R1200 GS/GSA LC.....τα υδροψυκτα (...προβλήματα)

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
εγώ λέω βάψτε τα μπλε τα παλιό bmw και πετάξτε τα στη θάλασσα ! Στη συνέχεια αγοράστε ktm που είναι δοκιμασμένα στις βλάβες κάθε τρεις και λίγο να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο :ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
που θυμάμαι έτσι?
κάποια σειρά είχε θέμα στον σερβομηχανισμό φρένων
κάποια άλλη σειρά είχε θέμα στο κιβώτιο (εχω φίλο που του το αλλάξανε - προς τιμή τους πάντα, μην το ξαναλέμε)
εχω δει αξονες σπασμένους (δεν ξέρω πως που τι και γιατί αλλά όλοι μας εχουμε δει φωτό)
ε, γενικά όλο και κάτι (χοντρα) βγάζουν κατά καιρούς....

δε λέω οτι "είναι δέλο το μηχανάκι", "μην το πάρετε" κλπ κλπ.... ξέρω πολλούς που τα χαίρονται απροβλημάτιστα και τους χαίρομαι πραγματικά. απλά εγώ, το ξαναλέω, εγώ, δε θα το έπαιρνα (όπως δε θα έπαιρνα πχ το tracer) κυρίως γιατί μου δίνει την αίσθηση του λαχείου (οπως δε θα έπαιρνα και το vstrom 1000 αν ήξερα τα προβλήματα που κανείς δεν έλεγε :mad:)
Αν και εδω μιλαμε για τα lc και το προβλημα που παρουσιαστηκε, δεν ειναι κακο να εξελιξουμε την κουβεντα.......καλο ειναι!!
Λοιπον....τα 04-06 παρουσιασαν καποια προβληματα στην μοναδα servo και απο οτι φαινεται ηταν κυριως προβληματα συντηρησης!!
Τα 07....αλλαξε το συστημα των φρενων και μιλαμε ισως για το πιο απροβληματιστο μοντελο τους!!
Τα 08....εβαλαν το ηλεκτρονικο συστημα αναρτησης ESA, στο οποιο παλι καποια συστηματα εχασαν λαδια, και μαλλον εφταιγε η κακη χρηση
Επισης παρουσιαστηκε καποιο θεμα με το press-direct....το οποιο ενοχλει μονο στα αυτια, οταν εισαι στο ρελαντι!!
Απο εκει και περα ο μυθος για τους αξονες και τα διαφορικα.....ειναι πολυ μεγαλος και κατανταει ανεκδοτο!!
Μεχρι το 2013......νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι αλλο και η εξελιξη του αεροελαιοψυκτου, σταματησε με την ελευση του lc
Aυτα.....:)
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Αν και εδω μιλαμε για τα lc και το προβλημα που παρουσιαστηκε, δεν ειναι κακο να εξελιξουμε την κουβεντα.......καλο ειναι!!
Λοιπον....τα 04-06 παρουσιασαν καποια προβληματα στην μοναδα servo και απο οτι φαινεται ηταν κυριως προβληματα συντηρησης!!
Τα 07....αλλαξε το συστημα των φρενων και μιλαμε ισως για το πιο απροβληματιστο μοντελο τους!!
Τα 08....εβαλαν το ηλεκτρονικο συστημα αναρτησης ESA, στο οποιο παλι καποια συστηματα εχασαν λαδια, και μαλλον εφταιγε η κακη χρηση
Επισης παρουσιαστηκε καποιο θεμα με το press-direct....το οποιο ενοχλει μονο στα αυτια, οταν εισαι στο ρελαντι!!
Απο εκει και περα ο μυθος για τους αξονες και τα διαφορικα.....ειναι πολυ μεγαλος και κατανταει ανεκδοτο!!
Μεχρι το 2013......νομιζω οτι δεν υπαρχει κατι αλλο και η εξελιξη του αεροελαιοψυκτου, σταματησε με την ελευση του lc
Aυτα.....:)
Εμ, ειδες;
Δεν αφησες χρονιά απ εξω

υγ....
Θεμα συντηρησης εεε;
Μα δεν τα πηγαινουν - θελοντας και μη - σε εξουσιοδοτημενα bmw?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμ, ειδες;
Δεν αφησες χρονιά απ εξω

υγ....
Θεμα συντηρησης εεε;
Μα δεν τα πηγαινουν - θελοντας και μη - σε εξουσιοδοτημενα bmw?
Όχι βέβαια.......υπαρχουν και οι μαστρομητσοι :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμ, ειδες;
Δεν αφησες χρονιά απ εξω

υγ....
Θεμα συντηρησης εεε;
Μα δεν τα πηγαινουν - θελοντας και μη - σε εξουσιοδοτημενα bmw?

Εκτός τους Μαστρομήτσους, ακόμα και στα εξουσιοδοτημένα σου προτείνουν κάποια πράγματα που πρέπει να γίνουν, πέρα από τα βασικά. Αμα θες τα κάνεις (by the book που λένε), αλλά μπορεί και να μην τα κάνεις.
Πολλές φορές αναφέροντας κάποιο πρόβλημα σε συνεργείο για συγκεκριμένο μηχανάκι, ανοίγουν κυταπια και σου λένε, α!!! αυτό? ΟΚ έλα να δεις τι δεν έκανε για δικούς του λόγους ;)
Ο ιδιοκτήτης είναι το Α και το Ω!!!
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Αν “πρεπει" να γινουν δε βλεπω το λογο να σε ρωτανε και να μην ειναι στο στανταρ προγραμμα συντηρησης....

:thinking:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν “πρεπει" να γινουν δε βλεπω το λογο να σε ρωτανε και να μην ειναι στο στανταρ προγραμμα συντηρησης....

:thinking:
Μα είναι, αλλά έχουν και κόστος....
Κάποιοι μένουν λοιπόν στα "λάδια-φίλτρα-μπουζί-ιμάντας", πράγματα στάνταρ που όλοι γνωρίζουν την επίδραση της "μη αλλαγής" και δεν κάνουν αλλαγή υγρών φρένου πχ.
Υπάρχουν πράγματα που αλλάζουν με το χρόνο, ανεξαρτήτως χλμ. Και σου λένε στο σέρβις, φέρτο σε 5 μήνες πχ ξανά, ανεξάρτητα από τα χλμ σου, για να αλλάξουμε το Χ. Και δεν πας ποτέ.... ;) (εννοώ πριν χαλάσει, πας με τη βλάβη και τα βάζεις με όποιον αναπνέει).
Σου λένε ότι θες μια φούσκα στεγανοποίησης, αλλά αντέχει και λίγο ακόμα (σε βλέπουν να ζορίζεσαι με το 50ρικο ας πούμε...) και δεν πας ποτε. (Πας πάλι με σκουριασμένο σταυρό στον άξονα και σου φταίει η "πΧοιότητα" του μετάλλου).
Σου λένε στην επόμενη και βαλβολίνες...., αλλά "το ξεχνάς". Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα και περιπτώσεις.
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Μα είναι, αλλά έχουν και κόστος....
Κάποιοι μένουν λοιπόν στα "λάδια-φίλτρα-μπουζί-ιμάντας", πράγματα στάνταρ που όλοι γνωρίζουν την επίδραση της "μη αλλαγής" και δεν κάνουν αλλαγή υγρών φρένου πχ.
Υπάρχουν πράγματα που αλλάζουν με το χρόνο, ανεξαρτήτως χλμ. Και σου λένε στο σέρβις, φέρτο σε 5 μήνες πχ ξανά, ανεξάρτητα από τα χλμ σου, για να αλλάξουμε το Χ. Και δεν πας ποτέ.... ;) (εννοώ πριν χαλάσει, πας με τη βλάβη και τα βάζεις με όποιον αναπνέει).
Σου λένε ότι θες μια φούσκα στεγανοποίησης, αλλά αντέχει και λίγο ακόμα (σε βλέπουν να ζορίζεσαι με το 50ρικο ας πούμε...) και δεν πας ποτε. (Πας πάλι με σκουριασμένο σταυρό στον άξονα και σου φταίει η "πΧοιότητα" του μετάλλου).
Σου λένε στην επόμενη και βαλβολίνες...., αλλά "το ξεχνάς". Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα και περιπτώσεις.
α τέτοια? τα κάνουν και οι γιαπωνεζόφιλοι αυτά....

btw, www.bmwfatalflaw.com για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται για το θέμα του μπροστινου στα lc (και όχι μόνο απ ότι είδα στα γρήγορα)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ε ναι ρε συ Σπύρο. Όλοι τα κάνουν, ανεξαρτήτως "φυλής".
Είπαμε...., ο ιδιοκτήτης παίζει μεγάλο ρόλο στην κατάσταση της μηχανής!
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Well said. Εδώ πληρώνεται το μαρκετινίστικο τρικ των εταιρειών, που πουλάνε μηχανάκια των 250 κιλών για "adventure" και "on/off", εννοώντας, φυσικά, 99% on, αλλά την παλεύουν και στη ΛΕΑ, αν αρπάξουν λίγο χαλίκι. Κάποτε θα συνέβαινε...


:pointu::pointu::pointu::pointu:

Aυτο πρεπει να ειπωθε σε κατοχο ΚΤΜ ανω των 800cc και να τραβαω και βιντεο :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μα είναι, αλλά έχουν και κόστος....
Κάποιοι μένουν λοιπόν στα "λάδια-φίλτρα-μπουζί-ιμάντας", πράγματα στάνταρ που όλοι γνωρίζουν την επίδραση της "μη αλλαγής" και δεν κάνουν αλλαγή υγρών φρένου πχ.
Υπάρχουν πράγματα που αλλάζουν με το χρόνο, ανεξαρτήτως χλμ. Και σου λένε στο σέρβις, φέρτο σε 5 μήνες πχ ξανά, ανεξάρτητα από τα χλμ σου, για να αλλάξουμε το Χ. Και δεν πας ποτέ.... ;) (εννοώ πριν χαλάσει, πας με τη βλάβη και τα βάζεις με όποιον αναπνέει).
Σου λένε ότι θες μια φούσκα στεγανοποίησης, αλλά αντέχει και λίγο ακόμα (σε βλέπουν να ζορίζεσαι με το 50ρικο ας πούμε...) και δεν πας ποτε. (Πας πάλι με σκουριασμένο σταυρό στον άξονα και σου φταίει η "πΧοιότητα" του μετάλλου).
Σου λένε στην επόμενη και βαλβολίνες...., αλλά "το ξεχνάς". Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα και περιπτώσεις.
Δεν τα ξερω τα gs, το ξεκαθαριζω Οποτε εχω αποριες
Στα ανωτερω λοιπον παραδειγματα, πως η αλλαγη υγρων φρενων οχι στο διαστημα που λεει η bmw αλλα αργοτερα, προκαλει βλαβη στο σεβρο ή στο abs ή και στα δυο? (δεν θυμαμαι σε ποιο συστημα)
Η φουσκα δεν ειναι κατι που φαινεται με το ματι αν ειναι ενταξει ή οχι? Αν σχιστει, τρυπησει, δεν θα το δει ο ιδιοκτητης (αν δεν ειναι γραψαρχιδας), ωστε να παει αμεσα για αλλαγη Γιατι να αλλαχτει προληπτικα?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν τα ξερω τα gs, το ξεκαθαριζω Οποτε εχω αποριες
Στα ανωτερω λοιπον παραδειγματα, πως η αλλαγη υγρων φρενων οχι στο διαστημα που λεει η bmw αλλα αργοτερα, προκαλει βλαβη στο σεβρο ή στο abs ή και στα δυο? (δεν θυμαμαι σε ποιο συστημα)
Η φουσκα δεν ειναι κατι που φαινεται με το ματι αν ειναι ενταξει ή οχι? Αν σχιστει, τρυπησει, δεν θα το δει ο ιδιοκτητης (αν δεν ειναι γραψαρχιδας), ωστε να παει αμεσα για αλλαγη Γιατι να αλλαχτει προληπτικα?
Τα υγρά φρένων επηρεάζουν όλο το σύστημα. Ειδικά παλιότερα το ηλεκτρικό σέρβο.
Οι φόυσκες ναι, φαίνονται οπτικά. Αν βλέπεις.... Αν ψάχνεις.... Δε σου λέει κανείς άλλαξε προληπτικά, απλώς όταν κάνει σκασιμο , σου λέει ότι κοντεύει να ανοίξει τελείως. Τώρα το αν σκιστεί και πας μετά, δε φταίει αυτόςπου το είπε. Κι οταν πας με σκισμένη, η υγρασία είναι ήδη μέσα ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν τα ξερω τα gs, το ξεκαθαριζω Οποτε εχω αποριες
Στα ανωτερω λοιπον παραδειγματα, πως η αλλαγη υγρων φρενων οχι στο διαστημα που λεει η bmw αλλα αργοτερα, προκαλει βλαβη στο σεβρο ή στο abs ή και στα δυο? (δεν θυμαμαι σε ποιο συστημα)
Η φουσκα δεν ειναι κατι που φαινεται με το ματι αν ειναι ενταξει ή οχι? Αν σχιστει, τρυπησει, δεν θα το δει ο ιδιοκτητης (αν δεν ειναι γραψαρχιδας), ωστε να παει αμεσα για αλλαγη Γιατι να αλλαχτει προληπτικα?
Η μαγική λέξη ειναι...γραψαρχιδ@ς:D
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Η Αμερικαρα σταμάτησε τις πωλήσεις μέχρι να λυθεί το θέμα........Και ξαναλέω αυτό που έχω ξαναπεί....Ότι τεχνικό ξεκινάει από εκεί, λύνεται, διότι πίπτει Ράβδος ακριβή....έτσι θα είχε λυθεί και το απαράδεκτο θέμα servo Εάν δεν τους είχε ξεφύγει...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τα υγρά φρένων επηρεάζουν όλο το σύστημα. Ειδικά παλιότερα το ηλεκτρικό σέρβο.
Mε ποιο τροπο το υγρο των φρενων που πρεπει να αλαχτει στα δυο χρονια αλλα μενει για πολυ εως πααααρα πολυ περισσοτερο μεσα στο συστημα επηρεαζει το σερβο; Δεν καταλαβαινω Πως λειτουργει το συστημα σερβο του gs;
Και τι εννοεις επηρεαζει ολο το συστημα; Γιατι περαν απο το να μεινει καποιος απο φρενα λογω βρασμου, ως αποτελεσμα της υγρασιας που εχουν συλλεξει, δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο Δεν νομιζω δηλαδη οτι υπαρχει φθορα σε καποιο εξαρτημα λογω της παλαιοτητας των υγρων Γιατι περαν του γεγονοτος οτι τα εξαρτηματα που ερχονται σε επαφη με τα υγρα (πρεπει να) αντεχουν στην συνεχη επαφη με τα υγρα, τα ιδια τα υγρα, καθως ειναι υγροσκοπικα, σταδιακα παυουν να ειναι τοσο καυστικα οσο οταν βγαινουν απο ενα σφραγισμενο δοχειο για να μπουν στο συστημα των φρενων
 
Reactions: S.P

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Mε ποιο τροπο το υγρο των φρενων που πρεπει να αλαχτει στα δυο χρονια αλλα μενει για πολυ εως πααααρα πολυ περισσοτερο μεσα στο συστημα επηρεαζει το σερβο; Δεν καταλαβαινω Πως λειτουργει το συστημα σερβο του gs;
Και τι εννοεις επηρεαζει ολο το συστημα; Γιατι περαν απο το να μεινει καποιος απο φρενα λογω βρασμου, ως αποτελεσμα της υγρασιας που εχουν συλλεξει, δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο Δεν νομιζω δηλαδη οτι υπαρχει φθορα σε καποιο εξαρτημα λογω της παλαιοτητας των υγρων Γιατι περαν του γεγονοτος οτι τα εξαρτηματα που ερχονται σε επαφη με τα υγρα (πρεπει να) αντεχουν στην συνεχη επαφη με τα υγρα, τα ιδια τα υγρα, καθως ειναι υγροσκοπικα, σταδιακα παυουν να ειναι τοσο καυστικα οσο οταν βγαινουν απο ενα σφραγισμενο δοχειο για να μπουν στο συστημα των φρενων
εχμ, συγνώμη....

για μπεμβέ μιλάμε αν δεν το έχεις καταλάβει....

impossible is nothing

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Mε ποιο τροπο το υγρο των φρενων που πρεπει να αλαχτει στα δυο χρονια αλλα μενει για πολυ εως πααααρα πολυ περισσοτερο μεσα στο συστημα επηρεαζει το σερβο; Δεν καταλαβαινω Πως λειτουργει το συστημα σερβο του gs;
Και τι εννοεις επηρεαζει ολο το συστημα; Γιατι περαν απο το να μεινει καποιος απο φρενα λογω βρασμου, ως αποτελεσμα της υγρασιας που εχουν συλλεξει, δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο Δεν νομιζω δηλαδη οτι υπαρχει φθορα σε καποιο εξαρτημα λογω της παλαιοτητας των υγρων Γιατι περαν του γεγονοτος οτι τα εξαρτηματα που ερχονται σε επαφη με τα υγρα (πρεπει να) αντεχουν στην συνεχη επαφη με τα υγρα, τα ιδια τα υγρα, καθως ειναι υγροσκοπικα, σταδιακα παυουν να ειναι τοσο καυστικα οσο οταν βγαινουν απο ενα σφραγισμενο δοχειο για να μπουν στο συστημα των φρενων
Ειναι απλη η απαντηση φιλαρακι!
Η ποιοτητα και η κατασκευη της ολης μοναδας φρενων στα πρωτα gs ειναι τραγικα απαραδεκτη. Για να μην τα ξαναλεω και μακρυγορω, απαντηστε μου στο εξης ερωτημα:
Ποσους κατοχους πχ αυτοκινητων ξερετε, που αλλαζουν τα υγρα στην μοναδα τους καθε χρονο ή εστω καθε δυο χρονια;

Υ.Γ
Και να απαντησει καποιος "εγω ξερω", απλα δεν μετραει, γιατι σιγουρα θα ξερει εναν κατοχο, την εξαιρεση του κανονα δηλαδη. Εγω δεν γνωριζω κανενα. Ολες οι μοναδες λειτουργουν χρονια απροβληματιστα σε ολες τις συνθηκες, και με χρηση εντος πολης. Τις περισσοτερες gs, τις προσεχουμε, τις συντηρουμε, αποφευγουμε την χρηση της εντος πολης οσο γινεται, τις αγκαλιαζουμε, τις φιλαμε, τις χαϊδευουμε και..... παρολα αυτα, κλανουν οι μοναδες!!!!!! Δεκαετιες τωρα αυτοκινητα, μεσα στον καυσωνα, στα κρυα, στο μποτιλιαρισμα και ολα τα ωραια της πολης, απλα δεν παθαινουν τιποτα, χωρις ξαναλεω να αλλαζουν τα υγρα φρενων οι συντριπτικη πλειοψηφια των κατοχων αυτων. Το ABS ειναι χθεσινη εφευρεση; Οχι! Απλα εβαλαν μια κακοσχεδιασμενη μαλακια οι γερμανοι στο μηχανακι τους, και εχουν την πιπιλα της... αλλαγης υγρων, αυτο φταει!!!!
Μπορω να γραφω ωρες για τους υπεροπτες γερμανους, και για παρα πολλες αλλες πατατες που εχουν κανει στο παρελθον αλλα και στο παρων που πουλανε στον κοσμο, αλλα απαιτουνται.... σεντονάρες!!!!! Το ασχημο ειναι οτι θα συνεχισουν να το κανουν και στο μελλον, οσο βλεπουν οτι..... " εχουν πέρασει", για να το πω....ευγενικα!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom