batman
Μέλος
Φίλοι,η μηχανή -καπούτ.....Μάλλον η μονάδα του ABS,του servo συγκεκριμένα,καπούτ.
Εννοώ,ήταν ήδη στο πίσω,εδώ και κάτι χρόνια αλλά δεν με ενοχλούσε τόσο,είχα τα μπροστινά..
Απο χτές το πρωί,που σταμάτησα για βενζίνη,κλείνω διακόπτη,βάζω βενζίνη,ανοίγω διακοπτη,υποβοήθηση καπούτ.Στο μπροστινό λέμε τώρα...
Για εσάς που δεν καταλαβαίνετε το πρόβλημα,αυτό σημαινει οτι πρακτικά,δεν έχω φρένα...
Δοκιμάστε το αμάξι σας σε μια κατηφόρα,να κλείσετε τελείως το διακόπτη,και όπως ρολλάρει το αυτοκίνητο,προσπαθήστε να πατήσετε φρένο.Αν δεν βάλετε όλη σας τη δύναμη,και για μια φρεναρισιά όλη και όλη,δεν θα μπορέσετε να φρενάρετε.Περίπου αυτό νιώθω.
Η βάρκα προς το παρόν,ακινητοποιείται...
Οι επιλογές,περιορισμένες...
1.Περιμένω αιώνες να αγοράσω καινούργια μονάδα,
κόστος 1700 ευρο περίπου ,που αποκλείεται έτσι κι αλλιώς,γιατί αγοράζεις πάλι την ίδια μονάδα που βγάζει προβλήματα και όχι βελτιωμένη έκδοση...
2.Περιμένω μια εταιρεία στην Αμερική,που παλεύει να κάνει ανακατασκευή την iABS μονάδα,που είναι η δικιά μου με servo η μ.....α.Τη παλεύει χρόνια,τις άλλες τις φτιάχνει όλες...(module masters).
3.Δεν περιμένω τίποτα και πάω σε έναν συνφορουμιτη (KXF) που ασχολείται επισταμένα χρόνια,αλλά μιλώντας στο τηλ μου είπε οτι είναι πολύ δύσκολο ως αδύνατον να τη φτιάξει,αλλά θα δοκιμάσει.Αν δεν φτιαχτεί,τα μετατρέπω σε συμβατικά,με ότι αυτό συνεπάγεται...Αυτά....
Η γκαντεμιά συνεχίζεται....
Σε περίπτωση που ακολουθήσω τη 3η επιλογή,το χει κάνει κανεις σε 1150 και adv?280 και,κιλά,βάρος.....
?
Πως είναι σαν αίσθηση?
Πως οδηγιέται?
Πως φρενάρει?Φρενάρει?
Σε φρένα πανικού,είναι σαν τις άλλες μοτοσυκλέτες με συμβατικά φρένα ή όχι?Ρωτάω αυτό,γιατί δεν θα υπάρχει το κλασσικο βύθισμα του πηρουνιού καθώς και η αίσθηση στη μανέτα(όπως δεν υπάρχει και με το iABS αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό)..
Οποια άλλη πληροφορία,γνώση,άποψη,γνώμη,οτιδήποτε,παραπάνω απο ευπρόσδεκτα....
Καπάκι μετά τη μεγάλη ζημιά του άξονα,αυτό...
Μούντζα μιλάμε........
Εννοώ,ήταν ήδη στο πίσω,εδώ και κάτι χρόνια αλλά δεν με ενοχλούσε τόσο,είχα τα μπροστινά..
Απο χτές το πρωί,που σταμάτησα για βενζίνη,κλείνω διακόπτη,βάζω βενζίνη,ανοίγω διακοπτη,υποβοήθηση καπούτ.Στο μπροστινό λέμε τώρα...
Για εσάς που δεν καταλαβαίνετε το πρόβλημα,αυτό σημαινει οτι πρακτικά,δεν έχω φρένα...
Δοκιμάστε το αμάξι σας σε μια κατηφόρα,να κλείσετε τελείως το διακόπτη,και όπως ρολλάρει το αυτοκίνητο,προσπαθήστε να πατήσετε φρένο.Αν δεν βάλετε όλη σας τη δύναμη,και για μια φρεναρισιά όλη και όλη,δεν θα μπορέσετε να φρενάρετε.Περίπου αυτό νιώθω.
Η βάρκα προς το παρόν,ακινητοποιείται...
Οι επιλογές,περιορισμένες...
1.Περιμένω αιώνες να αγοράσω καινούργια μονάδα,
κόστος 1700 ευρο περίπου ,που αποκλείεται έτσι κι αλλιώς,γιατί αγοράζεις πάλι την ίδια μονάδα που βγάζει προβλήματα και όχι βελτιωμένη έκδοση...
2.Περιμένω μια εταιρεία στην Αμερική,που παλεύει να κάνει ανακατασκευή την iABS μονάδα,που είναι η δικιά μου με servo η μ.....α.Τη παλεύει χρόνια,τις άλλες τις φτιάχνει όλες...(module masters).
3.Δεν περιμένω τίποτα και πάω σε έναν συνφορουμιτη (KXF) που ασχολείται επισταμένα χρόνια,αλλά μιλώντας στο τηλ μου είπε οτι είναι πολύ δύσκολο ως αδύνατον να τη φτιάξει,αλλά θα δοκιμάσει.Αν δεν φτιαχτεί,τα μετατρέπω σε συμβατικά,με ότι αυτό συνεπάγεται...Αυτά....
Η γκαντεμιά συνεχίζεται....
Σε περίπτωση που ακολουθήσω τη 3η επιλογή,το χει κάνει κανεις σε 1150 και adv?280 και,κιλά,βάρος.....
Πως είναι σαν αίσθηση?
Πως οδηγιέται?
Πως φρενάρει?Φρενάρει?
Σε φρένα πανικού,είναι σαν τις άλλες μοτοσυκλέτες με συμβατικά φρένα ή όχι?Ρωτάω αυτό,γιατί δεν θα υπάρχει το κλασσικο βύθισμα του πηρουνιού καθώς και η αίσθηση στη μανέτα(όπως δεν υπάρχει και με το iABS αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό)..
Οποια άλλη πληροφορία,γνώση,άποψη,γνώμη,οτιδήποτε,παραπάνω απο ευπρόσδεκτα....
Καπάκι μετά τη μεγάλη ζημιά του άξονα,αυτό...
Μούντζα μιλάμε........