-road γείσο.

Στο off-road δεν πας με... 1000. Το γείσο έχει το σκοπό του.

Στα μεγάλα on-off μπορείς να πας με 1000.
Αυτό το γείσο δεν αποτελεί αεροδυναμικό πρόβλημα;
Αν είναι σωστά φτιαγμένο, σε... κολλάει στο να κοιτάς ίσια και σε ενοχλεί στο να στρίψεις το κεφάλι.
Αν είναι χάλια φτιαγμένο, σε ενοχλεί και ίσια και όταν στρίβεις το κεφάλι.

Και τελικά πέρα από την "μούρη" που πλασάρει, έχει κάποιο λειτουργικό πλεονέκτημα;

Ακούω γνώμες κατόχων.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε παιδιά να κάνω μια γενική ερώτηση;
Βλέπω αυτή τη νέα μόδα με κράνη full face (ή και ανοιγόμενα) με off-road γείσο.

Στο off-road δεν πας με... 1000. Το γείσο έχει το σκοπό του.

Στα μεγάλα on-off μπορείς να πας με 1000.
Αυτό το γείσο δεν αποτελεί αεροδυναμικό πρόβλημα;
Αν είναι σωστά φτιαγμένο, σε... κολλάει στο να κοιτάς ίσια και σε ενοχλεί στο να στρίψεις το κεφάλι.
Αν είναι χάλια φτιαγμένο, σε ενοχλεί και ίσια και όταν στρίβεις το κεφάλι.

Και τελικά πέρα από την "μούρη" που πλασάρει, έχει κάποιο λειτουργικό πλεονέκτημα;

Ακούω γνώμες κατόχων.
Περιγράφεις τα παλιά εντουρο κράνη Νίκο.
Αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις, το είχα με το κράνος της bmw που ήταν 2007 μοντέλο.
Το icon....που έχω εδώ και 6 μήνες, έχει συμπεριφορά street κράνους και τα πλεονεκτηματα ενός on-off...που είναι απαραίτητα σε όποιον κάνει χωμα και ταξιδεύει σε βουνά γενικώς.
Και κάτι τελευταίο. ....ολες οι σχολές οδήγησης και οι δάσκαλοι, λένε ότι στα on-off μηχανάκια δεν φοράμε ποτέ κράνος street, γιατί δεν είναι σχεδιασμένα για όρθια οδήγηση.

advφον!!
 
Reactions: NLS

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το γείσο στο off - road έχει πολλαπλή χρησιμότητα. Κυρίως για τα κλαριά, που σε άλλη περίπτωση θα έσπαγαν ζελατίνες μάσκες κλπ. Επίσης κάνει σκιά, όταν υπάρχει ήλιος κόντρα και όταν οδηγείς όρθιος, δεν μπορείς να βάλεις χέρι για σκιάδιο, έστω στιγμιαία.
Το κυριότερο βέβαια είναι η προστασία ματιών και ζελατίνας-μάσκας, ανάλογα, από τα κλαριά.
Σε καθιστή οδήγηση (στην άσφαλτο με πολλά χαω, ή και στο χώμα όταν δεν απαιτείται να είσαι όρθιος), με τις υπάρχουσες ζελατίνες στα μεγάλα on/off, δεν ενοχλεί το γείσο ούτε στα 180. Εγώ έχω enduro κράνος της Sinisalo , που έχει πιο μεγάλο γείσο από τα on-off κράνη που μιλάμε εδώ και είναι μια χαρα. Ενοχλεί μόνο όταν βγει το κεφάλι εκτός κάλυψης από τη ζελατίνα, ή όταν στρίψει 90°, κάτι που δε χρειάζεται να γίνει, άνετα το αποφεύγεις.
 

jimadr85

Μέλος
Περιοχή
Ναυπακτος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tenere xt660z
Θα συμφωνήσω και τους παραπάνω υπερ του γεισου γιατι το εχω δοκιμάσει και με το δικο μου κρανος,icon και εγω.Να μην ξεχνάμε ομως οτι πρόκειται για κράνη που χρησιμοποιούνται σε μηχανές motocross,enduro,on off,supermotard και stand,μηχανές δηλαδή που δεν πιάνουν τρελες ταχύτητες και εχουν ορθή θεση οδήγησης.Παρεμπιπτόντως φοβερά κράνη στις φωτο και το καθένα ξεχωριστό!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Άσε που έχεις καλύτερη περιφερειακή όραση και εξαερισμό...
Με την ζελατίνα του adve δεν έχεις κανένα αεροδυναμικό θέμα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άσε που έχεις καλύτερη περιφερειακή όραση και εξαερισμό...
Με την ζελατίνα του adve δεν έχεις κανένα αεροδυναμικό θέμα...
Και με άλλες μηχανές Χρήστο. ....
Τα καινούργια κράνη έχουν λύσει αυτό το θέμα....γενικως.


advφον!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα OnOff κρανη ΔΕΝ ειναι full face...τελεία και παυλα(κατα την ταπεινη μου αποψη εννοειται,αφου θεσμος ή κανονας δεν υπαρχει ουτε στις γυναικες...ποσο μαλλον στα κρανη:p).-Ακομα και το καλυτερο OnOffαδικο,με γεισο και ζελατινα κρανος δεν θα ερθει ποτέ να εξισωθει με ενα full face.Προσεξε,δεν λεω καλυτερο το ταδε αλλά λεω οτι ΔΕΝ ειναι ιδια κρανη.Προκειται για διαφορετικης χρησης και απολαυσης κρανη.

Το OnOffαδικο κρανος λογω γεισου εχει περισσοτερο κουνημα.Λογω σχεδιασης εχει περισσοτερο θορυβο.Λογω σχεδιασης και για χρηση χωμα εχει περισσοτερο αερα κατι που ειδικα σε κρυες βολτες...ισως και να ενοχλει.Εχει θεμα οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα και ειδικα αν στη μοτο δεν εχεις ζελατινα-παρμπριζ...αλλο λιγοτερο αλλο περισσοτερο.Εχει επισης θεμα στροβιλισμων ή αεροδυναμικης οταν υπαρχει συνεπιβατης.
Ομως ενα τετοιο κρανος παρεχει ηλιοπροστασια λογω γεισου,παρεχει προστασια απο κλαρια και πουρναρια, παρεχει πολυμπορφικοτητα σε ολα τα τεραιν...παρεχει και πιο "δεμενο"look σε ενα OnOff λογω χαρακτηρα...αισθητικα δηλαδη...

Το fullface ειναι πιο σταθερο,αθορυβο,ταξιδιωτικο,για δυο ατομα καλυτερα,πιο ελαφρυ σε βαρος,πιο ζυγισμεν0,αλλά απο την αλλη δεν κανει για χωμα...Δεν εχω ποτέ προβλημα με κουνηματα,στροβιλισμους ή αλλα,λογω OnOffαδικης θεσης οδηγησης...
ισα-ισα που ειναι εξαιρετικο.

Και τα δυο ειναι ασφαλεστατα,ποιοτικοτατα και ανετα σε εφαρμογη.

Τα λεω αυτα και εχω σημερα στην κατοχή μου ενα απο τα καλα θεωρουμενα OnOffαδικα κρανη,Arai Tour X3 και ενα επισης καλο fullface HJC RPHA 10plus ...εεε...θα ελεγα εκαστο στο ειδος του oπως κι αν το δεις.Και τα δυο τα καραγουσταρω αλλά οχι οτι ειναι για την ιδια χρηση,ειδικα οσο διαφοροποιουνται ταχυτητες,τεραιν και χιλιομετρα...
...Εχω κι ενα Offαδικο κρανος για καργα χωμα και ταλαιπωρια στο βουνο με τα εντουραδικα ...:Watching:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom