Suzuki V-Strom 800DE Rally - Νέα έκδοση για την Γαλλία - BIKEIT!
Το ολοκαίνουργιο V-Strom, φορτωμένο με πολλά –και απαραίτητα – «καλούδια» για σκληρότερη χρήση εκτός δρόμου.
www.bikeit.gr
Σούπερ! Καλά χιλιόμετρα, να το ευχαριστηθείς!Παρελήφθη σήμερα.
Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.
Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό
Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά
Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .
Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.
Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.
Πρώτες εντυπώσεις.
Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοτάξιδοι Χρήστο...!Παρελήφθη σήμερα.
Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.
Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό
Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά
Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .
Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.
Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.
Πρώτες εντυπώσεις.
Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να την χαρεις φιλαρακι. Κουκλα.Παρελήφθη σήμερα.
Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.
Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό
Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά
Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .
Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.
Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.
Πρώτες εντυπώσεις.
Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γαματο το χρώμα Χρήστο!Παρελήφθη σήμερα.
Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.
Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό
Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά
Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .
Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.
Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.
Πρώτες εντυπώσεις.
Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με φωτογραφίες μπορούμε να ευχηθούμε και επίσημα! Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα Χρήστο, να το ευχαριστηθείς και να το στρίψεις όσο δεν πάει. Περιμένουμε περισσότερες εντυπώσεις όσο βάζεις χιλιόμετρα.Παρελήφθη σήμερα.
Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.
Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό
Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά
Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .
Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.
Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.
Πρώτες εντυπώσεις.
Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με τα κάγκελα μου φαίνεται ακόμα ομορφότερο! Καλοτάξιδο το εργαλείο!Καλοτάξιδο!
Πολύ όμορφο! Καλορίζικο, καλά και ασφαλή χλμ!Παρελήφθη σήμερα.
Πρόλαβα να κάνω καμιά 60ρια χιλιόμετρα μεσα στην πολη,μαζί με μια ανάβαση Υμητό.
Μέσα στην πόλη είναι απολαυστικό
Τα κιλά δεν φαίνονται πουθενά
Το φαρδύ τιμόνι είναι ένα θεματακι ανάμεσα στα αυτοκινητα -τιποτα τρομερο-, αλλά αυτό είναι η άμεση σύγκριση με το τενερε που είχε στενότερο τιμόνι, που του είχα και αποστάτες +30mm , ήταν και στενότερο και περνούσε αέρα από παντού .
Το πλεονέκτημα που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι αυτές οι απίθανες μεσαίες που έχει αυτός ο κινητήρας, και επίσης για μένα, ότι πατάω απροβληματιστα και τα δύο πόδια κάτω σχεδόν φλατ ,και εντελώς φλατ με συνεπιβάτη.
Στην ανάβαση στο βουνό ήταν απολαυστικό ,αν και δεν το πίεσα πολύ λόγω ελαφριού στρωσιματος.
Έχει πολύ ωραίο στρίψιμο για μηχανάκι με 21 μπροστα και 220 διαδρομή ανάρτησης -και όχι μόνο.
Πρώτες εντυπώσεις.
Το σκ θα το βγάλω πιο έξω να δοκιμάσω εθνική και στρίψιμο σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk