Suzuki GSX-S1000GX 2024

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Θεωρητικά μιλούν όσοι δεν έχουν καβαλήσει την κατηγορία....μην τους παρεξηγείς
Είναι σαν αυτό που λένε ότι δεν έχει ροπή....
Κώστα εσύ ανακάλυψες τις ιπποδυνάμεις 150+προπερσι., όταν από μια ζωή στα ψηλά με τα GS, έμεινες στα ψηλά με το ΧR.
Είχα multistrada πριν 12χρονια όταν δεν ξέρατε ότι υπάρχει η κατηγορία.
Είχα VFR 1200F, αμέσως μετά και ZZR1400 πιο μετά, κολλητούς με Κ1300, και Hyabusa που αλλάζαμε τακτικά. και έχω οδήγησει και tracer, 3-4 ΧR1000.

Δεν είχες ποτέ χαμηλότερο σπορτ τουριγκ, για να έχεις μέτρο σύγκρισης για να ξέρεις για τι μιλάς.

Μην κάνεις κυρηγμα στους παπάδες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα εσύ ανακάλυψες τις ιπποδυνάμεις 150+προπερσι., όταν από μια ζωή στα ψηλά με τα GS, έμεινες στα ψηλά με το ΧR.
Είχα multistrada πριν 12χρονια όταν δεν ξέρατε ότι υπάρχει η κατηγορία.
Είχα VFR 1200F, αμέσως μετά και ZZR1400 πιο μετά, κολλητούς με Κ1300, και Hyabusa που αλλάζαμε τακτικά. και έχω οδήγησει και tracer, 3-4 ΧR1000.

Δεν είχες ποτέ χαμηλότερο σπορτ τουριγκ, για να έχεις μέτρο σύγκρισης για να ξέρεις για τι μιλάς.

Μην κάνεις κυρηγμα στους παπάδες.
Συνεχίζεις να συγκρίνεις μηχανή που δεν έχεις οδηγήσει, με δεινόσαυρους πριν 10-15 χρόνια
Η Αγία Παρασκευή μαζί μας
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Συνεχίζεις να συγκρίνεις μηχανή που δεν έχεις οδηγήσει, με δεινόσαυρους πριν 10-15 χρόνια
Η Αγία Παρασκευή μαζί μας
Μοτοσυκλέτες της ίδιας εταιρείας με ίδια μηχανικά μέρη.
Το GT το έχω οδηγήσει, και για τα δικά μου μέτρα, η μεγαλύτερη διαδρομή των αναρτήσεων, το μεγαλύτερο ύψος, η πιο ψηλά τοποθετημένη σέλα, και η πιο όρθια θέση οδήγησης, και το αχρείαστα ψηλότερο κέντρο βάρους μονο πιο αδιάφορο η χειρότερο θα το κάνουν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μοτοσυκλέτες της ίδιας εταιρείας με ίδια μηχανικά μέρη.
Το GT το έχω οδηγήσει, και για τα δικά μου μέτρα, η μεγαλύτερη διαδρομή των αναρτήσεων, το μεγαλύτερο ύψος, η πιο ψηλά τοποθετημένη σέλα, και η πιο όρθια θέση οδήγησης, μονο πιο αδιάφορο η χειρότερο θα το κάνει.
Βάλε να παίξει το βιδεο πάλι και άκου τι λέει για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, την ανάρτηση κλπ
Δεν μιλάμε για μηχανάκι 10ετιας και βγάλε.
Τα έχουν υπολογίσει όλα αυτά που θεωρητικά σκεφτεσαι
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Βάλε να παίξει το βιδεο πάλι και άκου τι λέει για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, την ανάρτηση κλπ
Δεν μιλάμε για μηχανάκι 10ετιας και βγάλε.
Τα έχουν υπολογίσει όλα αυτά που θεωρητικά σκεφτεσαι
Είπα για τα δικά μου μέτρα.

Ισως τουρίστες που γράφουν πολλά τουριστικά χλμ, και θέλουν χώρους για φόρτωμα , κουλοί που δεν θα πλησιάσουν ποτέ το όριο, και δεν τους ενδιαφέρει το ψηλότερο κέντρο βάρους, καφετεριακηδες που έδωσαν τα TDM και τα tracer και τους αρέσει το ψηλό Λουκ, να τα βλεπουν αλλιώς.
Γούστα και ανάγκες είναι αυτά.

Εμένα γνώμη μου είναι ότι το 1000GT είναι πιο κοντά στον όρο και στην συμπεριφορά σπορ τουριγκ μοτοσυκλέτα από το GX.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν παίζει ρόλο η στάση του σώματος στην άνεση του ταξιδιού.
Πάρτε παράδειγμα τις βασίλισσες των δρόμων ταχείας κυκλοφορίας goldwing, paneuropean κτλ. Ο καβαλάρης κάθεται ευθυτενής, σαν τον Χρήστο όταν τρώει το παϊδάκι.

Η συνολική εργονομία παίζει ρόλο γωνίες γονάτων (α ρε amyroukai ) , κορμού, απόσταση από grip και βέβαια ανεμοκαλυψη κτλ...
Διυλιζουμε τον κονωπα ακόμα μια φορά...

Εγώ πάντως που είχα το ΧΡ του Κώστα για περίπου μία ώρα είδα ένα μηχανάκι το οποίο θα μπορούσα να το οδηγώ για μέρες, όχι ώρες. Άνετο, ροπατο, σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, γρήγορο στις αλλαγές διεύθυνσης, πολύ καλή ανεμοκαλυψη κτλ. Βέβαια είσαι μέσα στη μηχανή και όχι πάνω, αυτό είναι ένας βασικός παράγοντας άνεσης που υστερούν πολλά onoff στην πολύωρη οδήγηση.

Το vfr 1200 του Μανώλη ροντουμα που είχα οδηγήσει δε μου άφησε καλή εντύπωση πάντως, ένιωσα τους ώμους να φορτίζονται παραπάνω απ'το κανονικό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εμένα γνώμη μου είναι ότι το 1000GT είναι πιο κοντά στον όρο και στην συμπεριφορά σπορ τουριγκ μοτοσυκλέτα από το GX.
Σίγουρα , αυτό όμως δεν αναιρεί το GX ως καλή ή άνετη μοτοσυκλέτα, γιατί στην αρχή το θάψατε το καημένο από το πληκτρολόγιο.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Σίγουρα , αυτό όμως δεν αναιρεί το GX ως καλή ή άνετη μοτοσυκλέτα, γιατί στην αρχή το θάψατε το καημένο από το πληκτρολόγιο.
Κατ αρχήν δεν υπάρχουν κακές μοτοσυκλέτες σήμερα.

Μόνο Καλές και καλύτερες βλέπω εγώ που έχω ζήσει εποχές με λαστιχένια, πλαίσια, ξύλινες,αναρτήσεις, ταπερ για λάστιχα, και φρένα για γέλια.
Ποτέ δεν είπα ότι το GX είναι κακό, δεν το έχω οδηγήσει άλλωστε.
Αλλά μόνο από τις διαστάσεις και ύψος σέλας, αχρείαστης για μένα έξτρα διαδρομής αναρτησης, που έχουν όλα τα μηχανάκια δρόμου τύπου xR1000, tracer, 1290 κλπ, δεν πιστεύω ούτε μια στις 1000 ότι θα το προτιμούσα από το 1000 GT.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Τα πράγματα είναι πολύ απλά μια και φυσική και γεωμετρία είναι αδυσώπητες...Όσο ψηλότερο,τόσο χειρότερο,όταν αναφερόμαστε σε sport touring...Απ' όποια πλευρά και να το πιάσεις...

Επίσης μην κάνουμε συγκρίσεις ανόμοιων χρήσεων σε μοτοσυκλέττες...Goldwing κλπ. αυτοκίνητα που κάθεσαι σαν τσολιάς ,εάν προσπαθήσεις να ταξιδέψεις με πάνω από 180 σταθερά,θα σε πιάσει δύσπνοια από την υποπίεση που θα δημιουργηθεί μεταξύ ζελατίνας και οδηγού και από τις τύρβεις που θα δημιουργεί ο αέρας,πάλι στο ίδιο σημείο, θα γίνετε φραπέ στο τέταρτο...

Πηγαίνοντας με 120-160 χωρίς πολλές επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις θα είσαι ο απόλυτος άρχοντας...Αυτός είναι ο ορισμός του touring...

Εδώ μιλάμε όμως για sport-touring που σημαίνει μικτή χρήση, δηλαδή κάτι μεταξύ goldwing και GSXR 1000...Ε, η χρυσή τομή σε αυτό είναι μηχανάκια όπως το gsx-gt και το kawa μια και μιλάμε για σύγχρονα...Hayabusa δεν το αναφέρω διότι είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία για βλαμμένους...

Υ.γ. Όσοι έχετε xr 1000 ή κάτι παρεμφερές και θέλετε να τσεκάρετε τα περί ευστάθειας ψηλών sport touring,πηγαίνετε να στρίψετε στο αρτεμίσιο με 250 (στις κεραίες οριακά 200 γιατί φεύγεις) και εάν ζήσετε ελάτε να μου πείτε πόσες φορές σας έκανε thumbs up ο χάρος με το δρεπάνι...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα πράγματα είναι πολύ απλά μια και φυσική και γεωμετρία είναι αδυσώπητες...Όσο ψηλότερο,τόσο χειρότερο,όταν αναφερόμαστε σε sport touring...Απ' όποια πλευρά και να το πιάσεις...

Επίσης μην κάνουμε συγκρίσεις ανόμοιων χρήσεων σε μοτοσυκλέττες...Goldwing κλπ. αυτοκίνητα που κάθεσαι σαν τσολιάς ,εάν προσπαθήσεις να ταξιδέψεις με πάνω από 180 σταθερά,θα σε πιάσει δύσπνοια από την υποπίεση που θα δημιουργηθεί μεταξύ ζελατίνας και οδηγού και από τις τύρβεις που θα δημιουργεί ο αέρας,πάλι στο ίδιο σημείο, θα γίνετε φραπέ στο τέταρτο...

Πηγαίνοντας με 120-160 χωρίς πολλές επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις θα είσαι ο απόλυτος άρχοντας...Αυτός είναι ο ορισμός του touring...

Εδώ μιλάμε όμως για sport-touring που σημαίνει μικτή χρήση, δηλαδή κάτι μεταξύ goldwing και GSXR 1000...Ε, η χρυσή τομή σε αυτό είναι μηχανάκια όπως το gsx-gt και το kawa μια και μιλάμε για σύγχρονα...Hayabusa δεν το αναφέρω διότι είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία για βλαμμένους...

Υ.γ. Όσοι έχετε xr 1000 ή κάτι παρεμφερές και θέλετε να τσεκάρετε τα περί ευστάθειας ψηλών sport touring,πηγαίνετε να στρίψετε στο αρτεμίσιο με 250 (στις κεραίες οριακά 200 γιατί φεύγεις) και εάν ζήσετε ελάτε να μου πείτε πόσες φορές σας έκανε thumbs up ο χάρος με το δρεπάνι...
Χρυσές τομές δεν υπάρχουν, πάντα κάνεις συμβιβασμούς με τα μηχανάκια όσο αδυσώπητη και να είναι η φυσική και η γεωμετρία. Οι διαφορές μεταξύ ενός σύγχρονου ψηλού (ψηλού....λέμε τώρα) και ενος gsx gt sx κτλ είναι μηδαμινές, μη μένετε στη δεκαετία 80 που ξεγελούσατε τον Χάρο καθημερινα, η τεχνολογία και η εξέλιξη προχωράει, σταματήστε επιτέλους να βγάζετε τα μηχανάκια άχρηστα επειδή εσείς στρίβατε στο Αρτεμίσιο με 200 και μετά σκοτώνατε όλο το χωριό.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Χρυσές τομές δεν υπάρχουν, πάντα κάνεις συμβιβασμούς με τα μηχανάκια όσο αδυσώπητη και να είναι η φυσική και η γεωμετρία. Οι διαφορές μεταξύ ενός σύγχρονου ψηλού (ψηλού....λέμε τώρα) και ενος gsx gt sx κτλ είναι μηδαμινές, μη μένετε στη δεκαετία 80 που ξεγελούσατε τον Χάρο καθημερινα, η τεχνολογία και η εξέλιξη προχωράει, σταματήστε επιτέλους να βγάζετε τα μηχανάκια άχρηστα επειδή εσείς στρίβατε στο Αρτεμίσιο με 200 και μετά σκοτώνατε όλο το χωριό.
Αυτοαναιρείσαι...Ο ορισμός της χρυσής τομής είναι ο συμβιβασμός...Και όχι...Οι διαφορές δεν είναι μηδαμινές,αλλά ξεκάθαρα αισθητές σε όποιον έχει οδηγήσει σβέλτα και τις δύο κατηγορίες...Το ξεγέλασμα του χάρου το κάνετε εσείς σήμερα που με τα βοηθήματα ,καβαλάτε μηχανάκια των 150 ίππων, παίρνετε αέρα λόγω της πλασματικής αίσθησης ασφάλείας που σας προσφέρουν,οδηγείτε σαν ανάπηροι και στην πρώτη τούμπα,φταίει το ρημάδι που δεν κράτησε...
Το cornering abs ξέρεις τι είναι? Σε βάζω στην στροφή με πλασματικό trail braking μια και μπήκες με περισσότερα απ΄όσα μπορούσες , ή "σήκωνε" η στροφή και πάτησες τέρμα τα φρένα στριμμένος...Σώζεσαι από σίγουρη κωλοτούμπα,αλλά νομίζεις ότι ξέρεις να οδηγείς,μέχρι την στιγμή που θα το παρακάνεις και θα πάρεις στον λαιμό σου καναν άσχετο χριστιανό...Το ίδιο ακριβώς και με το traction...
Στην δική μας εποχή,είμασταν το ίδιο ηλίθιοι με εσάς, με την διαφορά ότι τα μηχανάκια μας έδειχναν τα πραγματικά όρια και τις περισσότερες φορές αρκετά πρίν τα φτάσουμε,οπότε σωζόμασταν από καταστάσεις που για σας είναι μοιραίες...Αναφέρομαι σε μηχανάκια και αυτοκίνητα...

Στα 90's αν από πάπια, ή ακόμη και 250 ανέβαινες σε gsxr 1100 και άνοιγες καλά το γκαζι,στα 20 μέτρα ψιθύριζες στα μυρμήγκια...Σήμερα απλά θα τρομάξεις λίγο...Έτσι μάθαμε να σεβόμαστε το γκάζι και να το ανοίγουμε σωστά...

Anyway, μεγάλη κουβέντα και άσχετη με το θέμα...

Τρίτο πρόσωπο τα παραπάνω για να μην παρεξηγηθούμε...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτοαναιρείσαι...Ο ορισμός της χρυσής τομής είναι ο συμβιβασμός...Και όχι...Οι διαφορές δεν είναι μηδαμινές,αλλά ξεκάθαρα αισθητές σε όποιον έχει οδηγήσει σβέλτα και τις δύο κατηγορίες...Το ξεγέλασμα του χάρου το κάνετε εσείς σήμερα που με τα βοηθήματα ,καβαλάτε μηχανάκια των 150 ίππων, παίρνετε αέρα λόγω της πλασματικής αίσθησης ασφάλείας που σας προσφέρουν,οδηγείτε σαν ανάπηροι και στην πρώτη τούμπα,φταίει το ρημάδι που δεν κράτησε...
Το cornering abs ξέρεις τι είναι? Σε βάζω στην στροφή με πλασματικό trail braking μια και μπήκες με περισσότερα απ΄όσα μπορούσες , ή "σήκωνε" η στροφή και πάτησες τέρμα τα φρένα στριμμένος...Σώζεσαι από σίγουρη κωλοτούμπα,αλλά νομίζεις ότι ξέρεις να οδηγείς,μέχρι την στιγμή που θα το παρακάνεις και θα πάρεις στον λαιμό σου καναν άσχετο χριστιανό...Το ίδιο ακριβώς και με το traction...
Στην δική μας εποχή,είμασταν το ίδιο ηλίθιοι με εσάς, με την διαφορά ότι τα μηχανάκια μας έδειχναν τα πραγματικά όρια και τις περισσότερες φορές αρκετά πρίν τα φτάσουμε,οπότε σωζόμασταν από καταστάσεις που για σας είναι μοιραίες...Αναφέρομαι σε μηχανάκια και αυτοκίνητα...

Στα 90's αν από πάπια, ή ακόμη και 250 ανέβαινες σε gsxr 1100 και άνοιγες καλά το γκαζι,στα 20 μέτρα ψιθύριζες στα μυρμήγκια...Σήμερα απλά θα τρομάξεις λίγο...Έτσι μάθαμε να σεβόμαστε το γκάζι και να το ανοίγουμε σωστά...

Anyway, μεγάλη κουβέντα και άσχετη με το θέμα...

Τρίτο πρόσωπο τα παραπάνω για να μην παρεξηγηθούμε...
Μεγαλη κουβέντα και άσχετη με το θέμα αλλά μια χαρά την άνοιξες με το κλασσικό 'σερνικο old school swagness πασπαλισμενο με φαντάσματα του παρελθόντος.
Εν τω μεταξύ ο συμβιβασμός είναι η χρήση τομή του χρήστη, όχι του εργαλείου, και εδώ μιλάμε για εργαλεία.

Τεσπά, δεν έχει νόημα ο διάλογος, να ξέρεις πάντως πως η εξέλιξη μόνο καλό κάνει και όσοι την πολεμούν στο όνομα του γνήσιου και του αυθεντικού μη χέσω, απλά αναπαράγουν παθογένειες.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μεγαλη κουβέντα και άσχετη με το θέμα αλλά μια χαρά την άνοιξες με το κλασσικό 'σερνικο old school swagness πασπαλισμενο με φαντάσματα του παρελθόντος.
Εν τω μεταξύ ο συμβιβασμός είναι η χρήση τομή του χρήστη, όχι του εργαλείου, και εδώ μιλάμε για εργαλεία.

Τεσπά, δεν έχει νόημα ο διάλογος, να ξέρεις πάντως πως η εξέλιξη μόνο καλό κάνει και όσοι την πολεμούν στο όνομα του γνήσιου και του αυθεντικού μη χέσω, απλά αναπαράγουν παθογένειες.
Η εξέλιξη που βασίζεται στην πρόοδο της τεχνολογίας φυσικά και κάνει ΚΥΡΙΩΣ καλό.
Το ΜΌΝΟ καλό ξεχνάτο δεν υπαρχει.

Υπάρχει όμως και η "εξέλιξη" που βασίζεται στο μάρκετινγκ, και εκεί (εσύ μη χέσεις) να την χέσω την "εξέλιξη" .

Αυτή λοιπόν η μαρκετιγκιστικη "εξελιξη", κατ αναλογία εμένα μου θυμίζει τον παραγκωνισμο των station vagon, που οδηγωνται σαν κανονικό αυτοκίνητο,, με τις στρατιές των υπερυψωμενων SUV, που επίσης κατ αναλογία οδηγούνται σπο κουλατζες, κυρά Πόπες, και τα φορτώνουν ηλεκτρονικά για να μην τουμπάρουνε από το αχρείαστο ύψος που τους προστέθηκε..

Μη χεσω. :friendship:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κύριοι λυπάμαι αλλά ελάχιστα ενδιαφέρει το πώς επιβιώσαμε εξοπλισμού και δικύκλων πριν 20 χρόνια, ποιος "έχτισε Παρθενώνα όταν οι άλλοι τρώγαμε βελανίδια" κλπ.

Τα ψηλά στριτ δεν γεννήθηκαν όλα ίδια και το ότι απλά πετάτε ονόματα στην τύχη είναι αστείο.

Σχετικά με το GT και την υποτιθέμενη ανωτερότητα των παραδοσιακών στριτ που συζητιούνται σε δύο νήματα...



Να ξυπνήσουμε στο 2024 τώρα, αν άρεσαν τον κόσμο τα γνωστά ορθόδοξα στριτ θα τα αγόραζε ακόμα..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτοαναιρείσαι...Ο ορισμός της χρυσής τομής είναι ο συμβιβασμός...Και όχι...Οι διαφορές δεν είναι μηδαμινές,αλλά ξεκάθαρα αισθητές σε όποιον έχει οδηγήσει σβέλτα και τις δύο κατηγορίες...Το ξεγέλασμα του χάρου το κάνετε εσείς σήμερα που με τα βοηθήματα ,καβαλάτε μηχανάκια των 150 ίππων, παίρνετε αέρα λόγω της πλασματικής αίσθησης ασφάλείας που σας προσφέρουν,οδηγείτε σαν ανάπηροι και στην πρώτη τούμπα,φταίει το ρημάδι που δεν κράτησε...
Το cornering abs ξέρεις τι είναι? Σε βάζω στην στροφή με πλασματικό trail braking μια και μπήκες με περισσότερα απ΄όσα μπορούσες , ή "σήκωνε" η στροφή και πάτησες τέρμα τα φρένα στριμμένος...Σώζεσαι από σίγουρη κωλοτούμπα,αλλά νομίζεις ότι ξέρεις να οδηγείς,μέχρι την στιγμή που θα το παρακάνεις και θα πάρεις στον λαιμό σου καναν άσχετο χριστιανό...Το ίδιο ακριβώς και με το traction...
Στην δική μας εποχή,είμασταν το ίδιο ηλίθιοι με εσάς, με την διαφορά ότι τα μηχανάκια μας έδειχναν τα πραγματικά όρια και τις περισσότερες φορές αρκετά πρίν τα φτάσουμε,οπότε σωζόμασταν από καταστάσεις που για σας είναι μοιραίες...Αναφέρομαι σε μηχανάκια και αυτοκίνητα...

Στα 90's αν από πάπια, ή ακόμη και 250 ανέβαινες σε gsxr 1100 και άνοιγες καλά το γκαζι,στα 20 μέτρα ψιθύριζες στα μυρμήγκια...Σήμερα απλά θα τρομάξεις λίγο...Έτσι μάθαμε να σεβόμαστε το γκάζι και να το ανοίγουμε σωστά...

Anyway, μεγάλη κουβέντα και άσχετη με το θέμα...

Τρίτο πρόσωπο τα παραπάνω για να μην παρεξηγηθούμε...
Χάσαμε πολλούς φίλους από τα τρομερά στριφτερα εργαλεία των 80s και μετά από κάθε βόλτα νοιωθαμε Γκαστόνε που επιζησαμε από τους χαρους και την βλακεία που μας έδερνε.
Θυμάμαι πόσο ωραία έστριβε το κατανα του αδερφού μου :hh: και τα φρένα των gpz.....άσε να τα θυμηθούμε από κοντά και μην τα μπερδεύουμε με την τεχνολογία του σήμερα που σώζει στα δύσκολα .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η τεχνολογία πλέον σώζει και στα αυτονόητα καθημερινά, γιατί τα οχήματα έγιναν πιο δυνατά από τα αγωνιστικά των 20 ετών πίσω αλλά οι οδηγοί έμειναν ίδιοι.

Αυτό ισχύει για όλα τα δυνατά μηχανάκια βέβαια, ανεξάρτητα τιμής και ύψους.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
αν άρεσαν τον κόσμο τα γνωστά ορθόδοξα στριτ θα τα αγόραζε ακόμα..
Τα είπες όλα μόνος σου σ αυτήν την φράση.

Μιλάς για την ίδια πλειοψηφία ενός κοσμου, που εκλεγεί Καραμανλήδες μετά τα Τέμπη, την ίδια πλειοψηφία που προτιμάει ένα αχρείαστα πανύψηλα suv. από ένα station wagon, διαολε Για την ίδια πλειοψηφία που κάποτε εξέλεξε έναν Χίτλερ.
Άμα πάμε με την λογική του προβάτου, που βαριέται η δεν μπορεί να σκεφτεί μόνο του πάμε πάσο.

Ότι πει το κοπάδι.

Από ποτέ δηλαδή η πλειοψηφία έχει το αλάθητο του Πάπα???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βλέποντως τα διάφορα Review βλέπω πώς η Suzuki έδωσε τα ρέστα της σε τεχνολογία ειδικά σε αναρτήσεις και ηλεκτρονικά. Όντως στην έκθεση δεν ήταν η μοτοσυκλέτα που σου κρέμαγαν τα σαγόνια αλλά οδηγικά και στην ουσία φαίνεται πώς είναι πολύ μοτοσυκλέτα και δικαιολογεί απολύτως τα χρήματα της. Ένα μέρος της διαφοράς της απο το GT τηε εταιρείας στα χρήματα υποθέτω είναι η πολύ εξελιγμένη ανάρτηση και το ηλεκτρονικό πακέτο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα είπες όλα μόνος σου σ αυτήν την φράση.

Μιλάς για την ίδια πλειοψηφία ενός κοσμου, που εκλεγεί Καραμανλήδες μετά τα Τέμπη, την ίδια πλειοψηφία που προτιμάει ένα αχρείαστα πανύψηλα suv. από ένα station wagon, διαολε Για την ίδια πλειοψηφία που κάποτε εξέλεξε έναν Χίτλερ.
Άμα πάμε με την λογική του προβάτου, που βαριέται η δεν μπορεί να σκεφτεί μόνο του πάμε πάσο.

Ότι πει το κοπάδι.

Από ποτέ δηλαδή η πλειοψηφία έχει το αλάθητο του Πάπα???
Να στο πω απλά.

Είσαι μαραγκός. Έχεις stock την καλύτερη ξυλεία του κόσμου. Έχεις τις γνώσεις και την επιδεξιότητα να φτιάξεις τα καλύτερα έπιπλα. Και ο κόσμος πάει και αγοράζει στην ίδια τιμή -η έστω με μικρή διαφορά προς τα πάνω- ικεα. Ανεξάρτητα του άν κόσμος έχει δίκιο που αγοράζει ικεα ή όχι η δική σου επιχείρηση αργά ή γρήγορα θα κλείσει. Οπότε η πλειοψηφία δεν έχει πάντα δίκιο, αυτό το διαπιστώσαμε ειδικά τα τελευταία χρόνια με τη γνωστή ιστορία μη τα ξαναλέμε, δεν αλλάζει το γεγονός ότι εσύ στο θεωρητικό αυτό παράδειγμα και οποιοσδήποτε άλλος στην πράξη δεν κατασκευάζει αυτό το οποίο η πλειοψηφία θέλει να αγοράσει θα κλείνει (επειδή ζούμε σε woke εποχές, να βάλω το γνωστό disclaimer ότι υπάρχουν φραστικές υπερβολές και ότι υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες ευημερούν με ελάχιστες πωλήσεις και ειδικές τιμές οι οποίες δεν αφορούν όλους εμάς). Μπορεί να διατηρείται στη ζωή με τεχνητό τρόπο, άλλη συζήτηση αυτή πάλι.


Είναι μία μεγάλη αλήθεια ότι στον πολιτισμένο κόσμο ελάχιστοι έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν όπως μπορούμε ακόμα να κάνουμε σε ελληνικό τερέν. Οπότε όλα αυτά τα οποία συζητάμε το ξέρουν οι εταιρείες ότι είναι άχρηστα στην πράξη. Γιατί αν είχαν δώσει βάση σε αυτά δεν θα υπήρχαν κόφτες στα 199 ή στα 213 είναι προκειμένω. Και δεν θα έμπαιναν ελατήρια τα οποία ένα σαμιαμίδι μπορεί να τα κυκλοφορεί στη ρύθμιση για δύο άτομα και να έχει άνεση.

Η πλειοψηφία λοιπόν όλα τα άδικα του κόσμου αν έχει από τη στιγμή που αυτή πληρώνει αυτή κερδίζει την συζήτηση. Πόζα στο ινσταγκραμ, τσεκ. Views στο σωλήνα, τσεκ.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Να στο πω απλά.

Είσαι μαραγκός. Έχεις stock την καλύτερη ξυλεία του κόσμου. Έχεις τις γνώσεις και την επιδεξιότητα να φτιάξεις τα καλύτερα έπιπλα. Και ο κόσμος πάει και αγοράζει στην ίδια τιμή -η έστω με μικρή διαφορά προς τα πάνω- ικεα. Ανεξάρτητα του άν κόσμος έχει δίκιο που αγοράζει ικεα ή όχι η δική σου επιχείρηση αργά ή γρήγορα θα κλείσει. Οπότε η πλειοψηφία δεν έχει πάντα δίκιο, αυτό το διαπιστώσαμε ειδικά τα τελευταία χρόνια με τη γνωστή ιστορία μη τα ξαναλέμε, δεν αλλάζει το γεγονός ότι εσύ στο θεωρητικό αυτό παράδειγμα και οποιοσδήποτε άλλος στην πράξη δεν κατασκευάζει αυτό το οποίο η πλειοψηφία θέλει να αγοράσει θα κλείνει (επειδή ζούμε σε woke εποχές, να βάλω το γνωστό disclaimer ότι υπάρχουν φραστικές υπερβολές και ότι υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες ευημερούν με ελάχιστες πωλήσεις και ειδικές τιμές οι οποίες δεν αφορούν όλους εμάς). Μπορεί να διατηρείται στη ζωή με τεχνητό τρόπο, άλλη συζήτηση αυτή πάλι.


Είναι μία μεγάλη αλήθεια ότι στον πολιτισμένο κόσμο ελάχιστοι έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν όπως μπορούμε ακόμα να κάνουμε σε ελληνικό τερέν. Οπότε όλα αυτά τα οποία συζητάμε το ξέρουν οι εταιρείες ότι είναι άχρηστα στην πράξη. Γιατί αν είχαν δώσει βάση σε αυτά δεν θα υπήρχαν κόφτες στα 199 ή στα 213 είναι προκειμένω. Και δεν θα έμπαιναν ελατήρια τα οποία ένα σαμιαμίδι μπορεί να τα κυκλοφορεί στη ρύθμιση για δύο άτομα και να έχει άνεση.

Η πλειοψηφία λοιπόν όλα τα άδικα του κόσμου αν έχει από τη στιγμή που αυτή πληρώνει αυτή κερδίζει την συζήτηση. Πόζα στο ινσταγκραμ, τσεκ. Views στο σωλήνα, τσεκ.
Η με (πολύ) λιγότερα λόγια, το γνωστό μπακαλιστικο αξίωμα "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Όχι ότι διαφωνώ, για πρωτίστως εμπορικές επιχειρήσεις μιλάμε αλλώστε.

Μόνο που η εμπειρία μου σαν επαγγελματίας μου έχει μάθει ότι ειδικά ο πελάτης λιανικής γενικά δεν ξέρει τι θέλει.

Πρέπει να του πεις τι θέλει.

Οπότε εδώ μπαίνει το μάρκετινγκ.
Πρώτα τους γανωνει το κεφάλι με το τι "θελουν", και μετα τους λέει ότι πείτε εσείς.


Έγραψε ο tc-drift πιο πάνω για τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις του GX και πόσο ωραία δουλεύουν.
Καμία αντήρηση, αλλά βάλε κάτι ανάλογο και στο GT και έχεις κάτι ακόμα καλύτερο., λόγω ύψους, κέντρου βάρους κλπ μην τα ξαναλέμε.

Στο ότι οι περισσότεροι δεν μπορούν έτσι κι αλλιώς να κινηθούν στα δυναμικά όρια τέτοιων μοτοσυκλετών, είτε λόγω δυνατοτήτων, είτε λόγω φοβιών συμφωνησα κι εγώ ήδη.

Μιλάω όμως σπο την σκοπιά αυτών που μπορούν και θέλουν να δοκιμάσουν το όριο., που φυσικά δεν είναι η πλειοψηφία που περιμένει να διαβάσει το Μότο, η να δουν επιδοτούμενα βίντεο στην σωλήνα για να τους πει ποια μότο θέλουν η χρειαζονται
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom