Τέλεια Νίκο !
Ένα πολεμικό διήμερο(by heliotis) με πολύ χώμα εκπληκτικές διαδρομές ανατροπές και αλλα πολλά.
Μόνος ανάμεσα σε καμια 40ρια τενερια!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τέλεια Νίκο !
Η ζελατίνα είναι τις puig η touring ? Αν ναι για πες μας εντυπώσεις
Εθνική με 140-150 πες μας τι καίει, επαρχιακό και το gs με δίπλα κυβικά καίει 5.5.για δώστε παραπανω πληροφοριες έχει ενδιαφέρονΣε επαρχιακό κομμάτι ότι και να του κάνεις 4.3-4.5 καίει το εργαλείο,και σε συνδυασμό με τα 18 λίτρα έχουμε περίπου 400 χιλιόμετρα αυτονομία. Απίστευτα νούμερα από την Ιταλίδα παιδιά.
Nikos Note 20 ultra snapdragon
Στις 6000 στροφές και με 130 στο κοντέρ είναι 5.2Εθνική με 140-150 πες μας τι καίει, επαρχιακό και το gs με δίπλα κυβικά καίει 5.5.για δώστε παραπανω πληροφοριες έχει ενδιαφέρον
Συνονόματε κάπου σε είδα (την μοτοσυκλέτα δηλαδή) Κόρινθο!
1200 χλμ και σήμερα λοιπόν έγινε η πρώτη αλλαγή λαδιών και κατά συνέπεια το πρώτο σέρβις !
Καλός τον. Έχω μπλέξει με τις δουλειές. Από βδομάδα θα τα καταφέρω και θα κατέβω. Αν και εσυ όμως ανέβεις καμία βυτινα το βλέπουμε.Συνονόματε κάπου σε είδα Κόρινθο!
Πάρε τηλ να πιούμε καφέ να το δούμε από κοντά, το κουκλί
Γύρω στα 6,5 είναι στα πραγματικά 140-150Εθνική με 140-150 πες μας τι καίει, επαρχιακό και το gs με δίπλα κυβικά καίει 5.5.για δώστε παραπανω πληροφοριες έχει ενδιαφέρον
Χωρίς να είμαι ιδιοκτήτης απλά σε χωμάτινη βόλτα που έκανα με το προαναφερθέν παρατήρησα απότομη συμπεριφορά του μπροστινού αλλά όχι σε σημείο που να σου φεύγει από τα χέρια.Διάβαζα σε περιοδικό πρόσφατα ότι οι αναρτήσεις του είναι πολύ "δρομίσιες" και σε τινάζουν από το τιμόνι σε μεγάλες πέτρες και σε προσγειώσεις στο χώμα. Μου φάνηκε λίγο κουλό μια ανάρτηση με 24εκ διαδρομή να μην είναι (εν μέρει τουλάχιστον) χωμάτινη . Έχετε παρατηρήσει τίποτα τέτοιο οι ιδιοκτήτες;
Φυσικά και είναι πιο μαλακό από την ανάρτηση του 950 αλλά για να είμαι πιο σαφής η απότομη λειτουργία του μπροστινού δεν ήταν σε ισορροπία με τη smooth λειτουργία της πίσω ανάρτησης.Εμένα προσωπικά δεν μου φαίνεται τόσο απότομο όσο λένε μερικοί, πχ το 690 μου είναι πιο σκληρό και απότομο (με πιο μικρή όμως διαδρομή). Δεν έχει την "προοδευτικότητα" που έχει ένα εντούρο αλλα έχει να διαχειριστεί και αρκετά περισσότερα κιλά. Προσωπικά το προτιμώ έτσι οπως είναι γιατι στην άσφαλτο δεν υποφέρει τοσο απο το βύθισμα του μπροστινού στα φρένα σε αντίθεση πχ οσο το 990 μου
Αλήθεια Θανάση ; Δεν το γνώριζα . Εννοείται όποτε θες να πιούμε κάνα καφέ να τα πούμε φίλεΣυνονόματε κάπου σε είδα (την μοτοσυκλέτα δηλαδή) Κόρινθο!
Πάρε τηλ να πιούμε καφέ να το δούμε από κοντά, το κουκλί
Μαρινο δεν το έχω μετρήσει ακόμα , και στο αφρικα πάντως που είχα το ίδιο εκεί 10 χλμ έκλεβε κάπου , ίσως και παραπάνωΓύρω στα 6,5 είναι στα πραγματικά 140-150
Επίσης το κοντέρ είναι κάπως "αισιόδοξο", στα 100 είναι +7 (93 πραγματικά δλδ) και απο τα 120-130 και πάνω είναι στο +10 σταθερά (αν θυμάμαι καλα)
Καλά είναι γιατί έχει τα αλογάκια του που θέλουν φαι και μη ξεχνάμε πως είναι 660cc.Γύρω στα 6,5 είναι στα πραγματικά 140-150
Επίσης το κοντέρ είναι κάπως "αισιόδοξο", στα 100 είναι +7 (93 πραγματικά δλδ) και απο τα 120-130 και πάνω είναι στο +10 σταθερά (αν θυμάμαι καλα)
Προφανώς και όλα κλέβουν απο ένα σημείο κ πάνω, για τα πρακτικά το ανεφερα περισσότεροΜαρινο δεν το έχω μετρήσει ακόμα , και στο αφρικα πάντως που είχα το ίδιο εκεί 10 χλμ έκλεβε κάπου , ίσως και παραπάνω
ναι, μια χαρα το βρίσκω σε κατανάλωση. Στην πόλη μέσα είμαι περίπου στα 5-6 l/100 ανάλογα με το πως θα συμπεριφέρομαι στο γκάζι. Εντύπωση μου έκανε στο λεωνίδιο, στους επαρχιακούς παρόλο που κυνηγούσα να φτάσω τα ΚΤΜ δεν ξεπέρασε τα 4,5Καλά είναι γιατί έχει τα αλογάκια του που θέλουν φαι και μη ξεχνάμε πως είναι 660cc.