R 1150 gs adv συμβατικά φρένα.

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
...απλά το θέμα είναι στο φρένο πανικού, που ισχύει ότι σε όλες τις μοτοσυκλέτες χωρίς ABS, κοκκαλώνει ο τροχός, διπλώνει το τιμόνι και πάρτον κάτω!
Εγώ το βλέπω απλώς ως λύση ανάγκης, γιατί δεν υπάρχουν τα χρήματα για καινούργια μονάδα! Κι αυτό διότι ένα σύγχρονο ABS (όπως είναι της bmw, δεν ξέρω για του 1150) κι όταν ειδικά συνδιάζεται με τελελέβερ, δεν συγκρίνεται με το οποιοδήποτε συμβατικό!
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
...απλά το θέμα είναι στο φρένο πανικού, που ισχύει ότι σε όλες τις μοτοσυκλέτες χωρίς ABS, κοκκαλώνει ο τροχός, διπλώνει το τιμόνι και πάρτον κάτω!
Εγώ το βλέπω απλώς ως λύση ανάγκης, γιατί δεν υπάρχουν τα χρήματα για καινούργια μονάδα! Κι αυτό διότι ένα σύγχρονο ABS (όπως είναι της bmw, δεν ξέρω για του 1150) κι όταν ειδικά συνδιάζεται με τελελέβερ, δεν συγκρίνεται με το οποιοδήποτε συμβατικό!
Προφανως και δεν συγκρινεται.
Αλοιμονο αν βγαζαμε το ABS αχρηστο.
Αρκει :
Α) να δουλευει και να μην σ αφηνει χωρις φρενα πχ ας πουμε σε μια διαδρομη με κατηφορικες φουρκετες...
και
Β) ο δρόμος να ειναι δρομος,οχι ελληνικος.

Γι αυτο λεω οτι δεν ειναι θεμα χρηματων.
Και χρηματα να ειχα δεν θα εμπιστευομουν την ζωη μου σε μια μοναδα που σταμματαει οποτε γουσταρει.
Εστω και καινουρια,ειναι αποδεδειγμενο οτι καποια στιγμη απροσδιοριστη μπορει να κολλησει.
Προφανως παιζει ρολο η συντηρηση που της κανεις,γιατι το Manual ειναι αυστηρο .
Αλλα με τοσα που χω διαβασει..
Και με σχολαστικους ιδιοκτητες...
Δεν θα θελα ποτε να μαι στην θεση τους....
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
Παιδια ακομα δεν την ανοιξα την μοναδα αρα δεν εχω πει και την τελευταια λεξη. Το προβλημα ειναι οτι ανταλακτικα απο 1150 σπανιζουν, αρα αν του φιλου μας εχει χτυπησει αισθητηρες, η πλακετα, τον ηπιαμε. Ενω μοτερ ,αντλιες, ορινκ, φλοτερ, τσιμουχιες, ηλεκτροβαλβιδες, και οχτω μοναδες για 1200 ΕΧΩ αισθητηρες, πλακετα ΝΟ Τα σεναρια απο την εμπειρια μου, το πισω φρενο οπως τα ακουσα απο τον φιλο μας δηλαδη 3 χρονια καπουτ χωρις καποιος να εχει κοψει το ρευμα να αδιασει τα υγρα, λιγο δυσκολο να αναστηθει αλλα και αυτο ακομα δεν το εχω δει με τα ματια μου. Το μπροστα επειδη μετα την σφαλιαρα που εφαγε η μηχανη σταματησε τις βολτες αμεσως λογικα θα σωθει αρα εχουμε μπροστα θα του το φτιαξω αν θελει και αυτο και θα εχει κανονικα ABS ενω το πισω αν αρνηθει θα το γυρισω μηχανικα αρα ολα καλα γιατι το μπροστα εχει αναγκη αυτα ολα απο βδομαδα που θα την ανοιξουμε μεχρι τοτε κουκουλωμενη στο γκαραζ
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
μολις σερβο μοναδα αναψει κοκκινα στο καντραν και στο επομενο τσεκ σβησουν και μετα απο μερα βδομαδα μηνα ξανα αναψουν στειλτε μηνυμα η ζημια ειναι στην αρχη μην περιμενετε να μεινουν μονιμα αναμμενα θα ειναι αργα και με περισοτερα ευρα η ζημια Εχω φερει πολλα πραγματακια απο γερμανια και μπορω να βοηθησω
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
Προφανως και δεν συγκρινεται.
Αλοιμονο αν βγαζαμε το ABS αχρηστο.
Αρκει :
Α) να δουλευει και να μην σ αφηνει χωρις φρενα πχ ας πουμε σε μια διαδρομη με κατηφορικες φουρκετες...
και
Β) ο δρόμος να ειναι δρομος,οχι ελληνικος.

Γι αυτο λεω οτι δεν ειναι θεμα χρηματων.
Και χρηματα να ειχα δεν θα εμπιστευομουν την ζωη μου σε μια μοναδα που σταμματαει οποτε γουσταρει.
Εστω και καινουρια,ειναι αποδεδειγμενο οτι καποια στιγμη απροσδιοριστη μπορει να κολλησει.
Προφανως παιζει ρολο η συντηρηση που της κανεις,γιατι το Manual ειναι αυστηρο .
Αλλα με τοσα που χω διαβασει..
Και με σχολαστικους ιδιοκτητες...
Δεν θα θελα ποτε να μαι στην θεση τους....
ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΤΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΑ ΑΓΝΟΗΤΕ ΟΜΩΣ ο φιλος μας εδω με το 1150 σου λεει οτι 3 χρονια του αναβοσβηνει το ABS ε τι να κανει η μοναδα να αρχισει να βριζει καθε βδομαδα τα ιδια ακουω, μου αναψε το ABS αλλα μολις ξανα ανοιξα τα κλειδια εσβησε και ρωταω εγω ΜΕΤΑ και μου λενε μου ξανα αναψε μετα απο ενα μηνα και ξανα εσβησε ωσπου στο τελος εμεινε και δεν σβηνει ποτε αυτο ειναι το στορυ απο ολους
 
Τελευταία επεξεργασία:

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΤΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΑ ΑΓΝΟΗΤΕ ΟΜΩΣ ο φιλος μας εδω με το 1150 σου λεει οτι 3 χρονια του αναβοσβηνει το ABS ε τι να κανει η μοναδα να αρχισει να βριζει καθε βδομαδα τα ιδια ακουω, μου αναψε το ABS αλλα μολις ξανα ανοιξα τα κλειδια εσβησε και ρωταω εγω ΜΕΤΑ και μου λενε μου ξανα αναψε μετα απο ενα μηνα και ξανα εσβησε ωσπου στο τελος εμεινε και δεν σβηνει ποτε αυτο ειναι το στορυ απο ολους

Μάστορα μια ερώτηση . Ανάβει το κόκκινο φωτάκι χωρίς καμία άλλη ένδειξη στο καντράν . Ούτε το λαμπάκι του ABS ούτε τίποτα . Μόνο το κόκκινο τριγωνάκι που και που , τι μπορεί να είναι ; Ευχαριστώ .
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Μάστορα μια ερώτηση . Ανάβει το κόκκινο φωτάκι χωρίς καμία άλλη ένδειξη στο καντράν . Ούτε το λαμπάκι του ABS ούτε τίποτα . Μόνο το κόκκινο τριγωνάκι που και που , τι μπορεί να είναι ; Ευχαριστώ .
Κάποιο μήνυμα θα γράφει στην οθόνη....
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
Μάστορα μια ερώτηση . Ανάβει το κόκκινο φωτάκι χωρίς καμία άλλη ένδειξη στο καντράν . Ούτε το λαμπάκι του ABS ούτε τίποτα . Μόνο το κόκκινο τριγωνάκι που και που , τι μπορεί να είναι ; Ευχαριστώ .
στην βλαβη του abs αναβει το τριγωνο και το ABS κοκκινα και τα δυο εσενα μονο το τριγωνο αναβει αν ναι το κανειστην πορεια η στο τσεκ στην αρχη δηλαδη
 
Τελευταία επεξεργασία:

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
στην βλαβη του abs αναβει το τριγωνο και το ABS κοκκινα και τα δυο εσενα μονο το τριγωνο αναβει αν ναι το κανειστην πορεια η στο τσεκ στην αρχη δηλαδη
Το κάνει καμιά φορά κατά την διάρκεια της πορείας αφού έχω κάνει μερικά χιλιόμετρα , άλλες από την αρχή και μερικές φορές καθόλου . Ανάβει μόνο το κόκκινο τρίγωνο και καθόλου το ABS .
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Τεχνολογία και αυτός ο σερβομηχανισμος

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η μεγαλύτερη μαλακια που έχει κάνει η bmw ever......
 

chaosm

Μέλος
Η μεγαλύτερη μαλακια που έχει κάνει η bmw ever......
Δεν είναι θέμα BMW ktm suzuki. Είναι θέμα πως επιτρέπεται τέτοιο πράγμα ειδικά όταν αφορούν τα φρένα. Και σε μια μηχανή με τόσα χρήματα. Το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνει θα ήταν να φτιάξει κάτι βελτιωμένο λύνοντας το πρόβλημα και ας το δίνει σε πολύ χαμηλή τιμή. Γιατί για ανάκληση δε το βλέπει καν
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Και ειδικά σε adv μοτοσυκλέτα, να σου σβήσει σε χωμάτινη ανηφόρα το δαμαλι, όπως μου έχει τύχει εμένα, να σου φύγουν τα δόντια από την φρίκη...
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Δεν είναι θέμα BMW ktm suzuki. Είναι θέμα πως επιτρέπεται τέτοιο πράγμα ειδικά όταν αφορούν τα φρένα. Και σε μια μηχανή με τόσα χρήματα. Το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνει θα ήταν να φτιάξει κάτι βελτιωμένο λύνοντας το πρόβλημα και ας το δίνει σε πολύ χαμηλή τιμή. Γιατί για ανάκληση δε το βλέπει καν
Ανακληση πιστευω πως θα γινει μονο μεσω καποιας εξελιξης νομικης στις ΗΠΑ οπως φαινεται οτι εγινε κ με τις αντλιες βενζινης.

advphone
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Στις ΗΠΑ γενικα ειναι ολα πολυ αυστηρα και ειδικα οτι εχει να κανει με την ασφαλεια, γι αυτο και τα οχηματα που απευθυνονται στο αμερικανικο κοινο εχουν τελειως αλλες προδιαγραφες απο την ευρωπη. Οσο αφορα τις bmw φαντασου οτι εχουν κανει ανακλιση την press direct στα 2008 μοντελα, ειχα ανεβασει την ανακλιση παλαιοτερα...το ιδιο εγινε και μετα τα αυτοκινητα vw με το λογισμικο, την οποια αναγκασαν σε τεραστιο κοστος κτλ.......
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Στις ΗΠΑ γενικα ειναι ολα πολυ αυστηρα και ειδικα οτι εχει να κανει με την ασφαλεια, γι αυτο και τα οχηματα που απευθυνονται στο αμερικανικο κοινο εχουν τελειως αλλες προδιαγραφες απο την ευρωπη. Οσο αφορα τις bmw φαντασου οτι εχουν κανει ανακλιση την press direct στα 2008 μοντελα, ειχα ανεβασει την ανακλιση παλαιοτερα...το ιδιο εγινε και μετα τα αυτοκινητα vw με το λογισμικο, την οποια αναγκασαν σε τεραστιο κοστος κτλ.......
Έτσι είναι, ακόμα και την "τρίχα" που μετράει το καύσιμο από 07-10 μοντέλα των R 1200 Gs την αλλάζουν αν χαλάσει μέχρι το 12ο χρόνο της μηχανής.
Εδώ Ευρώπη είναι ότι γλυτώσουν...:UH:
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Ανακληση πιστευω πως θα γινει μονο μεσω καποιας εξελιξης νομικης στις ΗΠΑ οπως φαινεται οτι εγινε κ με τις αντλιες βενζινης.

advphone

Συμφωνώ σε αυτό που λες και περιμένω πως και πως να γίνει .
Βέβαια και εμείς εδώ στην Ευρώπη , αλλά και αλλού , θα μπορούσαμε να τους έχουμε στείλει μερικές χιλιάδες αγωγές αλλά και μερικές χιλιάδες έξω από το εργοστάσιο να τους κράζουν για να σφίξουν οι κώλοι , αλλά άντε συντόνισε κάτι τέτοιο .
 
Top Bottom