Royal Enfield Himalayan

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
εγώ πάντως σκοπεύω μέσα στα Χριστούγεννα (που θα έχω χρόνο) να έρθω σε Αθήνα ή Θεσ/νίκη για να το κάνω test ride και βλέπουμε... :)

για καινούριο μηχανάκι,με 5200€, 400cc, με ωραία εμφάνιση (για μένα φυσικά) και για τη χρήση που το θέλω, μια χαρά είναι!!!
False economy, Θοδωρη. Ο,τι γλυτωσεις απο τιμη αγορας θα το φας σε επισκευες. Δεν ξερω ουτε εναν ευτυχισμενο κατοχο Royal Enfield. Οσους ξερω παθανε ζημια , απο μεσαια εως χοντρη.

Προσωπικη μου αποψη, το μηχανακι αυτο βγηκε για την αγορα της Ινδιας, οπου το επιπεδο ειναι τουλαχιστον χαμηλο, αλλα εκει το φτιαχνεις και στο περιπτερο που λεει ο λογος. Καποιος τσιφτης ειδε την ευκαιρια, σου λεει παγκοσμιως η κατηγορια "Αdventure" ειναι top selling αυτη τη στιγμη, ας το λανσαρουμε. Επεσε και σπρωξιμο απο τους εισαγωγεις σε Αμερικη και Αστραλια προς τους γιουτιουμπεροριβιουερς... Δε θελει πολυ.

Χιλιες φορες ενα παπι με την ιδια ιπποδυναμη, τις ιδιες παντως δρομου δυνατοτητες, το μισο βαρος και τα μισα λεφτα. Αλλα απειρως καλυτερη αξιοπιστια και εξυπηρετηση σερβις.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Η αλήθεια είναι ότι με το ΤΟΣΟ θαψιμο και κράξιμο που του ρίχνετε, με προβληματίζεται.... Ωστόσο, θα προσπαθήσω να το κάνω test ride να μου φύγει ο καημός έστω...
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Η αλήθεια είναι ότι με το ΤΟΣΟ θαψιμο και κράξιμο που του ρίχνετε, με προβληματίζεται.... Ωστόσο, θα προσπαθήσω να το κάνω test ride να μου φύγει ο καημός έστω...
το ειδα σε μια εκθεση παρωδία εδω στην Θεσνικη στο περιπτερο - ο Θεος να το κανει- του Motoaction. Στατικά φυσικα. Δεν μου γεμισε το ματι ως συνολο. Τα υλικα φτηνιαρικα και το φινιρισμα επιεικώς κατω του μετριου. Η ντιζα του συμπλεκτη μου θυμισε τις ντιζες που ειχα στο Velamos στα μεσα των 70ς-βαλτε βρε ενα ρεγουλατορο και καταργηστε το ποτηρακι εφαρμογης στο μακαρονι της ντιζας- που σε συνδυασμο με τους διακοπτες παρουσιαζει μια ασχημη εικονα.
Εχοντας γνωρισει εναν Ινδο πριν καποιους μηνες που το ειχε επινε νερο στο ονομα του παντως και μου εκανε τα καλλιτερα σχολια. Απο την αλλη εγω σκεφτομουν τι μπορει να κανει κανεις με 25 αλογα βεβαια.
Ενα τεστ θα ηταν χρησιμο για εξαγωγη τελικου συμπερασματος.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
25 τα μισά...50 έχω. Πρέπει να έρθεις εξόρμηση μαζί μου με τους ρυθμούς μου.θα πεις τότε ότι και 125cc τη κάνει τη δουλειά του...:D
Άσχετο με το θέμα, αλλά έψαχνα ευκαιρία να το πω και φυσικά επιβεβαιώνω το σχόλιο του kaf. Στη βόλτα που πήγαμε παρέα, με τον Κώστα μπροστά κι εμένα να ακολουθώ και παρότι σε καμία περίπτωση δε με λες σούπερ ντουπερ γρήγορο οδηγό, μου έκανε εντύπωση ο ρυθμος του -σχεδον υπνωτιστικος! Το 990 έκλαιγε λίγο σε αυτό το tempo, όμως μπροστά η μηχανή του Κώστα άλλοτε έδινε την εντύπωση ότι έπλεε γαλήνια στους δασικούς δρόμους και άλλοτε ότι χόρευε, ήταν πολύ ωραία εικόνα. Βεβαίως, μιας και μιλάμε για το enfield, το να πηγαίνεις έτσι από επιλογή είναι τελείως διαφορετικό από το να πηγαίνεις έτσι γιατί δε μπορεί παραπάνω το μηχανάκι.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Αλλά αυτός ο Θόδωρος θέλει να μας τρελάνει. Υποτίθεται πως, αν δεν υπήρχαν οικονομικοί περιορισμοί, η 1η επιλογή του θα ήταν ο απόλυτος κανίβαλος (990). Και τελικά γλυκοκοιτάει το μπριλλάντι της Ινδίας που κάνει 0-100 σε 6 χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αλλά αυτός ο Θόδωρος θέλει να μας τρελάνει. Υποτίθεται πως, αν δεν υπήρχαν οικονομικοί περιορισμοί, η 1 επιλογή του θα ήταν ο απόλυτος κανίβαλος (990). Και τελικά γλυκοκοιτάει το μπριλλάντι της Ινδίας που κάνει 0-100 σε 6 χρόνια.
Ναι βρε... Αν τα είχα το 990 (άντε και το 950) θα επέλεγα.... Αφού δεν τα έχω κοιτάω αλλού.... Το himalayan οπτικά με αρέσει πολύ, τι να κάνω το κακόμοιρο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι βρε... Αν τα είχα το 990 (άντε και το 950) θα επέλεγα.... Αφού δεν τα έχω κοιτάω αλλού.... Το himalayan οπτικά με αρέσει πολύ, τι να κάνω το κακόμοιρο...
Τι εννοεις? Χρηματοδοτηση? Στο car βλεπω πολλα 990 με δοσεις, αν εχεις ανθρωπο να τα δει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι βρε... Αν τα είχα το 990 (άντε και το 950) θα επέλεγα.... Αφού δεν τα έχω κοιτάω αλλού.... Το himalayan οπτικά με αρέσει πολύ, τι να κάνω το κακόμοιρο...
@todor Θοδωρή μην ακούς κανέναν, πάρτο* να μας πεις εντυπώσεις να μας λυθούν και οι απορίες :p

*μη κάνεις καμιά μαλ@κία!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ τα λέει ξεκάθαρα* ο άνθρωπος!
*Όποιος καταλάβει ας μου πει κι εμένα ρε παιδιά (μη βιαστείτε να το κλείσετε, Αγγλικά μιλάει... νομίζω) :laugh::roflmao:


Και πέρα από τη πλάκα να ένα σοβαρο Review κοντά στο τρόπο που σκεφτόμαστε και λειτουργούμε!

 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν είναι μόνο το κόστος κτήσης, είναι και το κόστος χρήσης και συντήρησης φαντάζομαι ;)
Μονο για το ποσο καιει το 990 σε αργα κομματια, που ειναι ρουφιχτρα. Η Ενφιλντ διατεινεται 3,5/100 ενω το 990 καιει 7+. Βεβαια ειμαι σιγουρος οτι αν ξεχυθουν τα 24 αλογα του φορτωμενα στην εθνικη ταπα στα 130 θα καιει τον πατο του.

Αντε να σου βαλω και ρυθμιση βαλβιδων μεσα στη συντήρηση σαν επιπλεον κοστος. Κατα τα αλλα ειμαι σιγουρος οτι αν δεν πιανουν τα χερια, το ιδιο κοστος θα εχουν τα απλα σερβις και στα δυο, καθως ενα μτχ 990 του φουστη, θα εχει περασει τις παιδικες ασθενειες μεχρι τωρα. Αν δε πιανουν τα χερια του ιδιοκτητη, μη σου πω οτι με το 950.info θα βγαινει πιο φθηνο το 990 στη συντηρηση.

Επιμενω οτι το Himalayan ειναι πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει και για την ποιοτητα του. Δες πχ τον συμπατριωτη του , το Bajaj Dominar 400 με 10 αλογα παραπανω, τι δινει με 1500ευρω λιγοτερα. Ξεκαθαρα ειπανε να πιασουνε τον παπα απο τα φρυδια στην αγορα των Αντβε.

Edit: Το Himalayan θελει σερβις καθε 5000χλμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επιμενω οτι το Himalayan ειναι πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει και για την ποιοτητα του.
Βασικα για να αποδειξω τα λεγομενα μου, ιδια αλογα αλλα 250κεκ, καιει ελαχιστα, παει ανετα 140 και ερχεται φορτωμενο με ο,τι μπορεις να χρειαστεις. Και κοστιζει 3500ευρω, συμπεριλαμβανομενων των βαλιτσων EMW Wario, και των καγκελων Ouratech.

 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Καλα μη τρελαθουμε κιόλας ιδιο κοστος χρησης-συντήρησης το himalayan με οποιοδήποτε ktm 9χ0
 
Reactions: yns

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Μονο για το ποσο καιει το 990 σε αργα κομματια, που ειναι ρουφιχτρα. Η Ενφιλντ διατεινεται 3,5/100 ενω το 990 καιει 7+. Βεβαια ειμαι σιγουρος οτι αν ξεχυθουν τα 24 αλογα του φορτωμενα στην εθνικη ταπα στα 130 θα καιει τον πατο του.

Αντε να σου βαλω και ρυθμιση βαλβιδων μεσα στη συντήρηση σαν επιπλεον κοστος. Κατα τα αλλα ειμαι σιγουρος οτι αν δεν πιανουν τα χερια, το ιδιο κοστος θα εχουν τα απλα σερβις και στα δυο, καθως ενα μτχ 990 του φουστη, θα εχει περασει τις παιδικες ασθενειες μεχρι τωρα. Αν δε πιανουν τα χερια του ιδιοκτητη, μη σου πω οτι με το 950.info θα βγαινει πιο φθηνο το 990 στη συντηρηση.

Επιμενω οτι το Himalayan ειναι πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει και για την ποιοτητα του. Δες πχ τον συμπατριωτη του , το Bajaj Dominar 400 με 10 αλογα παραπανω, τι δινει με 1500ευρω λιγοτερα. Ξεκαθαρα ειπανε να πιασουνε τον παπα απο τα φρυδια στην αγορα των Αντβε.

Edit: Το Himalayan θελει σερβις καθε 5000χλμ.
By the way το Bajaj Dominar είναι αξιοπρεπέστατο μηχανάκι!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Η αλήθεια είναι ότι με το ΤΟΣΟ θαψιμο και κράξιμο που του ρίχνετε, με προβληματίζεται.... Ωστόσο, θα προσπαθήσω να το κάνω test ride να μου φύγει ο καημός έστω...
Να πας παιδί μου για test ride ,να πας..
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Adventure bike from India...όπως λέμε μοτοσυκλέτα από τα Lidl...
Να πω για την ποιότητα και τις βλάβες του ΧΤ 600 μου? 17 χρόνων μοτοσυκλέτα...
Μπα...θα ήταν άδικο για τους Ινδούς.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ασε που αν θέλατε πραγματικά το καλό του δε θα του λεγατε να πάρει μεταχειρο ΚΤΜ. Θα του λέγατε για μονοδρομο ή τίποτα hrc.Να μπορεί να ολοκληρώσει καμμία βόλτα βρε αδερφέ.εκτος και αν θέλετε να μαζευεστε πολλοί να είστε παρέα Κάθε Τρίτη που πατε στο Μαστορα
 
Top Bottom