R1200 GS & R1200 GSA L/C _ 2013+

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πέρα από το κόστος του ανταλλακτικού πραγματικού η απομίμηση και το κόστος εργασίας η εταιρεία κάνει δήλωση ότι γενικώς και εκλαϊκευμένα δεν μασάει και κάτι που είναι αρνητικό για την εικόνα της , το γυρίζει σε περισσότερες πωλήσεις και οι άλλοι ...μένουν παγωτό με λίγα λόγια
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Πως το γυρίζει στην περίπτωση του 1300 δεν το καταλαβαίνω…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πως το γυρίζει στην περίπτωση του 1300 δεν το καταλαβαίνω…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γνωρίζεις συντροχε πολλές εταιρείες που γυρίζουν το κοντέρ 10 χρόνια πίσω για να φτιάξουν ζητήματα άξονα πχ εκατοντάδων χιλιάδων μοτοσυκλετών ?
Τέτοιες κινήσεις σε τέτοια κλίμακα μόνο η bmw
Τώρα όσο αφορά το 1300 που αναφέρεις , η οδηγία λέει κάθε 80000 χλμ που στατιστικά σε σχέση με την χρήση που κάνει ο.μεσος χρήστης είναι σαν να λέμε 7 χρόνια
Οκ μετά από 7 χρόνια ας πληρωθεί από κάποιον...( μπορεί να έχει πουληθεί η μοτοσυκλέτα ) ο άξονας
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Καλά έκανε και ανέλαβε το κόστος για τα 1200-1250, υποχρέωση της ήταν άλλωστε. Τα μηχανάκια είχαν πουληθεί προϋποθέτοντας άξονα χωρίς καμία ανάγκη συντήρησης.

Όσον αφορά το 1300 η απάντηση δεν με καλύπτει. Το κόστος απόκτησης της 1300 είναι αντικειμενικά αστρονομικό και σε αυτό προστίθεται και ένα πολύ υψηλό κόστος συντήρησης. Αλλά και πάλι, ανεξάρτητα από το κόστος, είναι ευθεία παραδοχή ότι δεν μπορούμε να φτιάξουμε κάτι σωστά, όχι σώσιμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Έχοντας γίνει κάτοχος μια R1200GS του 2018 πρόσφατα (ένα μήνα σχεδόν στην κατοχή μου) αυτή η πληροφορία είναι καθησυχαστική για την μελλοντική συμβίωσή μου με την μοτοσυκλέτα.
Την αγόρασα βέβαια γνωρίζοντας την παθογένεια του συγκεκριμένου μέρους της μοτοσυκλέτας οπότε γνώριζα και τι μπορεί να επακολουθούσε.

Συμφωνώ ότι ο άξονας δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα και να μην χρειάζεται να ασχολείσαι πέραν των αλλαγών βαλβολίνης στη καθορισμένη περίοδο συντήρησης από τoν κατασκευαστή. Ηταν και το Unstoppable του πολύ ικανού τμήματος μαρκετινγκ της BMW που επιβάρυνε λίγο την κατάσταση.:)
Μπράβο ομως στην BMW για αυτήν την ενέργεια και για το γεγονός οτι το δημοσιοποίησε επίσημα ώστε να μην υπάρχουν και "σκιές" όταν κάποιος από εμάς απευθύνεται στο συνεργείο για έλεγχο και επισκευή.

Όντας κάτοχος επι 11 συναπτά έτη ενός Moulti 1200 του 2011 (ερωτευμένος για πάντα με αυτήν :inlove:) , να σημειώσω ότι και η Ducati έχει καλύψει άπειρα Handfree και μέχρι το 2019 και τις κεφαλές των πρώτων μοντέλων αν παρουσίαζαν το πρόβλημα της ρωγμής στην κεφαλή με αποτέλεσμα την διαρροή ψυκτικού στον θάλαμο καύσης με γνωστά αποτελέσματα.

Για το 1300....τι να πω. It is what it is που λένε. Δεν το βρισκω σωστό αλλά είσαι ενήμερος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Αυτή η κίνηση της bmw πιστεύω θα έχει θετικό αντίκτυπο για όλους μας , καθώς θα αναγκαστούν για λόγους μάρκετινγκ να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι μεγάλοι κατασκευαστές με ανάλογες παροχές
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παροχές όπως... "ευαίσθητη" τελική μετάδοση την οποία θα αλλάζουν δωρεάν;

Δεν θα μπορούσαν να το κάνουν σωστά από την αρχή, τυχαία λέμε τώρα να μην γρατζουνίζεται το εσωτερικό του καλαμιού της ανάρτησης, να μην χαλάνε οι πάνω/κάτω τρόμπες συμπλέκτη ή άλλες ανόητες βλάβες που δείχνουν κακή δουλειά στην φάση δοκιμών ή απλά αδιαφορία για τον πελάτη;
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Νομίζω απλά είναι η "βιασύνη" που επιβάλλει ο ανταγωνισμός των εταιριών και βγαίνουν τα τελικά προιόντα λίγο τσατρα-πατρα με τελικο δοκιμαστή τον καταναλωτή. Ρόλο που έχουμε αποδεχτεί εδω και χρόνια.

Όπως και να έχει είναι απαράδεκτο αλλά συμβαίνει.

Υ.Γ: Π.Χ γιατί να χρειαστεί να "κουβαλάω" κατω τρόμπα για το 690 στα Βαρδουσια.:rolleyes: :p
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Έχοντας γίνει κάτοχος μια R1200GS του 2018 πρόσφατα (ένα μήνα σχεδόν στην κατοχή μου) αυτή η πληροφορία είναι καθησυχαστική για την μελλοντική συμβίωσή μου με την μοτοσυκλέτα.
Την αγόρασα βέβαια γνωρίζοντας την παθογένεια του συγκεκριμένου μέρους της μοτοσυκλέτας οπότε γνώριζα και τι μπορεί να επακολουθούσε.

Συμφωνώ ότι ο άξονας δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα και να μην χρειάζεται να ασχολείσαι πέραν των αλλαγών βαλβολίνης στη καθορισμένη περίοδο συντήρησης από των κατασκευαστή. Ηταν και το Unstoppable του πολύ ικανού τμήματος μαρκετινγκ της BMW που επιβάρυνε λίγο την κατάσταση.:)
Μπράβο ομως στην BMW για αυτήν την ενέργεια και για το γεγονός οτι το δημοσιοποίησε επίσημα ώστε να μην υπάρχουν και "σκιές" όταν κάποιος από εμάς απευθύνεται στο συνεργείο για έλεγχο και επισκευή.

Όντας κάτοχος επι 11 συναπτά έτη ενός Moulti 1200 του 2011 (ερωτευμένος για πάντα με αυτήν :inlove:) , να σημειώσω ότι και η Ducati έχει καλύψει άπειρα Handfree και μέχρι το 2019 και τις κεφαλές των πρώτων μοντέλων αν παρουσίαζαν το πρόβλημα της ρωγμής στην κεφαλή με αποτέλεσμα την διαρροή ψυκτικού στον θάλαμο καύσης με γνωστά αποτελέσματα.

Για το 1300....τι να πω. It is what it is που λένε. Δεν το βρισκω σωστό αλλά είσαι ενήμερος.
Από περιέργεια και με το συμπαθείο,
γιατί δεν έδωσες συνέχεια στο έρωτα με ένα v4 ας πούμε και προτίμησες BMW?
Να γίνω και εγώ λίγο πουλί Phoenix :)
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Από περιέργεια και με το συμπαθείο,
γιατί δεν έδωσες συνέχεια στο έρωτα με ένα v4 ας πούμε και προτίμησες BMW?
Να γίνω και εγώ λίγο πουλί Phoenix :)
Να σημειώσω ότι είμαι βαμμένος Ιταλάκιας γενικότερα. Πάντα "ψώνιζα" με την καρδιά.
Πατώντας τα πενήντα και δεδομένης της παρούσας ψυχοσύνθεσης μου ήθελα κάτι να με ταξιδέψει με ηρεμία και να μην με βάζει στην "πρίζα" ,ανεβαίνοντας πάσο με το "ψηλό superbike" με βαλίτσες.

'Υστερα είναι ότι μετά απο τόσα μηχανάκια έπρεπε να δοκιμάσω κι ένα GS. To 1200 πρώτης γενιάς το είχα τεστάρει το 2008 αλλα δεν.
Το LC μου άρεσε και εμφανισιακά αλλά και οδηγικά μιας και το είχε κολλητός πριν μερικά χρόνια.

Ωρίμασαν λοιπόν οι συνθήκες και βρέθηκα με μια εξαιρετική ομολογουμένως μοτοσυκλέτα και χαίρομαι πλέον να σερφάρω στο κύμα ροπής που προσφέρει το μοτέρ του.

Καθαρά θέμα περιόδου και ψυχοσύνθεσης λοιπόν η επιλογή του.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος που ασχολείται και παρακολουθεί, αν και πώς επηρεάστηκαν οι τιμές των μοτοσυκλετών αυτών στο καρ και στα αντίστοιχα έξω

Είναι ίσως λίγο νωρίς, αλλά λογικά οι τιμές θα ανέβουν... :yew:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος που ασχολείται και παρακολουθεί, αν και πώς επηρεάστηκαν οι τιμές των μοτοσυκλετών αυτών στο καρ και στα αντίστοιχα έξω

Είναι ίσως λίγο νωρίς, αλλά λογικά οι τιμές θα ανέβουν... :yew:
Έχουν ανέβει οι τιμές και έξω πλέον!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος που ασχολείται και παρακολουθεί, αν και πώς επηρεάστηκαν οι τιμές των μοτοσυκλετών αυτών στο καρ και στα αντίστοιχα έξω

Είναι ίσως λίγο νωρίς, αλλά λογικά οι τιμές θα ανέβουν... :yew:
Έχουν ανέβει οι τιμές και έξω πλέον!
Οι τιμές έξω δεν έχουν ανέβει, αλλά κρατιούνται σε ένα επίπεδο ασυνήθιστα υψηλό.

Πχ τα XR του 17 είχαν μείνει σταθερά μέχρι πρότινος και τώρα που ξανακοίταξα λόγω του πιο νέου επίσης δεν έχουν πέσει όσο θα περίμενε κάποιος.


Έχει ανέβει και το κόστος για εξελληνισμό.

Πχ μου πρότεινε ντίλερ μηχανάκι του 2019 στα 13500 με τριβάλιτσο. Αυτό βγαίνει 15525 (αναλογία revolut στο περίπου) και έχει ένα έξτρα κόστος πάνω από 3000 ευρώ.

Οπότε φτάνεις στα 18500 στην καλύτερη, μάλλον πιο κοντά στα 19000...

Θα μου πεις Ελληνικά του 2020 πωλούνται πάνω από 20000. Δεν είναι ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά, έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος που ασχολείται και παρακολουθεί, αν και πώς επηρεάστηκαν οι τιμές των μοτοσυκλετών αυτών στο καρ και στα αντίστοιχα έξω

Είναι ίσως λίγο νωρίς, αλλά λογικά οι τιμές θα ανέβουν... :yew:
Αναφέρομαι συγκεκριμένα στα μεταχειρισμένα GS, μετά την κίνηση της BMW για την δωρεάν αντικατάσταση άξονα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν υπάρχουν αλλαγές ή είναι πολύ νωρίς για να φανεί.

Μηχανές που είχαν Χ δεν πήγαν στα Χ+1000 λόγω του BMWgate αν αυτό εννοείς.

Όχι αυτές που ξέρω και κοιτούσα τουλάχιστον, αν κάποιος έχει κρατήσει screenshot με παράδειγμα τέτοιο πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να το δούμε.


Edit
Και με την ευκαιρία της συζήτησης μπήκα να δω πάλι μόλις τώρα, ενώ πριν ένα μήνα αυτό που μου πρότειναν ήταν από τα φτηνά, τώρα έχει πολλά πάλι με τριβαλιτσο από 2000 λίρες πιο χαμηλά. Το εν λόγω είναι απουλητο, στην ίδια τιμή που είχε και τότε.

Μιλάω για R1250GSA, τα οποία κοιτούσα επίσης μήπως και βρω κάτι που να μου αρέσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Έχοντας γίνει κάτοχος μια R1200GS του 2018 πρόσφατα (ένα μήνα σχεδόν στην κατοχή μου) αυτή η πληροφορία είναι καθησυχαστική για την μελλοντική συμβίωσή μου με την μοτοσυκλέτα.
Την αγόρασα βέβαια γνωρίζοντας την παθογένεια του συγκεκριμένου μέρους της μοτοσυκλέτας οπότε γνώριζα και τι μπορεί να επακολουθούσε.

Συμφωνώ ότι ο άξονας δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα και να μην χρειάζεται να ασχολείσαι πέραν των αλλαγών βαλβολίνης στη καθορισμένη περίοδο συντήρησης από τoν κατασκευαστή. Ηταν και το Unstoppable του πολύ ικανού τμήματος μαρκετινγκ της BMW που επιβάρυνε λίγο την κατάσταση.:)
Μπράβο ομως στην BMW για αυτήν την ενέργεια και για το γεγονός οτι το δημοσιοποίησε επίσημα ώστε να μην υπάρχουν και "σκιές" όταν κάποιος από εμάς απευθύνεται στο συνεργείο για έλεγχο και επισκευή.

Όντας κάτοχος επι 11 συναπτά έτη ενός Moulti 1200 του 2011 (ερωτευμένος για πάντα με αυτήν :inlove:) , να σημειώσω ότι και η Ducati έχει καλύψει άπειρα Handfree και μέχρι το 2019 και τις κεφαλές των πρώτων μοντέλων αν παρουσίαζαν το πρόβλημα της ρωγμής στην κεφαλή με αποτέλεσμα την διαρροή ψυκτικού στον θάλαμο καύσης με γνωστά αποτελέσματα.

Για το 1300....τι να πω. It is what it is που λένε. Δεν το βρισκω σωστό αλλά είσαι ενήμερος.
Έχεις πάρει από τα πλέον αξιόπιστα GS που κυκλοφορούν, οπότε βάζεις μόνο βενζίνη και χόρτασε την στα χιλιόμετρα
 
Reactions: Mic

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Οι τιμές έξω δεν έχουν ανέβει, αλλά κρατιούνται σε ένα επίπεδο ασυνήθιστα υψηλό.

Πχ τα XR του 17 είχαν μείνει σταθερά μέχρι πρότινος και τώρα που ξανακοίταξα λόγω του πιο νέου επίσης δεν έχουν πέσει όσο θα περίμενε κάποιος.


Έχει ανέβει και το κόστος για εξελληνισμό.

Πχ μου πρότεινε ντίλερ μηχανάκι του 2019 στα 13500 με τριβάλιτσο. Αυτό βγαίνει 15525 (αναλογία revolut στο περίπου) και έχει ένα έξτρα κόστος πάνω από 3000 ευρώ.

Οπότε φτάνεις στα 18500 στην καλύτερη, μάλλον πιο κοντά στα 19000...

Θα μου πεις Ελληνικά του 2020 πωλούνται πάνω από 20000. Δεν είναι ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά, έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
Υπάρχει XR1000 του 2021 άριστο Ελληνικό με 14000 χλμ στα 18000 ευρώ. Πως προκύπτει ότι του 2020 πωλούνται πάνω από 20000 ?
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Νομίζω ότι θα κάνουν αλλαγή σε όποιο παρουσιάσει φθορά.
Οποιαδήποτε μοτοσικλετα LC πέρα από το 1300 φτάνει τις 60000 χλμ και κάθε 60000 χλμ, θα της αλλλαζουν τον άξονα ανεξάρτητα από την κατάσταση που θα βρίσκουν τον υπάρχων πάνω στη μηχανή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει XR1000 του 2021 άριστο Ελληνικό με 14000 χλμ στα 18000 ευρώ. Πως προκύπτει ότι του 2020 πωλούνται πάνω από 20000 ?
Προκύπτει από τις αγγελίες που βλέπω κυρίως σε γκρουπ στο φβ. Αν πετύχεις μία που δεν είναι έτσι, δεν την κάνει καθολικά σωστή.

Επίσης πλέον έχει παρουσιαστεί το επόμενο μοντέλο.
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Προκύπτει από τις αγγελίες που βλέπω κυρίως σε γκρουπ στο φβ. Αν πετύχεις μία που δεν είναι έτσι, δεν την κάνει καθολικά σωστή.

Επίσης πλέον έχει παρουσιαστεί το επόμενο μοντέλο.
Ναι αλλά μιλάς για μεταχειρισμένα μοντέλα ελληνικά του 2020 και πάνω εκεί ήταν το σχόλιο μου. Όταν μοντέλο του 2021 είναι κάτω 2000 ευρώ από αυτά που γραφεις στο παράδειγμα σου.

Δεν εξετάζει κανένας αν έχει βγει επόμενο 1 ή 2 μοντέλα, αλλά στο συγκεκριμένο παραδειγμα που έδωσες.
 
Top Bottom