R1250 GSA

Amberjack

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200 GSΑ '14
Νικο καλημερα!

Συμφωνω απολυτως και επαθξανα σε οτι ειπες. Η χρηση που προοριζεται να κανει το δικο μου ειναι ταξιδια εντος και εκτος (μολις αρχισω να αισθανομαι καλυτερα βεβαια) μονος η με την συμβια μου. Απο κοντινα μονοημερα μεχρι και μακρυνα 15ημερα εκτος συνορων. Δεν ξερω αν θα το παω ποτε βουνο το συγκεκριμενο..οχι γιατι δεν μπορει αυτο αλλα γιατι δεν ξερω αν μπορω εγω και κατα καποιο τροπο το λυπαμαι κιολας.

Ειμαι προσανατολισμενος στο χωμα ΑΛΛΑ σιγουρα οχι με το GSA. Εχω απο τα νεοτερα μου χρονια παροπλησμενο ενα DTWR 200 και το επομενο βημα ειναι σιγα σιγα να το επαναφερω σε μια κανονικη κατασταση για τις βουνισιες εξορμησεις μου. Αυτο σιγουρα δεν το λυπαμαι... Εχει να λειτουργησει 20 χρονια σχεδον αλλα υπαρχει στο γκαραζ..

Η θεση οδηγησης.... που αναφερεις δεν ειναι κακη αλλα θα ηθελά το τιμονι λιγο πιο κοντα μου πυθ σκεφτομαι να το λυσω με αποστατες πισω και πανω 40 χλστ. Η σελα ειναι οκ αλλα ισως να επρεπε εν τελει να το παρω με την χαμηλη. Αυτο στην πορεια αν δω πως δεν την παλευω θα γινει, γιατι οντως σε κινηση μεσα στην πολη ειναι βαρυ και του φαινεται. Εγω δεν ειμαι 1,93 αλλα 1,81. Ωστοσο να σε ενημερωσω πως στο 1250 επιλεγοντας auto leveling στην αναρτηση και στο χαμηλοτερο σημειο της παταω κανονικα το ενα ποδι και το αλλο στην μυτη. Αυτη η λειτουργια δεν ξερω αν υπαρχει σε προηγουμενο 1200 lc. Αλλα και παλι..υπαρχει και το σεναριο της χαμηλης σελας παντα οπως ειπα...

Φωτογραφιες να σας βαλω οσες θελετε...αρκει να τις στειλω σε καποιον και να τις βαλει γιατι απο αυτα δεν κατεχω....
Η προηγούμενη GS έχει εξ όσων γνωρίζω ίδια ανάρτηση αλλά δεν έχει αυτόματη ρύθμιση μόνο τις θέσεις που επιλέγει ο οδηγός.
Μου φαίνεται παράξενο 1.81 να μην πατάς στο χαμηλότερο σημείο της ανάρτησης, εφόσον κάθεσαι σωστά, στο μπροστά μέρος της σέλας. Έχεις στην χαμηλή θέση και το πίσω και το μπροστά κλιπ της σέλας? Αν ναι, θα πρότεινα πριν πας σε αποστάτες να αλλάξεις σέλα και να βάλεις πιο χαμηλή να αισθάνεσαι άνετα κατ' αρχάς εκεί. Λίγο χαμηλότερα η σέλα = λίγο ψηλότερα το τιμόνι. Ίσως δεν χρειαστείς αποστάτες (είναι μεγάλοι οι αποστάτες 40mm...).
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Η Σελα ειναι ρυθμισμενη στις χαμηλες θεσεις εμπρος και πισω... καρατσεκαροσμενο. Για τους αποστατες ειναι μια σκεψη που δεν ξερω αν παρει σαρκα και οστα.
Το ερχομενο Σαββατο θα πεταχτω να δοκιμασω μια βολτα με την χαμηλη (το εχω κανονισει ηδη δηλαδη) και απο εκει και περα βλεποντας και κανοντας.
 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Η προηγούμενη GS έχει εξ όσων γνωρίζω ίδια ανάρτηση αλλά δεν έχει αυτόματη ρύθμιση μόνο τις θέσεις που επιλέγει ο οδηγός.
Έχει αυτόματη ρύθμιση... :ok:

Το quick Shift.... ΕΔΩ νομιζω πως παλι εχουμε ενα ερωτηματικο... στα ανεβασματα λειτουργει υποδειγματικα αλλα στα κατεβασματα πρεπει μαλλον να το συνηθισω λιγο
αν και τις περισσοτερες φορες ξεχνιεμαι και χρησιμποιοω παραδοσιακα συμπλεκτη. Αν ομως δεν κατεβασεις με κομμενο το γκαζι, απλα δεν θα λειτουργησει. Σε σχεση με
τον ανταγωνισμο θελει ακομα βελτιωση.... Βεβαια στο ΧR δεν εχει καμμια σχεση.... ειναι μαγεια...
Θεωρώ πως θέλει λίγο να το συνηθίσεις.. Και να "διαβασεις" το κινητήρα που πρέπει να κατεβάσεις... Άποψη μου πως θα δουλεύει βουτυρενια όσο περνάει ο καιρός... μιας και εγώ είχα σχεδόν την ίδια εντύπωση αρχικά...
Το βρίσκω απόλυτα λογικό να κατεβάζεις με κομμένο γκάζι... ;)

Καλοριζικη να είναι εύχομαι!!!
 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Από ποιά χρονολογία και μετά? Γιατί στη δικιά μου του '14 δεν βρίσκω κάτι ανάλογο. Εκτός αν είμαι τόσο γκαβός... :roflmao:
Τουλαχιστον με την έλευση του euro4...
Πιο πριν δε ξέρω να είμαι ειλικρινής!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πανέμορφο.
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Φτού φτου καλούς δρόμους να έχεις φιλαράκι !!!
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Αυτονομια δεν ξερω για το νον αντβε...για το αντβε.. παρελαβα την πρωτη μερα γεμισα και με 500 χλμ εχω ακομα range 100 με μια μεικτη καταναλωση μεχρι τωρα 5,7λ.
Δεν γίνεται με 30 λίτρα να βγάζεις 600 χλμ με 5,7 μέση κατανάλωση.
Δεν αμφισβητώ όσα λες (αλλά τις ενδείξεις σε σχέση με την πραγματικοτητα) γιατί μαθηματικά δεν βγαίνει

καλοτάξιδο να το γουστάρεις !!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Καλοτάξιδο!!!!!
Το ποιο χρώμα!!!!!
Το ποιο ωραίο adventure!!!!!!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Taking on the unexpected – BMW R1250GSA Upper Crash Bars

By Lorry G.
May 10, 2020In Review

“Aren’t you going to make 1250GSA upper crash bars?” one of the first comments on one of my social media posts after releasing the images of our BMW R1250GS products photos.

I was puzzled. Why on earth would BMW R1250GS Adventure owners want upper crash bars, better yet, a full set of crash bars from Outback Motortek. I had to reply to the comment by simply asking “Why? Don’t you have crash bars on your GSA out of the factory?”

The answer had surprised me and I paused for a second: “The OEM (original) bars are purely decorative s**t!”.

Well, oh ok. Then we must do something about it!

The search for a 1250GSA had begun and not long after that we were offered a “test bike” for designing and developing the upper crash bars. Fortunately our BMW R1250GS lower crash bars (and skid plate) are also compatible with the R1250GSA, thus we were already ahead of the game and the focus only remained on coming up with a solid product in the form of a set of upper crash bars.

Still, we ran into some challenges early on because it was not enough just to grab the 1250GS upper crash bars and stretch them a bit to fit the larger sibling. The top mounting points are entirely different and the OEM designated mounting points are nothing but a plain joke. A bit of a head-scratching and spending a couple of coffee breaks just by staring at the bikes, trying to picture a shape a structure and we were coming closer and closer to something exciting.

I’ll let the pictures do the talking!



Just because the OEM upper crash bars’ top mounting points are fairly weak, it didn’t mean we would not utilize them. This short horizontal tubing now also serve the purpose of being a platform for GoPro or light brackets!



Our upper crash bars are shaped and mounted entirely differently from the OEM upper crash bars. We utilize three mounting points with two being very sturdy. The OEM upper crash bars utilize one mounting point and only the lower anchor point is strong.











The bracket under the beak we designed makes a significant difference. This is the very same feature we offer on our 1200/1250GS upper crash bars. Drop tested and tortured crash bars that is!



One bonus feature many 1250GSA owners will appreciate..



Integrated light brackets for original BMW fog/driving lights.





This pretty much sums it up. It’s been a small but fun project. We’re excited to begin production and supplying our dealers and customers.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίο review

 
Top Bottom