Θα σου πρότεινα ότι έκανα κι εγώ. Να διαλέξεις από το
Moto OK κάποιο κάλυμα απο την μεγάλη γκάμα που μπορείς να δεις online αρχικά στο λινκ που σου δίνω, να πάρεις τηλέφωνο να μιλήσεις και να ακούσεις και τη γνώμη τους για τα χαρακτηριστικά κάθε υλικού, κι αφού καταλήξεις κάπου, έχεις 2 επιλογές. Ή στέλνεις τη σέλα σε αυτούς και σου την επιστρέφουν φτιαγμένη πίσω, ή επενδύεις σε ένα καλό συραπτικό μηχάνημα κι εφ'οσον πιάνουν λίγο τα χέρια σου, σου στέλνουν το κάλυμα και το κάνεις μόνος σου. Στη δεύτερη περίπτωση θα σου βγεί πολύ φθηνότερα ακόμη και με την αγορά του συραπτικού, που θα σου μείνει και για άλλες χρήσεις κιόλας. Εγώ με αποστολή στη Γερμανία με πολύ καλό υλικό καλύματος, πανομοιότυπο με το αυθεντικό της BMW με μεγάλη ελαστικότητα και αντοχή, το οποίο παρεπειπτόντος δεν ήταν στα online, και μου το πρότειναν από το κατάστημα όταν πήρα τηλέφωνο όταν τους είπα τι έψαχνα, πλήρωσα 65-70€ περίπου και για τα 2 καλύματα, μπρος, πίσω και έδωσα άλλα 30-35€ περίπου για ένα καλό μηχανικό συραπτικό.
Καλό θα ήταν αν το κάνεις μόνος σου για πρώτη φορά, να υπάρχει και κάποιος ακόμη για να βοηθάει κρατώντας ο ένας το κάλυμα σωστά τεντωμένο και ο άλλος να μπορεί να δουλεύει το συραπτικό.
Δεν είναι τόσο δύσκολο αν ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες που θα σου στείλουν, έχεις υπομονή και πάνω απ όλα μεράκι.
Να έχεις στο μυαλό σου, ότι είσαι ο Φουστάνος, ο πλαστικός χειρούργος, και προσπαθείς να κάνεις λιφτινγκ, στα μούτρα κάποιας "μουστόγριας".
Για του λόγου το αληθές, αυτή είναι η σέλα μου, όταν την είχα φτιάξει όπως είπα παραπάνω. Δεν είχα καμμία προηγούμενη εμπειρία και επιπλέον ήταν και "σκαμένη" 2-3 εκατοστά, πράγμα που το έκανε ακόμη πιο δύσκολο.