Taksidiotis
Μέλος
- Περιοχή
- Crete
- Όνομα
- Γιάννης
Με μία special εκδοσή του 800 έρχεται η triumph για το 2014.
Πρόκειται για ένα 800 XC με βαμένο κόκκινο πλαίσιο και όλη την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα σε “volcanic black”. Και να θυμίσουμε πως σε σχέση με την “απλή” Tiger 800 διαφοροποιείται οπτικά στο μπροστινό μέρος, ενώ οι πλέον παρατηρητικοί θα δουν τις ακτινωτές ζάντες στη θέση των χυτών.
Το πιρούνι είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο και με αυξημένη διάμετρο και διαδρομή, ενώ το αμορτισέρ έχει αποκτήσει, πέραν της μεγαλύτερης διαδρομής, ξεχωριστό ρεζερβουάρ λαδιού για καλύτερη ψύξη στις ζόρικες συνθήκες οδήγησης. Η διαφορά ύψους ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι άμεσα εμφανής, με τo XC/SE να διαθέτει σέλα αισθητά πιο ψηλά τοποθετημένη. Οι «αφανείς» διαφορές αφορούν ξεκάθαρα στη γεωμετρία, όπου οι επεμβάσεις σε γωνία κάστερ (μειωμένη), ίχνος και μεταξόνιο (αυξημένα αμφότερα) έγιναν με γνώμονα το διαφορετικό του χαρακτήρα των μοτοσυκλετών.
Το Tiger διαθέτει ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο με ευμεγέθεις σωλήνες στρογγυλής διατομής, που «αγκαλιάζουν» έναν υγρόψυκτο, τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 95 ίππων, που χαρακτηρίζεται από τις τετραβάλβιδες κεφαλές, τους 2 ΕΕΚ και την τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Προέρχεται από αυτόν του εξαιρετικού Speed Triple 675, με αυξημένη διαδρομή εμβόλων, άρα και νέο στρόφαλο. Έχουν, επίσης, αλλάξει το κάρτερ, η κεφαλή, οι βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι, το κιβώτιο ταχυτήτων και η κλιμάκωσή του.
Στον τομέα της ανάρτησης θα συναντήσουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 45 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Αμφότερα κατασκευασμένα από τη Showa και πλήρως ρυθμιζόμενα!
Στα φρένα, η Nissin υπογράφει δίσκους 308 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο 255 χιλιοστών με μονοπίστονη πίσω. Το ABS είναι προαιρετικό και το πληρώνεις ακριβά!
Πηγή
http://www.e-go.gr
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρόκειται για ένα 800 XC με βαμένο κόκκινο πλαίσιο και όλη την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα σε “volcanic black”. Και να θυμίσουμε πως σε σχέση με την “απλή” Tiger 800 διαφοροποιείται οπτικά στο μπροστινό μέρος, ενώ οι πλέον παρατηρητικοί θα δουν τις ακτινωτές ζάντες στη θέση των χυτών.
Το πιρούνι είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο και με αυξημένη διάμετρο και διαδρομή, ενώ το αμορτισέρ έχει αποκτήσει, πέραν της μεγαλύτερης διαδρομής, ξεχωριστό ρεζερβουάρ λαδιού για καλύτερη ψύξη στις ζόρικες συνθήκες οδήγησης. Η διαφορά ύψους ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι άμεσα εμφανής, με τo XC/SE να διαθέτει σέλα αισθητά πιο ψηλά τοποθετημένη. Οι «αφανείς» διαφορές αφορούν ξεκάθαρα στη γεωμετρία, όπου οι επεμβάσεις σε γωνία κάστερ (μειωμένη), ίχνος και μεταξόνιο (αυξημένα αμφότερα) έγιναν με γνώμονα το διαφορετικό του χαρακτήρα των μοτοσυκλετών.
Το Tiger διαθέτει ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο με ευμεγέθεις σωλήνες στρογγυλής διατομής, που «αγκαλιάζουν» έναν υγρόψυκτο, τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 95 ίππων, που χαρακτηρίζεται από τις τετραβάλβιδες κεφαλές, τους 2 ΕΕΚ και την τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Προέρχεται από αυτόν του εξαιρετικού Speed Triple 675, με αυξημένη διαδρομή εμβόλων, άρα και νέο στρόφαλο. Έχουν, επίσης, αλλάξει το κάρτερ, η κεφαλή, οι βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι, το κιβώτιο ταχυτήτων και η κλιμάκωσή του.
Στον τομέα της ανάρτησης θα συναντήσουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 45 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Αμφότερα κατασκευασμένα από τη Showa και πλήρως ρυθμιζόμενα!
Στα φρένα, η Nissin υπογράφει δίσκους 308 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο 255 χιλιοστών με μονοπίστονη πίσω. Το ABS είναι προαιρετικό και το πληρώνεις ακριβά!
Πηγή
http://www.e-go.gr
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk