QJ motor

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Με την ανακοίνωση της ανάληψης της αντιπροσωπείας της QJMOTOR από την Γκοργκολης Α.Ε. ανοίγω αυτό το θέμα καθώς θα μας απασχολήσει στο μέλλον και αυτή η μάρκα.

Ανήκει στον Κολοσσό Geely όπως αναφέρεται και στο άρθρο στον οποίο ενδεικτικά περιλαμβανονται η Volvo και η Lotus.

Ο όμιλος χρησιμοποιεί 2 μάρκες για μοτοσυκλέτες. Η εταιρη μάρκα είναι η BENELLI και αναρωτιέμαι για τώρα πως θα δουλέψει το πράγμα το ένα αδελφακι του ομίλου να το έχει ο Γκοργκολης και το άλλο (Benelli) ο Καπρανης. Θα δείξει.

 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS

Ο Γκοργκολης δε καθυστερεί. Έτοιμο το site με ότι μπορούμε να δούμε μέχρι τώρα για τα μοντέλα που θα έρθουν με τιμές όπου υπάρχουν,ημερομηνία άφιξης κ;ι τεχνικά χαρακτηριστικά.

Υποθέτω σύντομα θα έχουμε νέα και από την KOVE
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Ενδεικτικά βλέπουμε το SRT 550 το alter ego του benelli trk 502 με τις μεγάλες πωλήσεις και Ελλάδα (πρώτο στην Ιταλία) να έχει τιμή περίπου 700€ κάτω από το αντίστοιχο benelli και μάλιστα με την τελευταία έκδοση του μοτέρ με 50 παραπάνω κυβικά που προέρχονται απο μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου και διάμετρο και μια αύξηση 10% στη ροπή. Και ψάχνεις να βρεις διάφορες. Αν υπάρχουν δεν ξέρω. Το μπροστά πηρούνι φαίνεται ακριβώς το ίδιο με το πακέτο φρένων και πισω στο benelli αναγράφει παραπάνω νομίζω ρύθμιση επαναφοράς,θα δούμε.

Κάτω πάντως από το ψυχολογικό όριο των 6 χιλιάδων εύρο..

Και ενδιαφέρον έχει σίγουρα και το trk 800 που αν και βαρέων βαρών λόγω κυρίως του παλιού σε σχεδίαση και υπέρβαρου μοτέρ που προέρχεται από το tnt1130 καρατομημενο, δίνει μια μοτοσυκλέτα αρκετών κυβικών ταξιδιάρα με 8 χιλιάρικα

Σε ένα δύο χρόνια το πολύ αυτό το μοτέρ θα γίνει ιστορία αλλά δεν παύει να έχει ενδιαφέρον τέτοια μοτοσυκλέτα με 8 χιλιάρικα για κάποιον που δεν κοιτάει τις απόλυτες επιδόσεις η το απόλυτο ζύγισμα και βάρος και θέλει ένα grande street on off εντυπωσιακό σε τιμή κορεατικού mega scooter

Και μάλιστα στο όριο των 55€ τέλη κυκλοφορίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Εντάξει,


Όμορφο δεν το λες....

Καλό βέβαια να υπάρχει ποικιλία στα μοντέλα αλλά έχω κάπως βαρεθεί το κινέζικο μοτίβο -ιδιο μηχανάκι με 100 διαφορετικά ονοματα-
Και ξεπατικω όλα τα σχέδια το ίδιο....

Τόσοι Κινέζοι εκεί...1,5 δις.....κάνα σχεδιαστή δεν έχουν;
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Δηλαδή τώρα θα πωλούνται δύο μηχανάκια ίδια από άλλες μάρκες,σε άλλες τιμές;
Τι διάολο γίνεται;
Το srt700x φαινόταν ενδιαφέρον αλλά δεν το βλέπω στο σάιτ.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Δηλαδή τώρα θα πωλούνται δύο μηχανάκια ίδια από άλλες μάρκες,σε άλλες τιμές;
Τι διάολο γίνεται;
Το srt700x φαινόταν ενδιαφέρον αλλά δεν το βλέπω στο σάιτ.
Φαντάσου το σαν hyundai i30 και kia ceed ένα πραμα..!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Φαντάσου το σαν hyundai i30 και kia ceed ένα πραμα..!
Έχεις ένα πόιντ.
Έχουμε το kia venga που είναι ίσιο σχεδόν με το Hyundai ix20.
Απλά μου φαίνονται κάποιες κινήσεις της εταιρείας λίγο απερίσκεπτες,ας πούμε.
Όπως το ότι βγάζει δύο παρόμοιο μηχανάκια με παρόμοιους κινητήρες το 700 και το 800 srt/trk ,τα οποία λέγανε ότι θα έχουν βγει εδώ και κάνα δυο χρόνια.και ενώ υπήρχε τόσος χρόνος, φάνηκε σαν βιαστική κίνηση,το ένα μπλέκει στο άλλο.
Παρουσιάστηκε το 800 trk στην έκθεση του 21 στο Μιλάνο και ακόμα δεν έχουμε όλα τα χαρακτηριστικά του (εκτός αν δεν το έχω ψάξει εγώ τόσο καλά).
Τεσπά.
Ας βγάζουν σωστά μηχανάκια και μόνο καλό είναι να έχουμε επιλογές.
Φαίνεται πως θα είναι και λίγο φθηνότερα από τα μπενελι αρχικά οπότε λίγη υπομονή να έρθουν Ελλάδα να έχουμε εικόνα από κοντά.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
akis69 Η QJmotor ή το GEELY GROUP καλύτερα στο οποίο ανήκει η QJmotor, αγόρασε την Benelli πριν μερικά χρόνια ώς Δούρειο ίππο ας πούμε για την Ευρώπη και άλλες μεγάλες αγορές. Ένα μεγάλο όνομα δηλαδή με ιστορία.

Επίσης κράτησε και εξυχρόνισε τις εγκαταστάσεις στο Pesaro όπου κάνει τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των μοντέλων.

Απο το 2005 βέβαια που οι Κινέζοι πήραν την Benelli μέχρι και ΄σημερα πέρασαν πολλά χρόνια και οι συνθήκες ωρίμασαν ώστε να προωθήσουν οι Κινέζοι και τις μητρικές τους μάρκες ή και νέες μάρκες σε όνόματα με όποια φιλοσοφία θέλει ο καθένας και με όποιον τρόπο κρίνει κάθε εργοστάσιο πώς θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του. Και χωρίς πλέον να είναι περίγελος όπως 15 χρόνια πριν.

Η CFmoto έκανε joint Venture με την ΚΤΜ και ενίσχυσε το όνομα της και την τεχνογνωσία της με την κίνηση αυτή
Η LONCIN δημιούργησε την VOGE
Είδαμε δημιουργίες ονομάτων όπως η Brixton
Είδαμε την Zontes να μπαίνει αρχικα με Private labelling και ύστερα σιγά σιγά με το όνομα της
Βλέπουμε ένα ολοκαίνουργιο όνομα, την KOVE

Και τώρα η QJmotor, το alter ego της benelli, κοινές γραμμές παραγωγής, υποθέτω επικοινωνία και συνεργασία με το Pesaro και φιλοσοφία που αναμένουμε να δούμε προς τα που το πάει. Η δική μου γνώμη είναι πώς όπως η φιλοσοφία Hyundai-KIA, θα μιλάμε για παρόμοιες μοτοσυκλέτες σε ένα μεγάλο βαθμό με την Benelli ίσως να παίξει τον ρόλο του λίγο πιο Premium, λίγο πιο φορτωμένο σε εξοπλισμό κάτι σαν KIA και την QJmotor την λίγο πιο φιλική σε τιμές με κάποιες λιγότερες πολυτέλειες σε εξοπλισμό, λίγο πιο προσιτή τύπου Hyundai.

Όσο αφορά το TRK700 και TRK800 νομίζω η στρατηγική τους όπως είναι προφανής είναι μια γκάμα σε on-off σε αυτή τη φάση με 3 μοντέλα

1)TRK550 (κατηγορία δίπλωμα Α2)
2)TRK700 (μεσαία κατηγορία ανταγωνιστής Versys 650, CFmoto 650mt) με ένα 2Κ κινητήρα και ισχύ στα 65-70 άλογα
3)TRK800 (Η κατηγορία των 800cc με ανταγωνιστές όπως το 790 Adventure, cfmoto 800mt και ίσως και τα Tenere, Transalp, Vstrom 800)

Αυτό που ξενίζει είναι πώς δεν φαίνεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά το TRK800 σήμερα με 76 άλογα και 67nm ροπής να ανταποκρίνεται στον ρόλο του και αυτό έχει να κάνει με το μοτέρ που έχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο που όπως έχω γράψει και στο σχετικό θέμα με την ανάλυση των μοτέρ κάθε εταιρείας (για όποια εταιρεία έχω προλάβει μέχρι τώρα) είναι ουσιαστικά το μοτέρ του πάλαι ποτέ TNT 1130 μείον ένα κύλινδρο. Βαρύ, παλιάς σχεδιάσης μοτέρ. Αυτό όμως θα αλλάξει σύντομα καθώς ο σωτήρας των Κινέζων στη μορφή του LC8c της ΚΤΜ θα κάνει παρουσία κι εδώ, σε ποια μορφή ακριβώς δεν ξέρω αλλά υποθέτω τα 95 άλογα είναι δεδομένα έτσι ώστε να κάνει το μοντέλο ανταγωνιστικό στην κατηγορία που στοχευει.

Προς το παρόν το TRK800 είναι μεταβατικό μοντέλο για να μην μείνει η QJmotor εκτός κατηγορίας και προφανώς το επιδοτεί με αρκετα χαμηλή τιμή για να κάνει είσοδο στην αγορά.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
akis69 Η QJmotor ή το GEELY GROUP καλύτερα στο οποίο ανήκει η QJmotor, αγόρασε την Benelli πριν μερικά χρόνια ώς Δούρειο ίππο ας πούμε για την Ευρώπη και άλλες μεγάλες αγορές. Ένα μεγάλο όνομα δηλαδή με ιστορία.

Επίσης κράτησε και εξυχρόνισε τις εγκαταστάσεις στο Pesaro όπου κάνει τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των μοντέλων.

Απο το 2005 βέβαια που οι Κινέζοι πήραν την Benelli μέχρι και ΄σημερα πέρασαν πολλά χρόνια και οι συνθήκες ωρίμασαν ώστε να προωθήσουν οι Κινέζοι και τις μητρικές τους μάρκες ή και νέες μάρκες σε όνόματα με όποια φιλοσοφία θέλει ο καθένας και με όποιον τρόπο κρίνει κάθε εργοστάσιο πώς θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του. Και χωρίς πλέον να είναι περίγελος όπως 15 χρόνια πριν.

Η CFmoto έκανε joint Venture με την ΚΤΜ και ενίσχυσε το όνομα της και την τεχνογνωσία της με την κίνηση αυτή
Η LONCIN δημιούργησε την VOGE
Είδαμε δημιουργίες ονομάτων όπως η Brixton
Είδαμε την Zontes να μπαίνει αρχικα με Private labelling και ύστερα σιγά σιγά με το όνομα της
Βλέπουμε ένα ολοκαίνουργιο όνομα, την KOVE

Και τώρα η QJmotor, το alter ego της benelli, κοινές γραμμές παραγωγής, υποθέτω επικοινωνία και συνεργασία με το Pesaro και φιλοσοφία που αναμένουμε να δούμε προς τα που το πάει. Η δική μου γνώμη είναι πώς όπως η φιλοσοφία Hyundai-KIA, θα μιλάμε για παρόμοιες μοτοσυκλέτες σε ένα μεγάλο βαθμό με την Benelli ίσως να παίξει τον ρόλο του λίγο πιο Premium, λίγο πιο φορτωμένο σε εξοπλισμό κάτι σαν KIA και την QJmotor την λίγο πιο φιλική σε τιμές με κάποιες λιγότερες πολυτέλειες σε εξοπλισμό, λίγο πιο προσιτή τύπου Hyundai.

Όσο αφορά το TRK700 και TRK800 νομίζω η στρατηγική τους όπως είναι προφανής είναι μια γκάμα σε on-off σε αυτή τη φάση με 3 μοντέλα

1)TRK550 (κατηγορία δίπλωμα Α2)
2)TRK700 (μεσαία κατηγορία ανταγωνιστής Versys 650, CFmoto 650mt) με ένα 2Κ κινητήρα και ισχύ στα 65-70 άλογα
3)TRK800 (Η κατηγορία των 800cc με ανταγωνιστές όπως το 790 Adventure, cfmoto 800mt και ίσως και τα Tenere, Transalp, Vstrom 800)

Αυτό που ξενίζει είναι πώς δεν φαίνεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά το TRK800 σήμερα με 76 άλογα και 67nm ροπής να ανταποκρίνεται στον ρόλο του και αυτό έχει να κάνει με το μοτέρ που έχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο που όπως έχω γράψει και στο σχετικό θέμα με την ανάλυση των μοτέρ κάθε εταιρείας (για όποια εταιρεία έχω προλάβει μέχρι τώρα) είναι ουσιαστικά το μοτέρ του πάλαι ποτέ TNT 1130 μείον ένα κύλινδρο. Βαρύ, παλιάς σχεδιάσης μοτέρ. Αυτό όμως θα αλλάξει σύντομα καθώς ο σωτήρας των Κινέζων στη μορφή του LC8c της ΚΤΜ θα κάνει παρουσία κι εδώ, σε ποια μορφή ακριβώς δεν ξέρω αλλά υποθέτω τα 95 άλογα είναι δεδομένα έτσι ώστε να κάνει το μοντέλο ανταγωνιστικό στην κατηγορία που στοχευει.

Προς το παρόν το TRK800 είναι μεταβατικό μοντέλο για να μην μείνει η QJmotor εκτός κατηγορίας και προφανώς το επιδοτεί με αρκετα χαμηλή τιμή για να κάνει είσοδο στην αγορά.
Καταλαβαίνω τι λες.
Ίσως να ήθελαν να μπουν στην αγορά με ένα γνωστό όνομα και μετά να έρθουν με το ορίτζιναλ Μπραντ.
Όπως γίνεται και με την μότο μορινι πχ .
Όσον αφορά τα trk 700&800 δεν έχω μπροστά μου τα χαρακτηριστικά τους αλλά πρακτικά έχουν 60-65 κυβικά διαφορά,4-5 ίππους και 20 περίπου κιλά.
Φαντάζομαι και κάμποσα € θα είναι η διαφορά τους.
Γι'αυτό είπα παραπάνω ότι το srt 700x μοιάζει στα μάτια μου η πιο ενδιαφέρουσα πρόταση.
Όντως λέγεται ότι φοράει το μοτέρ του clx cfmoto.
Θα έρθουν εν καιρώ οι απαντήσεις σε όλα αυτά νομίζω.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Καλα ολα αυτα αλλα εχω δυο παρατηρησεις

Η μια εχει να κανει με το προιον-εαν υπαρχει το ιδιο επαναλαμβανομενο προιον καταντα βαρετο ως και δυστοπικο-κατι σαν τις στολες των κινεζων του Μαο-ολοι το ιδιο...
Δευτερον προτιμω κατι πιο φρεσκο ή εστω λιγο διαφορετικο οπως το ΚOVE ειδικα για χωμα
Τριτον μου την δινει που οι κινεζοι με 2 μοτερ (αντιγραφη Kawa 650 & Honda 500) θα μαζεψουν ολο το χρημα προσφεροντας φθηνες μ@λ@κιες (απαραιτητες βεβαια και αυτες για να ψωνισει το ποπολο) στερωντας πορους απο τα ενεργα 1ης γραμμης εργοστασια που σχεδιαζουν/δημιουργουν. Θα μου πειτε-ας προσεχαν-Σαφως αλλα πολυ φοβαμαι οτι συντομα ολοι θα ψωνιζουμε μονοπολιο κινα διοτι δεν θα υπαρχει αλλο-και guess what οι τιμες θα ανεβουν σε επιπεδα ΚΤΜ/BMW/Honda....
το εχουμε ξαναδει το σεναριο στα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα εξαρτηματα που πλεον ψαχνεις με το ντουφεκι να βρεις κατι με generic ποιοτητα....

τα 3ο - 4αρτα της δεκαετιας του 80 ειναι πλεον ultra premium φετος.....

Ελπιζω να μην κουρασα.....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καταλαβαίνω τι λες.
Ίσως να ήθελαν να μπουν στην αγορά με ένα γνωστό όνομα και μετά να έρθουν με το ορίτζιναλ Μπραντ.
Όπως γίνεται και με την μότο μορινι πχ .
Όσον αφορά τα trk 700&800 δεν έχω μπροστά μου τα χαρακτηριστικά τους αλλά πρακτικά έχουν 60-65 κυβικά διαφορά,4-5 ίππους και 20 περίπου κιλά.
Φαντάζομαι και κάμποσα € θα είναι η διαφορά τους.
Γι'αυτό είπα παραπάνω ότι το srt 700x μοιάζει στα μάτια μου η πιο ενδιαφέρουσα πρόταση.
Όντως λέγεται ότι φοράει το μοτέρ του clx cfmoto.
Θα έρθουν εν καιρώ οι απαντήσεις σε όλα αυτά νομίζω.
ειναι καλο το 700αρι της cf μοτερ,σφυρηλατα ,rbw και στο επιπεδο αποδοσης των tracer 700
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Καταλαβαίνω τι λες.
Ίσως να ήθελαν να μπουν στην αγορά με ένα γνωστό όνομα και μετά να έρθουν με το ορίτζιναλ Μπραντ.
Όπως γίνεται και με την μότο μορινι πχ .
Όσον αφορά τα trk 700&800 δεν έχω μπροστά μου τα χαρακτηριστικά τους αλλά πρακτικά έχουν 60-65 κυβικά διαφορά,4-5 ίππους και 20 περίπου κιλά.
Φαντάζομαι και κάμποσα € θα είναι η διαφορά τους.
Γι'αυτό είπα παραπάνω ότι το srt 700x μοιάζει στα μάτια μου η πιο ενδιαφέρουσα πρόταση.
Όντως λέγεται ότι φοράει το μοτέρ του clx cfmoto.
Θα έρθουν εν καιρώ οι απαντήσεις σε όλα αυτά νομίζω.
Νομίζω ο μόνος λόγος που το πλασσάρει τώρα το SRT800 είναι για να βάλει πόδι στη κατηγορία και θα έχει μικρή διαφορά σε χρήματα απο το SRT700, το οποίο σίγουρα είναι πιο σωστή αγορά.

Το πραγματικό SRT800 θα έρθει με το καινούργιο μοτέρ των 799cc με τα 95 άλογα και τα λογικά παραπάνω χρήματα (τουλάχιστον κάνα χιλιάρικο πιστεύω)
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Καλα ολα αυτα αλλα εχω δυο παρατηρησεις

Η μια εχει να κανει με το προιον-εαν υπαρχει το ιδιο επαναλαμβανομενο προιον καταντα βαρετο ως και δυστοπικο-κατι σαν τις στολες των κινεζων του Μαο-ολοι το ιδιο...
Δευτερον προτιμω κατι πιο φρεσκο ή εστω λιγο διαφορετικο οπως το ΚOVE ειδικα για χωμα
Τριτον μου την δινει που οι κινεζοι με 2 μοτερ (αντιγραφη Kawa 650 & Honda 500) θα μαζεψουν ολο το χρημα προσφεροντας φθηνες μ@λ@κιες (απαραιτητες βεβαια και αυτες για να ψωνισει το ποπολο) στερωντας πορους απο τα ενεργα 1ης γραμμης εργοστασια που σχεδιαζουν/δημιουργουν. Θα μου πειτε-ας προσεχαν-Σαφως αλλα πολυ φοβαμαι οτι συντομα ολοι θα ψωνιζουμε μονοπολιο κινα διοτι δεν θα υπαρχει αλλο-και guess what οι τιμες θα ανεβουν σε επιπεδα ΚΤΜ/BMW/Honda....
το εχουμε ξαναδει το σεναριο στα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα εξαρτηματα που πλεον ψαχνεις με το ντουφεκι να βρεις κατι με generic ποιοτητα....

τα 3ο - 4αρτα της δεκαετιας του 80 ειναι πλεον ultra premium φετος.....

Ελπιζω να μην κουρασα.....
471cc μοτέρ licence Honda
649-693cc licence Kawasaki
799cc licence KTM


Πάνω σε αυτά έχουν χτίσει οι Κινέζοι το 80% των μεσαίων-μεγάλων κυβικών. Τώρα τους άλλους αν τους καπακώσουν τελικά με αυτά ας πρόσεχαν.
 

D347H81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Με τιμη 7.195...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μου αρέσει πολύ αυτό:


Ειδικά για την τιμή του. Πολύ θα ήθελα feedback από έναν κάτοχο γιατί με τρώει για ένα τέτοιο ή το RE το Meteor. Κυρίως πως είναι η θέση για τον συνεπιβάτη.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Μου αρέσει πολύ αυτό:


Ειδικά για την τιμή του. Πολύ θα ήθελα feedback από έναν κάτοχο γιατί με τρώει για ένα τέτοιο ή το RE το Meteor. Κυρίως πως είναι η θέση για τον συνεπιβάτη.

Νομίζω καλύτερα το meteor για πολλούς λόγους.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Μου αρέσει πολύ αυτό:


Ειδικά για την τιμή του. Πολύ θα ήθελα feedback από έναν κάτοχο γιατί με τρώει για ένα τέτοιο ή το RE το Meteor. Κυρίως πως είναι η θέση για τον συνεπιβάτη.
The Round Headlights (Με το Benelli Imperiale στην Πελοπόννησο) is
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δες το σαν μπενελλι 400 ιμπεριαλε Το είχε το μέλος REH και έχει κάνει πολλές αναρτήσεις στο φόρουμ,αναλυτικές.
 
Top Bottom