Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι Βαγγέλη, παιζει περιπου 5km/h πιο κατω τελικη ταχυτητα. Ενω στις 7000 στροφες με 6η εχει 8 km/h παραπανω απ οτι με το 48αρι, δεν τα δινει και στην τελικη
Ισχυει - 44αρι εδώ και 140 ουτε στο γκρεμο..
Κατά την ταπεινή μου γνώμη μικρό το κακό. Δεν έχω πάει προσωπικά πάνω από 120 ούτε για δοκιμή. Νομίζω δεν έχει νόημα. Βάζεις το μοτέρ σε περιοχή που το ταλαιπωρείς άδικα και ένα μηχανάκι που δεν φτιάχτηκε για αυτή τη ταχύτητα εκεί.Το όφελος από το άπλωμα των σχέσεων με ένα μικρότερο γρανάζι είναι πολλαπλάσιο. Τα 100-110 είναι οι ταχύτητες που αγαπάει για ταξίδι νομίζω και οτιδήποτε παραπάνω στιγμιαία για ένα προσπερασμα.Και αυτά πραγματικές ταχύτητες gps όχι απλά κοντέρ. Αν κάποιος χρειάζεται παραπάνω ταχύτητα δεν ξέρω αν μπορεί να την πάρει από το rally. Παρόλα αυτά στη πρώτη ευκαιρία θα κάνω κι εγώ μια δοκιμή με το 45 που έχω επάνω και το powerflow σε καμία ευθεία να δω πόσο βγάζει. Αν βγαλω 207 θα κλάψει και ο Aldebaran!!
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Γιαννη αν και είμαι λίγο μακρυά (Λαγονησι) εάν θες (ακόμα και αύριο) κανονίζουμε καμιά ωραία βολτίτσα για να γνωριστούμε και να τα λέμε καλύτερα και από κοντά.
Αυτό βέβαια ισχύει και για όλους τους εδώ φίλους ραλλακηδες…
Καλημέρα, τελικά για σήμερα δεν το βλέπω: πρέπει να πάω στον φοροτεχνικό και να στείλω email... Για αύριο όμως ίσως να είναι εντάξει (αν δεν κάτσει πάλι κάτι)!
Και ο χάρτης που έφτιαξα για να μην χαθώ...
 

Attachments

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
αν έχω καταλάβει καλά με 45 πίσω δεν μπορέι να μπεί στο κόκκινο. Μάλλον έχει να κάνει μέ την ρύθμιση του μοτέρ από την μαμά, προφανώς έχουν μεγιστοπιήσει την ροπή στις μεσαίες με αντίστοιχο κόστος στις ψηλές στροφές. Μπορέι να έχει να κάνει με θέματα ρύπων και απαιτήσεων euro 5. Εσύ tc-drift με το power flow μάλλον θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα.
Πάντως εγώ δεν νομίζω ότι είναι μεγάλο θέμα αυτό. Μηχανάκι 300 κυβικών είναι, δεν μπορούμε να ζητάμε να κάνει στην άσφαλτο ότι ένα 650 μονοκύλινδρο για παράδειγμα.
Τα εντουράκια 250 που θυμάμαι από τα νιάτα μου, είχαν τελική περί τα 135 χωρίς καταλύτες, euro5 και με 10 τουλάχιστον κιλά λιγότερο βάρος. θεωρώ ότι είναι υπερβολή να περιμένεις να ταξιδέψεις με 120 συνεχόμενα με τέτοιο μηχανάκι. Πας για άλλη μηχανή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
αν έχω καταλάβει καλά με 45 πίσω δεν μπορέι να μπεί στο κόκκινο. Μάλλον έχει να κάνει μέ την ρύθμιση του μοτέρ από την μαμά, προφανώς έχουν μεγιστοπιήσει την ροπή στις μεσαίες με αντίστοιχο κόστος στις ψηλές στροφές. Μπορέι να έχει να κάνει με θέματα ρύπων και απαιτήσεων euro 5. Εσύ tc-drift με το power flow μάλλον θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα.
Πάντως εγώ δεν νομίζω ότι είναι μεγάλο θέμα αυτό. Μηχανάκι 300 κυβικών είναι, δεν μπορούμε να ζητάμε να κάνει στην άσφαλτο ότι ένα 650 μονοκύλινδρο για παράδειγμα.
Τα εντουράκια 250 που θυμάμαι από τα νιάτα μου, είχαν τελική περί τα 135 χωρίς καταλύτες, euro5 και με 10 τουλάχιστον κιλά λιγότερο βάρος. θεωρώ ότι είναι υπερβολή να περιμένεις να ταξιδέψεις με 120 συνεχόμενα με τέτοιο μηχανάκι. Πας για άλλη μηχανή.
Για την ιστορία το powerflow δείχνει να έχει οφέλη χαμηλομεσαίες. Δεν πιστεύω πώς θα κάνει κάποια διαφορά ψηλά αλλά οκ αν τύχει θα το δοκιμάσω.

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου. Δεν μπορείς να περιμένεις απο ένα μονοκυλινδρο πολιτικό 300cc να κάνει και παπάδες. Τα 100-110 πραγματικά που μπορεί να ταξιδεύει πιστευω είναι καλά. Και τονίζω το πραγματικά γιατί θα μπορούσε να κλέβει το κοντέρ όπως άλλα και να βλέπεις εσύ 120 και λες ουάου! Και αυτό δε κλέβει ουτε χλμ.

Να θυμίσω πώς ΄γίνονται συζητήσεις επι συζητήσεων αν θα μπορούν τελικά να ταξιδεύουν με 120-130 τα 450mt και Himalayan. Συνεπώς νομίζω το 300 έχει το τσαγανό του και κάνει ότι μπορεί! Να κυνηγάς τελικές με αυτό νομίζω δεν θα εξυπηρετήσει μακροπρόθεσμα και στην αντοχή του κινητήρα.
 

Aetos

aetos
Περιοχή
Λαγονησι
Όνομα
Μενιος
Μοτό
Voge 300 Rally
Πολύ σωστή τοποθέτηση του Βαγγέλη!!!
Ειναι ένα μηχανακι 300cc, ελαφρύ,ευκολοδήγητο,οικονομικό στην κτήση για χρήστες συνηδειτά ψαγμένους που ξέρουν πολύ καλά τα όρια του και δεν ζητούν κάτι παραπάνω.
Ιδανικό σε συνδυασμό με δεύτερη μηχανή της αρεσκείας του καθενός.
Κάνει τα πάντα σε πάει παντού από βουνό μέχρι ταξιδάκια αλλα και για καθημερινή χρήση σαν ένα τέλειο παπάκι.
Από κει και πέρα οποιος ζητάει περισσότερα από αυτά που μπορεί να προσφέρει απλά πάει σε κάτι άλλο και δεν κάνει για αυτόν.
Ας το χαρούμε λοιπόν για αυτό που είναι, γιατί ούτε καθαρόαιμο για πίστες είναι, ούτε street για γρήγορα και ατελείωτα μακρυνά ταξίδια,ούτε για δυνατές βροχές θαλεγα.
 

mixvid

Μέλος
Όνομα
Michalis
Μοτό
Voge 300 Rally
Προσωπικά με καινούριο επώνυμο φίλτρο γάζας και πολύ χώμα στο προηγούμενο μηχανάκι βρήκα σκόνη στα καρμπυρατερ.
Χωρίς κακή εφαρμογή καθώς είχα βάλει και αφρωδη ταινία εκεί που πατάει ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να περάσει κάτι μέσα από εκεί τουλάχιστον.
Αντικαταστάθηκε πολύ γρήγορα με χάρτινο.
Επίσης χρόνιος χρήστης των με transalp (XLGeorge ) και επίσης πολύ χώμα βρήκε γρατζουνιές στους κυλίνδρους του κινητήρα από αυτή την αιτία.
Μιλάω για φίλτρο γάζας που πωλείται στα καταστήματα και όχι μια εξειδικευμένη κατασκευή για κάποιον αγώνα πχ... ;)
Στα σημεία επαφής υπάρχει αφρώδες πάνω στο φίλτρο εκ κατασκευής και περάστηκε και μια στρώση γράσο για καλύτερη μόνωση. Άρα μάλλον για χώμα καλύτερα είναι τα αφρώδη και τα χάρτινα;
 

mixvid

Μέλος
Όνομα
Michalis
Μοτό
Voge 300 Rally
Όχι φυσικά . Μιλάμε για σκόνη που να είναι ορατή στο μάτι πάντα. Αν δεν είναι σωστά λαδωμένο ή είναι λαδωμένο με λάθος λάδι ή δεν πατάει σωστά το καπάκι τότε ίσως δεις σκόνη.
Όπως αγοράστηκε είναι, γύρω στα 600-700km χώμα έχει κάνει, κάποια με πολλή σκόνη. Θα δω αν υπάρχουν σημεία που δεν πατάει καλά αν και φαίνεται μελετημένο στο σημείο αυτό.
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Κατά την ταπεινή μου γνώμη μικρό το κακό. Δεν έχω πάει προσωπικά πάνω από 120 ούτε για δοκιμή. Νομίζω δεν έχει νόημα. Βάζεις το μοτέρ σε περιοχή που το ταλαιπωρείς άδικα και ένα μηχανάκι που δεν φτιάχτηκε για αυτή τη ταχύτητα εκεί.Το όφελος από το άπλωμα των σχέσεων με ένα μικρότερο γρανάζι είναι πολλαπλάσιο. Τα 100-110 είναι οι ταχύτητες που αγαπάει για ταξίδι νομίζω και οτιδήποτε παραπάνω στιγμιαία για ένα προσπερασμα.Και αυτά πραγματικές ταχύτητες gps όχι απλά κοντέρ. Αν κάποιος χρειάζεται παραπάνω ταχύτητα δεν ξέρω αν μπορεί να την πάρει από το rally. Παρόλα αυτά στη πρώτη ευκαιρία θα κάνω κι εγώ μια δοκιμή με το 45 που έχω επάνω και το powerflow σε καμία ευθεία να δω πόσο βγάζει. Αν βγαλω 207 θα κλάψει και ο Aldebaran!!
Συμφωνω! Απλα μου εκανε εντυπωση
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στα σημεία επαφής υπάρχει αφρώδες πάνω στο φίλτρο εκ κατασκευής και περάστηκε και μια στρώση γράσο για καλύτερη μόνωση. Άρα μάλλον για χώμα καλύτερα είναι τα αφρώδη και τα χάρτινα;
Αυτό πιστεύω.Δεν είναι τυχαίο που οι αγωνιστικές motocross και enduro έχουν foam φιλτρο αέρος στο οποίο περνάς και ειδικό για την χρήση λάδι.
Και το χάρτινο επίσης ασφαλές εως ώτου κορεστεί.
Αναλόγως της χρήσης που κάνεις χρειάζεται έλεγχος σε όλα.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ενός φίλου το 300 Rally έχει από κάπου στο τεπόζιτο μία πολύ μικρή διαρροή.
Έβγαλε το τεπόζιτο αλλά δεν βλέπει από που είναι.
Έχει αντιμετωπίσει άλλος τέτοιο θέμα;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Λέει ότι δεν είναι από σωληκάκια.
Εγώ δεν έχω δει περί τίνος πρόκειται.
Θα το πάει μου είπε σε συνεργείο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λέει ότι δεν είναι από σωληκάκια.
Εγώ δεν έχω δει περί τίνος πρόκειται.
Θα το πάει μου είπε σε συνεργείο.
Να έχει κάνει ρωγμή το τεπόζιτο? Δύσκολο. Αν μάθει κάτι κάνε μας μια ενημέρωση να το κοιτάξοιυμε κι εμείς αν θες!
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Τελικη με μαμα γραναζι 137 με 140 πραγματικα χιλιομετρα αλλοι θα βλεπουν 150 στο κοντερ ,και ενα αλλο παραδοξο ειναι οτι στις 7000 με 7500 στροφες εχει περισσοτερους κραδασμους απο οτι στις 8000 με 8500 γι αυτο πολλες φορες παω με πανω απο 115
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Καλησπέρα,
Τι γίνεται με τις παραγγελίες από Uncle Wang που είναι συνήθως μεγαλύτερα ποσά? Υπάρχει πρόβλημα τελωνείου? Να μην την πληρώσουμε και χρυσή... Μέχρι τώρα έχω κάνει πολλές παραγγελίες από ali αλλά καμία δεν ξεπερνούσε τα 25€. Θέλω να πάρω και εγώ την ποδιά αλλά το σκέφτομαι λόγω τελωνείου. Υπάρχει τέτοιο πρόβλημα ή έχει βρει λύση?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπέρα,
Τι γίνεται με τις παραγγελίες από Uncle Wang που είναι συνήθως μεγαλύτερα ποσά? Υπάρχει πρόβλημα τελωνείου? Να μην την πληρώσουμε και χρυσή... Μέχρι τώρα έχω κάνει πολλές παραγγελίες από ali αλλά καμία δεν ξεπερνούσε τα 25€. Θέλω να πάρω και εγώ την ποδιά αλλά το σκέφτομαι λόγω τελωνείου. Υπάρχει τέτοιο πρόβλημα ή έχει βρει λύση?
Νομίζω κανένα θέμα. Ότι πληρώνεις πληρώνεις. Δεν έχω ακούσει κανένα για τελωνείο πρόβλημα
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Νομίζω κανένα θέμα. Ότι πληρώνεις πληρώνεις. Δεν έχω ακούσει κανένα για τελωνείο πρόβλημα
Τελικά την αγόρασα... για να δούμε.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Να έχει κάνει ρωγμή το τεπόζιτο? Δύσκολο. Αν μάθει κάτι κάνε μας μια ενημέρωση να το κοιτάξοιυμε κι εμείς αν θες!
Το ντεπόζιτο έχανε από τη ραφή.
Θα αλλαχθεί αφού είναι μέσα στην εγγύηση.
Το περίεργο ήταν ότι όταν το είχε βγάλει από τη μηχανή, δεν είχε διαρροή. Όταν έβαζε το ντεπόζιτο πάλι στη μηχανή υπήρχε διαρροή.
Η διαρροή γινόταν στη ραφή σε σημείο της στήριξης και εμφανιζόταν όταν έσφιγγες τη βίδα στήριξης και υπήρχαν κάποιες τάσεις στο τεπόζιτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα,
Τι γίνεται με τις παραγγελίες από Uncle Wang που είναι συνήθως μεγαλύτερα ποσά? Υπάρχει πρόβλημα τελωνείου? Να μην την πληρώσουμε και χρυσή... Μέχρι τώρα έχω κάνει πολλές παραγγελίες από ali αλλά καμία δεν ξεπερνούσε τα 25€. Θέλω να πάρω και εγώ την ποδιά αλλά το σκέφτομαι λόγω τελωνείου. Υπάρχει τέτοιο πρόβλημα ή έχει βρει λύση?
Νομίζω κανένα θέμα. Ότι πληρώνεις πληρώνεις. Δεν έχω ακούσει κανένα για τελωνείο πρόβλημα
Mεχρι τα 150 ευρω συνολικα (προιον + μεταφορικα) δεν εχει τελωνειο Πληρωνει ομως καποιος το ΦΠΑ
Επισης αναλογα την μεταφορικη εταιρεια και ανεξαρτητως συνολικου ποσου ισως να πληρωσει και την αμοιβη του εκτελωνισμου Και αυτο ανεξαρτητα αν τελικα επιβληθει τελος εισαγωγης ή οχι!
Πχ η DHL με χρεωσε καποτε 50 ευρω χωρις να πληρωσω τιποτα αλλο για τελωνειο παρα μονο το ΦΠΑ Και τελικα το φτηνο προιον απο την Ταυλανδη ...βγηκε ο κουκος αηδονι! Στα ΕΛΤΑ για μικρης αξιας πραγματα αλλες φορες εχω πληρωσει μια αμοιβη της ταξης των μερικων ευρω συν το ΦΠΑ και αλλες φορες (τις περισσοτερες) τιποτα! Ουτε το ΦΠΑ!

Τυχαια λινκς μετα απο προχειρο γκουγκλαρισμα:
ΕΛΤΑ: Πώς διαμορφώνονται τα νέα τέλη εκτελωνισμού για μικρά δέματα

Τελωνείο: τι ισχύει με χρεώσεις και έγγραφα το 2024
 
Top Bottom