H ζημια που παθαινουν οι μαμα ESA οφειλεται στην κακης ποιοτητας εδραση του σωματος του αμορτισερ στο πλαισιο.
Τα κενα που υπαρχουν εκει μεταφερονται στην ενωση μπουκαλας-εμβολου και το λογαριασμο τον πληρωνει η τσιμουχα..
Αυτο ισχυριζεται γνωστος τεχνικος αναρτησεων της Θεσσαλονικης και βλεποντας οσους επισκευασαν μαμα αναρτηση ESA
να ξαναβλεπουν συντομα το ιδιο δακρυβρεχτο εργο αρχιζω να τον πιστευω.
Λογαριαστε και οτι τα περισσοτερα περιστατικα ειναι σε αντβε που εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αρα και μεγαλυτερη γωνια καταπονησης τσιμουχας απο το παραπανω σχεδιαστικο αλλα και κατασκευαστικο ''προβλημα'' και θα δειτε πως πιθανον αυτη να ειναι η καλα κρυμμενη απαντηση..
Πασκουαλ, λογικο φαινεται σαν αιτια, εφοσον ειναι ετσι οπως τα λεει ο τεχνικος.
Λυση;
Aλλο αμορτισερ που συνεργαζεται με την ESA φιλε...
Και να μην συνεργαζεται δηλαδη.... σιγα τα ωα
Δεν ξέρω αν το σκεπτικό σου (και του τεχνικού) εκφράστηκε σωστά, αλλά έτσι όπως είναι γραμμένο, νόημα δε βγαίνει Πασχάλη.
Τι εννοώ?
Ό,τι αμορτισέρ και να βάλεις, ό τρόπος έδρασής του στο πλαίσιο δεν αλλάζει. Οπότε το πρόβλημα θα συνεχίσει να υφίσταται.
Να πω εδώ, ότι εξ αρχής όπως έβλεπα την τοποθέτηση των ελατηρίων/αμορτισερ στα GS, είχα την υπόνοια ευπάθειας. Πολύ πριν αγοράσω το μηχανάκι!
Συμφωνώ με τον τεχνικό ως προς την άποψη της εγγενούς ευπάθειας λόγω σχεδιασμού, αλλά δε νομίζω ότι λύνεται το θέμα αν βάλεις wilbers ας πούμε. Εφόσον βέβαια η αιτία είναι αυτή που λέμε.
Από την άλλη, μπορεί οι after market λύσεις να έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα (
πολύ καλύτερη όμως!!!) στα μέρη του αμορτισέρ (μπουκάλα, έμβολο, τσιμούχες) και να αντέχουν τις καταπονήσεις, λόγω της σχεδιαστικής π@π@ριάς της μητριάς...
Μάλλον αυτό θα εννοείς. Σωστά?
edit: να προσθέσω ότι στα υδρόψυκτα μοντέλα 2013+, η εγγενής αυτή σχεδιαστική παπαριά, άλλαξε! Τα ελατήρια/αμορτισέρ είναι πλέον τοποθετημένα με εμφανή κλίση ("offset") σε σχέση με τα δικά μας που είναι σχεδόν κατακόρυφα τοποθετημένα.