R1150GS - Συντήρηση βοηθητικής αντλίας συμπλέκτη

pig

Μέλος
Όνομα
T
Μοτό
Gs
Θα σας παρουσιάσω τις εργασίες που έγιναν για τη συντήρηση της βοηθητικής αντλίας συμπλέκτη στο μαστόδοντό μου...

Το σύστημα αποτελείται απο:
Α. τη μονάδα μανέτας συμπλέκτη
Β. τον αγωγό κεντρικής/βοηθητικής αντλίας συμπλέκτη
C. τη βοηθητική αντλία συμπλέκτη
D. το σωλήνας εξαερισμού συμπλέκτη
E. και το σημείο πλήρωσης - εξαέρωσης



 

pig

Μέλος
Όνομα
T
Μοτό
Gs
Αφού η βοηθητική αντλία συμπλέκτη βρίσκεται πίσω απο το γόνατο της ανάρτησης, πρέπει να βγάλεις αρκετά πράγματα απο τη μηχανή μέχρι να το δεις...
Γιαυτό ξεκινάμε με το πιο εύκολο, την πίσω δαγκάνα





Κόβουμε τα δεματικά






Πιέζουμε τη δαγκάνα για να ελευθερωθεί η δισκόπλακα




 

pig

Μέλος
Όνομα
T
Μοτό
Gs
Μετά το κουτί με τα ηλεκτρικά

δυο αλενόβιδες εκατέρωθεν





και δυο σταυρωτές με κάτι πλαστικές ασφάλειες



οι βάσεις του καθίσματος για να ελευθερωθεί η πάνω μερία της ανάρτησης







ξεβίδωνουμε την προφόρτιση



αν στρίβει συνέχεια χωρίς να βγαίνει φταίει ένα παξιμάδι απο κάτω :D






λίγο πάνω κάτω



...και στο χέρι

 

pig

Μέλος
Όνομα
T
Μοτό
Gs
Μετά ξεβιδώνουμε εντελώς τις δυο μεγάλες αλενοβιδες στις οποίες στηρίζεται το πλάισιο





απελευθερώνουμε το πίσω δοχείο φρένου απο το σκελετό καθώς και τα σωληνάκια φρένου του ABS



Λασκάρουμε αλλά δε βγάζουμε τις μπροστινές αλενοβιδες που συγκρατούν το πίσω πλάισιο γιατί θα παίξουν περιστροφικό ρόλο





Βγάζουμε τις βάσεις για τους μπροστινούς μαρσπιέδες




Τώρα το πίσω πλαίσιο μπορεί να ανυψωθεί, συγκεκριμένα κατα 15mm . Αν έχετε γερανό καλό είναι...



Ο λόγος της ανύψωσης είναι αυτός:



να φανερωθεί ο πύρος τον οποίο και βγάζουμε χτυπητά



Τώρα μπορούμε να δούμε την αντλία.

Πρώτα όμως βγάζουμε τα υγρά του συμπλέκτη.

Ανοίγουμε τη μονάδα μανέτας συμπλέκτη





βγάζουμε τα υγρά απο πάνω με μια σύριγγα



...και απο το σημείο πλήρωσης - εξαέρωσης τα υπόλοιπα

Αυτό το σημείο βρίσκεται στο πίσω δεξί μέρος της μοτό, δεμένο στη μοτο με ένα δεματικό. Οι δυο επόμενες φωτο δεν είναι δικές μου, τις δανείστηκα απο το νετ γιατι οι δικές μου βγήκαν θολές







Ξεβιδώνουμε το καπάκι με αλεν





και βιδώνουμε εναν εξαερωτήρα Μ10, κόστος 1 ευρο. Δε χρειάζεται να είναι απο τη μπεμπε...

Ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε πρώτα στους κανόνες ασφαλείας κυρίως για τα μάτια μας και σε όλα τα βαμμένα μέρη της μοτοσυκλέτας που μπορεί να έρθουν σε επαφή με το υγρό φρένων που χρησιμοποιεί το σύστημα συμπλέκτη, γιατί το υγρό είναι καυστικό. Τοποθετούμε βρεγμένες πετσέτες κοντά στα σημεία που μπορεί να έχουμε διαρροή. Άμα έχουμε προστατευτικά γυαλιά καλό είναι...



και περιμένουμε να στραγγίσει
 

pig

Μέλος
Όνομα
T
Μοτό
Gs
Δέσιμο

Αντλία σε σασμάν 6Nm















μαρσπιέδες σε σασι 42Nm
μαρσπιέδες σε σασμαν 21Νm



Αμορτισέρ πάνω 50Nm



Αμορτισερ κάτω 58Nm









 
Τελευταία επεξεργασία:

pig

Μέλος
Όνομα
T
Μοτό
Gs
Υγρό φρένων dot4








εξαέρωση και ρόδα



Μπουλόνια πισω ρόδας 105Nm
Η μανέτα έγινε πιο μαλακή, η απόκριση της ομαλή σε όλο τη διαδρομή της. Αυτά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Τι οδηγό έφτιαξε ο άνθρωπος!!!! o_O
:hailbig::hailbig::hailbig:
 
Reactions: pig

obelix

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Kawasaki
Ωραία παρουσίαση και καλή δουλειά φιλαράκι. Αν έλυνες καμιά 10αριά βίδες ακόμα θα άλλαζες και συμπλέκτη. Ωραίος!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
αψογος!!!!!!!
 

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
Δεν υπάρχει λέμε αυτή η παρουσίαση.
Φανταστική.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
τα σεβη μου....... και παλι
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom