Suzuki V-Strom 800DE 2023

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σούπερ! Καλά χιλιόμετρα, να το ευχαριστηθείς!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το κίτρινο (για το οποίο στην αρχή ήμουν πολύ αρνητικός) συνεχώς "grows on me" από τότε που το είδα live!!!
Κουκλί!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοτάξιδοι Χρήστο...!
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Καλοτάξιδο φίλε. πεσμας αν σηκώνει θερμοκρασία το μοτέρ μέσα στη πολη
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να την χαρεις φιλαρακι. Κουκλα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γαματο το χρώμα Χρήστο!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το πρώτο όμορφο vstrom , χρειάστηκαν μόνο 20 χρόνια και 3 γενιές strom για να το ομορφύνουν!!
Καλοτάξιδη Χρήστο , κούκλα είναι
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με φωτογραφίες μπορούμε να ευχηθούμε και επίσημα! Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα Χρήστο, να το ευχαριστηθείς και να το στρίψεις όσο δεν πάει. Περιμένουμε περισσότερες εντυπώσεις όσο βάζεις χιλιόμετρα.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Πολύ όμορφο το σύνολο με τα κάγκελα.
Καλά χιλιόμετρα να έχεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παρελήφθη σήμερα.

Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.

Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό

Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά

Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .

Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.

Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.


Πρώτες εντυπώσεις.

Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.


Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ όμορφο! Καλορίζικο, καλά και ασφαλή χλμ!
 
Top Bottom