Suzuki V-Strom 800DE 2023

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ντροπη ρε Γιάννη...
Έχω δει κάμποσα δικά του πλέον και περιμένω να δω το "συγκριτικό μεγάλων ονοφ" που είχε πει ότι θα κάνει γιατί έχει οδηγήσει όλα τα μεγάλα και έχω περιέργεια.

Με πόλη κυρίως και αστειας διάρκειας διαδρομές δεν βγαίνει συμπέρασμα φίλε βιτολντ

Ή πιο σωστά ίσως να βγαίνει κατι με αξία για τον "αγρότη του Κολωνακίου" και όχι για εμάς του GT κλαμπ

Νικαουα11 ποιος είναι αυτός ο ντίλερ που λες;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ψιλοεθαψε ο τυπος...:rolleyes:
Ο βιτολντ είναι κομματάκι μαλακας
Ντροπη ρε Γιάννη...
Και εμένα έτσι μου φάνηκε στο βίντεο. Κακιά πεθερά φάση.
Θα πάω αύριο για τεστάκι να δω πόσο μαλάκας είναι.
Όσοι κάνατε τα τεστ στο Σταθόπουλο ήσασταν σε γκρουπάκι με πλοηγό? Κάτι τετοιο μου είπαν τηλεφωνικά στη συνεννόηση για το ραντεβού. Εγώ περίμενα ότι θα το πάρω και θα κάνω μια γύρα μόνος μου.
Αυτός είναι από τους ποιο αντιπαθητικούς του σωλήνα. Δεν υπάρχει review που να μη μας αναφέρει το BMW του και τοπαλιότοκαλότοορθόδοξο v-strom 1000 1ης γενιάς που είχε. Στο συγκεκριμένο είχε και μια πρωτοπορία... μίνι review της πολυθρόνας του.
Κομπλεξάρα από τις λίγες, άσε που λέει και πολλά ψέματα, κάποτε έγραφε για έλλειψη σταθερότητας σε χαμηλές ταχύτητες για το V-strom 1000 XT όταν κινείται με 10 χλμ/ώρα (που σκαρφίζεται αυτές τις ανάγκες), όπως φροντίζει να παραλείπει και όσα θετικά δε θέλει να πει. Κάτι του έχει κάνει η Suzuki....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχω δει κάμποσα δικά του πλέον και περιμένω να δω το "συγκριτικό μεγάλων ονοφ" που είχε πει ότι θα κάνει γιατί έχει οδηγήσει όλα τα μεγάλα και έχω περιέργεια.

Με πόλη κυρίως και αστειας διάρκειας διαδρομές δεν βγαίνει συμπέρασμα φίλε βιτολντ

Ή πιο σωστά ίσως να βγαίνει κατι με αξία για τον "αγρότη του Κολωνακίου" και όχι για εμάς του GT κλαμπ

Νικαουα11 ποιος είναι αυτός ο ντίλερ που λες;
Και παπί Innova να του δώσεις για παρουσίαση θα βρει τρόπο σου πει για την αξία της αξεπέραστης BMW R1250GS που έχει. Ε, τώρα μας είπε και για την πολυθρόνα του, λειτούργησε λίγο out of the box(er) αυτή τη φορά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλώς η κακώς η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί μέτρο σύγκρισης το GS.

Το γιατί να συγκριθεί το μηχανάκι των μισών ευρώ... Αν και νομίζω ότι μιλούσε για το 850 που πάλι είναι 50% πιο ακριβό, χωρίς ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλώς η κακώς η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί μέτρο σύγκρισης το GS.

Το γιατί να συγκριθεί το μηχανάκι των μισών ευρώ... Αν και νομίζω ότι μιλούσε για το 850 που πάλι είναι 50% πιο ακριβό, χωρίς ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
This new Suzuki V-Strom 800DE is an all-new motorcycle from Suzuki that truly amazes in some areas. Others are questionable but the price of the bike makes it an especially interesting proposition. The top feature that's there also in BMW's top-selling BMW R1250GS is something that we should take into account when choosing a mid-size adventure motorcycle. Really, really cool!

Με κάνει και βαριέμαι αφόρητα. Δε θα το έβλεπα καν αν δεν έμπαινε το βίντεο του στο παρών θέμα.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τον τύπο δεν τον τον ξέρω ... νομίζω πως έχω δει μόνο άλλο ένα ριβιου του. Το Άφρικα αν δεν κάνω λάθος...
Αλλά την μεν πολύ καλή ευελιξία και στην πόλη για το μέγεθός του και στις χαμηλών ταχυτήτων στροφές του Υμηττού σε σχέση με την μια κάποια δυσκολία να πλαγιάσει στην περιφερειακή Υμηττού με πιο υψηλές ταχύτητες το παρατήρησα κι εγώ...
Προφανώς και δεν ψάχνω να βρω λόγους να θάψω το μηχανάκι .. το αντίθετο ... μου άρεσε υπερβολικά πολύ (και έχω και συναισθηματικό bonding με τα Strom) ... αλλά είδα κάτι κοινό με την δική μου εμπειρία και το ανέβασα.
Κοινώς αν δεν ήταν αυτό το "θέμα" και κυρίως η μπόλικη ζέστη (όπως μου φάνηκε ξαναλέω) από τον κινητήρα μπορεί και να ψαχνόμουν να το δώσω το Τενερέ...
Όλα τα παραπάνω τα λέω με δεδομένα τα μεγάλα περιθώρια σφάλματος που μπορεί να έχει η όλη εμπειρία από ένα πάνω κάτω μισάωρο test ride...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχεις μηχανή με ρυθμίσεις στην ανάρτηση για review/τέστ. Και δεν την ρυθμίζεις. Είσαι αυτόματα ζονκ, είτε YouTuber είτε δημοσιογράφος.

Και δες την διαφορά ανάμεσα στον βιτολντ και το τεστ του Norden από τους Αυστραλούς. Οι άνθρωποι που αγαπούν την μοτοσυκλέτα και κάνουν και δουλειά, αντί για το ποζερι. Για την εταιρεία το κάθε κλικ είναι καλό, οπότε κάνουν τον κάθε φελλό όνομα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τον τύπο δεν τον τον ξέρω ... νομίζω πως έχω δει μόνο άλλο ένα ριβιου του. Το Άφρικα αν δεν κάνω λάθος...
Αλλά την μεν πολύ καλή ευελιξία και στην πόλη για το μέγεθός του και στις χαμηλών ταχυτήτων στροφές του Υμηττού σε σχέση με την μια κάποια δυσκολία να πλαγιάσει στην περιφερειακή Υμηττού με πιο υψηλές ταχύτητες το παρατήρησα κι εγώ...
Προφανώς και δεν ψάχνω να βρω λόγους να θάψω το μηχανάκι .. το αντίθετο ... μου άρεσε υπερβολικά πολύ (και έχω και συναισθηματικό bonding με τα Strom) ... αλλά είδα κάτι κοινό με την δική μου εμπειρία και το ανέβασα.
Κοινώς αν δεν ήταν αυτό το "θέμα" και κυρίως η μπόλικη ζέστη (όπως μου φάνηκε ξαναλέω) από τον κινητήρα μπορεί και να ψαχνόμουν να το δώσω το Τενερέ...
Όλα τα παραπάνω τα λέω με δεδομένα τα μεγάλα περιθώρια σφάλματος που μπορεί να έχει η όλη εμπειρία από ένα πάνω κάτω μισάωρο test ride...
Μιχάλη καλά έκανες. Όπως πάντα ο καθένας μας την άποψη του γράφει. Δεν είναι το ίδιο ένα test ride όπως αυτά που κάνουμε εμείς με μια υποτιθέμενη παρουσίαση από έναν vlogger που προσπαθεί να περάσει μια εγγυρότητα στα review του. Εγώ τον έχω παρακολουθήσει αρκετά και είναι εμμονικός και προς τα θετικά και προς τα αρνητικά μιας μοτοσυκλέτας. Και έχω βαρεθεί λίγο το "ναι μεν... αλλά" πίσω από το οποίο κρύβονται πολλοί. Σου αρέσει; Πες το βρε με τη καρδιά σου χωρίς αναστολές...

Τεσπα, αυτή είναι η άποψη μου για τον συγκεκριμένο. Τη άλλη Τρίτη θα το πάρω μια βόλτα κι εγώ.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το λοιπόν, μόλις γύρισα από το test ride. Έκανα πρώτα το vstrom 1050 με τις χυτές 19" 17" και μετά το 800αρι.

Το 800αρι μάρεσε πάρα πολύ. Σημείο αναφοράς για τις εντυπώσεις που μου άφησε έχω το φου800.

Συμπέραμα: καλός μαλάκας ο vtold.

Αρχικά από θέμα άνεσης, ύψους σέλας και γωνίας στα χέρια και στα πόδια το μηχανάκι μου έκατσε κουτί κατευθείαν και για χρήση δρόμου δε θα άλλαζα τπτ παρόλο το ύψος μου (198cm). Σε σχέση με το 1050 το απλό με τη σέλα στη χαμηλή θέση, το 800αρι ήταν πολύ πιο άνετο στις γωνίες των ποδιών αλλά και στα χέρια λόγω πιο φαρδύτερου τιμονιού.

Αίσθηση βάρους σε επιτόπιες κινήσεις, χαμηλές ταχύτητες και κανονική πορεία μικρότερη από τα ονομαστικά κιλά του.

Συμπλέκτης μου φάνηκε σχετικά ελαφρύς και το κιβώτιο έχει ωραία κλειδώματα βουτυρένια.

Το μοτέρ έχει τράβηγμα από χαμηλά και δε σκορτσάρει. Στις μεσαίες όμως είναι τούμπανο, ανεβάζει πολύ γρήγορα και γουστάρεις να το ανοίγεις. Αυτό το άρπαγμα τελειώνει στις ψηλές στροφές, αλλά συνολικά μου φάνηκε πολύ διασκεδαστικό.

Έχει πολύ αθόρυβο δούλεμα και δεν παρατήρησα ενοχλητικούς κραδασμούς. Επίσης παρόλο που κινηθήκαμε καράκεντρο ντάλα μεσημέρι με 32-33 βαθμούς δεν με ενόχλησε ζέστη από το μοτέρ. Έβγαζε ζέστη μόνο χαμηλά στους αστραγάλους αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Βεντιλατέρ δε κατάλαβα να ανοίγει.

Μπροστά ανάρτηση δε με ενόχλησε κάτι, ήταν σίγουρα μαλακή για τα κιλά μου αλλά γενικά πολύ άνετη σε λακκούβες κτλ. Η πίσω ανάρτηση έτσι όπως ήταν σεταρισμένη δε μάρεσε. Ήθελε ρύθμιση η προφόρτιση και η απόσβεση γτ ήταν πολύ μαλακή και έβγαλε μικρή αστάθεια σε 1-2 στροφές.

Τα φρένα του μου φάνηκαν οκ σε αίσθηση αλλά το μπροστινό το ήθελα με λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα.

Από ανεμοκάλυψη δε μπόρεσα να καταλάβω πολλά γτ κάναμε το γύρω στα τουρκοβούνια και δεν κινηθήκαμε πάνω από 100-110 χιλ., Συγκρίνοντάς το όμως με το φοθ800 που με έχει ταλαιπωρήσει πολύ σε αυτό το θέμα φαίνεται να είναι αρκετά καλύτερο. γτ με το μικρό ζελατινάκι στη πάνω θέση υπάρχει αέρας μεν από το σαγόνι και πάνω αλλά με καλή ροή και λιγότερο θόρυβο από ότι με το αντίστοιχα κοντό ζελατινάκι στο φου800.

Θα μπορούσα άνετα να το φανταστώ για επόμενο μηχανάκι.

Αρνητικό 1) η πολύ άσχημη touring ζελατίνα που δίνει σαν εξτρα και το ότι θέλει εργαλείο για να αλλάξεις τη θέση της.

Αρνητικό 2) υπάρχει και αλουμινένια ποδιά της suzuki στα αξεσουάρ η οποία όμως δεν καλύπτει το μοχλικό

Αρνητικό 3) Τα θερμενόμενα γκριπ που είναι έξτρα και η απουσία cruise control.
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Το λοιπόν, μόλις γύρισα από το test ride. Έκανα πρώτα το vstrom 1050 με τις χυτές 19" 17" και μετά το 800αρι.

Το 800αρι μάρεσε πάρα πολύ. Σημείο αναφοράς για τις εντυπώσεις που μου άφησε έχω το φου800.

Συμπέραμα: καλός μαλάκας ο vtold.

Αρχικά από θέμα άνεσης, ύψους σέλας και γωνίας στα χέρια και στα πόδια το μηχανάκι μου έκατσε κουτί κατευθείαν και για χρήση δρόμου δε θα άλλαζα τπτ παρόλο το ύψος μου (198cm). Σε σχέση με το 1050 το απλό με τη σέλα στη χαμηλή θέση, το 800αρι ήταν πολύ πιο άνετο στις γωνίες των ποδιών αλλά και στα χέρια λόγω πιο φαρδύτερου τιμονιού.

Αίσθηση βάρους σε επιτόπιες κινήσεις, χαμηλές ταχύτητες και κανονική πορεία μικρότερη από τα ονομαστικά κιλά του.

Συμπλέκτης μου φάνηκε σχετικά ελαφρύς και το κιβώτιο έχει ωραία κλειδώματα βουτυρένια.

Το μοτέρ έχει τράβηγμα από χαμηλά και δε σκορτσάρει. Στις μεσαίες όμως είναι τούμπανο, ανεβάζει πολύ γρήγορα και γουστάρεις να το ανοίγεις. Αυτό το άρπαγμα τελειώνει στις ψηλές στροφές, αλλά συνολικά μου φάνηκε πολύ διασκεδαστικό.

Έχει πολύ αθόρυβο δούλεμα και δεν παρατήρησα ενοχλητικούς κραδασμούς. Επίσης παρόλο που κινηθήκαμε καράκεντρο ντάλα μεσημέρι με 32-33 βαθμούς δεν με ενόχλησε ζέστη από το μοτέρ. Έβγαζε ζέστη μόνο χαμηλά στους αστραγάλους αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Βεντιλατέρ δε κατάλαβα να ανοίγει.

Μπροστά ανάρτηση δε με ενόχλησε κάτι, ήταν σίγουρα μαλακή για τα κιλά μου αλλά γενικά πολύ άνετη σε λακκούβες κτλ. Η πίσω ανάρτηση έτσι όπως ήταν σεταρισμένη δε μάρεσε. Ήθελε ρύθμιση η προφόρτιση και η απόσβεση γτ ήταν πολύ μαλακή και έβγαλε μικρή αστάθεια σε 1-2 στροφές.

Τα φρένα του μου φάνηκαν οκ σε αίσθηση αλλά το μπροστινό το ήθελα με λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα.

Από ανεμοκάλυψη δε μπόρεσα να καταλάβω πολλά γτ κάναμε το γύρω στα τουρκοβούνια και δεν κινηθήκαμε πάνω από 100-110 χιλ., Συγκρίνοντάς το όμως με το φοθ800 που με έχει ταλαιπωρήσει πολύ σε αυτό το θέμα φαίνεται να είναι αρκετά καλύτερο. γτ με το μικρό ζελατινάκι στη πάνω θέση υπάρχει αέρας μεν από το σαγόνι και πάνω αλλά με καλή ροή και λιγότερο θόρυβο από ότι με το αντίστοιχα κοντό ζελατινάκι στο φου800.

Θα μπορούσα άνετα να το φανταστώ για επόμενο μηχανάκι.

Αρνητικό 1) η πολύ άσχημη touring ζελατίνα που δίνει σαν εξτρα και το ότι θέλει εργαλείο για να αλλάξεις τη θέση της.

Αρνητικό 2) υπάρχει και αλουμινένια ποδιά της suzuki στα αξεσουάρ η οποία όμως δεν καλύπτει το μοχλικό

Αρνητικό 3) Τα θερμενόμενα γκριπ που είναι έξτρα και η απουσία cruise control.
Καλημέρα. Το βάρος ήταν διαχειρισιμο.ειδικα μέσα στην πόλη?πως το ειδες
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Καλημέρα. Το βάρος ήταν διαχειρισιμο.ειδικα μέσα στην πόλη?πως το ειδες
Δεν μου φάνηκε πιο βαρύ από το φου800 που σύμφωνα με τα specs είναι 20 κιλά ελαφρύτερο. Πλήρως διαχειρίσιμο σα να το είχα καιρό.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ευχαριστώ φίλε μου
Να είσαι καλά!
Εγώ το έγραψα και πιο πάνω με προβλημάτισε λίγο στο στρίψιμο με πιο πολλά χλμ αλλά μπορεί να είναι θέμα συνήθειας ή και δικού μου χειρισμού! Στην κίνηση ήταν και χαρά (μη σου πω και δυό.. :D )
Επιφυλάσσομαι για εκ νέου εντυπώσεις όταν θα καταφέρω να το οδηγήσω πάλι!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παντως κοιτωντας τη δυναμομετρηση τα περιπου 2 κιλα και καμια 10αρια αλογα στις μεσαιες πανω, σε σχεση με τη φτερουγα δεν ειναι απαρητηρητα
 
Top Bottom