WHITE POWER ESA

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αλό αλό σε όλες , που λένε και οι λέλοι.......:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:


Η μπροστινή μου ανάρτηση έφτυσε τα λαδάκια της χθες.
Οπότε ψάχνω για μπροστινή WP ESA για R1200GS.
Επειδή όμως βρήκα μια αντίστοιχη , αλλά για R1200GS Adve, αν έβρισκα και μια πίσω για Adve και πάλι καλά θα ήμουν.


Συνοπτικά: Ψάχνω είτε μια εμπρός WP ESA για R1200GS, είτε μια πίσω WP ESA για R1200GS Adve.

Κάθε βοήθεια δεκτή :)
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Αλό αλό σε όλες , που λένε και οι λέλοι.......:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:


Η μπροστινή μου ανάρτηση έφτυσε τα λαδάκια της χθες.
Οπότε ψάχνω για μπροστινή WP ESA για R1200GS.
Επειδή όμως βρήκα μια αντίστοιχη , αλλά για R1200GS Adve, αν έβρισκα και μια πίσω για Adve και πάλι καλά θα ήμουν.


Συνοπτικά: Ψάχνω είτε μια εμπρός WP ESA για R1200GS, είτε μια πίσω WP ESA για R1200GS Adve.

Κάθε βοήθεια δεκτή :)
Θοδωρή εγώ θα σου πρότεινα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, να ρωτήσεις πρώτα στην αντιπροσωπεία γιατί υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σε καλύψουν με εγγύηση κι ας έχει περάσει η διετία. Από όσο ξέρω είναι ένα θέμα που το έχουν παρουσιάσει πολλά 1200 ειδικά στην πίσω ανάρτηση. Αν είσαι μέσα στην τριετία ενδεχομένως να σε καλύψουν και !00% ή το πολύ να χρωθείς την εργασία.
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Αλό αλό σε όλες , που λένε και οι λέλοι.......:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:


Η μπροστινή μου ανάρτηση έφτυσε τα λαδάκια της χθες.
Οπότε ψάχνω για μπροστινή WP ESA για R1200GS.
Επειδή όμως βρήκα μια αντίστοιχη , αλλά για R1200GS Adve, αν έβρισκα και μια πίσω για Adve και πάλι καλά θα ήμουν.


Συνοπτικά: Ψάχνω είτε μια εμπρός WP ESA για R1200GS, είτε μια πίσω WP ESA για R1200GS Adve.

Κάθε βοήθεια δεκτή :)
Πήγαινε μαρη στο kshock και επισκευασε την με 120 ευρουλακια... που θέλεις άλλη αναρτηση..να είχε ηλεκτρονικό θέμα όπως είχε η δική μου, εντάξει, αλλά για τσιμουχακια και λαδακια είναι μεγάλη βλακεία να αλλάξεις ολόκληρο αμορτισέρ ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή εγώ θα σου πρότεινα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, να ρωτήσεις πρώτα στην αντιπροσωπεία γιατί υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σε καλύψουν με εγγύηση κι ας έχει περάσει η διετία. Από όσο ξέρω είναι ένα θέμα που το έχουν παρουσιάσει πολλά 1200 ειδικά στην πίσω ανάρτηση. Αν είσαι μέσα στην τριετία ενδεχομένως να σε καλύψουν και !00% ή το πολύ να χρωθείς την εργασία.

Ki αυτό έγινε, αλίμονο...
Με την ευκαιρία θα ευχαριστήσω τη BMW Βαγιανέλης (κι ας μη διαβάζει κανείς τους το φόρουμ) και το Νίκο και το Γιώργο (μηχανικός κι υπεύθυνος service αντίστοιχα) για το ενδιαφέρον που έδειξαν.
Η μοτό μου είναι 3,5 ετών + και με 60000χλμ παρά κάτι ψιλά.
Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει από πλευράς BMW είναι να μου καλύψουν το 50% του κόστους του καινούριου ανταλλακτικού.
Αλλά πάει και πάλι σε πολλά λ7, όπου σαφώς υπάρχουν καλύτερες after market λύσεις (Wilbers κυρίως).
Αυτά γνώριζα και μου τα επαλήθευσαν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πήγαινε μαρη στο kshock και επισκευασε την με 120 ευρουλακια... που θέλεις άλλη αναρτηση..να είχε ηλεκτρονικό θέμα όπως είχε η δική μου, εντάξει, αλλά για τσιμουχακια και λαδακια είναι μεγάλη βλακεία να αλλάξεις ολόκληρο αμορτισέρ ....
Το 1ο τηλ έγινε εκεί Κώστα.
Δεν μπορούν να φτιάξουν μπροστινή. Πίσω, ναι.
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Το 1ο τηλ έγινε εκεί Κώστα.
Δεν μπορούν να φτιάξουν μπροστινή. Πίσω, ναι.
Οκ..........Aλλα κι εσενα να σου σκασει η μπροστινη........:UH:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οκ..........Aλλα κι εσενα να σου σκασει η μπροστινη........:UH:
Ναι ρε π******μου:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Βέβαια ο άνθρωπας εκεί , με είπε να του την πάω και να προσπαθήσει, αλλά δεν εγγυάται.
Η δυσκολία είναι στην αποσυναρμολόγηση του μηχανισμού. Αμα βγει, όλα φτιάχνονται!
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Ναι ρε π******μου:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Βέβαια ο άνθρωπας εκεί , με είπε να του την πάω και να προσπαθήσει, αλλά δεν εγγυάται.
Η δυσκολία είναι στην αποσυναρμολόγηση του μηχανισμού. Αμα βγει, όλα φτιάχνονται!
Νομιζα οτι τις ανοιγε τις σφραγισμενες, γιατι και η πισω με esa σφαγισμενη ειναι και την κανει καινουρια μιλαμε......
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Νομιζα οτι τις ανοιγε τις σφραγισμενες, γιατι και η πισω με esa σφαγισμενη ειναι και την κανει καινουρια μιλαμε......
Πίσω βγαίνει πιο εύκολα ο μηχανισμός και παίρνει το αμορτισέρ στο χέρι για να το δουλέψει.
Μπροστά είναι πιο δύσκολη η αποσυναρμολόγηση (να μείνει σκέτο το αμορτισερ δηλαδή). Αυτό μου είπε, αυτό λέω.
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Για δες εδώ Θοδωρή ,από Triple black, σαν το δικό σου δηλαδή .
Ποιο συγκεκριμένα λεει οτι μπορεις να αντί προτείνεις τιμη αλλη απ αυτη που αναγράφεται....
Στειλε 150-180€,,,, να δεις αντιδραση!!!
Ειναι μεταχειρισμενη αλλα δεν λέει ποσα χλμ
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
H ζημια που παθαινουν οι μαμα ESA οφειλεται στην κακης ποιοτητας εδραση του σωματος του αμορτισερ στο πλαισιο.
Τα κενα που υπαρχουν εκει μεταφερονται στην ενωση μπουκαλας-εμβολου και το λογαριασμο τον πληρωνει η τσιμουχα..
Αυτο ισχυριζεται γνωστος τεχνικος αναρτησεων της Θεσσαλονικης και βλεποντας οσους επισκευασαν μαμα αναρτηση ESA
να ξαναβλεπουν συντομα το ιδιο δακρυβρεχτο εργο αρχιζω να τον πιστευω.
Λογαριαστε και οτι τα περισσοτερα περιστατικα ειναι σε αντβε που εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αρα και μεγαλυτερη γωνια καταπονησης τσιμουχας απο το παραπανω σχεδιαστικο αλλα και κατασκευαστικο ''προβλημα'' και θα δειτε πως πιθανον αυτη να ειναι η καλα κρυμμενη απαντηση..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πασκουαλ, λογικο φαινεται σαν αιτια, εφοσον ειναι ετσι οπως τα λεει ο τεχνικος.
Λυση;
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πασκουαλ, λογικο φαινεται σαν αιτια, εφοσον ειναι ετσι οπως τα λεει ο τεχνικος.
Λυση;
Aλλο αμορτισερ που συνεργαζεται με την ESA φιλε...
Και να μην συνεργαζεται δηλαδη.... σιγα τα ωα:cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
H ζημια που παθαινουν οι μαμα ESA οφειλεται στην κακης ποιοτητας εδραση του σωματος του αμορτισερ στο πλαισιο.
Τα κενα που υπαρχουν εκει μεταφερονται στην ενωση μπουκαλας-εμβολου και το λογαριασμο τον πληρωνει η τσιμουχα..
Αυτο ισχυριζεται γνωστος τεχνικος αναρτησεων της Θεσσαλονικης και βλεποντας οσους επισκευασαν μαμα αναρτηση ESA
να ξαναβλεπουν συντομα το ιδιο δακρυβρεχτο εργο αρχιζω να τον πιστευω.
Λογαριαστε και οτι τα περισσοτερα περιστατικα ειναι σε αντβε που εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αρα και μεγαλυτερη γωνια καταπονησης τσιμουχας απο το παραπανω σχεδιαστικο αλλα και κατασκευαστικο ''προβλημα'' και θα δειτε πως πιθανον αυτη να ειναι η καλα κρυμμενη απαντηση..
Πασκουαλ, λογικο φαινεται σαν αιτια, εφοσον ειναι ετσι οπως τα λεει ο τεχνικος.
Λυση;
Aλλο αμορτισερ που συνεργαζεται με την ESA φιλε...
Και να μην συνεργαζεται δηλαδη.... σιγα τα ωα:cool:

Δεν ξέρω αν το σκεπτικό σου (και του τεχνικού) εκφράστηκε σωστά, αλλά έτσι όπως είναι γραμμένο, νόημα δε βγαίνει Πασχάλη.
Τι εννοώ?
Ό,τι αμορτισέρ και να βάλεις, ό τρόπος έδρασής του στο πλαίσιο δεν αλλάζει. Οπότε το πρόβλημα θα συνεχίσει να υφίσταται.

Να πω εδώ, ότι εξ αρχής όπως έβλεπα την τοποθέτηση των ελατηρίων/αμορτισερ στα GS, είχα την υπόνοια ευπάθειας. Πολύ πριν αγοράσω το μηχανάκι!
Συμφωνώ με τον τεχνικό ως προς την άποψη της εγγενούς ευπάθειας λόγω σχεδιασμού, αλλά δε νομίζω ότι λύνεται το θέμα αν βάλεις wilbers ας πούμε. Εφόσον βέβαια η αιτία είναι αυτή που λέμε.
Από την άλλη, μπορεί οι after market λύσεις να έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα (πολύ καλύτερη όμως!!!) στα μέρη του αμορτισέρ (μπουκάλα, έμβολο, τσιμούχες) και να αντέχουν τις καταπονήσεις, λόγω της σχεδιαστικής π@π@ριάς της μητριάς...
Μάλλον αυτό θα εννοείς. Σωστά?



edit: να προσθέσω ότι στα υδρόψυκτα μοντέλα 2013+, η εγγενής αυτή σχεδιαστική παπαριά, άλλαξε! Τα ελατήρια/αμορτισέρ είναι πλέον τοποθετημένα με εμφανή κλίση ("offset") σε σχέση με τα δικά μας που είναι σχεδόν κατακόρυφα τοποθετημένα. ;)
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
H ζημια που παθαινουν οι μαμα ESA οφειλεται στην κακης ποιοτητας εδραση του σωματος του αμορτισερ στο πλαισιο.
Τα κενα που υπαρχουν εκει μεταφερονται στην ενωση μπουκαλας-εμβολου και το λογαριασμο τον πληρωνει η τσιμουχα..
Αυτο ισχυριζεται γνωστος τεχνικος αναρτησεων της Θεσσαλονικης και βλεποντας οσους επισκευασαν μαμα αναρτηση ESA
να ξαναβλεπουν συντομα το ιδιο δακρυβρεχτο εργο αρχιζω να τον πιστευω.
Λογαριαστε και οτι τα περισσοτερα περιστατικα ειναι σε αντβε που εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αρα και μεγαλυτερη γωνια καταπονησης τσιμουχας απο το παραπανω σχεδιαστικο αλλα και κατασκευαστικο ''προβλημα'' και θα δειτε πως πιθανον αυτη να ειναι η καλα κρυμμενη απαντηση..
Παπάρες λέει ο άνθρωπος, έτσι πες του από Άργος με αγάπη....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παπάρες λέει ο άνθρωπος, έτσι πες του από Άργος με αγάπη....
Δε νομιζω Χαρη. Φερε στο νου σου την ξερη αντιδραση της αναρτησης στις καθετες, ως προς την πορεια της μοτο, ανωμαλειες. Αυτο το γκαπ που νιωθουμε, το τρωει κι αναρτηση. Και καπου ξεσπαει ;)
 

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250
Δε νομιζω Χαρη. Φερε στο νου σου την ξερη αντιδραση της αναρτησης στις καθετες, ως προς την πορεια της μοτο, ανωμαλειες. Αυτο το γκαπ που νιωθουμε, το τρωει κι αναρτηση. Και καπου ξεσπαει ;)
Καλημέρα, :)

και γιατί στα παλιότερα δεν ξερνάνε Θόδωρα 04-05-06-07, δεν έχω διαβάσει για σκασμένη ανάρτηση εκτός και αν έχουν άλλο σύστημα έδρασης, το γκαπ πάντως το κάνουν και τα παλιότερα μοντέλα.
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Αυτό που λέει ο τεχνικός ισχύει μόνο εάν στα αμορτισέρ που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα διαρροής, έχει διαπιστωθεί χαλάρωση στο ελαστικό συνεμπλοκ της πάνω εδρασης ώστε το αμορτισέρ να μην είναι συνεχώς σε σταθερή θέση και συνεπώς γωνία....
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αυτό που λέει ο τεχνικός ισχύει μόνο εάν στα αμορτισέρ που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα διαρροής, έχει διαπιστωθεί χαλάρωση στο ελαστικό συνεμπλοκ της πάνω εδρασης ώστε το αμορτισέρ να μην είναι συνεχώς σε σταθερή θέση και συνεπώς γωνία....
Και κατω σε λαστιχο εδραζεται Κωστα.

H ζημια που παθαινουν οι μαμα ESA οφειλεται στην
κακης ποιοτητας εδραση του σωματος του αμορτισερ στο πλαισιο.
Τα κενα που υπαρχουν εκει μεταφερονται στην ενωση μπουκαλας-εμβολου και το λογαριασμο τον πληρωνει η τσιμουχα..
Αυτο ισχυριζεται γνωστος τεχνικος αναρτησεων της Θεσσαλονικης και βλεποντας οσους επισκευασαν μαμα αναρτηση ESA
να ξαναβλεπουν συντομα το ιδιο δακρυβρεχτο εργο αρχιζω να τον πιστευω.
Λογαριαστε και οτι τα περισσοτερα περιστατικα ειναι σε αντβε που εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αρα και μεγαλυτερη γωνια καταπονησης τσιμουχας απο το παραπανω σχεδιαστικο αλλα και κατασκευαστικο ''προβλημα'' και θα δειτε πως πιθανον αυτη να ειναι η καλα κρυμμενη απαντηση..
Αλλο λοιπον το τι διαβαζετε και αλλο το τι ακουσα και γραφω και το οποιο και το επιασε σωστα ο τεχνικος(malco)
Κακης ποιοτητας εδραση του σωματος λοιπον ειναι η αιτια και οχι κακης ποιοτητας σχεδιαση εδρασης.
Κακη σχεδιαση στις προδιαγραφες των αμορτισερ και οχι στην θεση-γωνια τοποθετησης των.
Προβλημα λοιπον στην παραγγελια στην όποια εκτος εργοστασιου προμηθευτρια
και οχι στις ικανοτητες της τελευταιας να ακολουθησει τις προδιαγραφες που τεθηκαν.
 
Top Bottom