Steering Damper για Off-Road χρήση (και όχι μόνο)

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Έχει κάποιος προσωπική εμπειρία από Steeirng Damper;

Από διάφορα που διάβασα φαίνεται να είναι πολύ αποτελεσματικό στα κομμάτια που υπάρχει αρκετή φυτευτή πέτρα, κροκάλες, ρίζες ή ακόμη και πέρασμα μέσα από βραχώδη ποτάμια, καθώς "φρενάρει" το απότομο κλώτσημα του τιμονιού ή αλλιώς φαινόμνεο "headshake". Πάντως πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του και λένε πως αν το χρησιμοποιήσεις μια φορά δεν το αποχωρίζεσαι.

Η απορία μου είναι στα μονοπάτια με μικρές ταχύτητες το τιμόνι ακούει καλά ή θα συμπεριφέρεται σαν να "κολλάει"; Φυσικά έχει τις απαραίτητες ρυθμίσεις και αφήνει το λάδι να περνάει ευκολότερα ή δυσκολότερα, αλλάζοντας την αίσθηση γενικότερα.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να είχαμε εντυπώσεις κάποιου μέλους μας που το έχει τοποθετήσει ή εστώ οδηγήσει μηχανή με παρόμοιο steering damper.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στα rally πολλοί το χρησιμοποιούν και δεν το αποχωρίζονται, πράγματι.
Προσωπική άποψη δεν έχω, ξέρω όμως ότι οι ρυθμίσεις γίνονται εύκολα, εν κινήσει και αλλάζουν ανάλογα με το τεραίν. Όσο πιο ανοικτό και γρήγορο κομμάτι, τόσο πιο σφιχτή ρύθμιση. Στα αργά κομμάτια με την ελάχιστη σκληρότητα, ουσιαστικά βγαίνει εκτός, οπότε δεν ενοχλεί.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αργά και βασανιστικά...
Ρε 'συ... μίλα!!! Ξεροστάλιασα!
Σορυ φιλε αλλά λογω ημερας ειχαν την τιμητικη τους τα παιδια και η φαμιλια...Μολις εκατσα,με καταλαβαινεις :)


Λοιπον εχω βαλει το SCOTTS stabilizer.Ακριβο μεν αν θελει καποιος να το αγορασει εξ αρχης καινουριο,εγω το πηρα μεταχειρισμενο απο φιλο σε καλη τιμη...ομως αξιζει ως αγορα για αυτα που σου προσφερει...


Πως λειτουργεί.Προσαρμοζεται στο τιμονι και στην ουσια εχει ενα συστημα 3 διαφορετικων ρυθμιστικων βαλβιδων,που διαβαζουν την κινηση που κανει το τιμονι και παρεμβαινει διορθωτικα αναλογα ποια ρυθμιση εχεις εσυ επιλεξει.

Εχει τρεις βαλβιδες λοιπον.

Η μια λεγεται βαλβιδα ελεγχου βασης.Ρυθμιζει το ποσο της αντιστασης που νοιωθεις οταν στριβεις το τιμονι δεξια αριστερα.Δηλαδη ρυθμιζει το πόσο σκληρο θα ειναι το τιμονι σου σε αισθηση στριβοντας το,στην ουσια ποση αντισταση (δραση-αντιδραση)θα σου δινει σε καθε κινηση δεξια-αριστερα του τιμονιου.Σαν να λεμε βαραινεις το τιμονι κατα πώς θελεις να εχεις αισθηση στιβαροτητας.Ειναι απο τελειως κλειστο εως την τελευταια ρυθμιση οπου πραγματικα δεν μπορεις ουτε να στριψεις το τιμονι...δηλαδη αισθανεται ποσες μοιρες πας να στριψεις δεξια αριστερα και παρεμβαινει συνεχως...Τι κερδιζεις με αυτο;Αισθηση στην οδηγηση και δεν αφηνει να παιζει το τιμονι δεξια αριστερα...ενω μειωνει αισθητα και τις κραδασμικες κινησεις του τιμονιου στις μεγαλες ταχυτητες το κανει πιο στιβαρο και ευθυβολο.
Η δευτερη βαλβιδα λεγεται Βαλβιδα Υψηλης Ταχυτητας.Αυτη η βαλβιδα εχει σχεδιαστει για να βοηθα στην αποσβεση μεγαλων ξαφνικων χτυπηματων οπως πχ αν πεσεις σε μια λακουβα ή σε μια ριζα δεντρου ή σε μια κοτρωνα.Και στην ουσια αυτη η βαλβιδα επιδρα στις περιπτωσεις που υπερβαινουν την παραπανω βαλβιδα.Κι εδω αυξανοντας την ευαισθησια της στην ουσια το σταμπιλαϊζερ θελει λιγοτερο ζορισμα για να ανταποκριθει.Εχει πολλες σκαλες ρυθμισης τοσο ωστε στην τελευται να στριβεις το τιμονι ελαχιστα δεξια αριστερα και να σε "χαστουκιζει' αμεσα αντιδροντας φερνοντας το τιμονι στην ευθεια θεση.
Οι δυο παραπανω βαλβιδες λειτουργουν σε αμεση συναρτηση μεταξυ τους και επιδρα η μια στην αλλη.
Τελος εχει αλλη μια(διπλη)βαλβιδα που λεγεται Βαλβιδα ελεγχου σαρωσης και ελεγχει την αποκλιση του τιμονιου απο το κεντρο.Στην ουσια ρυθμιζει ποσες γωνιες απο την ευθεια θεση θα πρεπει να στριψει το τιμονι πριν παρεμβει για να επαναφερει σε ευθεια θεση.Κι αυτη η ρυθμιση εχει να κανει με την κινηση σε ΑΣΦΑΛΤΟ ή ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ χωματινες συνθηκες.


Πως λειτουργουν ολα αυτα τα τεχνικα στην πραξη τωρα.Σου δινει μια απιστευτη αισθηση σιγουριας και ηρεμιας!!!Κάνω πραγματα εκτος δρομου ή σε ασφαλτο και μου δινει μια στιβαρη και ανεπηρεαστη απο το τεραιν που κινουμαι αισθηση,που νομιζεις οτι κινεισαι μονιμως σε μια ευθεια και ευκολα...Αποσβαινει καθε προσπαθεια απο βραχια ή φυτευτες ή λακουβες ή ριζες που πανε να σου γυρισουν το τιμονι ατσαλα δεξια αριστερα και να εχεις πτωση,διορθωνοντας αυτοματα και σχεδον ανεπαισθητα παντα,ωστε να μην σου επηρεαζει την οδηγηση αρνητικα αλλά να σε κανει να οδηγεις "μια ευθεια"...μαλιστα σε πολυ αποτομες κ δραστικες αλλαγες κατευθυνσης που σχεδον θα ισοδυναμουσαν με πτωση(λογω αποτομου στριψιματος-διπλωματος)του τιμονιου και αιφνιδιασμου οδηγου,εδω απλα "μπαμ" διορθωνει,ισιωνει και εφυγες....Τελευταια φορα στο βουνο σκαω σε καθετη λακουβα,τερματιζει η αναρτηση νοιωθω το τιμονι να φευγει αριστερ.....και "μπαμ" φευγω ευθεια συνεχιζοντας......ουτε καν εγειρε!!!βεβαια παρακατω σταματησα γιατι την ειχε ακουσει η σαμπρελα απο το πολυ αποτομο γκαπ και διαλυθηκε...εκει θα επεφτα...και ημουν με πολλα!!!

Καθε οδηγος αναλογα με το τεραιν που κινειται αλλα και την διορθωση και αισθηση που επιθυμει να εχει ως βοηθο,κανει τις αναλογες ρυθμισεις.Απο το αν κινηθεις ταχυτατα σε πιστα ασφαλτο ως σε κροκαλοποταμο που πας να χασεις το τιμονι απο το συνεχες δεξια αριστερα...Βοηθαει τρομερα σαν να μην υπαρχει καν...Νοιωθεις οτι πας ευθεια χωρις αισθηση ωχ επεσα...
Μπορει καθημερινα στην κινηση να ξεχνας οτι υπαρχει πανω στη μοτο,να μην θυμασαι καν οτι το εχεις,αλλά πιστεψε με οταν χρειασθει,θα ευλογεις που θυμηθηκες οτι το εχεις πανω.Και πραγματικα την διαφορά που κανει στην πραξη την νοιωθεις που εκει που λες ελα ρε πστη μια μ@λακια εβαλα,το βγαζεις απο πανω και οδηγεις χωρις αυτο και λες ωχ...τι εγινε ρε παιδια;...Χωρις πλακα...αυτη ειναι η αισθηση!!!

Το σταμπιλιζατερ επισης,καθε 20.000χλμ περιπου,μιλησα με την Scott και τον τεχνικο υπευθυνο,θελει ενα service,ελεγχο τσιμουχων,βιδων,σπειρωματων και αλλαγη λαδιου στη μοναδα.Το οποιο το εκανα σχετικα ευκολα μονος μου ακολουθωντας τις οδηγιες που μου εδωσε...


Αν με ρωτας τωρα αν αξιζει...Απο αυτα που λεμε "πολυ ακριβο αλλα αν το δεις στην πραξη αξιζει καθε ευρω που θα δωσεις"...Σου δινει εμπιστοσυνη,σιγουρια και κινεισαι πιο διασκεδαστικα χωρις το μυαλο κολλημενο στα εμποδια που κοπανας ή βρσικεις στο δρομο σου.Πανακεια;Εισαι απεφτος;Σαφως και ΟΧΙ.Δεν γινεται να ειναι ετσι.Αλλά συνεισφερει τα μεγιστα τοσο σε αισθηση οσο και σε ουσια για να κινεισαι στο δρομο με ασφαλεια...

Stabilizer βγαζουν κι αλλες εταιρειες...Αρκετοι λενε οτι η Scotts εχει τις καλυτερες ρυθμισεις για διπλο τεραιν...Πολλοι χρησιμοποιουν χρονια τωρα,σε ασφαλτο ή χωμα,σε αγωνες ολων των τεραιν και σε καθαρα 2χρονα ως αγωνιστικες SS τα stabilizer τιμονιου και ορκιζονται οτι δεν τ'αλλαζουν για τιποτα...Νομιζω εχουν ενα δικιο.Ειδικα ζωντας μεσα απο τη συμβιωση με ενα τετοιο.
Ελπιζω να εδωσα μια γευση για το τι ειναι αυτο το stabilizer και πως λειτουργει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@mAthosalas , ρε Κώστα ούτε στο διαδίκτυο δε βρήκα τόσο κατατοπιστικές πληροφορίες, τουλάχιστον με τρόπο που να τις καταλάβω!

Το σκεφτόμουν σοβαρά εδώ και χρόνια αλλά όλο το έβαζα στο τέλος της λίστας προτεραιοτήτων. Είναι ακριβό αλλά το παίρνεις μια φορά και το μεταφέρεις σε όποια μηχανή θέλεις (με τον σχετικό αντάπτορα όπου χρειάζεται).
Θα ψάξω μήπως βρεθεί τίποτα καλομεταχειρισμένο αρχικά αλλιώς θα πέσουμε στη σκληρή αποταμίευση. Όταν και εάν το αποκτήσω, ελπίζω να καταφέρω να κανονίσω και μια εκδρομή στα μέρη σου να βγούμε για φωτό-εξερεύνηση παρέα!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@mAthosalas , ρε Κώστα ούτε στο διαδίκτυο δε βρήκα τόσο κατατοπιστικές πληροφορίες, τουλάχιστον με τρόπο που να τις καταλάβω!

Το σκεφτόμουν σοβαρά εδώ και χρόνια αλλά όλο το έβαζα στο τέλος της λίστας προτεραιοτήτων. Είναι ακριβό αλλά το παίρνεις μια φορά και το μεταφέρεις σε όποια μηχανή θέλεις (με τον σχετικό αντάπτορα όπου χρειάζεται).
Θα ψάξω μήπως βρεθεί τίποτα καλομεταχειρισμένο αρχικά αλλιώς θα πέσουμε στη σκληρή αποταμίευση. Όταν και εάν το αποκτήσω, ελπίζω να καταφέρω να κανονίσω και μια εκδρομή στα μέρη σου να βγούμε για φωτό-εξερεύνηση παρέα!
Ναι Στεφανε ισχυει οτι με αλλαγη ανταπτορα,το μεταφερεις σε οποια μοτο θελεις μετα.Η εκδρομη μπαινει ως υποσχετικη και αν μπορω να βοηθησω για το stabilizer εδω γυρω θα ειμαι :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι Στεφανε ισχυει οτι με αλλαγη ανταπτορα,το μεταφερεις σε οποια μοτο θελεις μετα.Η εκδρομη μπαινει ως υποσχετικη και αν μπορω να βοηθησω για το stabilizer εδω γυρω θα ειμαι :)
Εννοείται, το σκεφτόμουν από τη στιγμή που είχαμε συζητήσει για TT600R αλλά κυρίως γιατί από καιρό παρακολουθώ τις μοναχικές σου (μάλλον) εξορμήσεις με τις ωραίες φωτό που μας κερνάς! :friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μπαίνει και στα GS με "την ιδιότροπη" ανάρτηση μπροστά άραγε?
Ε? @mAthosalas ?
Λογικά δεν έχει να κάνει με την ανάρτηση..., αλλά ρωτάω.:rolleyes:o_O
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπαίνει και στα GS με "την ιδιότροπη" ανάρτηση μπροστά άραγε?
Ε? @mAthosalas ?


Λογικά δεν έχει να κάνει με την ανάρτηση..., αλλά ρωτάω.:rolleyes:o_O
Δεν είναι της Scott, αλλά είναι αντίστοιχης φιλοσοφίας, άρα... νομίζω πως θα δουλεύει!


 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Σορυ φιλε αλλά λογω ημερας ειχαν την τιμητικη τους τα παιδια και η φαμιλια...Μολις εκατσα,με καταλαβαινεις :)


Λοιπον εχω βαλει το SCOTTS stabilizer.Ακριβο μεν αν θελει καποιος να το αγορασει εξ αρχης καινουριο,εγω το πηρα μεταχειρισμενο απο φιλο σε καλη τιμη...ομως αξιζει ως αγορα για αυτα που σου προσφερει...


Πως λειτουργεί.Προσαρμοζεται στο τιμονι και στην ουσια εχει ενα συστημα 3 διαφορετικων ρυθμιστικων βαλβιδων,που διαβαζουν την κινηση που κανει το τιμονι και παρεμβαινει διορθωτικα αναλογα ποια ρυθμιση εχεις εσυ επιλεξει.

Εχει τρεις βαλβιδες λοιπον.

Η μια λεγεται βαλβιδα ελεγχου βασης.Ρυθμιζει το ποσο της αντιστασης που νοιωθεις οταν στριβεις το τιμονι δεξια αριστερα.Δηλαδη ρυθμιζει το πόσο σκληρο θα ειναι το τιμονι σου σε αισθηση στριβοντας το,στην ουσια ποση αντισταση (δραση-αντιδραση)θα σου δινει σε καθε κινηση δεξια-αριστερα του τιμονιου.Σαν να λεμε βαραινεις το τιμονι κατα πώς θελεις να εχεις αισθηση στιβαροτητας.Ειναι απο τελειως κλειστο εως την τελευταια ρυθμιση οπου πραγματικα δεν μπορεις ουτε να στριψεις το τιμονι...δηλαδη αισθανεται ποσες μοιρες πας να στριψεις δεξια αριστερα και παρεμβαινει συνεχως...Τι κερδιζεις με αυτο;Αισθηση στην οδηγηση και δεν αφηνει να παιζει το τιμονι δεξια αριστερα...ενω μειωνει αισθητα και τις κραδασμικες κινησεις του τιμονιου στις μεγαλες ταχυτητες το κανει πιο στιβαρο και ευθυβολο.
Η δευτερη βαλβιδα λεγεται Βαλβιδα Υψηλης Ταχυτητας.Αυτη η βαλβιδα εχει σχεδιαστει για να βοηθα στην αποσβεση μεγαλων ξαφνικων χτυπηματων οπως πχ αν πεσεις σε μια λακουβα ή σε μια ριζα δεντρου ή σε μια κοτρωνα.Και στην ουσια αυτη η βαλβιδα επιδρα στις περιπτωσεις που υπερβαινουν την παραπανω βαλβιδα.Κι εδω αυξανοντας την ευαισθησια της στην ουσια το σταμπιλαϊζερ θελει λιγοτερο ζορισμα για να ανταποκριθει.Εχει πολλες σκαλες ρυθμισης τοσο ωστε στην τελευται να στριβεις το τιμονι ελαχιστα δεξια αριστερα και να σε "χαστουκιζει' αμεσα αντιδροντας φερνοντας το τιμονι στην ευθεια θεση.
Οι δυο παραπανω βαλβιδες λειτουργουν σε αμεση συναρτηση μεταξυ τους και επιδρα η μια στην αλλη.
Τελος εχει αλλη μια(διπλη)βαλβιδα που λεγεται Βαλβιδα ελεγχου σαρωσης και ελεγχει την αποκλιση του τιμονιου απο το κεντρο.Στην ουσια ρυθμιζει ποσες γωνιες απο την ευθεια θεση θα πρεπει να στριψει το τιμονι πριν παρεμβει για να επαναφερει σε ευθεια θεση.Κι αυτη η ρυθμιση εχει να κανει με την κινηση σε ΑΣΦΑΛΤΟ ή ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ χωματινες συνθηκες.


Πως λειτουργουν ολα αυτα τα τεχνικα στην πραξη τωρα.Σου δινει μια απιστευτη αισθηση σιγουριας και ηρεμιας!!!Κάνω πραγματα εκτος δρομου ή σε ασφαλτο και μου δινει μια στιβαρη και ανεπηρεαστη απο το τεραιν που κινουμαι αισθηση,που νομιζεις οτι κινεισαι μονιμως σε μια ευθεια και ευκολα...Αποσβαινει καθε προσπαθεια απο βραχια ή φυτευτες ή λακουβες ή ριζες που πανε να σου γυρισουν το τιμονι ατσαλα δεξια αριστερα και να εχεις πτωση,διορθωνοντας αυτοματα και σχεδον ανεπαισθητα παντα,ωστε να μην σου επηρεαζει την οδηγηση αρνητικα αλλά να σε κανει να οδηγεις "μια ευθεια"...μαλιστα σε πολυ αποτομες κ δραστικες αλλαγες κατευθυνσης που σχεδον θα ισοδυναμουσαν με πτωση(λογω αποτομου στριψιματος-διπλωματος)του τιμονιου και αιφνιδιασμου οδηγου,εδω απλα "μπαμ" διορθωνει,ισιωνει και εφυγες....Τελευταια φορα στο βουνο σκαω σε καθετη λακουβα,τερματιζει η αναρτηση νοιωθω το τιμονι να φευγει αριστερ.....και "μπαμ" φευγω ευθεια συνεχιζοντας......ουτε καν εγειρε!!!βεβαια παρακατω σταματησα γιατι την ειχε ακουσει η σαμπρελα απο το πολυ αποτομο γκαπ και διαλυθηκε...εκει θα επεφτα...και ημουν με πολλα!!!

Καθε οδηγος αναλογα με το τεραιν που κινειται αλλα και την διορθωση και αισθηση που επιθυμει να εχει ως βοηθο,κανει τις αναλογες ρυθμισεις.Απο το αν κινηθεις ταχυτατα σε πιστα ασφαλτο ως σε κροκαλοποταμο που πας να χασεις το τιμονι απο το συνεχες δεξια αριστερα...Βοηθαει τρομερα σαν να μην υπαρχει καν...Νοιωθεις οτι πας ευθεια χωρις αισθηση ωχ επεσα...
Μπορει καθημερινα στην κινηση να ξεχνας οτι υπαρχει πανω στη μοτο,να μην θυμασαι καν οτι το εχεις,αλλά πιστεψε με οταν χρειασθει,θα ευλογεις που θυμηθηκες οτι το εχεις πανω.Και πραγματικα την διαφορά που κανει στην πραξη την νοιωθεις που εκει που λες ελα ρε πστη μια μ@λακια εβαλα,το βγαζεις απο πανω και οδηγεις χωρις αυτο και λες ωχ...τι εγινε ρε παιδια;...Χωρις πλακα...αυτη ειναι η αισθηση!!!

Το σταμπιλιζατερ επισης,καθε 20.000χλμ περιπου,μιλησα με την Scott και τον τεχνικο υπευθυνο,θελει ενα service,ελεγχο τσιμουχων,βιδων,σπειρωματων και αλλαγη λαδιου στη μοναδα.Το οποιο το εκανα σχετικα ευκολα μονος μου ακολουθωντας τις οδηγιες που μου εδωσε...


Αν με ρωτας τωρα αν αξιζει...Απο αυτα που λεμε "πολυ ακριβο αλλα αν το δεις στην πραξη αξιζει καθε ευρω που θα δωσεις"...Σου δινει εμπιστοσυνη,σιγουρια και κινεισαι πιο διασκεδαστικα χωρις το μυαλο κολλημενο στα εμποδια που κοπανας ή βρσικεις στο δρομο σου.Πανακεια;Εισαι απεφτος;Σαφως και ΟΧΙ.Δεν γινεται να ειναι ετσι.Αλλά συνεισφερει τα μεγιστα τοσο σε αισθηση οσο και σε ουσια για να κινεισαι στο δρομο με ασφαλεια...

Stabilizer βγαζουν κι αλλες εταιρειες...Αρκετοι λενε οτι η Scotts εχει τις καλυτερες ρυθμισεις για διπλο τεραιν...Πολλοι χρησιμοποιουν χρονια τωρα,σε ασφαλτο ή χωμα,σε αγωνες ολων των τεραιν και σε καθαρα 2χρονα ως αγωνιστικες SS τα stabilizer τιμονιου και ορκιζονται οτι δεν τ'αλλαζουν για τιποτα...Νομιζω εχουν ενα δικιο.Ειδικα ζωντας μεσα απο τη συμβιωση με ενα τετοιο.
Ελπιζω να εδωσα μια γευση για το τι ειναι αυτο το stabilizer και πως λειτουργει.
Πραγματικά εξαιρετική η παρουσίασή σου Κώστα και σε ευχαριστούμε. Ήθελα κι εγώ να σε ρωτήσω για το συγκεκριμένο σταμπιλιζατερ αλλά με πρόλαβε ο φίλος @STF γιατί με ψιλό γαργαλάει κάμποσο καιρό τώρα αλλά τώρα έχω πειστεί και με το παραπάνω ότι τελικά τα αξίζει τα λεφτά του. Γνωρίζεις μήπως αν παίζει Ελλάδα (ή έστω Ευρώπη) γιατί όταν κοίταζα το έβρισκα μόνο Αμερική.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πραγματικά εξαιρετική η παρουσίασή σου Κώστα και σε ευχαριστούμε. Ήθελα κι εγώ να σε ρωτήσω για το συγκεκριμένο σταμπιλιζατερ αλλά με πρόλαβε ο φίλος @STF γιατί με ψιλό γαργαλάει κάμποσο καιρό τώρα αλλά τώρα έχω πειστεί και με το παραπάνω ότι τελικά τα αξίζει τα λεφτά του. Γνωρίζεις μήπως αν παίζει Ελλάδα (ή έστω Ευρώπη) γιατί όταν κοίταζα το έβρισκα μόνο Αμερική.
Στα μέρη του Κώστα είναι αυτός: http://www.car.gr/parts/view/7212434/
Το συγκεκριμένο του Link είναι universal αλλά δε ξέρω που θα βρεις το mounting kit για το GS
Πάντως πουλάει διάφορα έτοιμα σετ (αλλά δεν είδα για GS800).
Γράφουν Ohlins (και Scott) αλλά ουσιαστικά είναι φτιαγμένα από τη Scott για λογαριασμό της. Οι τιμές τους λίγο-πολύ εκεί βρίσκονται!
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άστο δεν παίζεται το Stabilizer..

Το φόραγα ένα της SCOTT στο EXC 450 Που είχα και είχα βρεθεί σε κάτι χωμάτινα κομμάτια να πηγαίνω κομμάτια και να κάνω με κάτι 70-80km/h χτυπήματα σε νεροφαγώματα -στούμπια-κοτρώνια κλπ και βάλε τα WP της KTM με όλο το στήσιμο και βάλε και το Stabilizer και τα πέρναγες αερα και χούφτωνες με μανία το γκάζι. Εκεί που έτρωγε τον χτύπο το μηχανάκι, έκανε μια απόσβεση και δεν έχανες το τιμόνι απ τα χέρια σου όπως θα περίμενες, είχες τον έλεγχο σε σημείο να ανεβαίνουν επικίνδυνα τα χλμ.

Παρακάτω συνειδητοποιούσες πως τα χτυπήματα που έτρωγε η μοτοσυκλέτα και με την ταχύτητα αυτη έπρεπε να είχες φάει την απίστευτη τούμπα και να μέτραγες σπασμένα κόκκαλα! Όμως αυτό δεν συνεβ αινε γιατί είχες τον έλεγχο και το ένιωθες οτι δουλευει το θέμα.

Γενικά σε μοτοσυκλέτες επιδόσεων και σε οδήγηση επιδόσεων αξίζει. Σε τουρισμό και με συμβατική μοτοσυκλέτα όπως το Tenere ίσως δεν είναι πρώτη προτεραιότητα.

Φυσικά αν κάποιος επενδύσει αυτό το ποσό σίγουρα δεν θα το κάνει και τσάμπα. Εϊναι ένα εργαλείο που έχει λόγω ύπαρξης, δεν είναι εφετζίδικο. Και μάλιστα σε επιδόσεις δρόμου ή χώματος επιδόσεων θα το έλεγα απαραίτητο.!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μπαίνει και στα GS με "την ιδιότροπη" ανάρτηση μπροστά άραγε?
Ε? @mAthosalas ?
Λογικά δεν έχει να κάνει με την ανάρτηση..., αλλά ρωτάω.:rolleyes:o_O
Ναι μπαίνει και προτείνω την Ολλανδική Hyperpro.
Μπορείς να δεις τον κωδικό εδώ και μετά να ψάξεις περισσότερες λεπτομέρειες:
http://hyperpro.com/en/wp-content/uploads/sites/3/2015/10/Hyperpro-steeringdamper-kits.pdf

Και η τούρατεκ αυτά που πουλάει Hyperpro είναι αλλά με άλλη τιμή και αυτοκόλλητο τούρατεκ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπαίνει και στα GS με "την ιδιότροπη" ανάρτηση μπροστά άραγε?
Ε? @mAthosalas ?
Λογικά δεν έχει να κάνει με την ανάρτηση..., αλλά ρωτάω.:rolleyes:o_O
Θοδωρή βρήκα και αυτό: http://www.offroad-kontor.de/en/hardware/steering-dampers/ralle-moto/428/ralle-moto-rm2-steering-damper-kit-bmw-r1200gs/adv-08-12?c=53 και με αρκετά καλή τιμή δεδομένου ότι περιλαμβάνει και το mount kit.

Πάντως οι περισσότεροι αναφέρουν ότι της Scotts είναι το καλύτερο. Το παραπάνω πάντως της Ralle-Moto μοιάζει να αντιγράφει το αντίστοιχο της Scotts
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μπαίνει και στα GS με "την ιδιότροπη" ανάρτηση μπροστά άραγε?
Ε? @mAthosalas ?
Λογικά δεν έχει να κάνει με την ανάρτηση..., αλλά ρωτάω.:rolleyes:o_O
Ναι Θοδωρη μπαινει.Νομιζω και ενεκα και των Γενεθλιων σου,θα κάνεις το καλυτερο δώρο στον εαυτο σου :) Χρονια σου Πολλα και Χρονια καλα επ'ευκαιριας :)

Πραγματικά εξαιρετική η παρουσίασή σου Κώστα και σε ευχαριστούμε. Ήθελα κι εγώ να σε ρωτήσω για το συγκεκριμένο σταμπιλιζατερ αλλά με πρόλαβε ο φίλος @STF γιατί με ψιλό γαργαλάει κάμποσο καιρό τώρα αλλά τώρα έχω πειστεί και με το παραπάνω ότι τελικά τα αξίζει τα λεφτά του. Γνωρίζεις μήπως αν παίζει Ελλάδα (ή έστω Ευρώπη) γιατί όταν κοίταζα το έβρισκα μόνο Αμερική.
Η SCOTTS Βασιλη εμπορευεται απο USA αλλά ανεξαρτητοι εμποροι τα φερνουν.Στο λινκ που δινει ο Στεφανος,
Στα μέρη του Κώστα είναι αυτός: http://www.car.gr/parts/view/7212434/
ο Γιωργος ειναι φιλος και ΑΨΟΓΟΣ στις συναλλαγες του με ολους μας.Βοηθαω σε οτι θελησεις...ενα τηλεφωνο σε αυτον θα σου λυσει την απορια :)


Πάντως οι περισσότεροι αναφέρουν ότι της Scotts είναι το καλύτερο.
Οντως ετσι ειναι και νομιζω λογω των περισσοτερων ρυθμισεων που εχουν,ωστε να προσαρμοζονται σε καθε οδηγικο γουστο,εμπειρια και τεραιν...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πετάει η ομάδα!!!
δεν περίμενα τίποτα λιγότερα από εσάς όλους παλιοχαρακτήρες!!!
Θενκ γιου, που λεν κι στου χουριομ:D:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή βρήκα και αυτό: http://www.offroad-kontor.de/en/hardware/steering-dampers/ralle-moto/428/ralle-moto-rm2-steering-damper-kit-bmw-r1200gs/adv-08-12?c=53 και με αρκετά καλή τιμή δεδομένου ότι περιλαμβάνει και το mount kit.

Πάντως οι περισσότεροι αναφέρουν ότι της Scotts είναι το καλύτερο. Το παραπάνω πάντως της Ralle-Moto μοιάζει να αντιγράφει το αντίστοιχο της Scotts

H Scotts δε βγάζει για δικό μου, από όσο είδα στο site της. Αυτό πρέπει να είναι και το μόνο που παίζει μαζί με της GPR που έβαλες πιο πάνω Στέφανε.
Τα άλλα, της touratech, Ohlins, Hyperpro είναι το άλλο είδος σταμπιλιζατερ τιμονιού. Αυτά δε μου κάνουν γιατί δε μπορείς να ρυθμίσεις εν κινήσει. Το ίδιο στυλ βάζει και το εργοστάσιο στα LC από 2014 και μετά. Σίγουρα κάνουν δουλειά, αλλά "οι χωματάδες" που εξέλιξαν αυτό το στυλ , της scotts δηλαδή, είχαν δίκιο ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H Scotts δε βγάζει για δικό μου, από όσο είδα στο site της. Αυτό πρέπει να είναι και το μόνο που παίζει μαζί με της GPR που έβαλες πιο πάνω Στέφανε.
Τα άλλα, της touratech, Ohlins, Hyperpro είναι το άλλο είδος σταμπιλιζατερ τιμονιού. Αυτά δε μου κάνουν γιατί δε μπορείς να ρυθμίσεις εν κινήσει. Το ίδιο στυλ βάζει και το εργοστάσιο στα LC από 2014 και μετά. Σίγουρα κάνουν δουλειά, αλλά "οι χωματάδες" που εξέλιξαν αυτό το στυλ , της scotts δηλαδή, είχαν δίκιο ;)
Παντού μπαίνει αρκεί να βρεις το κατάλληλο mounting kit

Για δες http://www.motorcycleinfo.co.uk/index11f1.html?fa=contentGeneric.nkyqiukevryeuzut&pageId=348000
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Top Bottom