George_M.
..ο Βαρθολομαίος..!
(...η παρουσα δημοσιευση ΔΕΝ αποτελει διαφημιση ως προς τον εμπορο αλλα μια αναφορα σε προιον αυτου που θεωρω οτι εχει πολλα να μας προσφερει σε μια εποχη που οι αναγκες για σωστη επιλογη μοτο-εξοπλισμου ''φιλτραρονται'' σκληρα απο τον οικονομικο παραγοντα.)
Απο καιρο ειχα δει την αναφορα του Γιωργη (Siima MotoWear) σε διαφορα μοτο-φορουμ κ ομολογω οτι μ'ετρωγε η περιεργεια για το σοι προιοντα ειναι αυτα κ πως μπορουν να προσφερουν τοσα πολλα σε μια ακρως δελεαστικη τιμη.
Ετσι μολις ηρθε η ωρα να αγορασω ενα τουριστικο παντελονι δεν διστασα καθολου να ερθω σε επεαφη πρωτα με τον εμπορο κ επειτα να δωσω την παραγγελια μου.
Να σημιωθει οτι:
α) η προθυμια,η ευγενια κ η επαγγελματικοτητα του Γιωργη βρισκεται σε αλλο επιπεδο,σε εκεινο που μας αρεσει,το σωστο,το ανθρωπινο, το ξεκαθαρο!
β) το προιον κ τις 2 φορες ηταν μεσα σε 3 εργασιμες στην πορτα μου.(γραφω 2 φορες καθως επελεξα λαθος νουμερο την πρωτη..)
γ) στην τιμη του προιοντος δεν πληρωνεις μεταφορικα. (μεταφορικα εχει οταν θελησεις αλλαγη προιοντος γι'αυτο δωστε προσοχη στην σωστη επιλογη μεγεθους!)
Παμε τωρα στο παντελονι...
το οποιο -προσωπικα- θεωρω οτι αγγιζει μοτο-ενδυμα 4 εποχων,
Τριων (3) ειναι σιγουρα κ μαλλον οι καιρικες συνθηκες της χωρας μας επιβαλουν τετοιου ειδους προιοντα για μεγαλυτερη ανεση κ προστασια.
Δεκαδες ειναι λεπτομεριες που προδιδουν την εξαιρετικη προσπαθεια κ μελετη που εχει γινει ενω καινοτομιες οπως η αφαιρουμενη εξωτερικη αδιαβροχη επενδυση προκαλουν εντυπωση κ στον πιο δυσπιστο...
Ναι, στο παντελονι αυτο η αδιαβροχη επενδυση ειναι οπως ενα καλης ποιοτητας αδιαβροχο που φοριεται εξωτερικα σταθεροποιειται με τρουκς στην πειφερεια κ στο κατω μερος εμπρος-πισω στα μπαντζακια.
Επιπλεον εκει κατω φερει κ εξτρα ανοιγμα με βελκρο ωστε να διευκοληνει κατα την χρηση.
Αφαιροντας την βλεπουμε ξεκαθαρα
-τα ελαστικα σημεια στα γονατα για περισσοτερη ανεση κ καλυτερη εφαρμογη (εχει κ στην μεση),
-τα σημεια ενισχυσης με δερμα στον καβαλο κ στα εσωτερικα των γονατων οπου υπαρχει αυξημενη τριβη κ συνεπως φθορα.
-τους 2 εμπροσθιους αεραγωγους που διπλωνουν κ εμφανιζεται μια μεγαλη διατρητη επιφανεια για καλυτερο εξαερισμο τις ζεστες ημερες,
-τις cargo τσεπες οπως κ τα σημεια με τις ανακλαστικες λωριδες.
Το καλυμα των αεραγωγων υποστηριζεται με 2 φερμουαρ εκατερωθεν καθως κ με βελκρο στο κατω μερος για απολυτη εφαμρογη.
Αεραγωγοι ομως υπαρχουν κ στο πισω μερος στο υψος του μηρου οι οποιοι σιγουρα θα βοηθουν στην αποβολη θερμοτητας κ στην μη παραμονη του ιδρωτα οντας καθιστος.
Παρατηρωντας πιο χαμηλα διακρινουμε το κατω ανοιγμα που επισης εχει φερμουαρ κ βελκρο.
Πολλες ειναι κ οι ανακλαστικες λωριδες που εχουν τοποθετηθει σε διαφορα σημεια του παντελονιου γεγονος που υποδηλωνει ποσο σημαντικο θεωρουν οι κατασκευαστες το να ειμαστε ορατοι κατα την πορεια μας.
Ξανα παλι πανω για μια ακομα ποιοτικη λεπτομερια που είναι η συνηπαρξη φερμουαρ κ βελκρο στο εμπρος ανοιγμα του παντελονιου κ στις 2 ανω τσεπες.
Η εσωτερικη επενδυση πιανει με φερμουαρ στην μεσα περιφερεια ενώ υποστηριζεται στο κατω μερος με 2 εσωτερικα τρουκ σε κάθε μπαντζακι.
Εντυπωση προκαλει το μηκος της καθως φτανει σχεδον μεχρι κατω για ακομα μεγαλυτερη καλυψη.
Αφαιροντας την, παρατηρουμε την διατρητη εσωτερικη φοδρα που καλυπτει ολο το ευρος του ενδυματος κ δειχνει με την ποιοτητα της το ενδιαφερον του κατασκευαστη για κατι σωστο.
Τελος αφησα τις προστασιες διοτι είναι ένα σημαντικο κεφαλαιο σε κάθε σωστο ρουχο μοτοσυκλετας κ αποτελουν –συνηθως- σημειο που γινονται εκπτωσεις…
Εδώ όμως συμβαινει το αντιθετο,το παντελονι φερει πιστοποιημενες προστασιες σε γονατα,γοφους κ μαλιστα υψηλης ποιοτητας-καλυψης.
Αν προσεξουμε τηνπαρακατω φωτογραφια θα δουμε ότι το παχος του πλαινου προστατευτικου είναι ενός (1) εκατοστου κ εχει ταχνικα χαρακτηριστικα όπως αυτό της επαναφορας όταν το πιεσεις.
(Συνηθως αυτά τα συνανταμε σε πολύ ακριβοτερα ρουχα κ πολλοι κατασκευαστες αρκουνται σε ένα ειδος σφουγγαριου…)
Τα δε γονατα/κνημη καλυπτωνται με ένα εξισου σωστο σε στοιχεια αφαιρουμενο προστατευτικο που σε συνδιασμο με μποτες προσφερει προστασια σχεδον σε ολο το ποδι!
Επισης τα χαρακτηριστικα του μεγεθους -φοραω L- με βρισκουν απολυτα συμφωνο διοτι αφενος το μηκος είναι καλα μελετημενο ωστε όταν καθεσαι στην μοτοσυκλετα εξακολουθει να καλυπτει το ποδι εως κατω,και αφ’ετερου είναι ψηλοκαβαλο και εχει περισσοτερο υλικο στο πισω μερος ώστε να καλυπτει παντοτε την μεση μας.
Σημερα το δοκιμασα σε μια μοτο-βολτα των 300χιλ με 6 περιπου ωρες στην σελα κ άλλες δυο εν κινησει.
Από παραθαλασσια μερη εως την κορυφη της Διρφης που σημαινει διαφορετικες θερμοκρασιες.
Καμια ενοχληση,όλα σωστα κ ανετα πανω στο σωμα ενώ φοροντας ένα ισοθερμικο και μονο με το εξωτερικο κελυφος του παντελονιου χωρις καμια από τις επενδυσεις ειχα μια απολυτα ευχαριστη αισθηση χωρις να νιωσω ουτε κρυο μα ουτε κ ζεστη πουθενα!
Κλεινοντας θα αναφερω 2 σημεια που θεωρω ότι αξιζει να καταγραφουν προς βελτιωση.
1) η στανταρ τοποθετηση τιραντων καθως προκειται για ένα ακρως τουριστικο παντελονι το οποιο εχει καποιο ειδικο βαρος (λογων υλικων κατασκευης κ προστατευτικων) κ επιβαλεται να κρατουν το ρουχο μονιμα σε μια ανετη θεση.
2) η τοποθετηση αντακλαστικων λωριδων κ στην αδιαβροχη εξωτερικη επενδυση.
Συμπερασμα λοιπον για ολο αυτό το κατεβατο..?
Μα φυσικα προκειται για ένα πολύ σωστο κ μελετημενο ενδυμα μοτοσυκλετας, αληθινη πανοπλια παντος καιρου με ποιοτικα χαρακτηριστικα που κοστιζει πολύ λιγοτερο από τον ανταγωνισμο κ παραγεται από δικα μας χερια καθως η Κυπρος είναι αναποσπαστο κοματι μας!
Νομιζω ότι επαξια δικαιουται την προτιμηση μας.
Απο καιρο ειχα δει την αναφορα του Γιωργη (Siima MotoWear) σε διαφορα μοτο-φορουμ κ ομολογω οτι μ'ετρωγε η περιεργεια για το σοι προιοντα ειναι αυτα κ πως μπορουν να προσφερουν τοσα πολλα σε μια ακρως δελεαστικη τιμη.
Ετσι μολις ηρθε η ωρα να αγορασω ενα τουριστικο παντελονι δεν διστασα καθολου να ερθω σε επεαφη πρωτα με τον εμπορο κ επειτα να δωσω την παραγγελια μου.
Να σημιωθει οτι:
α) η προθυμια,η ευγενια κ η επαγγελματικοτητα του Γιωργη βρισκεται σε αλλο επιπεδο,σε εκεινο που μας αρεσει,το σωστο,το ανθρωπινο, το ξεκαθαρο!
β) το προιον κ τις 2 φορες ηταν μεσα σε 3 εργασιμες στην πορτα μου.(γραφω 2 φορες καθως επελεξα λαθος νουμερο την πρωτη..)
γ) στην τιμη του προιοντος δεν πληρωνεις μεταφορικα. (μεταφορικα εχει οταν θελησεις αλλαγη προιοντος γι'αυτο δωστε προσοχη στην σωστη επιλογη μεγεθους!)
Παμε τωρα στο παντελονι...
το οποιο -προσωπικα- θεωρω οτι αγγιζει μοτο-ενδυμα 4 εποχων,
Τριων (3) ειναι σιγουρα κ μαλλον οι καιρικες συνθηκες της χωρας μας επιβαλουν τετοιου ειδους προιοντα για μεγαλυτερη ανεση κ προστασια.
Δεκαδες ειναι λεπτομεριες που προδιδουν την εξαιρετικη προσπαθεια κ μελετη που εχει γινει ενω καινοτομιες οπως η αφαιρουμενη εξωτερικη αδιαβροχη επενδυση προκαλουν εντυπωση κ στον πιο δυσπιστο...
Ναι, στο παντελονι αυτο η αδιαβροχη επενδυση ειναι οπως ενα καλης ποιοτητας αδιαβροχο που φοριεται εξωτερικα σταθεροποιειται με τρουκς στην πειφερεια κ στο κατω μερος εμπρος-πισω στα μπαντζακια.
Επιπλεον εκει κατω φερει κ εξτρα ανοιγμα με βελκρο ωστε να διευκοληνει κατα την χρηση.
Αφαιροντας την βλεπουμε ξεκαθαρα
-τα ελαστικα σημεια στα γονατα για περισσοτερη ανεση κ καλυτερη εφαρμογη (εχει κ στην μεση),
-τα σημεια ενισχυσης με δερμα στον καβαλο κ στα εσωτερικα των γονατων οπου υπαρχει αυξημενη τριβη κ συνεπως φθορα.
-τους 2 εμπροσθιους αεραγωγους που διπλωνουν κ εμφανιζεται μια μεγαλη διατρητη επιφανεια για καλυτερο εξαερισμο τις ζεστες ημερες,
-τις cargo τσεπες οπως κ τα σημεια με τις ανακλαστικες λωριδες.
Το καλυμα των αεραγωγων υποστηριζεται με 2 φερμουαρ εκατερωθεν καθως κ με βελκρο στο κατω μερος για απολυτη εφαμρογη.
Αεραγωγοι ομως υπαρχουν κ στο πισω μερος στο υψος του μηρου οι οποιοι σιγουρα θα βοηθουν στην αποβολη θερμοτητας κ στην μη παραμονη του ιδρωτα οντας καθιστος.
Παρατηρωντας πιο χαμηλα διακρινουμε το κατω ανοιγμα που επισης εχει φερμουαρ κ βελκρο.
Πολλες ειναι κ οι ανακλαστικες λωριδες που εχουν τοποθετηθει σε διαφορα σημεια του παντελονιου γεγονος που υποδηλωνει ποσο σημαντικο θεωρουν οι κατασκευαστες το να ειμαστε ορατοι κατα την πορεια μας.
Ξανα παλι πανω για μια ακομα ποιοτικη λεπτομερια που είναι η συνηπαρξη φερμουαρ κ βελκρο στο εμπρος ανοιγμα του παντελονιου κ στις 2 ανω τσεπες.
Η εσωτερικη επενδυση πιανει με φερμουαρ στην μεσα περιφερεια ενώ υποστηριζεται στο κατω μερος με 2 εσωτερικα τρουκ σε κάθε μπαντζακι.
Εντυπωση προκαλει το μηκος της καθως φτανει σχεδον μεχρι κατω για ακομα μεγαλυτερη καλυψη.
Αφαιροντας την, παρατηρουμε την διατρητη εσωτερικη φοδρα που καλυπτει ολο το ευρος του ενδυματος κ δειχνει με την ποιοτητα της το ενδιαφερον του κατασκευαστη για κατι σωστο.
Τελος αφησα τις προστασιες διοτι είναι ένα σημαντικο κεφαλαιο σε κάθε σωστο ρουχο μοτοσυκλετας κ αποτελουν –συνηθως- σημειο που γινονται εκπτωσεις…
Εδώ όμως συμβαινει το αντιθετο,το παντελονι φερει πιστοποιημενες προστασιες σε γονατα,γοφους κ μαλιστα υψηλης ποιοτητας-καλυψης.
Αν προσεξουμε τηνπαρακατω φωτογραφια θα δουμε ότι το παχος του πλαινου προστατευτικου είναι ενός (1) εκατοστου κ εχει ταχνικα χαρακτηριστικα όπως αυτό της επαναφορας όταν το πιεσεις.
(Συνηθως αυτά τα συνανταμε σε πολύ ακριβοτερα ρουχα κ πολλοι κατασκευαστες αρκουνται σε ένα ειδος σφουγγαριου…)
Τα δε γονατα/κνημη καλυπτωνται με ένα εξισου σωστο σε στοιχεια αφαιρουμενο προστατευτικο που σε συνδιασμο με μποτες προσφερει προστασια σχεδον σε ολο το ποδι!
Επισης τα χαρακτηριστικα του μεγεθους -φοραω L- με βρισκουν απολυτα συμφωνο διοτι αφενος το μηκος είναι καλα μελετημενο ωστε όταν καθεσαι στην μοτοσυκλετα εξακολουθει να καλυπτει το ποδι εως κατω,και αφ’ετερου είναι ψηλοκαβαλο και εχει περισσοτερο υλικο στο πισω μερος ώστε να καλυπτει παντοτε την μεση μας.
Σημερα το δοκιμασα σε μια μοτο-βολτα των 300χιλ με 6 περιπου ωρες στην σελα κ άλλες δυο εν κινησει.
Από παραθαλασσια μερη εως την κορυφη της Διρφης που σημαινει διαφορετικες θερμοκρασιες.
Καμια ενοχληση,όλα σωστα κ ανετα πανω στο σωμα ενώ φοροντας ένα ισοθερμικο και μονο με το εξωτερικο κελυφος του παντελονιου χωρις καμια από τις επενδυσεις ειχα μια απολυτα ευχαριστη αισθηση χωρις να νιωσω ουτε κρυο μα ουτε κ ζεστη πουθενα!
Κλεινοντας θα αναφερω 2 σημεια που θεωρω ότι αξιζει να καταγραφουν προς βελτιωση.
1) η στανταρ τοποθετηση τιραντων καθως προκειται για ένα ακρως τουριστικο παντελονι το οποιο εχει καποιο ειδικο βαρος (λογων υλικων κατασκευης κ προστατευτικων) κ επιβαλεται να κρατουν το ρουχο μονιμα σε μια ανετη θεση.
2) η τοποθετηση αντακλαστικων λωριδων κ στην αδιαβροχη εξωτερικη επενδυση.
Συμπερασμα λοιπον για ολο αυτό το κατεβατο..?
Μα φυσικα προκειται για ένα πολύ σωστο κ μελετημενο ενδυμα μοτοσυκλετας, αληθινη πανοπλια παντος καιρου με ποιοτικα χαρακτηριστικα που κοστιζει πολύ λιγοτερο από τον ανταγωνισμο κ παραγεται από δικα μας χερια καθως η Κυπρος είναι αναποσπαστο κοματι μας!
Νομιζω ότι επαξια δικαιουται την προτιμηση μας.
Τελευταία επεξεργασία: