Scramblers...

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Και ερωτω.
Υπάρχει ικανό scrambler για χωμάτινη χρήση τύπου τροφυ?
Να μπορεί να φορτωθεί ελαφρώς με σαμαρακια και να έχει μια αυτονομία τουλάχιστον 200Κ?
Και ναι ποιο μπορεί να είναι αυτό?
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τα triumph τα 1200αρια σίγουρα αλλά δεν τα λες ελαφρια...κοντά στα 220-225 κιλα... δεν εχω ερθει σε τροφυ αλλά νομιζω το πιο καταλληλο αυτη τη στιγμή θα ηταν το Himalayan...και ισως το caballero το fantic τη rally εκδοση...ή να βρεις ενα φτηνο μηχανακι και με πολλη προσωπική δουλειά ή 3-4 χιλιάρικα να το φερεις σε scrambler μορφή...
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Επίσης Ducati Desert Sled ή Triumph street scrambler αμα τους βάλεις ενα σετ 21-18 πιστευω θα είναι μια χαρά αλλά θα πρέπει να έχεις μαζί σου 2 δίλιτρα δοχεία στις αποσκευες...για να εισαι σιγουρος για τα 200χλμ αυτονομια...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τα triumph είναι 15-20 κιλά πιο ελαφριά από στοκ 990/1190/1290, οπότε μιά χαρά. Απλά δεν φορτώνονται (σταμάτησα να παρακολουθώ εξελίξεις μετά το τεστ ράιντ).
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Όταν λες δε φορτώνονται?
Εννοεις για μετακόμιση?
Γιατί νομίζω για 2-3 μέρες με σαμάρια και σκηνή-υπνόσακο δεν είναι ιδιαίτερο βάρος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Tο βάρος δεν νομίζω να ενοχλεί. Είναι η εξάτμιση από την μία πλευρά και ψηλά, οπότε αυθεντικό αξεσουάρ/σαμάρι μπαίνει από την μία μεριά και δεν έχω δει ως τώρα λύση που να βάζει κάγκελα και από την μεριά της εξάτμισης.

Τουλάχιστον έχει λύσεις για βγάλσιμο του καταλύτη, οπότε λένε ότι δεν κάνει BBQ μπούτι όπως το μαμά. Το XC θα το ήθελα σε ένα θεωρητικό γκαράζ γιατί είναι κουκλί, πρακτικά δεν θα έδινα τόσα χρήματα απλά γιατί είναι κουκλί, παραβλέποντας τα πρακτικά ζητήματα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τα triumph είναι 15-20 κιλά πιο ελαφριά από στοκ 990/1190/1290, οπότε μιά χαρά. Απλά δεν φορτώνονται (σταμάτησα να παρακολουθώ εξελίξεις μετά το τεστ ράιντ).
Από τα 1190/1290 μπορεί να είναι αλλά για την.κατηγορια scrambler είναι βαριά...205 και 207 κιλά άδεια...δηλαδή μιλάμε για 220 γεμάτα τουλάχιστον...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Ποιά είναι η κατηγορία σκράμπλερ ακριβώς; Γιατί τα Duc πλην ενός αναρτήσεις για off roading δεν έχουν, είναι μαρκετινίστικη κατασκευή, όπως και τα μικρά της τριούμφ. Υπάρχει το καμπαλέρο. Το ένφλιντ δεν το λέει σκράμπλερ η Ίντιαν, για ταξιδιωτικό ονοφ το πουλάει. Γενικά τώρα είναι αστεία η συζήτηση περί... σκράμπλινγκ στις μέρες μας αλλά ΟΚ, σου αρέσουν, είσαι "βαμμένος", έχω μιά περιέργεια να δω που θα πάει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σκραμπλερ είμαι μηχανές δρόμου που μετα απο καποιες μετατροπές μπορουν να πανε και στο χωμα...κατα βαση μικρου κυβισμου και βαρους...ετσι ξεκινησαν.
Αυτα στα οποια αναφερεσαι σχεδον όλα είναι κατηγορια νεο-ρετρο...μπορεις να τα πεις και σκραμπλερ γιατι τα σκραμπλερ δεν ειναι για εντουρο. οσο παει λοιπον ενα β στρομ και ενα gs στο χωμα τοσο θα πανε και αυτά. με τη διαφορα οτι τα συγχρονα on-off περα απο καποιες ανεσεις μπορουν να φορτωθουν παραπανω αλλα και να εχουν περισσοτερα προστατευτικα καγκελα ποδιες κτλ. Κοινως τα νεο-ρετρο δεν τα εφεραν στην επιφανεια οι εταιριες για να αντικαταστησουν τα on off ή τα adventure μηχανακια.
Το Himalayan θυμίζει περισσότερο εποχή R80g/s παρά εποχή V Strom Tiger 800 F800gs κτλ...και το R80g/s ηταν η μεταβαση από τα σκραμπλερ στα on/off...βλεποντας καποιος ενα r80g/s και δίπλα ενα R1200gs ή ενα f850gs...καταλαβαίνει
Αν θελει να τα παει χωμα παντως καποιος μπορεί. Αλλοι βαζουν tkc 80 σε gsxr και πανε χωμα... Επίσης το off roading για τον καθενα ειναι διαφορετικό...γιατι για αλλον off road ειναι ο δασικος χωματοδρομος για αλλον τα απάτητα μονοπάτια.
Οπότε πιστευω ότι τα 1200xc θα πανε ανετα εκεί που πανε και τα 1190 1290 και GS όπως και πολλα αλλα από τη νεο-ρετρο κατηγορία που εχουν στο ονομα τον όρο scrambler κτλ. Απλά τα 1290, GS κτλ συνηθως εχουν και τα αντιστοιχα προστατευτικά, καγκελα ποδιες μεταλλικες χουφτες κτλ που προσφέρουν καποια προστασία. βαζεις τα αντιστοιχα που βγαινουν για ενα scrambler κι έφυγες. Σιγουρα ομως τα συγχρονα on off προσφερουν μεγαλυτερο ευρος χρησης...θεωρητικα. Υπαρχουν αναβατες που γυριζουν τον κοσμο με μια βεσπα. ο κανονας ομως τουλαχιστον για το δυτικο κοσμο δεν ειναι αυτοι.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το fantic caballero rally ειναι πολυ κοντα σε αυτόν τον ορισμό...δίνεις όμως 8000 για ενα 500αρι μονοκυλινδρο που θα εχει περιορισμένες δυνατοτητες φορτωματος. ομως οι εταιριες εχουν βγαλει σαμαρια για ολα τα γουστα...enduristan, mosko mosko, giant loop και τοσες αλλες που θα βρεις να του βαλεις και αποσκευες. Υπάρχει στο εξωτερικο τουλάχιστον αρκετός κόσμος που μπηκε στον κοσμο της μοτοσυκλέτας λόγω της νεο ρετρο κατηγορίας. Επίσης υπάρχει πολύς κοσμος εξω που θεωρεί εξίσου μαρκετινιστικο τον όρο adventure...δίπλα από μηχανάκια οπως το G/S 1290 κτλ...περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Δεν κατηγορώ κανέναν, να είμαστε ξεκάθαροι.

Το πως ξεκίνησαν είναι γνωστό. Το πως κατέληξαν επίσης. Από εμφάνιση, όλα όμορφα. ΟΚ, σχεδόν.

Απλά με μπερδεύεις όταν στην ίδια συζήτηση λες ότι τα σκράμπλερς θα πάνε όπου πάει ένα Vstrom ας πούμε, ενώ το 1200XC θα πάει τραγικά μακρύτερα (με τον ίδιο αναβάτη σε πιο δύσκολες συνθήκες λόγω αναρτήσεων και ηλεκτρονικών) και... δεν χρειάζεται μισή σκαλωσιά οικοδομής γιατί δεν έχει πλαστικά να σπάσουν, το μοτέρ δεν είναι εκτεθειμένο και τις γρατζουνιές στο ντεπόζιτο προσωπικά δεν θα τις έφτιαχνα αν γίνουν, μαχιμότητα.

Μεταξύ Duc DS που είχες και Fantic, το χαμηλό βάρος του μονοκύλινδρου κερδίζει αν θες λίγο πιο σοβαρό χώμα, θεωρητικά τουλάχιστον και φορτώνονται εξίσου λίγο και τα δύο. Χάνεις το πουλ μουρ γιατί την φάντικ δεν την θυμάται κανείς. Γενικά δεν έχω καταλάβει τι συζητάμε, όλα είναι εξίσου "άχρηστα" και εξίσου "χρήσιμα", η κατηγορία σκράμπλερ στην σύγχρονη εποχή είναι κυρίως "όχημα δρόμου με άνεση για το commuting και πόζα στην μπύρα μετά τη δουλειά" λιγότερο "αναψυχή Κυριακής", λιγότερο "σοβαρό εργαλείο χωμάτινης εξερεύνησης".

Ουδεμία σύγκριση με GS ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει. Αλλά γουστάρεις να τα βλέπεις που είναι μεγάλο θέμα στην ιδιοκτησία. Αυτό δεν μπορεί αν το πει ο Vstromας δηλαδή.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οταν το τεραιν δε θα ειναι επιπεδο και θα εχει κατω βραχο πέτρα κτλ μπορεί να γίνει σοβαρή ζημιά και ας μην προεξέχει καποιο μέρος της μηχανής.
Δεν είναι σοβαρό εργαλείο χωμάτινης εξερευνησης γιατι πλεον υπάρχουν άλλα μηχανάκια που το κάνουν αυτο καλύτερα. Αν θες ομως μπορείς να το κανεις και τετοιο.
Προσωπικά αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα είχα ενα scrambler για την καθημερινη μετακινηση και τις κοντινες βόλτες κι ενα adventure για τις πιο μακρινές...
Κι επειδή πιστεύω οτι το 50% στο χώμα είναι το λάστιχο, το 40% ο αναβάτης και 10% το μηχανάκι...το fantic caballero rally θα πάει άνετα στο χωμα και για αυτό εγραψα ότι ειναι ο ορισμός στη scrambler κατηγορία. ο Aldebaran όμως ρώτησε κάτι συγκεκριμένο...δηλαδή scrambler μηχανάκι για το troffy...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Στο ίδιο τρόφι που πάνε βαραντέρο και βεστρόμ, συζητάμε αν περνάει το 1200XC ή το καμπαλέρο ράλι; Δεν είναι αυτονόητο το ναι; Εντάξει το χαμηλό scrambler 800/900 τι στο καλό είναι, δεν θα το έβαζα σε οτιδήποτε πέραν του απλού χωματόδρομου που περνάει και το fazer ας πούμε.

Ειδικά για το 12000XC με τις αναρτήσεις που έχουν +5εκ από τα ον-οφ και ποδιά έστω αυτή την διακριτική, δεν θα το σκεφτόμουν καν.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ναι μωρέ... Με όλα πας τέτοιες βόλτες.
Και με ασφαλτινα... Μην μασατε
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Το Caballero 500 Rally το δοκίμασα πέρυσι στο Σοφικό, στο event του Bikeit. To είχαν test drive στην χωμάτινη διαδρομή. Ειλικρινά μου άρεσε πάρα πολύ..εύκολο, ελαφρύ, με νεύρο και "τσαγανό" και στο χώμα ήταν πολύ ωραίο, αρκετά διασκεδαστικό..είχα φύγει μπροστά με τον πλοηγό και περιμέναμε τους άλλους με τα θηρία :) . Για 1,73 ύψος όρθιος ήταν σχετικά οκ - το μόνο που θυμάμαι με ενόχλησε ήταν στο δεξί πόδι που ακουμπούσε το κάλυμα για την εξάτμιση και μου έδινε την αίσθηση ότι το δεξί πόδι είναι πιο "έξω" από ότι πρέπει.

Αν ήταν "αρκετά" πιο φθηνό θα με έβαζε στον πειρασμό αλλά τα σχεδόν 8 χιλιάρικα..τα βρίσκω πολλά...(και δεν έχει ένδειξη στάθμης καυσιμου! για...8 χιλιάρικα...)

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Αυτό με την ζέστη και το "έξω" το έχει και το 1200XC/XE φαντάζομαι ισχύει για όλα τα σκράμπλερ με τις παραδοσιακές ευθείες εξατμίσεις στο ύψος της κυλινδροκεφαλής.

Αν είναι ΟΚ σαν μηχανάκι η στάθμη μικρή σημασία έχει, έτσι και αλλιώς μετά το στρώσιμο θα ξέρεις πόσα βγάζει το ντεπόζιτο.
 
Top Bottom