πυξιδας990
Μέλος
Λάκωνας, στρώνει ..
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπουγιαρικο μπροστά,μοτέρ απ' στρώμα,μια χαρά είναι..ωραίο φαίνεται.
Πιο βαρύ κι από τον ιταλικό τορνο;Είναι το γ@μηδι. Στατικά το σήκωσα μόνο είναι βαρύ. Για άσφαλτο κατά βάση. αλλά οκ V2 650 καλά εξοπλισμένο στα 7 χιλιάρικα. Να βγει και αξιόπιστο γιατί η qj είναι προς το τέλος της λίστας μου με τα zontes παρέα.
Εν τω μεταξύ,αυτά τα srt τα καινούργια,στις φωτογραφίες φαίνονται σαν γαμωτοκερατομου,αλλά από κοντά είναι συμπαθητικά.Τελευταία έχω οδηγήσει σε test ride της εταιρείας τα μοντέλα
SVT650
SVT 650 - QJMOTOR
qjmotor.gr
SRT 700S
SRT 700S - QJMOTOR
qjmotor.gr
SRT 550S
SRT 550S - QJMOTOR
qjmotor.gr
Δεν ξέρω πώς το κατάφερε η QJ αλλά η καλύτερη μοτοσυκλέτα απο τις 3 και με διαφορά και η μόνη που ενδεχομένως θα αγόραζα είναι το SRT 550S
Θεωρητικά η μικρότερη σε κυβικά, η φτηνότερη και η μικρότερης κατηγορίας. Ταυτόχρονα η πιο ζυγισμένη, η πιο ελαφριά, η πιο ισορροπημένη, η πιο αξιοπρεπής και σχεδόν εξαιρετική για την κατηγορία, με ελάχιστα ελατώμματα!
Το SVT 650 και το SRT 700S είναι και τα δύο ΒΑΡΙΑ. Τα νιώθεις μολύβι. ¨Εχουν και τα δύο θέματα στην λειτουργία του ψεκασμού, ειδικά το 650. Το μοτέρ του 700 έχει ΠΟΛΛΟΥ΅κραδασμούς σε όλο το εύρος των στροφών. Είχα οδηγήσει και παλαιοτερα το γυμνό 700 της εταιρείας και είχε την ίδια συμπεριφορά το μοτέρ και είχα πει τότε ίσως έφταιγε το συγκεκριμένο κομμάτι. Τίποτα. Ίδιο ακριβώς κι εδώ. Και το 700 και λίγο λιγότερο το 650 είναι ατσούμπαλα στο δρόμο και δείχνουν το βάρος τους. Προς υπεράσπιση τους έχουν και τα δύο πολύ δυνατά φρένα και το 700 έχει και με τη μαμά ζελατίνα καλή ανεμοκάλυψη.
Δεν θα αγόραζα ούτε το 650 ούτε το 700 καθώς θεωρώ πώς θέλουν πολλές βελτιώσεις απο το εργοστάσιο και δεν πρέπει κάποιος να τα αγοράσει για εμένα όπως έιναι.
Το SRT550S απο την άλλη είναι εξαιρετικό! Άντε βγάλε άκρη! Ζυγισμένο, ελαφρύ, παιχνίδι, δυνατό! Δεν θες να κατέβεις! Ωραίος δυναμικός ήχος απο το μοτέρ, πολύ καλός καθαρός ψεκασμός (πλην ένα μικρό γκλίτς στο άνοιγμα απο τέρμα χαμηλά αλλά οκ τίποτα ιδιαίτερο), εξαιρετικό σασμάν. Μηδέν κραδασμοί απο αρχή μεχρι τέλος, άνετα 130 στα 5500RPM με κόκκινα μετά τα 8000, φρένα άψογα, αναρτήσεις πραγματικα πολύ καλές! Πλήρης εξοπλισμός μέχρι και θερμαινόμενα γκρίπς και σέλα. Αν άλλαζα κάτι θα ήταν ένα πιο φαρδύ τιμόνι αν ήθελα πιο πολλά στο ταξίδι και μια μεγαλύτερη ζελατίνα. Κατα τα άλλα δεν θα άλλαζα κάτι.
Σε σύγκριση με ένα 450ΜΤ, ένα Himalayan, ένα Maverick 500, ένα 525DSX που είναι οι άμεσοι αντίπαλοι του έχει σίγουρα τα καλύτερα φρένα και είναι σίγουρα δυνατότερο μάλλον απ όλα σε άισθηση τουλάχιστον. Σίγουρα πάντως όπως φαίνεται το πιο απλωμένο η ταξιδιαρικο μοτέρ από αυτά ανετα. Αν κάποιος δηλαδή δε θέλει χώμα είναι μάλλον καλύτερη μοτοσυκλέτα απο τα CF και RE χωρίς να έχω καμία ιδέα πόσο αξιοπιστη θα φανεί και τί υποστήριξη έχει απο την αντιπροσωπεία. Καθαρά σαν μοτοσυκλέτα.
Αν θέλετε κάτι σε QJ προτιμήστε αυτό απο τα άλλα. Αν θέλετε κάτι καλό στην Α2 ίσως αξίζει να το δείτε.