Μετά ξεβιδώνουμε εντελώς τις δυο μεγάλες αλενοβιδες στις οποίες στηρίζεται το πλάισιο
απελευθερώνουμε το πίσω δοχείο φρένου απο το σκελετό καθώς και τα σωληνάκια φρένου του ABS
Λασκάρουμε αλλά δε βγάζουμε τις μπροστινές αλενοβιδες που συγκρατούν το πίσω πλάισιο γιατί θα παίξουν περιστροφικό ρόλο
Βγάζουμε τις βάσεις για τους μπροστινούς μαρσπιέδες
Τώρα το πίσω πλαίσιο μπορεί να ανυψωθεί, συγκεκριμένα κατα 15mm . Αν έχετε γερανό καλό είναι...
Ο λόγος της ανύψωσης είναι αυτός:
να φανερωθεί ο πύρος τον οποίο και βγάζουμε χτυπητά
Τώρα μπορούμε να δούμε την αντλία.
Πρώτα όμως βγάζουμε τα υγρά του συμπλέκτη.
Ανοίγουμε τη μονάδα μανέτας συμπλέκτη
βγάζουμε τα υγρά απο πάνω με μια σύριγγα
...και απο το σημείο πλήρωσης - εξαέρωσης τα υπόλοιπα
Αυτό το σημείο βρίσκεται στο πίσω δεξί μέρος της μοτό, δεμένο στη μοτο με ένα δεματικό. Οι δυο επόμενες φωτο δεν είναι δικές μου, τις δανείστηκα απο το νετ γιατι οι δικές μου βγήκαν θολές
Ξεβιδώνουμε το καπάκι με αλεν
και βιδώνουμε εναν εξαερωτήρα Μ10, κόστος 1 ευρο. Δε χρειάζεται να είναι απο τη μπεμπε...
Ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε πρώτα στους κανόνες ασφαλείας κυρίως για τα μάτια μας και σε όλα τα βαμμένα μέρη της μοτοσυκλέτας που μπορεί να έρθουν σε επαφή με το υγρό φρένων που χρησιμοποιεί το σύστημα συμπλέκτη, γιατί το υγρό είναι καυστικό. Τοποθετούμε βρεγμένες πετσέτες κοντά στα σημεία που μπορεί να έχουμε διαρροή. Άμα έχουμε προστατευτικά γυαλιά καλό είναι...
και περιμένουμε να στραγγίσει