Υπομονή...θα βγάλει η touratech ενίσχυση καλαμιων για ψυχολογική υποστήριξη..Με τι ψυχολογία οδηγούν τα lc οι κάτοχοι, ήθελα να ήξερα...
ΝΑΙ........ετρεξες.
Οποιος περναει τεχνικο ελενγχο με εγκενκιρημενου τυπου μοτοσυκλετες, συμφονα με τους εκαστοτε κανονισμους της ομοσπονδιας και ξεκηνησει ενα αγωνα θεωρειται οτι ετρεξε. Και αν τερματησε κι ολας η χαρα ειναι μεγαλητερη.
Τι σχεση εχει αυτο με την σιζητηση μας ομως???
Παντος αν θες εγω ψηνομαι. Ονοιρο το εχω να τρεξω εναν αγωνα. Και θα διαλεξω μηχανακι Κατεμ φυσικα.
Γιατι δε πιστευω να εννωουσες να τρεξουμε με τα ποταμοπλοια μας αγωνα εντουρο γιατι θα μας παρουν με τις πετρες και θα γελαει ο κοσμος.
Οι αγωνες εντουρο.......................γινονται με εντουρο μοτοσυκλετες Θοδωρη!!!!!!
Με μεγκα ον-οφ, και μαλιστα με το βαρυτερο της κατηγοριας, το πολυ πολυ να συμμετασχεις σε καναν φιλικο αγωνα ραλλυ.............ετσι..............για την χαρα της συμμετοχης.
Ε την ακυρώνει λίγο, γιατί αν ο χρόνος δεν αποτελεί κριτήριο, τις περισσότερες χωμάτινες διαδρομές, εκτός των πολύ hardcore, που εκεί ούτε τα GS θα πάνε έτσι κι αλλιώς, μπορείς να τις κάνεις άνετα και με ένα οποιοδήποτε ψηλό, δικύλινδρο street. Μη σου πω, αν έχεις αρκετό χρόνο, γίνονται και με R1. Οπότε ναι, όταν λέμε "κάνουμε χώμα", εννοούμε "κάνουμε χώμα σβέλτα και άνετα", όχι διάβαση με ταχύτητες πεζού.Λοιπόν, με το σκεπτικό ότι όποιος συμμετέχει (ειδικά αν τερματίσει) "έτρεξε κιόλας" , και τα ποταμόπλοια σε έδαφος εντούρο, αυτό κάνανε. Εννοώ ότι το έδαφος είναι που οριοθετεί τη δυσκολία κι όχι η ταχύτητα! Η ταχύτητα θα φέρει τη
διάκριση, αλλά η έλειψή της δεν ακυρώνει τη δραστηριότητα!
το πας στο "άλλο " άκρο... Δεν κουβεντιάζουμε σ αυτή τη βάση.Ε την ακυρώνει λίγο, γιατί αν ο χρόνος δεν αποτελεί κριτήριο, τις περισσότερες χωμάτινες διαδρομές, εκτός των πολύ hardcore, που εκεί ούτε τα GS θα πάνε έτσι κι αλλιώς, μπορείς να τις κάνεις και με ένα οποιοδήποτε ψηλό, δικύλινδρο street. Μη σου πω, αν έχεις αρκετό χρόνο, γίνονται και με R1. Οπότε ναι, όταν λέμε "κάνουμε χώμα", εννοούμε "κάνουμε χώμα σβέλτα και άνετα", όχι διάβαση με ταχύτητες πεζού.
Θοδωρη, καταρχας δεν εχω εντουρο. Δυο ον-οφ εχω. Το drz ειναι πολυ βαρυ για να κανεις εντουρο. (Δε το συζηταμε για το gs). Ακομα και η ιδια η Suzuki το κατατασει σαν ον-οφ.Όχι ρε φίλος, δε λέω να τρεξουμε εντούρο γενικώς... πόσο μάλλον μα ε τα ποταμόπλοια που λες.
Κανά τρειλ ραιντ, μέσα. Το 'χουμε (εσύ έχεις και το εντούρο βέβαια, αλλά μαζί μόνο μεχρι τρειλ ραιντ )
Λοιπόν, με το σκεπτικό ότι όποιος συμμετέχει (ειδικά αν τερματίσει) "έτρεξε κιόλας" , και τα ποταμόπλοια σε έδαφος εντούρο, αυτό κάνανε. Εννοώ ότι το έδαφος είναι που οριοθετεί τη δυσκολία κι όχι η ταχύτητα! Η ταχύτητα θα φέρει τη
διάκριση, αλλά η έλειψή της δεν ακυρώνει τη δραστηριότητα!
Και μην πεις ότι εκεί είναι μια απλή χωματόβολτα.....
Τώρα αν ο αναβάτης έκανε λάθος και πήγε από το 1 μέτρο βάθος, τι φταίει η χοντρή? (το έχω κάνει κι εγώ παρόμοιο λάθος, υπάρχει και βιδεάκι ) Ας πήγαινε μισό μέτρο παραδίπλα, πέρναγε μια χαρά! Υπάρχουν κι οι ροδιές των άλλων που πέρασαν πριν Αν είχε 110- 130 κιλά μηχανάκι κι αναλόγως λεπτό, ας πέρναγε κι από το βούρκο....
Σαφώς η βόλτα δε σχεδιάστηκε έτσι, τους έτυχε. Πέρασαν όμως. Δεν έσπασε κάποιο κι ήταν τα μισά LC στην παρέα.
Αυτό το ανέφερα στατιστικά και καλά, στην κουβέντα που έλεγα ότι εδώ δεν έχουμε περιστατικά και στην ουσία παγκοσμίως, τα 5-10 μηχανάκια που έπαθαν ζημιά, είναι απειροελάχιστα.
Αυτό γιατί δε μ αρέσει να δημιουργούνται εντυπώσεις και να κάνουμε την "τρίχα-τριχιά"....
Σαφώς -όπως είπα πάνω από 3 φορές μέχρι τώρα- τα χώνω στο εργοστάσιο για την αντιμετώπιση του θέματος, αλλά μέχρι εκεί. Δεν απαξιώνω τα GS εν γένει, ή το LC σε καμιά περίπτωση.
Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο των αγώνων, οπότε δε θα προσποιηθώ ότι γνωρίζω με τι ακριβώς κριτήρια τίθενται τα - χρονικά - όρια ασφαλείας. Μπορεί να'χεις δίκιο, μπορεί και όχι, αν είναι πολύ επιεική. Αλλά ναι, καταλαβαίνω τι λες. Δεν αλλάζει αυτό που λέω εγώ, βέβαια. Εντάξει, βγάλε το R1, αλλά πιάνεις το νόημα. Το "ταχύτητα πεζού" ήταν, προφανώς, υπερβολή, για να τονίσει το σημείο.το πας στο "άλλο " άκρο... Δεν κουβεντιάζουμε σ αυτή τη βάση.
Διότι ήμουν σαφής κι ο Δημήτρης απάντησε στην ίδια "συχνότητα". Όταν κάποιος τερματίζει, έστω και με καπέλο στην απλή και μισή -αγωνιστική- ημέρα πίσω απο τον 1ο, είναι και μέσα στο όριο ασφάλειας του αγώνα. άρα με ταχύτητα πεζού, σίγουρα ΔΕΝ πήγε
Σ αυτή τη βάση μιλάμε.
Σε στεγνό χωματόδρομο, δε διαφωνώ και για το R1.Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο των αγώνων, οπότε δε θα προσποιηθώ ότι γνωρίζω με τι ακριβώς κριτήρια τίθενται τα - χρονικά - όρια ασφαλείας. Μπορεί να'χεις δίκιο, μπορεί και όχι, αν είναι πολύ επιεική. Αλλά ναι, καταλαβαίνω τι λες. Δεν αλλάζει αυτό που λέω εγώ, βέβαια. Εντάξει, βγάλε το R1, αλλά πιάνεις το νόημα. Το "ταχύτητα πεζού" ήταν, προφανώς, υπερβολή, για να τονίσει το σημείο.
Σε αυτο εχεις δηκαιο, δε διαφωνω.Τέλος πάντων, όπως έγραψα και πιο πάνω, απλώς θέλω να δείξω το ελάχιστο ποσοστό της συγκεκριμένης βλάβης κι ότι τα ΜΜΕ "μύρισαν" αίμα και κάνανε ρεπορτάζ ακόμα κι έντυπα και μέσα που δεν ασχολούνται με τροχοφόρα.....
Αυτό λέω, να αποφύγουμε την υπερβολή και να μη πέφτουμε στην παγίδα τους.
Θα ηταν προς τιμην της τη;ς bmw και θα εδειχνε τον σεβασμο της προς τους πελατες της αν το εκανε εγκαιρος και οχι αφου πιεστικε απο τις μεγαλητερες αγορες που δραστηριοποιείται.
Κάτι τέτοιο λες; (δε μπόρεσα να το βρω youtube...) -> https://www.facebook.com/BikersTech/videos/860892170753640/Αυτα τα τελευταια ποσταρισματα, μου θυμησαν μια ιστορια που ελαβε χωρα πριν λιγα χρονια στην Ευβοια, στο ορος Διρφη !
.....ειμασταν που λετε στην "κορυφη" με τις μηχανες μας, εγω και αλλα δυο τρια φιλαρακια απο εδω μεσα. Εκει που αγναντευαμε και "καυχιομασταν" για τις μηχανες μας (στο στυλ: Πω ρε φιλε, τι μηχαναρες εχουμε.... Που μας εφεραν εδω πανω κτλ κτλ κτλ)...... τσουπ, απ'τον ιδιο χωματοδρομο σκαει παππους βοσκος με γκλιτσα στο χερι, επάνω σε παπι glx περασμενων χρονων! Σταματησε και μας ρωτησε αν εχουμε χαθει. Του απαντησαμε αρνητικα, χαιρετηθηκαμε και συνεχισε τον "δρομο" του, ανετος, ωραιος, με το ενα χερι στο τιμονι και το αλλο στην γκλιτσα!!! Ε, τα μαζεψαμε και φυγαμε, ησυχα ησυχα, οπως ακριβως ειχαμε φτασει εκει πανω!
Εντουρο εμεις...... εντουρο και ο παππους
Να'ναι καλα ο λεβεντογερος οπου και αν βρισκεται!!!
Καλα....αυτο εχει συμβει σχεδον σε όλες τις χωματοβολτες μαςΑυτα τα τελευταια ποσταρισματα, μου θυμησαν μια ιστορια που ελαβε χωρα πριν λιγα χρονια στην Ευβοια, στο ορος Διρφη !
.....ειμασταν που λετε στην "κορυφη" με τις μηχανες μας, εγω και αλλα δυο τρια φιλαρακια απο εδω μεσα. Εκει που αγναντευαμε και "καυχιομασταν" για τις μηχανες μας (στο στυλ: Πω ρε φιλε, τι μηχαναρες εχουμε.... Που μας εφεραν εδω πανω κτλ κτλ κτλ)...... τσουπ, απ'τον ιδιο χωματοδρομο σκαει παππους βοσκος με γκλιτσα στο χερι, επάνω σε παπι glx περασμενων χρονων! Σταματησε και μας ρωτησε αν εχουμε χαθει. Του απαντησαμε αρνητικα, χαιρετηθηκαμε και συνεχισε τον "δρομο" του, ανετος, ωραιος, με το ενα χερι στο τιμονι και το αλλο στην γκλιτσα!!! Ε, τα μαζεψαμε και φυγαμε, ησυχα ησυχα, οπως ακριβως ειχαμε φτασει εκει πανω!
Εντουρο εμεις...... εντουρο και ο παππους
Να'ναι καλα ο λεβεντογερος οπου και αν βρισκεται!!!
ο μάνιακ το κάνει ανταλλαγή πάντωςΤο κριμα της υποθεσης για τους ιδιοκτητες του συγκεκριμενου μοντελου ειναι οτι λογο της απαραδεκτης λυσης που δινει η εταιρεια, θα αμαυρωθουν κι αυτα οπως τα 2004 2006 που πωλουνται ξεφτιλα επειδη εχουν σερβο.....στο μελλον θα ακους 2013 εως 2017/5ος μακρια....εαν δεν αλλαχθει το συστημα ολοκληρο, εγω το λεω και τωρα...
Αν μου δωκουν και την διαφορά υπεραξίας....ο μάνιακ το κάνει ανταλλαγή πάντως
Χωρις πλακα....Οποιος εχει 2007 και 2010-2012 και το δωσει πριν να βγει 3η γενια LC χρειαζεται χαιδεμα στο ποπουδακι....διοτι θα το θελειο μάνιακ το κάνει ανταλλαγή πάντως
!!! Καπως ετσι...Κάτι τέτοιο λες; (δε μπόρεσα να το βρω youtube...) -> https://www.facebook.com/BikersTech/videos/860892170753640/