Which Motorcycle Manufacturer is Best? [Laboratory Test]

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε τετοια πειράματα η δειγματοληψία παίζει ρόλο...επισης να πω οτι ο Καναδάς είναι η χώρα που πάνε οι αμερικανοι οταν βγουν στη συνταξη...Τι να καταλάβουν από ιταλές καλλονές.
Πάντως για τα Τουκάτι μου είχαν πει ότι το λάδι απο το εργοστάσιο δλδ το λάδι στρωσίματος είναι διαφορετικό από αυτό που μπαίνει μετά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ωραίο βίντεο για να κάνουμε κουβέντα στο φόρουμ, αλλά μέχρι εκεί. Όχι ότι δεν εκτιμώ τα βίντεο του, που είναι πολύ "δουλεμένα " με πληροφορίες και άποψη. Δεν λέω ότι είναι λάθος αυτό που παρουσιάζει, αλλά όπως είπε και ο ίδιος είναι πολυ μικρο το δείγμα για να βγάλεις οποιοδήποτε σοβαρο συμπέρασμα. Για κουβέντα καλό είναι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Συγκριτικά Τεστ χωρίς πρωτόκολλο οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα, δεν σχολιάζω παραπέρα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ούτε ίδιο λάδι δεν χρησιμοποιήθηκε αν μη τι άλλο !! ... ας μην βάλουμε και άλλες παραμέτρους που θα έκαναν ακόμη πιο αξιόπιστο αυτό το συγκριτικό τεστ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Α ρε μαγκα Ραιαν, ολους μυλο τους εχεις κανει. Οταν βγαζεις ανακαλυψη του αιωνα το Τ7 εισαι θεος, οταν βγαζεις τα ινδικα και αυστροουγγρικα καλυτερα εισαι μαπας και τα παιρνεις απο τη Μερκελ...

Για την ιστορια, δεν συγκρινει το λαδι ή τα ρινισματα μεταλλων μετα το ρονταρισμα, αλλα ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ απομειναρια της διαδικασιας κατασκευης του μοτερ που βρισκει στο πρωτο λαδι.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Άλλος ένας γιουτιουμπερ που έχει πιάσει το νόημα, αλλά το παίζει πιο επιστημονικά εκλαϊκεύοντας κατά το δοκούν και όπως βολεύει για να γίνουν πιο εύπεπτα τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Πάντως δεν μιλάμε για σύγκριση λαδιών αλλά μετάλλων, που όμως έχουν διαφορετικό συστατικό λίπανσης, που είναι το κρίσιμο υλικό για την λειτουργία ενός κινητήρα και των μεταλλικών εξαρτημάτων του. Αυτή είναι μια κύρια παράμετρος που αμελήθηκε. Με διαφορετικά λάδια θα υπάρχουν διαφορετικά αποτελέσματα. Επανελειμένα έχουν γίνει τέτοια τεστ σε κινητήρες α/φων έως φορτηγών προκειμένου να δουν στα εργαστήρια όχι μόνο την ποιότητα του λαδιού αλλά και τι φθορές υπάρχουν στους κινητήρες, προκειμένου να επιλεχθεί το καλύτερο λιπαντικό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Άλλος ένας γιουτιουμπερ που έχει πιάσει το νόημα, αλλά το παίζει πιο επιστημονικά εκλαϊκεύοντας κατά το δοκούν και όπως βολεύει για να γίνουν πιο εύπεπτα τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Πάντως δεν μιλάμε για σύγκριση λαδιών αλλά μετάλλων, που όμως έχουν διαφορετικό συστατικό λίπανσης, που είναι το κρίσιμο υλικό για την λειτουργία ενός κινητήρα και των μεταλλικών εξαρτημάτων του. Αυτή είναι μια κύρια παράμετρος που αμελήθηκε. Με διαφορετικά λάδια θα υπάρχουν διαφορετικά αποτελέσματα. Επανελειμένα έχουν γίνει τέτοια τεστ σε κινητήρες α/φων έως φορτηγών προκειμένου να δουν στα εργαστήρια όχι μόνο την ποιότητα του λαδιού αλλά και τι φθορές υπάρχουν στους κινητήρες, προκειμένου να επιλεχθεί το καλύτερο λιπαντικό.
Μια χαρα τα λεει ο γιουτουμπερ, βαζει τα γυαλια σε σχεδον ολους τους αλλους, εγχωριους και μη. Δεν καταλαβαινω ποια εννοεις "ευπεπτα επιθυμητα αποτελεσματα¨.

Δεν μετραει ποιοτητα λαδιων.
Δεν μετραει ποιοτητα μεταλλων.
Δεν μετραει φθορες στους κινητηρες.
Δεν βγαζει πορισμα ποιος ειναι ο καλυτερος κατασκευαστης.


Αυτο που κανει ειναι να συγκρινει -αντιεπιστημονικα οπως λεει και ο ιδιος μιας και εχει πολυ περιορισμενο δειγμα- την ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ και ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ στον καθαρισμο των μηχανικων μερων των κινητηρων ΠΡΙΝ και ΚΑΤΑ τη συναρμολογηση τους. Αυτο και μονο. Στην ουσια παιρνει ενα περιορισμενο δειγμα απο το QA/QC καθε εταιριας οσων αφορα τα μερη ενος ολοκαινουργιου κινητηρα κατα τη διαρκεια της συναρμολογησης του, και κατα ποσο "μολυνονται" απο τις στολες των εργαζομενων, απο το χωρο εργασιας, απο συσκευασιες των υλικων, απο υλικα καλουπιου χυτευσης που δεν καθαριστηκαν καλα κτλ κτλ. Ουτε ποιος φτιαχνει τα καλυτερα μοτερ λεει, ουτε ποιος φτιαχνει τα καλυτερα μηχανακια. Στην ουσια το βιντεακι ειναι μια σχετικη τρολια και προσωπικα με επιβεβαιωνει σε αυτα που περιμενα...

Το λεει και ο ιδιος στην περιγραφη του εξαλλου:

"In today’s episode of Pissing Off Motorcycle Manufacturers, we’ve decided to go ahead and lab test every big brand’s manufacturing hygiene under their very noses. The results might surprise you."
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Μια χαρα τα λεει ο γιουτουμπερ, βαζει τα γυαλια σε σχεδον ολους τους αλλους, εγχωριους και μη. Δεν καταλαβαινω ποια εννοεις "ευπεπτα επιθυμητα αποτελεσματα¨.

Δεν μετραει ποιοτητα λαδιων.
Δεν μετραει ποιοτητα μεταλλων.
Δεν μετραει φθορες στους κινητηρες.
Δεν βγαζει πορισμα ποιος ειναι ο καλυτερος κατασκευαστης.


Αυτο που κανει ειναι να συγκρινει -αντιεπιστημονικα οπως λεει και ο ιδιος μιας και εχει πολυ περιορισμενο δειγμα- την ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ και ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ στον καθαρισμο των μηχανικων μερων των κινητηρων ΠΡΙΝ και ΚΑΤΑ τη συναρμολογηση τους. Αυτο και μονο. Στην ουσια παιρνει ενα περιορισμενο δειγμα απο το QA/QC καθε εταιριας οσων αφορα τα μερη ενος ολοκαινουργιου κινητηρα κατα τη διαρκεια της συναρμολογησης του, και κατα ποσο "μολυνονται" απο τις στολες των εργαζομενων, απο το χωρο εργασιας, απο συσκευασιες των υλικων, απο υλικα καλουπιου χυτευσης που δεν καθαριστηκαν καλα κτλ κτλ. Ουτε ποιος φτιαχνει τα καλυτερα μοτερ λεει, ουτε ποιος φτιαχνει τα καλυτερα μηχανακια. Στην ουσια το βιντεακι ειναι μια σχετικη τρολια και προσωπικα με επιβεβαιωνει σε αυτα που περιμενα...

Το λεει και ο ιδιος στην περιγραφη του εξαλλου:

"In today’s episode of Pissing Off Motorcycle Manufacturers, we’ve decided to go ahead and lab test every big brand’s manufacturing hygiene under their very noses. The results might surprise you."
Δυστυχώς έμμεσα αλλά και άμεσα μετράει και κατατάσσει κατασκευαστές. Όσο και αν θέλει να το περάσει στα μαλακά, αυτό κάνει.... Φαίνεται άλλωστε από τα σχόλια και τις απαντήσεις που έχουν δημιουργηθεί αλλά και ποια είναι η εικόνα που δίνει στον οποιονδήποτε που χωρίς περισσότερη επεξεργασία, αυτό του μένει στο μυαλό. Ξέρει τι κάνει πολύ καλά ό φίλος....
Μπορεί να σου αρέσει η άποψη του και όπως την "πλάθει", αλλά εγώ δεν την ασπάζομαι και μην ξεγελιόμαστε δεν τον ενδιαφέρει αν βρέθηκε ίνα από το σώβρακο του γιαπωνέζου μάστορα αλλά τα "particles" τα οποία διαχωρίζει και ανάλογα.
Άλλος ένας γιουτιούμπερ με το βιντεάκι του, σε όποιον αρέσει τον ακολουθεί και τον πιστεύει..... δεν θα χαλαστούμε για αυτό. :friendship:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Fine by me, απλα να τονισω οτι μαλλον μιλαμε για τρελο Μακιαβελιστη καθως στο παρελθον εχει κανει διθυραμβικα review για T700, DL1000, XTZ1200, ενω εχει θαψει το 1250GS και τον μεταβλητο χρονισμο του. Ηρθε η ωρα να τα παρει και σε ρουπιες .
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λίγα λόγια για τον Γκάντι...στον Γκάντι όταν γίνεται αλλαγή λαδιών το λάδι δεν το πετάμε...το βάζουμε στη σαλάτα...μιλάμε για άλλο επίπεδο...
Δεν παρακολουθειτε το φορουμ μου φαινεται. Ο Γκαντι δεν αλλαζει λαδια, απλα γεμιζει, καιει μονος του τα πειστηρια!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
O Γκάντι παράγει ελαιόλαδο...και το καίει στο τηγάνι...Νομίζω πως όταν ολοκληρωθεί η νεκρανάσταση πρέπει να διοργανωθεί ένα Rallye που θα συμμετέχουν μηχανάκια 30ετίας και βάλε...πρέπει ο gsmaniac να μεριμνήσει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
O Γκάντι παράγει ελαιόλαδο...και το καίει στο τηγάνι...Νομίζω πως όταν ολοκληρωθεί η νεκρανάσταση πρέπει να διοργανωθεί ένα Rallye που θα συμμετέχουν μηχανάκια 30ετίας και βάλε...πρέπει ο gsmaniac να μεριμνήσει.
Αυτες τις μαγκες σας θέλω στο χώμα... Άμα τι εμφανισει
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
O Γκάντι παράγει ελαιόλαδο...και το καίει στο τηγάνι...Νομίζω πως όταν ολοκληρωθεί η νεκρανάσταση πρέπει να διοργανωθεί ένα Rallye που θα συμμετέχουν μηχανάκια 30ετίας και βάλε...πρέπει ο gsmaniac να μεριμνήσει.
Κάντο 25ετιας να παιξει και ο Μπαμπης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετσι όπως πάμε ουτε στο AdvrideOn δε μας βλέπω...μπορεί με ποδήλατο.
Θα βρεις έναν γκαντι low bughet ΔΕΝ... Και θα κατεβεις
2 κοκορακια 3 cdi και βγήκε το advtroffy
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
Benelli Imperiale
Moto Guzzi V85TT
Το θετικό του παραπάνω βίντεο είναι το πόσο εξελίχθηκε η παραγωγή των ενφιελντ.

Πριν 10 χρόνια στην πρώτη αλλαγή μπορεί να έβρισκες και ένα Ινδό μέσα :ha
αν όχι τον Ινδό σίγουρα την σαγιονάρα :ha

Αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γίνει ο καλύτερος κατασκευαστής, απλά οτι έχει βελτιωθεί και δεν κάνει παρέα με τον Κινέζο ....
 
Top Bottom