Wind Buffeting...

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
¨Εχω μια ερώτηση.. Πολλές μοτοσυκλέτες ειδικά on-off αλλά και Custom και άλλες φυσικά, κυρίως αυτές που έχουν αρκετή απόσταση απο ζελατίνα στον αναβάτη παρουσιάζουν το φαινόμενο του buffeting. Ελληνιστί κουνήματα στο κράνος απο στροβιλισμούς στον αέρα στις μεγαλύτερες ταχύτητες. Μεγαλύτερες ζελατίνες συνήθως χειροτερεύουν αντί να φτιάχνουν το πρόβλημα και γενικά ανα τον κόσμο έχουν δοκιμαστεί πολλές λύσεις απο ζελατίνες με φρύδια, αποστάτες στις ζελατίνες για να καταπολεμάται ο στροβιλισμός, καλύτερα κράνη αεροδυναμικά, wind stoppers σε επιλεγμένα σημεία της μηχανής άλλα με καλά αποτελέσματα άλλα χωρίς και γενικά είναι ένα θέμα πολύ εξατομικευμένο απο το ύψος του καθενός, τη μηχανή, την ζελατίνα και πολλά άλλα. Θέλω να ρωτήσω αν έχετε παρατηρήσει αυτό το φαινόμενο στη δικιά σας μηχανή, είτε με μαμά ζελατίνα είτε με aftermarket και πώς το αντιμετωπίσατε αν συνέβαινε. Και βασικά για τί μηχανή μιλάμε και τί κράνη φοράτε γενικά?? Προφανώς μετά απο πολλές μοτοσυκλέτες που ε΄χω αλλάξει κυρίως στη σπορ κατηγορία που δεν είχα ιδιαίτερα τετοια θέματα τώρ έχω ένα Tiger 1050 και έχω κάποια τέτοια θέματα! Μετά απο δοκιμές κατέληξα σε μια υβριδική λύση ζελατίνας με κορμό της Ermax Και φρυδάκι της MRA Και έχω λύσει το θέμα στο 80% και σκέφτομαι αν ένα καλό τουριστικό κράνος το εξαλείψει τελείως..(π.χ.Shoei GT air 2, X-Lite X-903 κλπ)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλό κράνος
μαμά μηχανάκι όλο
σωστές συνθήκες καιρικές
ποτε μπαφετιγκ
αφτα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγέλη το θέμα των στροβιλισμων έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με την κλίση της ζελατίνας. Όσο πιο ορθια είναι, τόσο πιο έντονοι οι στροβιλισμοι. Αν ρυθμίζεται, φερτη πιο κοντά σε σένα, αν όχι, κάνε δοκιμές με την κλιση τουφρυδακιού.

Έχω διαπιστώσει πως τα καλά τουριστικά κράνη, βελτιώνουν τη διαμήκη ροή του αέρα.
Στους στροβιλισμους δεν κάνουν τίποτα γιατί απλά τρως σφαλιάρες από τον αέρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη το θέμα των στροβιλισμων έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με την κλίση της ζελατίνας. Όσο πιο ορθια είναι, τόσο πιο έντονοι οι στροβιλισμοι. Αν ρυθμίζεται, φερτη πιο κοντά σε σένα, αν όχι, κάνε δοκιμές με την κλιση τουφρυδακιού.

Έχω διαπιστώσει πως τα καλά τουριστικά κράνη, βελτιώνουν τη διαμήκη ροή του αέρα.
Στους στροβιλισμους δεν κάνουν τίποτα γιατί απλά τρως σφαλιάρες από τον αέρα.
Δε ρυθμίζεται μόνο αν παίξει η γνωστή greek patent! Σωστή η τοποθέτηση σου παντως συμφωνω..
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Επίσης να ξέρεις ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων το φαινόμενο περιορίζεται ή εξαφανίζεται με την χρήση tank bag.. ;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στην ιδια μηχανη, με Νexx XD1 oλα ειναι ησυχα, με το Nishua Carbon γινεται της ποπης. Στην αλλη μηχανη, με το AGV AX8 ειναι ψιλοοκ, με το Νexx χανεται η μπαλα. Στη μια μηχανη, εχω ρυθμιζομενη σε υψος και κλιση ζελατινα με φρυδακι και ολα οκ, στην αλλη εχω καθετη ζελατινα τυπου ντακαρ και παλι ολα οκ...

Τι θελω να πω. 100 ατομα να ρωτησεις θα παρεις 100 διαφορετικες απαντησεις, γιατι εχει να κανει με την κλίση της ζελατινας, το χειλος διαφυγης της ζελατινας, το αν εχει κενο η ζελατινα στο κατω μερος της ή αν εφαπτεται πληρως στο φερινγκ, το υψος του αναβατη, το ποσο σκυφτος οδηγει, το κρανος του αναβατη, ακομη και το μεγεθος του τουνελ των πιρουνιων απ'οπου περναει αερας!

Πχ για αυτο που λεει ο Jon t απο πανω, συγκεκριμενα για το νεο Αφρικα, ολοι γκρινιαζαν για τη ζελατινα μεχρι που καποιος καταλαβε οτι το μεγαλυτερο θεμα στροβιλισμων δεν οφειλεται σε αυτη αλλα στον αερα που ερχεται απο το τουνελ του τιμονιου, κι αρχισαν να πουλανε καλυμματα για να κλεισουν την τρυπα προς τη μερια του ντεποζιτου, βλεποντας οτι οι στροβιλισμοι μειωθηκαν δραματικα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στην ιδια μηχανη, με Νexx XD1 oλα ειναι ησυχα, με το Nishua Carbon γινεται της ποπης. Στην αλλη μηχανη, με το AGV AX8 ειναι ψιλοοκ, με το Νexx χανεται η μπαλα. Στη μια μηχανη, εχω ρυθμιζομενη σε υψος και κλιση ζελατινα με φρυδακι και ολα οκ, στην αλλη εχω καθετη ζελατινα τυπου ντακαρ και παλι ολα οκ...

Τι θελω να πω. 100 ατομα να ρωτησεις θα παρεις 100 διαφορετικες απαντησεις, γιατι εχει να κανει με την κλίση της ζελατινας, το χειλος διαφυγης της ζελατινας, το αν εχει κενο η ζελατινα στο κατω μερος της ή αν εφαπτεται πληρως στο φερινγκ, το υψος του αναβατη, το ποσο σκυφτος οδηγει, το κρανος του αναβατη, ακομη και το μεγεθος του τουνελ των πιρουνιων απ'οπου περναει αερας!

Πχ για αυτο που λεει ο Jon t απο πανω, συγκεκριμενα για το νεο Αφρικα, ολοι γκρινιαζαν για τη ζελατινα μεχρι που καποιος καταλαβε οτι το μεγαλυτερο θεμα στροβιλισμων δεν οφειλεται σε αυτη αλλα στον αερα που ερχεται απο το τουνελ του τιμονιου, κι αρχισαν να πουλανε καλυμματα για να κλεισουν την τρυπα προς τη μερια του ντεποζιτου, βλεποντας οτι οι στροβιλισμοι μειωθηκαν δραματικα.
Τα είπες πολυ καλά, ψάχνοντας την είδα την ιστορία με τα αφρικα χαχαχα. Όμως με τα παραδείγματα που έθεσες έβαλες τον παράγοντα κράνος ως καθοριστικό.

Από τη δική σου προσωπική εμπειρία το ίδιο κράνος σε άλλες μηχανές είχε τελείως διαφορετική συμπεριφορά.

Άρα.. Μήπως υπάρχει τεράστια έλλειψη στην ενημέρωση ακόμα και από τις εταιρείες πως έχουν σχεδιάσει τα κρανη τους? Σε ποιες μηχανές απευθύνονται και εν τέλει όλοι ψωνίζουμε ένα κράνος από το μαγαζί και σπάνια θα το δούμε πριν το πληρώσουμε στο δρόμο.. Δεν θα ερλπρεπε τα σοβαρά μαγαζιά να έχουν κάποια κρανη demo και να μπορείς να δοκιμάζεις το κράνος στη δική σου μηχανή πως συμοεριφερεται πριν το πάρεις?

Δίνεις δηλαδή 400 500 ευρό για ένα κράνος και τελικά μπορεί να μείνεις απόλυτα δυσαρεστημένος! Εγώ ξανά κράνος χωρίς να το έχω δοκιμάσει με κάποιο τρόπο από μαγαζί ή από κάποιο φίλο στο δρόμο δεν ξαναπαίρνω πάντως.
 
Reactions: Gus

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα είπες πολυ καλά, ψάχνοντας την είδα την ιστορία με τα αφρικα χαχαχα. Όμως με τα παραδείγματα που έθεσες έβαλες τον παράγοντα κράνος ως καθοριστικό.

Από τη δική σου προσωπική εμπειρία το ίδιο κράνος σε άλλες μηχανές είχε τελείως διαφορετική συμπεριφορά.

Άρα.. Μήπως υπάρχει τεράστια έλλειψη στην ενημέρωση ακόμα και από τις εταιρείες πως έχουν σχεδιάσει τα κρανη τους? Σε ποιες μηχανές απευθύνονται και εν τέλει όλοι ψωνίζουμε ένα κράνος από το μαγαζί και σπάνια θα το δούμε πριν το πληρώσουμε στο δρόμο.. Δεν θα ερλπρεπε τα σοβαρά μαγαζιά να έχουν κάποια κρανη demo και να μπορείς να δοκιμάζεις το κράνος στη δική σου μηχανή πως συμοεριφερεται πριν το πάρεις?

Δίνεις δηλαδή 400 500 ευρό για ένα κράνος και τελικά μπορεί να μείνεις απόλυτα δυσαρεστημένος! Εγώ ξανά κράνος χωρίς να το έχω δοκιμάσει με κάποιο τρόπο από μαγαζί ή από κάποιο φίλο στο δρόμο δεν ξαναπαίρνω πάντως.
Χμμ, καλη η σκεψη, αλλα θα μπορουσε καποιος να σου πει το αντιθετο. Δηλαδη, ειχες ρυθμισει μεχρι τωρα τη ζελατινα σου με τετοιον τροπο που το μεχρι τωρα κρανος σου δεν ειχε θεμα. Μηπως δε φταιει το κρανος αλλα πρεπει να ξαναρυθμισεις τη ζελατινα σου για το νεο κρανος?
(Μιλαμε παντα για κρανη με γεισο φορεμενο, ετσι? Δηλαδη αεροδυναμικη πτερυγα κανονικα. Αν την αφαιρεσεις ολα ειναι οκ)

Επισης τεραστια σημασια παιζει το σωστο μεγεθος κρανους. Στα πρωτα μου βηματα ως νουφαρο πολλαααα χρονια πριν ειχα παρει ενα κρανος L γιατι το Μ του με ζοριζε, ενω Μ ειναι το μεγεθος μου. Μεγα σφαλμα, ο αερας που περνουσε απ'οτι περισσευε το εκανε να χορευει σαν καπελο σε καρτουν οταν βλεπει κατι και τρομαζει!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χμμ, καλη η σκεψη, αλλα θα μπορουσε καποιος να σου πει το αντιθετο. Δηλαδη, ειχες ρυθμισει μεχρι τωρα τη ζελατινα σου με τετοιον τροπο που το μεχρι τωρα κρανος σου δεν ειχε θεμα. Μηπως δε φταιει το κρανος αλλα πρεπει να ξαναρυθμισεις τη ζελατινα σου για το νεο κρανος?
(Μιλαμε παντα για κρανη με γεισο φορεμενο, ετσι? Δηλαδη αεροδυναμικη πτερυγα κανονικα. Αν την αφαιρεσεις ολα ειναι οκ)

Επισης τεραστια σημασια παιζει το σωστο μεγεθος κρανους. Στα πρωτα μου βηματα ως νουφαρο πολλαααα χρονια πριν ειχα παρει ενα κρανος L γιατι το Μ του με ζοριζε, ενω Μ ειναι το μεγεθος μου. Μεγα σφαλμα, ο αερας που περνουσε απ'οτι περισσευε το εκανε να χορευει σαν καπελο σε καρτουν οταν βλεπει κατι και τρομαζει!
Να σου πω.. Καταρχήν το 90% των μοτοσυκλετών έχουν καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο format setup απο ζελατίνα. Δηλαδή εχεις τη μαμά, ή ψώνισες μια aftermarket άντε έχεις και ένα φρυδάκι επάνω, άντε έιναι και ρυθμιζόμενη σε ύψος η ζελατίνα ή βασικά δεν έχεις καθόλου ζελατίνα (naked, motard Κλπ).

Εν ολίγοις το 90% των αναβατών θα μπορουσε να έχει ασφαλές συμπέρασμα πώς θα συμπεριφέρεται το νέο κράνος του με ένα test ride. Ή ενδεχομένως να κάνει επιτόπου κάποιες ρυθμίσεις για το fine tuning κατά την κρίση του.

Γιατί να ψωνίζω γουρούνο στο σακί βασικά στο θέμα κράνος, εκεί θέλω να καταλήξω και ειδικά με τόσο ελλιπείς πληροφορίες απο τις εταιρείες. Το πολύ να σου πουν racing κράνος ή touring η κάτι ενδιάμεσο ή adventure κλπ. Γενικότητες.

Ο εξοπλισμός πρέπει να τεστάρεται και να δοκιμάζεται επιτόπου και ειδικά το κράνος που είναι τεράστιο κομμάτι της αεροδυναμικής της μοτοσυκλέτας.

Παράδειγμα. Είχα δώσει 250€ και είχα πάρει ένα AGV STEALTH πριν 10 χρόνια όταν είχα ένα Kawasaki γυμνό. Αυτό το κράνος μπορεί να ήταν τέλειο για ένα Supersport Μηχανάκι π.χ. Πάνω σε μένα ήταν το απόλυτο σκουπίδι αεροδυναμικά. Έτρωγες σφαλιάρες απ όλες τις πάντες. το πούλησα κακήν κακώς αφού μου χάλασε 3-4 ταξίδια και με όση χασούρα ειχα.

Αν το είχα δοκιμάσει πριν το παρω δεν θα το αγόραζα ποτέ. Και θα έβρισκα κάτι να κάνει σε μένα αντιθέτως.

Βάλε 5 κράνη DEMO, και ζήτα μια εγγύηση χρηματική απο τον πελάτη που θα του επιστρέφεται με την επιστροφή του κράνους και δώστου μια balaclava Μιας χρήσης και ένα μισάωρο να δει αν τα λεφτάκια του θα πιάσουν τόπο. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
 
Reactions: Gus

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να σου πω.. Καταρχήν το 90% των μοτοσυκλετών έχουν καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο format setup απο ζελατίνα. Δηλαδή εχεις τη μαμά, ή ψώνισες μια aftermarket άντε έχεις και ένα φρυδάκι επάνω, άντε έιναι και ρυθμιζόμενη σε ύψος η ζελατίνα ή βασικά δεν έχεις καθόλου ζελατίνα (naked, motard Κλπ).

Εν ολίγοις το 90% των αναβατών θα μπορουσε να έχει ασφαλές συμπέρασμα πώς θα συμπεριφέρεται το νέο κράνος του με ένα test ride. Ή ενδεχομένως να κάνει επιτόπου κάποιες ρυθμίσεις για το fine tuning κατά την κρίση του.

Γιατί να ψωνίζω γουρούνο στο σακί βασικά στο θέμα κράνος, εκεί θέλω να καταλήξω και ειδικά με τόσο ελλιπείς πληροφορίες απο τις εταιρείες. Το πολύ να σου πουν racing κράνος ή touring η κάτι ενδιάμεσο ή adventure κλπ. Γενικότητες.

Ο εξοπλισμός πρέπει να τεστάρεται και να δοκιμάζεται επιτόπου και ειδικά το κράνος που είναι τεράστιο κομμάτι της αεροδυναμικής της μοτοσυκλέτας.

Παράδειγμα. Είχα δώσει 250€ και είχα πάρει ένα AGV STEALTH πριν 10 χρόνια όταν είχα ένα Kawasaki γυμνό. Αυτό το κράνος μπορεί να ήταν τέλειο για ένα Supersport Μηχανάκι π.χ. Πάνω σε μένα ήταν το απόλυτο σκουπίδι αεροδυναμικά. Έτρωγες σφαλιάρες απ όλες τις πάντες. το πούλησα κακήν κακώς αφού μου χάλασε 3-4 ταξίδια και με όση χασούρα ειχα.

Αν το είχα δοκιμάσει πριν το παρω δεν θα το αγόραζα ποτέ. Και θα έβρισκα κάτι να κάνει σε μένα αντιθέτως.
Συμφωνω απολυτα με το οτι θα επρεπε να δοκιμαζεται στην πραξη το κρανος πριν την αγορα, αλλα το βλεπω πολυ δυσκολο να εφαρμοστει.

Προσωπικα πριν αγορασω οποιο κρανος με ενδιαφερει διαβαζω οσα περισσοτερα reviews μπορω απο αγοραστες, οχι απο "reviewers"...
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Ως κάτοχος caponord, μπορώ να πω ότι είμαι ειδικός στο θέμα των στροβιλισμων. Το caponord από τι εργοστάσιο έχει μια αρκετά καλή ζελατίνα, αλλά δεν έχει καθόλου κενό ανάμεσα στην ζελατίνα και στο φαίρινγκ του πίνακα οργάνων. Ότι και να είχα δοκιμάσει (και εγώ και άλλοι ιδιοκτήτες ανά τον κόσμο) δεν έφερνε κανένα αποτέλεσμα (μεγαλύτερες ζελατίνες, φρυδακια mra κλπ)

Προσωπικά την λύση την βρήκα στις βάσεις που κατασκευάζει μια αγγλική βιοτεχνία, οι οποίες βγάζουν την ζελατίνα 5 πόντους πιο μπροστά και αφήνουν κενό για να περνάει αέρας από κάτω και να σπάει την υποπίεση που δημιουργείται στον χώρο ανάμεσα στον αναβάτη και την ζελατίνα.
Πριν από αυτό, οτιδήποτε πάνω από 120 χλμ, ήταν απαγορευμένο για ταξίδι και έντονη κεφάλι γινόταν κουδούνι. Πλέον ταξιδεύω άνετα με 160 χωρίς το παραμικρό κούνημα και με πολύ καλύτερη προστασία.
Ίσως αξίζει να ρίξεις μια ματιά σε αυτά που έχει για το 1050


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ως κάτοχος caponord, μπορώ να πω ότι είμαι ειδικός στο θέμα των στροβιλισμων. Το caponord από τι εργοστάσιο έχει μια αρκετά καλή ζελατίνα, αλλά δεν έχει καθόλου κενό ανάμεσα στην ζελατίνα και στο φαίρινγκ του πίνακα οργάνων. Ότι και να είχα δοκιμάσει (και εγώ και άλλοι ιδιοκτήτες ανά τον κόσμο) δεν έφερνε κανένα αποτέλεσμα (μεγαλύτερες ζελατίνες, φρυδακια mra κλπ)

Προσωπικά την λύση την βρήκα στις βάσεις που κατασκευάζει μια αγγλική βιοτεχνία, οι οποίες βγάζουν την ζελατίνα 5 πόντους πιο μπροστά και αφήνουν κενό για να περνάει αέρας από κάτω και να σπάει την υποπίεση που δημιουργείται στον χώρο ανάμεσα στον αναβάτη και την ζελατίνα.
Πριν από αυτό, οτιδήποτε πάνω από 120 χλμ, ήταν απαγορευμένο για ταξίδι και έντονη κεφάλι γινόταν κουδούνι. Πλέον ταξιδεύω άνετα με 160 χωρίς το παραμικρό κούνημα και με πολύ καλύτερη προστασία.
Ίσως αξίζει να ρίξεις μια ματιά σε αυτά που έχει για το 1050




Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλα κι εσύ με το caponord είσαι άνεμο δαρμένος το ξέρω! Ένας φίλος είχε βρει μια πατέντα και έβαζε ένα σποιλερ κάπως κάθετα στη ζελατίνα βασικά ότι να ναι αλλά δούλευε χαχα.

Η λύση της palmer products είναι καλή συμβουλή που δίνεις και φαίνεται να ναι μέσα στις καλές λύσεις και από αναζητήσεις που έκανα κι εγώ σε ξένα φόρουμ. Αυτή τη στιγμή την φυλάω σαν τελική λύση στη φαρέτρα πιο πολύ λόγω του αισθητικού μέρους!

Με το combo ζελατίνα ermax και φρυδακι mra έχω βρει μια καλή λύση στο 80%. Επειδή είναι η ώρα να πάρω και καινούργιο κράνος θα επενδύσω μάλλον σε ένα shoei Gt air 2 και αν δε φτιάξει τελείως το θέμα και έχω ακόμα ενόχληση τότε θα κοιτάξω και αυτό. Ελπίζω να μην χρειαστεί!
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Προσφατα ειχα θεμα εγω με το buffeting.

Αφρικα Κουιν 750, AGV AX-8 Evo, δοκιμασα ολες τις ζελατινες (εκτος MRA) και φρυδακια και χωρις.

Δεν με βολεψε ποτε τιποτα. Οποτε πηρα και την εκοψα να ειναι πιο χαμηλη και να ειναι το κρανος σε καθαρη ροη αερα. Κομπλε!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Προσφατα ειχα θεμα εγω με το buffeting.

Αφρικα Κουιν 750, AGV AX-8 Evo, δοκιμασα ολες τις ζελατινες (εκτος MRA) και φρυδακια και χωρις.

Δεν με βολεψε ποτε τιποτα. Οποτε πηρα και την εκοψα να ειναι πιο χαμηλη και να ειναι το κρανος σε καθαρη ροη αερα. Κομπλε!
Το ax8 παλαιότερα έκανε το γείσο έντονη ταλάντωση λόγω αδύναμης στήριξης. Συμβαινει και στα τελευταία μοντέλα;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ax8 παλαιότερα έκανε το γείσο έντονη ταλάντωση λόγω αδύναμης στήριξης. Συμβαινει και στα τελευταία μοντέλα;
Οχι, τους εβαλαν μεταλλικες βιδες απο το εβο και μετα και δεν εχει θεμα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το 1050 και εμένα με ζάλισε λίγο στο τεστ ράιντ, μέχρι που κατέβασα την ζελατίνα. είχα παλιότερα διαβάσει σε ξένο φόρουμ ότι πολύς κόσμος ταλαιπωρείται με την αεροδυναμική του και κανείς δεν έχει βγάλει "καθαρό ήσυχο αέρα", δεν μιλάω για τους τάπες που καλύπτονται από το φανάρι γυμνής μοτοσικλέτας τώρα, φυσικά.

το κράνος είναι ένα HJC RHPA 10+ το οποίο είναι απίθανα καλό στα χιλιόμετρα και ικανοποιητικά ήσυχο σε στρωτό αέρα.



τεστ ράιντ σε κράνη θυμάμαι κάποτε διαφήμιζε η arai στην Αθήνα. όντως θα ήταν καλή ιδέα για όλους, αλλά....
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το 1050 και εμένα με ζάλισε λίγο στο τεστ ράιντ, μέχρι που κατέβασα την ζελατίνα. είχα παλιότερα διαβάσει σε ξένο φόρουμ ότι πολύς κόσμος ταλαιπωρείται με την αεροδυναμική του και κανείς δεν έχει βγάλει "καθαρό ήσυχο αέρα", δεν μιλάω για τους τάπες που καλύπτονται από το φανάρι γυμνής μοτοσικλέτας τώρα, φυσικά.

το κράνος είναι ένα HJC RHPA 10+ το οποίο είναι απίθανα καλό στα χιλιόμετρα και ικανοποιητικά ήσυχο σε στρωτό αέρα.



τεστ ράιντ σε κράνη θυμάμαι κάποτε διαφήμιζε η arai στην Αθήνα. όντως θα ήταν καλή ιδέα για όλους, αλλά....
Καλύπτονται λέει απο το φανάρι γυμνης μοτοσυκλέτας χαχαχαχαχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλύπτονται λέει απο το φανάρι γυμνης μοτοσυκλέτας χαχαχαχαχα
Μη γελάς.

Πετυχαίνουμε ένα fazer 1000 ασημί στην εθνική, βγαίνουμε μαζί γέφυρα Βαρυμπόμπης, στρίβουμε μαζί αριστερά, κάτι δεν πάει καλά. Το μηχανάκι δείχνει τεράστιο, το κοιτάζω και εγώ και η κοπέλα μου και δεν βγάζουμε άκρη, μου λέει δεν είναι το ίδιο με το δικό σου, αποκλείεται.

Τελικά μάλλον το μόνο που "έφταιγε" ήταν ότι ο αναβάτης είχε καταγωγή από το Χόμπιτον. Τι να του συζητήσω τώρα για στροβιλισμούς στην ζελατίνα... Σε μερικά πράγματα είναι τυχεροί οι verically challenged people.


Λοιπόν ψάχνε την άκρη γιατί το 1050 έχει μπει στην λίστα με τις υποψήφιες :p
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ειναι πονεμενο το θεμα ειδικα αν εισαι ψηλος...η αληθεια ειναι οτι αμα θετε ταξιδακια με 160+, παρτε ενα μπουσα και βρειτε την υγεια σας :D
ειναι απο τα λιγα θεματα που τα ονοφφ ισως δε ξεπερασουν ποτε
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ειναι πονεμενο το θεμα ειδικα αν εισαι ψηλος...η αληθεια ειναι οτι αμα θετε ταξιδακια με 160+, παρτε ενα μπουσα και βρειτε την υγεια σας :D
ειναι απο τα λιγα θεματα που τα ονοφφ ισως δε ξεπερασουν ποτε
Μέχρι 185...νομιζω ότι βρίσκεται λύση!!
Οι αλλοι να πάτε για μπάσκετ.
 
Top Bottom