Royal Enfield Himalayan

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Το usd από μόνο του δεν λέει τίποτε. Υπήρχαν usd σε μηχανάκια που ήταν χειρότερα από τα συμβατικά (το pegaso μου έρχεται στο μυαλο) .
Του οποίου το 45άρι Marzocci δούλευε υπέροχα. :ok:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ρε παλικαρια μια μηχανη με 25 ιππους,τι προοπτικες εχει στο χωμα?
Σίγουρα δεν θα βάζει φωτιές στο πέρασμά του, αλλά απ' ότι κατάλαβα η φιλοσοφία του είναι αυτή της απλότητας.
Είναι μία μοτοσυκλέτα με την οποία σου δίνεται η δυνατότητα να ταξιδεύεις και όχι να ξεμπαζώνεις τους χωματόδρομους!
Το φορτώνεις με τα τσιπράγκαλά σου και ταξιδεύεις, άσφαλτος είναι...; Χώμα...; Δεν διακτινίζεσαι, ταξιδεύεις!
Ούτε οι διαδρομές των αναρτήσεων σου επιτρέπουν να κινείσαι τέζα στο χώμα χωρίς να κοπανάς! Ταξιδεύεις!
Αυτή η ταπεινότητα και απλότητα που βγάζει, με γοητεύει!
Θα μ' άρεσε...
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Η προοπτική του στο χώμα θα είναι σίγουρα καλύτερη από τα Enfield bullet που έχουν και γυρίζουν Νεπάλ, Ινδία, Ιμαλάια.. Δεν το αγοράζει κάποιος για τα γκάζια, αλλά για την ξεκάθαρο λόγο για το οποίο κατασκευαστηκε.. Απλό, οικονομικό, travel on-off με δυνατότητα να βάλει χέρι ανά πάσα στιγμή και ο κάθε άσχετος σε τυχόν βλάβη.. Ο Βροχιδης που γύρισε Ασία και τώρα Αφρική με το ταπεινό XR Honda 250 είναι το τρανταχτό παράδειγμα γιατί στρέφεται κάποιος σε τέτοιες επιλογές.. και μπράβο στην Enfield που βγάζει κάτι τέτοιο ακόμα και τώρα, που το marketing των εταιρειών μας βομβαρδίζει με νέα μοντέλα άνω των 1000 κυβικών..
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Σίγουρα δεν θα βάζει φωτιές στο πέρασμά του, αλλά απ' ότι κατάλαβα η φιλοσοφία του είναι αυτή της απλότητας.
Είναι μία μοτοσυκλέτα με την οποία σου δίνεται η δυνατότητα να ταξιδεύεις και όχι να ξεμπαζώνεις τους χωματόδρομους!
Το φορτώνεις με τα τσιπράγκαλά σου και ταξιδεύεις, άσφαλτος είναι...; Χώμα...; Δεν διακτινίζεσαι, ταξιδεύεις!
Ούτε οι διαδρομές των αναρτήσεων σου επιτρέπουν να κινείσαι τέζα στο χώμα χωρίς να κοπανάς! Ταξιδεύεις!
Αυτή η ταπεινότητα και απλότητα που βγάζει, με γοητεύει!
Θα μ' άρεσε...
Εγω θα ελεγα οτι οτι ειναι μια μηχανη δρομου η οποια μπορει να παει και στο χωμα.Απο εκει και περα δεν βλεπω τον λογο γιατι να δωσει καποιος 4000 για μια μετριοτητα.Δεν με ενθουσαζει ιδιαιτερα.

Η προοπτική του στο χώμα θα είναι σίγουρα καλύτερη από τα Enfield bullet που έχουν και γυρίζουν Νεπάλ, Ινδία, Ιμαλάια.. Δεν το αγοράζει κάποιος για τα γκάζια, αλλά για την ξεκάθαρο λόγο για το οποίο κατασκευαστηκε.. Απλό, οικονομικό, travel on-off με δυνατότητα να βάλει χέρι ανά πάσα στιγμή και ο κάθε άσχετος σε τυχόν βλάβη.. Ο Βροχιδης που γύρισε Ασία και τώρα Αφρική με το ταπεινό XR Honda 250 είναι το τρανταχτό παράδειγμα γιατί στρέφεται κάποιος σε τέτοιες επιλογές.. και μπράβο στην Enfield που βγάζει κάτι τέτοιο ακόμα και τώρα, που το marketing των εταιρειών μας βομβαρδίζει με νέα μοντέλα άνω των 1000 κυβικών..
Γι αυτους αυτα τα κυβικα θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος,αν σκεφτεις οτι η μεγαλη πλειοψηφια μετακινειται με 50 αρια.Απο την αλλη θα προτιμουσα να παρω ενα μεταχειρισμενο Ντακαρακι σε αριστη κατασταση και να μου περισεψουνε και 1500 ευρουλακια.
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Εγω θα ελεγα οτι οτι ειναι μια μηχανη δρομου η οποια μπορει να παει και στο χωμα.Απο εκει και περα δεν βλεπω τον λογο γιατι να δωσει καποιος 4000 για μια μετριοτητα.Δεν με ενθουσαζει ιδιαιτερα.



Γι αυτους αυτα τα κυβικα θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος,αν σκεφτεις οτι η μεγαλη πλειοψηφια μετακινειται με 50 αρια.Απο την αλλη θα προτιμουσα να παρω ενα μεταχειρισμενο Ντακαρακι σε αριστη κατασταση και να μου περισεψουνε και 1500 ευρουλακια.
Ναι συμφωνώ για την αγορά τους το βγάλανε και το διαφημίζουν. Κι'εγω μαζί σου για τις προτιμήσεις σου, αλλά πάλι άλλη κατηγορία είναι.. Το Enfield είναι μια κατηγορία όπου εδώ δεν υπάρχει και μόνο σε καθαρά χωμάτινα βρίσκεις, και αν θες και καινούργιο άστο καλύτερα από τιμή.. Και χρήση μόνο enduro αυστηρά.. Όσο για τα 1500 βρίσκεις Dakar υπάρχουν, αλλά θα χρειαστείς τα άλλα 1500 από την τσέπη σου για να το φέρεις στα μέτρα σου και σε άριστη κατάσταση όπως πρέπει..Ότι και να λέμε το πραγματικά άριστο και άψογο πληρώνετε..
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Για ευρωπη παντως ειναι νωρις ακομα αφου πρεπει να προσθεσουν abs και να περναει προδιαγραφες euro 4 αν δεν κανω λαθος...
 

ta-sio

Μέλος
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
HONDA NC750X το γκρι το αντβέτσιουρ...
yamaha virago 250
Δυστυχός από Ελλάδα θα το δούμε (αν θα το δούμε) σε κανα 2-3 χρονάκια...Η αντιπροσωπία έχει στοκ από άλλα μοντέλα και μέχρι στιγμής δεν ενδιαφέρεται να την φέρει. Κρίμα γιατί θα ήταν καλή πρόταση για αυτούς που μένουν σε νησιά (και όχι μόνο)
 

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Yamaha MT-07



Τον Μάιο και στην Ελλάδα, με τιμή 5300 ευρώ. Στην Ιταλία 4590:
https://www.moto.it/prove/royal-enfield-himalayan-test-fifty-fifty.html
Το moto.it μιλάει για 50-50 on-off. Για να δούμε.
Σαν design "function over form" στα μάτια μου είναι πολύ ιδιαίτερα όμορφο. Θα ήθελα κάτι λιγότερο στην τιμή. 4990 , όχι τόσο μεγάλη διαφορά με Ιταλία.
Έχει χώρο για πωλήσεις άραγε στην Ελλάδα του GS 1200 Adv? Πόσοι θα προτιμήσουν ένα Ινδικό on off που στην πρώτη έκδοση του σταμάτησε μέχρι και η παραγωγή από τα προβλήματα ποιότητας που παρουσιάστηκαν? Η RE διατυμπανίζει ότι όλα λύθηκαν γι αυτό και άργησε να κυκλοφορήσει και η ευρωπαική έκδοση και "επιτείθεται" στην αγορά της Ευρώπης με την ευρωπαική έκδοση της Himalayan και, από το καλοκαίρι και μετά, με τα νέα δικύλινδρα δίδυμα 650cc.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R12GSALC R12GS XTX660 G650XCh CRF450 Xmax400 CB50
Πως κατάφεραν να 'ναι τόσο απλό και λιτό και να ζυγίζει 200 κιλά είναι ένα μυστήριο...
και με 25 αλογάκια και αναρτήσεις για κλάματα...θέλω να δω πωλήσεις....
...κρίμα νομίζω μπορούσαν και καλύτερα...
 
Reactions: yns

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Yamaha MT-07
Πως κατάφεραν να 'ναι τόσο απλό και λιτό και να ζυγίζει 200 κιλά είναι ένα μυστήριο...
και με 25 αλογάκια και αναρτήσεις για κλάματα...θέλω να δω πωλήσεις....
...κρίμα νομίζω μπορούσαν και καλύτερα...
185 κιλά πλήρες υγρών και με όλα τα κάγκελα πάνω και απ' ότι βλέπω και stand. Μάνι μάνι το stand και τα κάγκελα μπροστά και πίσω η βάση πρέπει να είναι 5 κιλά. Δηλαδή πάμε στα 180. Δεν είναι κι άσχημα. περίπου 170 είναι το ΜΤ-07 μου.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R12GSALC R12GS XTX660 G650XCh CRF450 Xmax400 CB50
Δίκιο έχεις για τα κάγκελα, σταντ κλπ αλλά δεν θα τα βγάλει κανείς (σχεδόν) και το βάρος στην επίσημη σελίδα
είναι, πλήρης υγρών, 191 κιλά... αλλά ακόμα και τα 180 κιλά ... με 25 άλογα...

...όσο για τη θέση του στην αγορά...ανάμεσα στα 690, 701 κλπ..?..ούτε κοντά σε CRF250rally

Κρίμα γιατί θα έχει καλή τιμή απ' ότι φαίνεται...

Μακάρι να πείσει με τη ποιότητα του...κρίνοντας όμως από τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρίας...δεν...
 

Pelucifer

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Bmw: F700GS,
Royal Enfield:500cc
Husqvarna TE450cc
από προσωπική εμπειρία σε enfield αλλά και απο test drive του Himalayan στην Αγγλία, έχω να πω πως όλες οι πρώτες παρτίδες ήταν τέζα προβληματικά. Η νέα τους φουρνιά δείχνει να έχει λύσει τα προβλήματα που ταλαιπωρούσαν τα πρώτα. τώρα οσο αφορά την Ελλάδα, λογικά θα το δούμε και στην έκθεση (μακάρι) τον 04/18 υπο την νέα αντιπροσωπεία.
πάντως ενα 45λεπτο που το έκανα βολα είχε πλάκα η βόλτα. τα φρένα μετά το 20λεπτο δεν,,,η νεκρά σταματημένος ούτε με βαριοπούλα.
 
Reactions: kaf
Top Bottom