Sony a6000 ως low budjet επιλογή για ξεκίνημα αρχάριου

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Θέλω μια μηχανή για να έχω μαζί μου στα ταξίδια. Τοπίο, μηχανές, νύχτα. Επίσης εντελώς ερασιτεχνικά θέλω να φωτογραφίζω και προϊόντα στο μαγαζί.
Σε low budjet επιλογές έχω δει την Sony a6000. Sony Mirrorless a6000 16-50mm Graphite | Plaisio
Αν και είναι μοντέλο του 2014 διαβάζω καλά σχόλια στα διάφορα site ως ενδιαφέρον επιλογή ακόμα και σήμερα.
Ο φακός που έχει μαζί στο πακέτο αξίζει ή να ψάξω σκέτο σώμα. Υπάρχει καλύτερη επιλογή σε αυτά τα χρήματα;

Είμαι εντελώς άσχετος με το όλο θέμα, οποιαδήποτε εμπεριστατωμένη άποψη δεκτή.
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Μια χαρά.
Να μη σου πω και παραπάνω,έχει δυνατότητες που 99% δεν θα χρειαστείς (πολύ υψηλά iso,ταχύτητες κλείστρου κλπ).Και ο φακός της είναι οκ για τα στάνταρς σου αρκετά ευρυγώνιος για μεγάλο πεδίο και βολικός στα 50 mm.

Καλορίζικη και ξεκίνα να πειραματίζεσαι με διαφράγματα και βάθη πεδίου!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για τον φακό οι κριτικές στο σκρουτζ λένε τα χειρότερα. Δεν ξέρω και με τι τον συγκρίνουν, καλούς μεμονωμένους, άλλων εταιριών κιτ φακούς;

Από την άλλη είναι πολύ μικρός, οπότε κουβαλάς εύκολα την μηχανή μαζί σου. Έλεγε ένας φωτογράφος σε βιδεάκι που έβλεπα προχτές, "πάρε ό,τι μπορεί να σηκώσει η τσέπη και κλικ ανελέητα".

Έχω σκαλώσει να πάρω κάτι πιο "ποιοτικό" και συνεχώς σκέφτομαι ότι όλα καλά θα είναι ΕΚΤΟΣ από την φάση "που να κουβαλάς τώρα δεν πάει στο καλό" την οποία και έχει αντιμετωπίσει αρκετός κόσμος και καταλήγει με δεύτερη κόμπακτ ή με καλό τηλέφωνο...

Οπότε αν αυτό είναι το οικονομικό ταβάνι, προχώρα. To Emount σε APSC έχει "μέλλον" με πιο καλά μοντέλα αν θελήσεις κάποτε.
 

Stratos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
NC 750X
Την εχω περιπου 2 χρονια, την ειχα παρει μεταχειρισμενη.
Για ερασιτεχνικο επιπεδο οπως το δικο μου, η μηχανη πιστευω υπερκαλυπτει!!