¨Εχω μια ερώτηση.. Πολλές μοτοσυκλέτες ειδικά on-off αλλά και Custom και άλλες φυσικά, κυρίως αυτές που έχουν αρκετή απόσταση απο ζελατίνα στον αναβάτη παρουσιάζουν το φαινόμενο του buffeting. Ελληνιστί κουνήματα στο κράνος απο στροβιλισμούς στον αέρα στις μεγαλύτερες ταχύτητες. Μεγαλύτερες ζελατίνες συνήθως χειροτερεύουν αντί να φτιάχνουν το πρόβλημα και γενικά ανα τον κόσμο έχουν δοκιμαστεί πολλές λύσεις απο ζελατίνες με φρύδια, αποστάτες στις ζελατίνες για να καταπολεμάται ο στροβιλισμός, καλύτερα κράνη αεροδυναμικά, wind stoppers σε επιλεγμένα σημεία της μηχανής άλλα με καλά αποτελέσματα άλλα χωρίς και γενικά είναι ένα θέμα πολύ εξατομικευμένο απο το ύψος του καθενός, τη μηχανή, την ζελατίνα και πολλά άλλα. Θέλω να ρωτήσω αν έχετε παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο στη δικιά σας μηχανή, είτε με μαμά ζελατίνα είτε με aftermarket και πώς το αντιμετωπίσατε αν συνέβαινε. Και βασικά για τί μηχανή μιλάμε και τί κράνη φοράτε γενικά?? Προφανώς μετά απο πολλές μοτοσυκλέτες που ε΄χω αλλάξει κυρίως στη σπορ κατηγορία που δεν είχα ιδιαίτερα τετοια θέματα τώρ έχω ένα Tiger 1050 και έχω κάποια τέτοια θέματα! Μετά απο δοκιμές κατέληξα σε μια υβριδική λύση ζελατίνας με κορμό της Ermax Και φρυδάκι της MRA Και έχω λύσει το θέμα στο 80% και σκέφτομαι αν ένα καλό τουριστικό κράνος το εξαλείψει τελείως..(π.χ.Shoei GT air 2, X-Lite X-903 κλπ)