Wobble

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
αφου απο τα 0 επιταχυνα και εμφανιστηκε στα 140 δειλα δειλα
Εχει δικιο ο Pumba τοτε, δεν ειναι τανκ σλαπ αυτο που περιγραφεις. Αεροδυναμικοι στροβιλισμοι μαλλον στις χουφτες μπορει και στον τροχο ειναι, που σου ταρακουνουσαν απλα το τιμονι, δεν ειναι το κλασσικο κουνημα/εκκρεμες του τανκ σλαπ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε σεις, το τανκ σλαπινγκ δεν είναι αυτό που όταν σκάει η Μπροστινή ρόδα μετά από σούζα αρχίζει το μηχανάκι τα ζιγκ ζαγκ;;;

Το γουόμπλ δεν είναι αυτό που ξεκινάει το τιμόνι και κάνει σαν φίδι σιγά σιγά, το οποίο κλιμακωνεται;

Το γουόπερ δεν είναι αυτό το γαμιστερο hamburger που έχει το burger King?

Ρε θα κάτσετε καλά;;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
εννοειται δεν ηταν τανκ σλαπ.
η ταλαντωση αρχιζε πολυ σιγα με μικρη συχνοτητα και ενταση και αυξανοταν μαζι με τα χμ.
εντελως ελεγχομενο.

ασε που δεν κινουμαι ποτε με τετοιες ταχυτητες.

βιαζομουν εκεινη την ωρα,ειχε βγει το κοκορετσι με πληροφορησαν απο το κοντρολ, και ανοιξα γκαζι και ετσι το πετυχα..

σε κανα τριαρι χρονια μπορει να ξανατυχει να πιασω τετοια χμ..
:p
Κοκορέτσι μεγάλη εβδομάδα??? Και ρωτάς τι φταίει!!!:D:D
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε σεις, το τανκ σλαπινγκ δεν είναι αυτό που όταν σκάει η Μπροστινή ρόδα μετά από σούζα αρχίζει το μηχανάκι τα ζιγκ ζαγκ;;;

Το γουόμπλ δεν είναι αυτό που ξεκινάει το τιμόνι και κάνει σαν φίδι σιγά σιγά, το οποίο κλιμακωνεται;

Το γουόπερ δεν είναι αυτό το γαμιστερο hamburger που έχει το burger King?

Ρε θα κάτσετε καλά;;
Σε περίμενα στην αγγελία που γράφει mercy αντί για merci και μας βγήκες εδώ καθηγητή Μπαμπινιώτη.

Το wobble μπορεί να γίνει slapper όπως έχουμε δει σε βίντεος με ΚΤΜ (και σε tracer ίσως; )

Έχει ΒΚ στην ημεδαπή;


Επίσης είδα να έχει καλές κριτικές αυτό το μαραφέτ' τοποθετημένο σε 9Χ0
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επίσης είδα να έχει καλές κριτικές αυτό το μαραφέτ' τοποθετημένο σε 9Χ0
Ότι έχω πάρει από την συγκεκριμένη εταιρεία έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αξιόπιστο μετά από χρόνια χρήση...
Θεωρώ ότι και το συγκεκριμένο θα είναι κάτι αντίστοιχο.
Εφαρμόζει στα δικά μας?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σε περίμενα στην αγγελία που γράφει mercy αντί για merci και μας βγήκες εδώ καθηγητή Μπαμπινιώτη.

Το wobble μπορεί να γίνει slapper όπως έχουμε δει σε βίντεος με ΚΤΜ (και σε tracer ίσως; )

Έχει ΒΚ στην ημεδαπή;


Επίσης είδα να έχει καλές κριτικές αυτό το μαραφέτ' τοποθετημένο σε 9Χ0

Tα σταμπιλιζατερ δεν κανουν τιποτα για το wobble. Tα 9χ0 εχουν πολυ σταθερη γεωμετρια, λογω μεγαλων διαδρομων θελει λιγο παιχνιδι για να βρεις το ιδανικο σημειο για τον καθε αναβατη με ελατηρια και θεσεις τιμονοπλακας. Αν νιωθεις κουνηματα και ασαφειες εθνικη, ριξε λιγο τη μουρη απο τις τιμονοπλακες. Επισης βαλε πιο σκληρα ελατηρια στο μπροστινο, ειναι αστειο κοστος και κανει θαυματα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Tα σταμπιλιζατερ δεν κανουν τιποτα για το wobble. Tα 9χ0 εχουν πολυ σταθερη γεωμετρια, λογω μεγαλων διαδρομων θελει λιγο παιχνιδι για να βρεις το ιδανικο σημειο για τον καθε αναβατη με ελατηρια και θεσεις τιμονοπλακας. Αν νιωθεις κουνηματα και ασαφειες εθνικη, ριξε λιγο τη μουρη απο τις τιμονοπλακες. Επισης βαλε πιο σκληρα ελατηρια στο μπροστινο, ειναι αστειο κοστος και κανει θαυματα.
Και μετα στο χώμα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ότι έχω πάρει από την συγκεκριμένη εταιρεία έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αξιόπιστο μετά από χρόνια χρήση...
Θεωρώ ότι και το συγκεκριμένο θα είναι κάτι αντίστοιχο.
Εφαρμόζει στα δικά μας?
έτσι λένε, με βάση συμβατή με scotts

Tα σταμπιλιζατερ δεν κανουν τιποτα για το wobble. Tα 9χ0 εχουν πολυ σταθερη γεωμετρια, λογω μεγαλων διαδρομων θελει λιγο παιχνιδι για να βρεις το ιδανικο σημειο για τον καθε αναβατη με ελατηρια και θεσεις τιμονοπλακας. Αν νιωθεις κουνηματα και ασαφειες εθνικη, ριξε λιγο τη μουρη απο τις τιμονοπλακες. Επισης βαλε πιο σκληρα ελατηρια στο μπροστινο, ειναι αστειο κοστος και κανει θαυματα.
Δεν είχα ανησυχητικό ζήτημα, δεν νομίζω ότι οι 21 ίντσες θα έχουν ποτέ την σταθερότητα των 17 σε πλευρικό άνεμο. Οι αλλαγές που λες έχουν γίνει και η μικρή αλλαγή στο ύψος των καλαμιών όντως έκανε διαφορά. Η γεωμετρία όντως είναι πιο σταθερή από το Χ ας πούμε, φαίνεται από το πρώτο μέτρο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
έτσι λένε, με βάση συμβατή με scotts


Δεν είχα ανησυχητικό ζήτημα, δεν νομίζω ότι οι 21 ίντσες θα έχουν ποτέ την σταθερότητα των 17 σε πλευρικό άνεμο. Οι αλλαγές που λες έχουν γίνει και η μικρή αλλαγή στο ύψος των καλαμιών όντως έκανε διαφορά. Η γεωμετρία όντως είναι πιο σταθερή από το Χ ας πούμε, φαίνεται από το πρώτο μέτρο.

Θα χρειαστεις και πιο σκληρα ελατηρια για το βαρος σου, η διαφορα ειδικα εντος στροφης θα ειναι τεραστια, αυτα που εχει το πηρουνι μεσα ειναι αρκετα μαλακα για αναβατες 100+ κιλων με αυτη τη διαδρομη πηρουνιου
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά αν το sag είναι σωστό μπρος/πίσω, η αλλαγή γιατί;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά αν το sag είναι σωστό μπρος/πίσω, η αλλαγή γιατί;
Το sag είναι σωστό εμπρός .καθώς κ η συμπεριφορά του μπροστινού ,γιατί έχεις ήδη αλλαγμένα ελατήρια στο μπροστινό.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά αν το sag είναι σωστό μπρος/πίσω, η αλλαγή γιατί;
Δεν ειναι μονο θεμα σαγκ, ειναι θεμα και προφορτισης που εχεις χρησιμοποιησει για να το πετυχεις. Το πηρουνι τωρα εχει 59αρια ελατηρια αν θυμαμαι καλα που ειναι αρκετα μαλακα για αναβατες ανω των 100κιλων για αυτη τη διαδρομη, αυτο ειναι δεδομενο. Επισης, το μπροστινο των 9χ0 αρεσκεται (οπως τα περισσοτερα χωματινα) σε sag της ταξης του 25% της συνολικης διαδρομης μπροστα και 33% πισω. Το που βρισκεσαι με τα ελατηρια ειναι θεμα που μπορει ενας σχετικα εμπειρος αναβατης να το αντιληφθει εντος στροφης, ασαφεια κατα την διαρκεια στροφης απο το μπροστινο (και ταση να κλεινει τροχια) ειναι τυπικη ενδειξη, κατι που πρεπει ως ενα βαθμο να βιωνεις με αυτο το μπροστινο οπως ειναι σεταρισμενο αυτη τη στιγμη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτή τη στιγμή δεν βιώνω τίποτα λόγω Κούλη, στις σπορ ρυθμίσεις με τις 8 στροφές είναι καλό, όπως το είχε ο Κώστας που είναι πολύ ελαφρύτερος ήταν όντως περίεργο. Μετά την πρώτη καλή βόλτα θα δείξει. 25% δεν πιάνει με το προτεινόμενο εύρος ρυθμίσεων, οπότε οι πιθανότητες να βγεις σωστός είναι πολύ μεγάλες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτες οι ρυθμίσεις που γράφει το καρτελακι ειναι αερας κοπανιστος για ανθρωπους πιπουλα, δε μπορεί πχ να θέλει την ίδια προφορτιση στο σπορ και ένας 80κιλος και ένας 100κιλος. Μέτρα σαγκ κανονικα και μετα παιξε με αποσβεσεις.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
έτσι λένε, με βάση συμβατή με scotts


Δεν είχα ανησυχητικό ζήτημα, δεν νομίζω ότι οι 21 ίντσες θα έχουν ποτέ την σταθερότητα των 17 σε πλευρικό άνεμο. Οι αλλαγές που λες έχουν γίνει και η μικρή αλλαγή στο ύψος των καλαμιών όντως έκανε διαφορά. Η γεωμετρία όντως είναι πιο σταθερή από το Χ ας πούμε, φαίνεται από το πρώτο μέτρο.
Το μεγεθος του τροχου δεν επιρεαζει την σταθεροτητα. Τα 9x0 ειναι ευεπιρεαστα σε πλευρικους αερηδες λογω μεγαλης πλευρικης επιφανειας.
Το woble θελει ριξιμο του μπροστινου για να στρωσει. Συνηθως ανεβασμα των καλαμιων 10μμ στις τιμονοπλακες σαχνει το προβλημα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Κοκορέτσι μεγάλη εβδομάδα??? Και ρωτάς τι φταίει!!!:D:D
Έχεις ένα δίκιο σ αυτό,δε το ειχα σκεφτεί,ούτε το είχα θέσει στα δεδομένα,αλλά γιόρταζε φίλος φευγατος που είχα να τον δω καιρό και ήταν και από δικά τους ζωντανά.
Ε λύγισα ο άθρωπος...
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Είχα μια αντίστοιχη τρομακτική εμπειρία στον γυρισμό από Βαλια Καλντα στο τροφι 2019 με tkc 80 αρκετά φαγωμένα- ιδιαιτέρως το μπροστά- μπροστινή ζάντα βγαλμένη από πίνακα του salvador Dali και φορτωμένος με σακο. Σε άδεια Ολυμπία οδο, λίγο μετά την Πάτρα πίεσα το μηχανάκι να δω πως πηγαίνει σε ψηλές ταχύτητες με αυτά τα λάστιχα.. μέχρι τα 170 πήγαινε σε ράγες- όταν έπιασα 180 έπαθε όχι γουομπλ, όχι συντονισμό- βιοσυντονισμο και βάλε.. χεσιμο ολκής, ευτυχώς δεν είχε τίποτα στο δρόμο και απλά άφησα το γκάζι χωρίς να προσπαθήσω να παρέμβω ούτε στο ελάχιστο στο τιμόνι.. συνέχισε για αρκετά δευτερόλεπτα και έκοψε όταν η ταχύτητα είχε πέσει κοντά στα 100.. στην περίπτωση μου δεν ήταν προοδευτικό αλλά πολύ ξαφνικό και έντονο.. οι πιθανότητες επίσης, η πίσω ανάρτηση μου να ήταν εξίσου χάλια είναι μεγάλες μιας και λίγο καιρό μετά διαπίστωσα ότι έχει κάτσει τελείως..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καμια φορα το woble δημιουργειται απο αυτο το φαινομενο (karman vortex street) οποτε οι ονοφακηδες να αποφευγετε να ειστε πισω απο φορτηγα.
Kármán vortex street - Wikipedia
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κυριως με το ΧΤΖ αλλα και με το 1090 εγω το αισθανομαι ακομη και πισω απο βανακια/SUV
 
Top Bottom