Το λοιπόν, μόλις γύρισα από το test ride. Έκανα πρώτα το vstrom 1050 με τις χυτές 19" 17" και μετά το 800αρι.
Το 800αρι μάρεσε πάρα πολύ. Σημείο αναφοράς για τις εντυπώσεις που μου άφησε έχω το φου800.
Συμπέραμα: καλός μαλάκας ο vtold.
Αρχικά από θέμα άνεσης, ύψους σέλας και γωνίας στα χέρια και στα πόδια το μηχανάκι μου έκατσε κουτί κατευθείαν και για χρήση δρόμου δε θα άλλαζα τπτ παρόλο το ύψος μου (198cm). Σε σχέση με το 1050 το απλό με τη σέλα στη χαμηλή θέση, το 800αρι ήταν πολύ πιο άνετο στις γωνίες των ποδιών αλλά και στα χέρια λόγω πιο φαρδύτερου τιμονιού.
Αίσθηση βάρους σε επιτόπιες κινήσεις, χαμηλές ταχύτητες και κανονική πορεία μικρότερη από τα ονομαστικά κιλά του.
Συμπλέκτης μου φάνηκε σχετικά ελαφρύς και το κιβώτιο έχει ωραία κλειδώματα βουτυρένια.
Το μοτέρ έχει τράβηγμα από χαμηλά και δε σκορτσάρει. Στις μεσαίες όμως είναι τούμπανο, ανεβάζει πολύ γρήγορα και γουστάρεις να το ανοίγεις. Αυτό το άρπαγμα τελειώνει στις ψηλές στροφές, αλλά συνολικά μου φάνηκε πολύ διασκεδαστικό.
Έχει πολύ αθόρυβο δούλεμα και δεν παρατήρησα ενοχλητικούς κραδασμούς. Επίσης παρόλο που κινηθήκαμε καράκεντρο ντάλα μεσημέρι με 32-33 βαθμούς δεν με ενόχλησε ζέστη από το μοτέρ. Έβγαζε ζέστη μόνο χαμηλά στους αστραγάλους αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Βεντιλατέρ δε κατάλαβα να ανοίγει.
Μπροστά ανάρτηση δε με ενόχλησε κάτι, ήταν σίγουρα μαλακή για τα κιλά μου αλλά γενικά πολύ άνετη σε λακκούβες κτλ. Η πίσω ανάρτηση έτσι όπως ήταν σεταρισμένη δε μάρεσε. Ήθελε ρύθμιση η προφόρτιση και η απόσβεση γτ ήταν πολύ μαλακή και έβγαλε μικρή αστάθεια σε 1-2 στροφές.
Τα φρένα του μου φάνηκαν οκ σε αίσθηση αλλά το μπροστινό το ήθελα με λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα.
Από ανεμοκάλυψη δε μπόρεσα να καταλάβω πολλά γτ κάναμε το γύρω στα τουρκοβούνια και δεν κινηθήκαμε πάνω από 100-110 χιλ., Συγκρίνοντάς το όμως με το φοθ800 που με έχει ταλαιπωρήσει πολύ σε αυτό το θέμα φαίνεται να είναι αρκετά καλύτερο. γτ με το μικρό ζελατινάκι στη πάνω θέση υπάρχει αέρας μεν από το σαγόνι και πάνω αλλά με καλή ροή και λιγότερο θόρυβο από ότι με το αντίστοιχα κοντό ζελατινάκι στο φου800.
Θα μπορούσα άνετα να το φανταστώ για επόμενο μηχανάκι.
Αρνητικό 1) η πολύ άσχημη touring ζελατίνα που δίνει σαν εξτρα και το ότι θέλει εργαλείο για να αλλάξεις τη θέση της.
Αρνητικό 2) υπάρχει και αλουμινένια ποδιά της suzuki στα αξεσουάρ η οποία όμως δεν καλύπτει το μοχλικό
Αρνητικό 3) Τα θερμενόμενα γκριπ που είναι έξτρα και η απουσία cruise control.