λιγο απ το τεστ
Aprilia Tuareg 660
Μέγιστη ισχύς στον άξονα: 80,3 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή στον άξονα: 6,8 kgm στις 6,650 σ.α.λ
Τελική ταχύτητα: 196 km/h (κοντερ 208 km/h)
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 13,02 δευτερόλεπτα
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 4,44 δευτερόλεπτα
Πλήρες βάρος (18 l): 205 kg
Μέση κατανάλωση της δοκιμής: 21,8 km / l (4,58 lt/100)
Yamaha Ténéré 700
Μέγιστη ισχύς στον άξονα: 71,3 ίπποι στις 8.910 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή στον άξονα: 6,8 kgm στις 6.450 σ.α.λ
Τελική ταχύτητα: 188 km/h (κοντερ 204 km/h)
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 13,10 δευτερόλεπτα
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 4,66 δευτερόλεπτα
Πλήρες βάρος (16 l): 207 kg
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 20,4 km / l (4,90 lt/100 km)
και καποια σχολια επειδη εχω απριλια...
τα 13 σεκ 400αρι μου δινει περιπου οτι θα εχει 70 αλογα τροχο(τουονο/rs 80+)
τα μοτερ της απριλια 750αρια που εχω κατεβαζουν κοντα στο 12αρι το 400αρι και παιζουν πανω απο 75 αλογα τροχο
το τενερε απο οτι εχω δει ειναι γυρω στο 60αρι..
πιστευω οτι αυτη η διαφορα θα φανει στη μετρηση του 0-1000χλμ,δηλ η διαφορα των 10 ιππων
και επισης δεν βλεπουμε ρεπριζ που ειναι σημαντικες
βλεποντας την καταναλωση,ανετα εβαζα 3 δοντια πισω για καλυτερο αρπαγμα και ας ανεβαζε ενα λιτρο πανω και κατεβαζε την τελικη..αλλωστε απ οτι φαινεται τα 150 τα εχει ανετα για ταξιδι..
στο βιντεο λενε οτι στην αρχικη διαδρομη 1/3 το πιρουνι ειναι πολυ μαλακο,ισως για να ταιριαξουν ολα τα υψη..
δεν κανουν μετρηση φρεναρισματος 120-40 που κανουν στην ελλαδα,το θεωρω σημαντικο ,οποτε θα περιμενουμε και τα τεστ ελλαδα,αυτα