Αν και εδω μιλαμε για τα lc και το προβλημα που παρουσιαστηκε, δεν ειναι κακο να εξελιξουμε την κουβεντα.......καλο ειναι!!που θυμάμαι έτσι?
κάποια σειρά είχε θέμα στον σερβομηχανισμό φρένων
κάποια άλλη σειρά είχε θέμα στο κιβώτιο (εχω φίλο που του το αλλάξανε - προς τιμή τους πάντα, μην το ξαναλέμε)
εχω δει αξονες σπασμένους (δεν ξέρω πως που τι και γιατί αλλά όλοι μας εχουμε δει φωτό)
ε, γενικά όλο και κάτι (χοντρα) βγάζουν κατά καιρούς....
δε λέω οτι "είναι δέλο το μηχανάκι", "μην το πάρετε" κλπ κλπ.... ξέρω πολλούς που τα χαίρονται απροβλημάτιστα και τους χαίρομαι πραγματικά. απλά εγώ, το ξαναλέω, εγώ, δε θα το έπαιρνα (όπως δε θα έπαιρνα πχ το tracer) κυρίως γιατί μου δίνει την αίσθηση του λαχείου (οπως δε θα έπαιρνα και το vstrom 1000 αν ήξερα τα προβλήματα που κανείς δεν έλεγε )
..... (οπως δε θα έπαιρνα και το vstrom 1000 αν ήξερα τα προβλήματα που κανείς δεν έλεγε )
Εμ, ειδες;Αν και εδω μιλαμε για τα lc και το προβλημα που παρουσιαστηκε, δεν ειναι κακο να εξελιξουμε την κουβεντα.......καλο ειναι!!
Λοιπον....τα 04-06 παρουσιασαν καποια προβληματα στην μοναδα servo και απο οτι φαινεται ηταν κυριως προβληματα συντηρησης!!
Τα 07....αλλαξε το συστημα των φρενων και μιλαμε ισως για το πιο απροβληματιστο μοντελο τους!!
Τα 08....εβαλαν το ηλεκτρονικο συστημα αναρτησης ESA, στο οποιο παλι καποια συστηματα εχασαν λαδια, και μαλλον εφταιγε η κακη χρηση
Επισης παρουσιαστηκε καποιο θεμα με το press-direct....το οποιο ενοχλει μονο στα αυτια, οταν εισαι στο ρελαντι!!
Απο εκει και περα ο μυθος για τους αξονες και τα διαφορικα.....ειναι πολυ μεγαλος και κατανταει ανεκδοτο!!
Μεχρι το 2013......νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι αλλο και η εξελιξη του αεροελαιοψυκτου, σταματησε με την ελευση του lc
Aυτα.....
Όχι βέβαια.......υπαρχουν και οι μαστρομητσοιΕμ, ειδες;
Δεν αφησες χρονιά απ εξω
υγ....
Θεμα συντηρησης εεε;
Μα δεν τα πηγαινουν - θελοντας και μη - σε εξουσιοδοτημενα bmw?
το 2004 είχα πάρει το 1000Πές μου μόνο πώς πήρες και στρόμα.........
Εμ, ειδες;
Δεν αφησες χρονιά απ εξω
υγ....
Θεμα συντηρησης εεε;
Μα δεν τα πηγαινουν - θελοντας και μη - σε εξουσιοδοτημενα bmw?
Μα είναι, αλλά έχουν και κόστος....Αν “πρεπει" να γινουν δε βλεπω το λογο να σε ρωτανε και να μην ειναι στο στανταρ προγραμμα συντηρησης....
α τέτοια? τα κάνουν και οι γιαπωνεζόφιλοι αυτά....Μα είναι, αλλά έχουν και κόστος....
Κάποιοι μένουν λοιπόν στα "λάδια-φίλτρα-μπουζί-ιμάντας", πράγματα στάνταρ που όλοι γνωρίζουν την επίδραση της "μη αλλαγής" και δεν κάνουν αλλαγή υγρών φρένου πχ.
Υπάρχουν πράγματα που αλλάζουν με το χρόνο, ανεξαρτήτως χλμ. Και σου λένε στο σέρβις, φέρτο σε 5 μήνες πχ ξανά, ανεξάρτητα από τα χλμ σου, για να αλλάξουμε το Χ. Και δεν πας ποτέ.... (εννοώ πριν χαλάσει, πας με τη βλάβη και τα βάζεις με όποιον αναπνέει).
Σου λένε ότι θες μια φούσκα στεγανοποίησης, αλλά αντέχει και λίγο ακόμα (σε βλέπουν να ζορίζεσαι με το 50ρικο ας πούμε...) και δεν πας ποτε. (Πας πάλι με σκουριασμένο σταυρό στον άξονα και σου φταίει η "πΧοιότητα" του μετάλλου).
Σου λένε στην επόμενη και βαλβολίνες...., αλλά "το ξεχνάς". Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα και περιπτώσεις.
Well said. Εδώ πληρώνεται το μαρκετινίστικο τρικ των εταιρειών, που πουλάνε μηχανάκια των 250 κιλών για "adventure" και "on/off", εννοώντας, φυσικά, 99% on, αλλά την παλεύουν και στη ΛΕΑ, αν αρπάξουν λίγο χαλίκι. Κάποτε θα συνέβαινε...
Δεν τα ξερω τα gs, το ξεκαθαριζω Οποτε εχω αποριεςΜα είναι, αλλά έχουν και κόστος....
Κάποιοι μένουν λοιπόν στα "λάδια-φίλτρα-μπουζί-ιμάντας", πράγματα στάνταρ που όλοι γνωρίζουν την επίδραση της "μη αλλαγής" και δεν κάνουν αλλαγή υγρών φρένου πχ.
Υπάρχουν πράγματα που αλλάζουν με το χρόνο, ανεξαρτήτως χλμ. Και σου λένε στο σέρβις, φέρτο σε 5 μήνες πχ ξανά, ανεξάρτητα από τα χλμ σου, για να αλλάξουμε το Χ. Και δεν πας ποτέ.... (εννοώ πριν χαλάσει, πας με τη βλάβη και τα βάζεις με όποιον αναπνέει).
Σου λένε ότι θες μια φούσκα στεγανοποίησης, αλλά αντέχει και λίγο ακόμα (σε βλέπουν να ζορίζεσαι με το 50ρικο ας πούμε...) και δεν πας ποτε. (Πας πάλι με σκουριασμένο σταυρό στον άξονα και σου φταίει η "πΧοιότητα" του μετάλλου).
Σου λένε στην επόμενη και βαλβολίνες...., αλλά "το ξεχνάς". Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα και περιπτώσεις.
Τα υγρά φρένων επηρεάζουν όλο το σύστημα. Ειδικά παλιότερα το ηλεκτρικό σέρβο.Δεν τα ξερω τα gs, το ξεκαθαριζω Οποτε εχω αποριες
Στα ανωτερω λοιπον παραδειγματα, πως η αλλαγη υγρων φρενων οχι στο διαστημα που λεει η bmw αλλα αργοτερα, προκαλει βλαβη στο σεβρο ή στο abs ή και στα δυο? (δεν θυμαμαι σε ποιο συστημα)
Η φουσκα δεν ειναι κατι που φαινεται με το ματι αν ειναι ενταξει ή οχι? Αν σχιστει, τρυπησει, δεν θα το δει ο ιδιοκτητης (αν δεν ειναι γραψαρχιδας), ωστε να παει αμεσα για αλλαγη Γιατι να αλλαχτει προληπτικα?
Η μαγική λέξη ειναι...γραψαρχιδ@ςΔεν τα ξερω τα gs, το ξεκαθαριζω Οποτε εχω αποριες
Στα ανωτερω λοιπον παραδειγματα, πως η αλλαγη υγρων φρενων οχι στο διαστημα που λεει η bmw αλλα αργοτερα, προκαλει βλαβη στο σεβρο ή στο abs ή και στα δυο? (δεν θυμαμαι σε ποιο συστημα)
Η φουσκα δεν ειναι κατι που φαινεται με το ματι αν ειναι ενταξει ή οχι? Αν σχιστει, τρυπησει, δεν θα το δει ο ιδιοκτητης (αν δεν ειναι γραψαρχιδας), ωστε να παει αμεσα για αλλαγη Γιατι να αλλαχτει προληπτικα?
Mε ποιο τροπο το υγρο των φρενων που πρεπει να αλαχτει στα δυο χρονια αλλα μενει για πολυ εως πααααρα πολυ περισσοτερο μεσα στο συστημα επηρεαζει το σερβο; Δεν καταλαβαινω Πως λειτουργει το συστημα σερβο του gs;Τα υγρά φρένων επηρεάζουν όλο το σύστημα. Ειδικά παλιότερα το ηλεκτρικό σέρβο.
εχμ, συγνώμη....Mε ποιο τροπο το υγρο των φρενων που πρεπει να αλαχτει στα δυο χρονια αλλα μενει για πολυ εως πααααρα πολυ περισσοτερο μεσα στο συστημα επηρεαζει το σερβο; Δεν καταλαβαινω Πως λειτουργει το συστημα σερβο του gs;
Και τι εννοεις επηρεαζει ολο το συστημα; Γιατι περαν απο το να μεινει καποιος απο φρενα λογω βρασμου, ως αποτελεσμα της υγρασιας που εχουν συλλεξει, δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο Δεν νομιζω δηλαδη οτι υπαρχει φθορα σε καποιο εξαρτημα λογω της παλαιοτητας των υγρων Γιατι περαν του γεγονοτος οτι τα εξαρτηματα που ερχονται σε επαφη με τα υγρα (πρεπει να) αντεχουν στην συνεχη επαφη με τα υγρα, τα ιδια τα υγρα, καθως ειναι υγροσκοπικα, σταδιακα παυουν να ειναι τοσο καυστικα οσο οταν βγαινουν απο ενα σφραγισμενο δοχειο για να μπουν στο συστημα των φρενων
Ειναι απλη η απαντηση φιλαρακι!Mε ποιο τροπο το υγρο των φρενων που πρεπει να αλαχτει στα δυο χρονια αλλα μενει για πολυ εως πααααρα πολυ περισσοτερο μεσα στο συστημα επηρεαζει το σερβο; Δεν καταλαβαινω Πως λειτουργει το συστημα σερβο του gs;
Και τι εννοεις επηρεαζει ολο το συστημα; Γιατι περαν απο το να μεινει καποιος απο φρενα λογω βρασμου, ως αποτελεσμα της υγρασιας που εχουν συλλεξει, δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο Δεν νομιζω δηλαδη οτι υπαρχει φθορα σε καποιο εξαρτημα λογω της παλαιοτητας των υγρων Γιατι περαν του γεγονοτος οτι τα εξαρτηματα που ερχονται σε επαφη με τα υγρα (πρεπει να) αντεχουν στην συνεχη επαφη με τα υγρα, τα ιδια τα υγρα, καθως ειναι υγροσκοπικα, σταδιακα παυουν να ειναι τοσο καυστικα οσο οταν βγαινουν απο ενα σφραγισμενο δοχειο για να μπουν στο συστημα των φρενων