Πωλείται 1150 GS του 02, μονό-μπουζο (Έχει μόνο τα εξωτερικά καπάκια του επόμενου μοντέλου από τότε που το αγόρασα), με απλό abs το οποίο δουλεύει κανονικά.
Τιμή 2500 ευρώ.
Ανταλλάσεται και με μικρότερο δικυλινδρο.
Έχει 170.000 km τα περισσότερα από τα οποία έχουν γίνει σε ταξίδια. Αυτό φαίνεται (και) από τις δισκοπλακες που είναι σε πολύ καλή κατάσταση .
Δεν έχει πέσει κάτω πάρα μόνο μια φορά στην Σικελία στατικά σε βενζινάδικο χωρίς συνέπειες.
Δουλεύουν όλα μια χαρά.
-αλλαγμένος δίσκος συμπλέκτη στις 115.000 km
-O άξονας είναι μια χαρά. Έγινε προληπτική επισκευή σε 2 ρουλεμάν στις 150.000 km. Έχουν αλλαχθεί και οι τσιμουχες μπροστά και πίσω.
-αλλαγμένα τα 2 ρουλεμάν του άξονα (2 x 80 ευρώ γιατί παίζουν μόνο γνήσια)
-εχει τσιπ stage 5 του Γιάννη - johns performance , ΚΝ φίλτρο και τελικό Remus (υπάρχει και η μαμά εξάτμιση)
-ζελατίνα από adventure η οποία όμως έχει θαμπώσει με τα χρόνια
-μπαγκστερ κάλυμμα ντεπόζιτου
-προσθετη βάση - σχάρα στην ουρά για βαλίτσα givi ή kappa
-φρεσκες ντιζες γκαζιού γνήσιες (160 ευρώ)
-αλλαγμένα μπουζοκαλώδια beru
-μεταλλικά σωληνάκια φρένων
-αλλαγμένο hall sensor προληπτικά οπότε υπάρχει και το παλιό.
-ειχα αλλάξει τρόμπα βενζίνης στις 150.000 km
Από το 2015 που το αγόρασα η συντήρηση γίνεται στο boxer garage με λάδι liqui molly 15-50 ημισυνθετικά.
Το δίνω γιατί το χρησιμοποιώ κυρίως για ένα ταξίδι που κάνω το χρόνο στο εξωτερικό και τον υπόλοιπο χρόνο κάθεται και στις μέρες μας αυτό λέγεται πολυτέλεια.
Οι βόλτες εντός των συνορων δεν είναι πια πολλές αφού κυρίως κάνω εντούρο ή εκδρομικό εντουρο με το CCM. Επιπλέον δεν τρέχω και συνήθως κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους οπότε μπορώ να βολευτώ και με κάτι μικρότερο.
Είναι δουλεμένο γλυκά όπως αρμόζει σε μια κατασκευή με άξονα μετάδοσης.
Τιμή 2500 ευρώ.
Ανταλλάσεται και με μικρότερο δικυλινδρο.
Έχει 170.000 km τα περισσότερα από τα οποία έχουν γίνει σε ταξίδια. Αυτό φαίνεται (και) από τις δισκοπλακες που είναι σε πολύ καλή κατάσταση .
Δεν έχει πέσει κάτω πάρα μόνο μια φορά στην Σικελία στατικά σε βενζινάδικο χωρίς συνέπειες.
Δουλεύουν όλα μια χαρά.
-αλλαγμένος δίσκος συμπλέκτη στις 115.000 km
-O άξονας είναι μια χαρά. Έγινε προληπτική επισκευή σε 2 ρουλεμάν στις 150.000 km. Έχουν αλλαχθεί και οι τσιμουχες μπροστά και πίσω.
-αλλαγμένα τα 2 ρουλεμάν του άξονα (2 x 80 ευρώ γιατί παίζουν μόνο γνήσια)
-εχει τσιπ stage 5 του Γιάννη - johns performance , ΚΝ φίλτρο και τελικό Remus (υπάρχει και η μαμά εξάτμιση)
-ζελατίνα από adventure η οποία όμως έχει θαμπώσει με τα χρόνια
-μπαγκστερ κάλυμμα ντεπόζιτου
-προσθετη βάση - σχάρα στην ουρά για βαλίτσα givi ή kappa
-φρεσκες ντιζες γκαζιού γνήσιες (160 ευρώ)
-αλλαγμένα μπουζοκαλώδια beru
-μεταλλικά σωληνάκια φρένων
-αλλαγμένο hall sensor προληπτικά οπότε υπάρχει και το παλιό.
-ειχα αλλάξει τρόμπα βενζίνης στις 150.000 km
Από το 2015 που το αγόρασα η συντήρηση γίνεται στο boxer garage με λάδι liqui molly 15-50 ημισυνθετικά.
Το δίνω γιατί το χρησιμοποιώ κυρίως για ένα ταξίδι που κάνω το χρόνο στο εξωτερικό και τον υπόλοιπο χρόνο κάθεται και στις μέρες μας αυτό λέγεται πολυτέλεια.
Οι βόλτες εντός των συνορων δεν είναι πια πολλές αφού κυρίως κάνω εντούρο ή εκδρομικό εντουρο με το CCM. Επιπλέον δεν τρέχω και συνήθως κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους οπότε μπορώ να βολευτώ και με κάτι μικρότερο.
Είναι δουλεμένο γλυκά όπως αρμόζει σε μια κατασκευή με άξονα μετάδοσης.