Suzuki GSX-S1000GX 2024

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως έχοντας οδηγήσει το GT της Suzuki το θεωρώ εξαιρετικό και προσωπικά σε Street μηχανάκι θα προτιμούσα την θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου δίνει μια μοτοσυκλέτα όπως το GT. Δηλαδή ακόμα και αν οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι εκπληκτικές δύσκολα θα προτίμαγα το GX έναντι του GT.

Δηλαδή έχοντας οδηγήσει το GT και συγκρίνοντας το με XR για παράδειγμα, δεν ξέρω με ποιο θα πάς πιο γρήγορα, ίσως με το XR ποιος ξέρει, αλλά σαν αίσθηση θέση οδήγησης, σαν πιο κοντινή επαφή με τον δρόμο, αυτό το πιο σκύψιμο προς τα μπροστά πώς φορτίζεις τον μπροστά τροχό, σαν κ@υλα συνολικά πώς είσαι πιο συμμετοχικός στην οδήγηση να το πω έτσι προσωπικά αυτό που σου δίνει το πιο γνήσιο Street δεν στο δίνει το πιο ψηλωμένο. Σε μένα τουλάχιστον. Πάντα μιλάω για προσωπική άποψη και άισθηση.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η με (πολύ) λιγότερα λόγια, το γνωστό μπακαλιστικο αξίωμα "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Την φράση ο πελάτης έχει πάντα δίκιο την χρησιμοποιούν συνήθως γιατί ο πελάτης ενδέχεται να χει και απαιτήσεις οι οποίες είναι έξω από την κοινή λογική και θεωρεί ότι αφού πληρώνει πρέπει να ικανοποιηθούν.

Το να ζητήσεις τις επιδόσεις ενός σπορ οχήματος με άνεση δεν είναι τόσο παράλογη απαίτηση.

Το θέμα είναι στην υλοποίηση. Μπορείς να το κάνεις πάρα πολύ καλά όπως bmw και μπορείς να το κάνεις πάρα πολύ άσχημα όπως yamaha.
 
Top Bottom