jocker-t
#Ντανταντιρλάνταντα
Είναι το χρυσό μου,ζωη να χει...Θα του πιεις το αίμα, είναι φαγανο το μηχανάκι
Αλλα πως να του χαλασω χατήρι...
Είναι το χρυσό μου,ζωη να χει...Θα του πιεις το αίμα, είναι φαγανο το μηχανάκι
Τα R υποτιθεται ειναι σχεδιασμενα για μεχρι 170χαω , τα S μεχρι 180χαω, στην πραξη πολυ μικρη διαφορα.Επίσης. Ποιά η διαφορά ενός ελαστικού 90 90 21(54 R) με ένα 90 90 21(54 S);
Εάν δεν τα βρεις στην Αθήνα μπορείς να τα βρεις σε κάποιο κατάστημα στην περιφέρεια και να στα στείλουν.Να ρωτήσω και γω κάτι!
Αθήνα που τα βρίσκουμε;;; Διαστάσεις 90 90 21 και 140 80 18
Επίσης. Ποιά η διαφορά ενός ελαστικού 90 90 21(54 R) με ένα 90 90 21(54 S);
Καλησπέρα.Καλημέρα Καλή χρονιά σε όλους! Με υγεία και πάντα όρθιοι!! Υπάρχει κάποιος στην Αθήνα που να τα πουλάει αυτά;
Καλησπέρα.
Κάνε μια ερώτηση στον Λυρή στην Πάτρα εάν έχει κάποιον στην Αθήνα...
Είναι ο αντιπρόσωπος νομίζω...
Ειναι πραγματικά πολυ καλα για ασφαλτινα ,δεν με εχουν φοβησει καθολου σε ''κλειστα'' κομματια!Σήμερα έγινε κατά κάποιο τρόπο δοκιμή υπό καταρρακτώδη βροχή στα συγκεκριμένα ελαστικά σε επαρχιακή διαδρομή περίπου 60km.
Τα φορούσε το άλλο παλικάρι και συμπεριφέρθηκαν εξαιρετικά χωρίς να φοβήσουν ή προβληματίσουν κάπου και η οδήγηση ήταν πολύ σβέλτη για τις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες.
Άλλος ένας πόντος λοιπόν από μένα...
Ακριβώς...Ειναι πραγματικά πολυ καλα για ασφαλτινα ,δεν με εχουν φοβησει καθολου σε ''κλειστα'' κομματια!
Το μόνο παραπανο...το πισω στη λασπη γλιστραει πολυ ,οπως εχει αναφερθει πολλακις. Σε στεγνο χωματοδρομο ομως , αριστα!
Και με τετοια τιμη....νομιζω οτι πιο vfm!
Τα Μιτας Ε07 τα απλα , οχι τα πλας (+) ειναι αρκετα καλα ασφαλτο, αρκετα καλα χωμα, μαπα στη λασπη, μαπα στη βρεγμενη ασφαλτο, κρατανε καμια 20,000χλμ σε μεσαια μηχανακια...Και ποια στο καλό να βάλουμε;
Αυτά η τα e07;
Είχα καταλήξει στα μιτας αλλά με το παραπάνω ποσταρισμα μου δημιουργήθηκαν πάλι οι αμφιβολίες!
Η διαφορά τιμής πολύ μικρή.
Υπολογίζω αλλαγή σε 1-2 μήνες.
Υπό κανονικές συνθήκες θα είχα ήδη αλλάξει αλλά ο κορωνοιος έβαλε το χέρι του.
Αν θυμάμαι καλά στην διάσταση μου βγαίνει το + πίσω και το απλό μπροστά.Τα Μιτας Ε07 τα απλα , οχι τα πλας (+) ειναι αρκετα καλα ασφαλτο, αρκετα καλα χωμα, μαπα στη λασπη, μαπα στη βρεγμενη ασφαλτο, κρατανε καμια 20,000χλμ σε μεσαια μηχανακια...
Αν θες να σου βγαλουν πολλα χιλιομετρα πας σε Μιτας, αν θες καλυτερη αποδοση πας σε Σινκο. Απλα.
Δεν εχω δοκιμασει τα Σινκο αλλα απο αυτα ππυ λενε τα παιδια και οτι έχω διαβασει στο ιντερνετ, σε συνδυασμο με την εμπειρια μου με τα απλα Ε07 τοτε ναι. Λενε ομως ότι το Ε07+ ειναι λιγο καλυτερο σε ασφαλτο/χωμα απο το παλιο.Αν θυμάμαι καλά στην διάσταση μου βγαίνει το + πίσω και το απλό μπροστά.
Έτσι μου είχε πει τηλεφωνικά ο λυρης εδώ τουλάχιστον.
Τα σινκο είναι δηλαδης καλύτερα στην άσφαλτο απτά μιτας;
Φοβόμουν ότι θα ήταν χειρότερα εκεί,μήπως ήταν πολύ κομπρεσέρ από κραδασμούς και βάρκα γιαλό στο βρεγμένο.στο χώμα νομίζω θα με καλύψουν και τα δύο για το επίπεδο μου.
'Αλλη η βρεγμένη άσφαλτος στην πόλη άλλη σε επαρχιακό δρόμο...Αν θυμάμαι καλά στην διάσταση μου βγαίνει το + πίσω και το απλό μπροστά.
Έτσι μου είχε πει τηλεφωνικά ο λυρης εδώ τουλάχιστον.
Τα σινκο είναι δηλαδης καλύτερα στην άσφαλτο απτά μιτας;
Φοβόμουν ότι θα ήταν χειρότερα εκεί,μήπως ήταν πολύ κομπρεσέρ από κραδασμούς και βάρκα γιαλό στο βρεγμένο.στο χώμα νομίζω θα με καλύψουν και τα δύο για το επίπεδο μου.
Κάθε άλλο.Πάντως Άκη εάν έχεις σκοπό να μην μπαίνεις χώμα με τα νέα λάστιχα τότε δεν υπάρχει λόγος να βάλεις το συγκεκριμένο shinko για ασφάλτινο...