R 1150 gs adv συμβατικά φρένα.

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Φίλοι,η μηχανή -καπούτ.....Μάλλον η μονάδα του ABS,του servo συγκεκριμένα,καπούτ.
Εννοώ,ήταν ήδη στο πίσω,εδώ και κάτι χρόνια αλλά δεν με ενοχλούσε τόσο,είχα τα μπροστινά..
Απο χτές το πρωί,που σταμάτησα για βενζίνη,κλείνω διακόπτη,βάζω βενζίνη,ανοίγω διακοπτη,υποβοήθηση καπούτ.Στο μπροστινό λέμε τώρα...
Για εσάς που δεν καταλαβαίνετε το πρόβλημα,αυτό σημαινει οτι πρακτικά,δεν έχω φρένα...
Δοκιμάστε το αμάξι σας σε μια κατηφόρα,να κλείσετε τελείως το διακόπτη,και όπως ρολλάρει το αυτοκίνητο,προσπαθήστε να πατήσετε φρένο.Αν δεν βάλετε όλη σας τη δύναμη,και για μια φρεναρισιά όλη και όλη,δεν θα μπορέσετε να φρενάρετε.Περίπου αυτό νιώθω.
Η βάρκα προς το παρόν,ακινητοποιείται...
Οι επιλογές,περιορισμένες...
1.Περιμένω αιώνες να αγοράσω καινούργια μονάδα,
κόστος 1700 ευρο περίπου ,που αποκλείεται έτσι κι αλλιώς,γιατί αγοράζεις πάλι την ίδια μονάδα που βγάζει προβλήματα και όχι βελτιωμένη έκδοση...
2.Περιμένω μια εταιρεία στην Αμερική,που παλεύει να κάνει ανακατασκευή την iABS μονάδα,που είναι η δικιά μου με servo η μ.....α.Τη παλεύει χρόνια,τις άλλες τις φτιάχνει όλες...(module masters).
3.Δεν περιμένω τίποτα και πάω σε έναν συνφορουμιτη (KXF) που ασχολείται επισταμένα χρόνια,αλλά μιλώντας στο τηλ μου είπε οτι είναι πολύ δύσκολο ως αδύνατον να τη φτιάξει,αλλά θα δοκιμάσει.Αν δεν φτιαχτεί,τα μετατρέπω σε συμβατικά,με ότι αυτό συνεπάγεται...Αυτά....
Η γκαντεμιά συνεχίζεται....
Σε περίπτωση που ακολουθήσω τη 3η επιλογή,το χει κάνει κανεις σε 1150 και adv?280 και,κιλά,βάρος.....
?
Πως είναι σαν αίσθηση?
Πως οδηγιέται?
Πως φρενάρει?Φρενάρει?
Σε φρένα πανικού,είναι σαν τις άλλες μοτοσυκλέτες με συμβατικά φρένα ή όχι?Ρωτάω αυτό,γιατί δεν θα υπάρχει το κλασσικο βύθισμα του πηρουνιού καθώς και η αίσθηση στη μανέτα(όπως δεν υπάρχει και με το iABS αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό)..
Οποια άλλη πληροφορία,γνώση,άποψη,γνώμη,οτιδήποτε,παραπάνω απο ευπρόσδεκτα....
Καπάκι μετά τη μεγάλη ζημιά του άξονα,αυτό...
Μούντζα μιλάμε........
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
φιλε χωρις abs σε φρενα πανικου υπαρχει προβλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εαν το αποφασισεις να την οδηγας χωρις!!!καλο θα ηταν να χαλαρωσεις αρκετα το μπροστινο αμορτισερ
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Πριν κανείς οτιδήποτε μιλά πρώτα με τον TSEPETO στο διπλανό forum gsmotoclub, έχει επισκευάσει εκατοντάδες...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
φιλε χωρις abs σε φρενα πανικου υπαρχει προβλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εαν το αποφασισεις να την οδηγας χωρις!!!καλο θα ηταν να χαλαρωσεις αρκετα το μπροστινο αμορτισερ
Μη λες τέτοια , άκου να χαλαρώσει το μπροστινό, δεν θα γίνει σαν συμβατικό πιρούνι έτσι, άσε που στο δρόμο θα πηγαίνει βάρκα γυαλο! Τα φρένα πανικού μπορεί να μην τα κάνεις ποτέ, πως θα το οδηγας έτσι, απλά θέλει περισσότερη προσοχή, σίγουρα δεν θα έχει αυτό το δαγκωμα του σερβο, θα είναι πιο απαλά τα φρένα οπότε το ελέγχεις το φρεναρισμα
Πριν κανείς οτιδήποτε μιλά πρώτα με τον TSEPETO στο διπλανό forum gsmotoclub, έχει επισκευάσει εκατοντάδες...
Είναι ο ίδιος KFX στο παρόν φόρουμ που αναφέρει ο συμφορουμιτης
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Αυτό διαπίστωσα κι εγώ...:ok:
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Σε περίπτωση που ακολουθήσω τη 3η επιλογή,το χει κάνει κανεις σε 1150 και adv?280 και,κιλά,βάρος.....
?
Πως είναι σαν αίσθηση?
Πως οδηγιέται?
Πως φρενάρει?Φρενάρει?
Σε φρένα πανικού,είναι σαν τις άλλες μοτοσυκλέτες με συμβατικά φρένα ή όχι?Ρωτάω αυτό,γιατί δεν θα υπάρχει το κλασσικο βύθισμα του πηρουνιού καθώς και η αίσθηση στη μανέτα(όπως δεν υπάρχει και με το iABS αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό)..
Οποια άλλη πληροφορία,γνώση,άποψη,γνώμη,οτιδήποτε,παραπάνω απο ευπρόσδεκτα....
Εχω εγώ.
Ναι είναι οπως ολες με συμβατικα.
Κανενα προβλημα δεν έχω.
Μια χαρά φρενάρει.
Και να δουλευαν τα σερβο μου θα τα χα βγαλει για να μην ζω με το αγχος ποτε θα μεινω χωρις φρενα.

Επισης.

http://advrider.com/index.php?threads/04-r1150gsa-iabs-removal-pic-heavy.1122092/#post-28652481

και

http://advrider.com/index.php?threads/2004-r1150gs-adventure-servo-unit-removal.314499/

Οσοι το εχουν κανει συμφωνουν μαζί μου.

Επισης σε συνεργειο μη εξουσιοδοτημενο μου προτειναν μετατροπη σε ABS(χωρις σερβο).
Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 800.
Με ολα τα πραγματα που συνεπαγεται.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Μετατροπή από servo σε απλό abs δεν το έχω ξανακούσει ποτέ. Θα είχε ενδιαφέρον.
Κι εγώ θα ήθελα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες! Γιατί λίγο δύσκολο το βλέπω...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Στην ουσια απο συμβατικα σε ABS.
σου βαζει την μοναδα,διακοπτακια στο τιμονι,αισθητηρες στις ροδες κτλ...
Τωρα δε ξερω.
Το χει κανει μαλιστα ο ιδιοκτητης του συνεργειου,στο δικο του 1150 adv.
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Το abs λειτουργεί αυτόνομα από την υπόλοιπη μηχανή, οπότε λογικά οποιαδηποτε μονάδα με ίδια διαμετρο τροχών μπορεί να κάνει.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι εφικτό.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το abs λειτουργεί αυτόνομα από την υπόλοιπη μηχανή, οπότε λογικά οποιαδηποτε μονάδα με ίδια διαμετρο τροχών μπορεί να κάνει.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι εφικτό.
καπου εκει ομως θα εχουν βαλει οι γεμανοι που ειναι φιλοι μας καποια δικλειδα ασφαλειας για να μην γινετε παρτυ και αυτοι να μην περνουν μερος!!!
λεω εγω τωρα.......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
καπου εκει ομως θα εχουν βαλει οι γεμανοι που ειναι φιλοι μας καποια δικλειδα ασφαλειας για να μην γινετε παρτυ και αυτοι να μην περνουν μερος!!!
λεω εγω τωρα.......
Νομιζω λεγεται.....canbus????
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το 1150 δεν εχει απο αυτο νομιζω!!???
Εχεις δικιο γεροντα....εχει ασφαλειες
Απο την αλλη ομως εχει πολλους αισθητηρες, στεφανια, διαφορικο....που συνεργαζεται με το ΑΒS
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Τι εννοειτε δικλείδα ασφαλείας; Φορτίο στην μπαταρία ελέγχουν; Ή την "υποκλοπή" των 12volt από την κλειδαριά για να νιώθει το abs ότι πρέπει να είναι σε ετοιμότητα;
Δεν είναι ευκολο, το έγραψα, αλλά ειναι εφικτο ;)
 

jocker_t66

Μέλος
Παλι καλα να λες που σ αφησε στο βενζιναδικο κι οχι εν κινησει...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Παλι καλα να λες που σ αφησε στο βενζιναδικο κι οχι εν κινησει...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι ευτυχως,νάχαμε τίποτα άλλα.....
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Το abs λειτουργεί αυτόνομα από την υπόλοιπη μηχανή, οπότε λογικά οποιαδηποτε μονάδα με ίδια διαμετρο τροχών μπορεί να κάνει.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι εφικτό.
Η φισέτα του εγκέφαλου?Νομίζω πως είναι διαφορετική απο εκείνη των απλων μονάδων ABS γιαυτό και στο iABS δεν μπορείς να κάνεις reset?
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Εχω εγώ.
Ναι είναι οπως ολες με συμβατικα.
Κανενα προβλημα δεν έχω.
Μια χαρά φρενάρει.
Και να δουλευαν τα σερβο μου θα τα χα βγαλει για να μην ζω με το αγχος ποτε θα μεινω χωρις φρενα.

Επισης.

http://advrider.com/index.php?threads/04-r1150gsa-iabs-removal-pic-heavy.1122092/#post-28652481

και

http://advrider.com/index.php?threads/2004-r1150gs-adventure-servo-unit-removal.314499/

Οσοι το εχουν κανει συμφωνουν μαζί μου.

Επισης σε συνεργειο μη εξουσιοδοτημενο μου προτειναν μετατροπη σε ABS(χωρις σερβο).
Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 800.
Με ολα τα πραγματα που συνεπαγεται.
Και γω έχω μια σκέψη οτι θα είναι πιο καλά,σαν συμβατική μοτο με υπολογισμενες αποστασεις φρεναρισματος,γιατί αρκετες φορές το abs μου μεγάλωνε την απόσταση φρεναρίσματος,λογω ασφάλτου,ανωμαλιών κλπ....
Απο αισθηση στη μανετα και διαβασμα του δρομου στα φρεναρισματα,τι λες?
 

jocker_t66

Μέλος
Και γω έχω μια σκέψη οτι θα είναι πιο καλά,σαν συμβατική μοτο με υπολογισμενες αποστασεις φρεναρισματος,γιατί αρκετες φορές το abs μου μεγάλωνε την απόσταση φρεναρίσματος,λογω ασφάλτου,ανωμαλιών κλπ....
Απο αισθηση στη μανετα και διαβασμα του δρομου στα φρεναρισματα,τι λες?
Για τον λογο που περιγραφεις,ειχα βγαλει στο vstrom την ασφαλεια του abs ενα χρονο που το χα.
Ηταν απλα επικινδυνο.
Με λακουβα πριν απο στοπ δεν σταμματαγες ποτε στο στοπ...κτλ...

Τωρα απο αισθηση στην μανετα...
Οπως ενα συμβατικο..
Αφρικα πχ.
Μετα απο 10 χρονια οδηγησης και 9 μηχανακια το τζιες με εκανε να αλλαξω στυλ οδηγησης...
Πλεον φρεναρω με ενα δαχτυλο αντι για 2...
Οχι οτι λεει κατι αυτο..
Απλα ειναι πολυ δυνατα τα φρενα...και οταν δεν εχεις abs βοηθαει...
Με το ενα δαχτυλο λοιπον δυσκολο να τα κοκκαλωσεις και να πεσεις...
Ειναι θεμα συνηθειας πιστευω...
Εγω δεν θα το σκεφτομουν καν για καινουρια μοναδα..
Η επισκευη..
Στην σκεψη και μονο οτι μπορει να το παθω στον δρομο...
 
Top Bottom