xjr1300

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εντωμεταξύ μπήκα τώρα να δω αγγελίες είχα καιρό να δω τέτοια μηχανάκια. Παλιωνουν και παίρνουν υπεραξία.πριν 3 χρόνια είχαν κυριολεκτικά μισή τιμή :rolleyes:

Απλα σταματας να ψωνιζεις απο την τοπικη αγορα, και οι τιμες θα επανελθουν συντομα εκει που πρεπει.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Για αρχή θα πάω να ρωτήσω τον Καμμένο που του χάρισε ο Βαρουφάκης το xjr :roflmao:



Ο "κοντινός συγγενής" είναι η πλάκα τύπου ρωτάω για ένα φίλο. Όχι για μένα :roflmao:

Οι λόγοι είναι σχετικοί με την διαθεσιμότητα του xjr μέχρι το 2017. Υποθέτω ότι θα έχει περισσότερη διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικα και αξεσουαρ.

Τα gsx που βρίσκω εδώ διαθέσιμα είναι αρκετά παλιά με αρκετές αλλαγές (άλλα φανάρια, εξατμίσεις, μόντες) και ήθελα κάτι σχετικά απείραχτο.

Το ίδιο και με τα zrx.



Επίσης επειδή κοιτάω τις γαλλικές αγγελίες οι τιμές είναι πολύ διαφορετικές από ελλάδα και επίσης η διαθεσιμότητα για κάθε μοντέλο. Λιγα και παλιά kawasaki, αρκετα gsx αλλά παλιά με μοντες, πάρα πολλά cb και αρκετες επιλογές σε xjr.


Ισχύει ότι είναι λίγο αισθητική επιλογή. Κοιτούσα για xjr μοντέλο του 11 με μάυρο ψαλίδι και μοτέρ.



Από εκεί και πέρα η αλήθεια είναι οτι τα μηχανάκια αυτής της κατηγορίας μοιάζουν συμπεριφορικά.

Ισχύει ότι το xjr είναι το πιο βαρύ, έχει λίγο κραδασμό στα ψιλά και το 5τάχυτο κιβώτιο είναι λίγο τραχύ αλλά νομίζω (βάση αυτών που διαβάζω) έχει λίγο καλύτερες αναρτήσεις και φρένα. Τουλάχιστον από το gsx που είχα οδγήσει για λίγο το μακρινό 2005.

Υπάρχει και η λύση του cb το οποίο δεν το πολυ κοίταξα γιατί μου άρεσε λιγότερο απο τα υπόλοιπα. Δεν το αποκλείω αν βρεθεί κάτι καλό.



Η κατηγορία με τα σύγχρονα κλασσικά είναι μια επιλογή που κοιτούσα αρχικά. xsr, thruxton, v7, κλπ. Αλλά αφενώς θέλω χώρο για δικάβαλο, αφετέρου τα χρήματα ανεβαίνουν πολύ και επιπλέον δεν κυνηγάω επιδώσεις ιδιαίτερα.

Υπήρχαν και άλλες επιλογές όπως του cb1100ex που βρίσκεις εδώ υπερβολικά φτηνά, το αντίστοιχο rs και το xjr του 15 αλλά η θέση τους είναι πολύ σκυφτή, grisso 1200 που τρόμαξα όταν το πήρα βόλτα :roflmao:
Γιατί τρόμαξες με το grisso;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γιατί τρόμαξες με το grisso;
Κυρίως επειδή είχε ιδιαιτερότητες που σε μια βόλτα 15 λεπτών δεν μπορούσα να συνηθίσω. Όπως παράδειγμα λόγω της συμπεριφοράς και του κουνήματος σε διήθηση στην κίνηση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ας πάρει ένα kawasaki z650rs που είναι και κούκλα και έχει μικρή κατανάλωση και λειτουργικά έξοδα να μπορεί να το κυκλοφορεί το μηχανάκι. Και ας αφήσει όσους πουλάνε αντίκες σε τιμή καινούργιου που καίνε 10λτ/100 να τα κάνουν ντεκόρ
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Ωραία τα λες ρε Βαγγέλη.
Σύμφωνα με τη λογική σου, καλύτερα να πάρει ποδήλατο, που έχει μηδενική κατανάλωση βενζίνης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραία τα λες ρε Βαγγέλη.
Σύμφωνα με τη λογική σου, καλύτερα να πάρει ποδήλατο, που έχει μηδενική κατανάλωση βενζίνης.
Απλά δεν μπορώ τη λογική να βαφτίζονται όλα τα 20ετιας cult και μοδάτα και τέτοια δε ξαναβγαίνουν και να ζητάνε ένα διαμέρισμα. Όσα χρόνια παρακολουθω gsx 1400 εκεί οι τιμές,αυτά παλιωνουν και οι τιμές ανεβαίνουν και Άμα βρει xjr σε καλή κατασταση με 4 χιλιάρικα ας το πάρει. Αλλιώς να πάρει ένα σύγχρονο μηχανάκι που θα στριβει και θα φρενάρει και όχι απλά θα δείχνει ωραίο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ας πάρει ένα kawasaki z650rs που είναι και κούκλα και έχει μικρή κατανάλωση και λειτουργικά έξοδα να μπορεί να το κυκλοφορεί το μηχανάκι. Και ας αφήσει όσους πουλάνε αντίκες σε τιμή καινούργιου που καίνε 10λτ/100 να τα κάνουν ντεκόρ
Όμορφο το zr
Κυρίως επειδή είχε ιδιαιτερότητες που σε μια βόλτα 15 λεπτών δεν μπορούσα να συνηθίσω. Όπως παράδειγμα λόγω της συμπεριφοράς και του κουνήματος σε διήθηση στην κίνηση.
Κατανοητο
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Η vintage καύλα πληρώνεται.Και σε αγορά,και σε βενζίνη.Αλλιως παίρνεις ένα 500αρι κινέζικο και ησυχάζεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βιντστζ τα απολύτως κανονικά στριτ μηχανάκια; Εξηγεί τις τιμές και άλλων, δεν είναι απλώς GSA, είναι αντίκα αεροψυξης

Ως φαν των μεγάλων τετρακύλινδρων ένα cb θα το ήθελα στο γκαράζ, λίγο διχασμένος ανάμεσα σε γυμνό και S. Σίγουρα όχι για 7500 που είχα δει την τελευταία φορά που κοίταξα βέβαια.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Απλά δεν μπορώ τη λογική να βαφτίζονται όλα τα 20ετιας cult και μοδάτα και τέτοια δε ξαναβγαίνουν και να ζητάνε ένα διαμέρισμα. Όσα χρόνια παρακολουθω gsx 1400 εκεί οι τιμές,αυτά παλιωνουν και οι τιμές ανεβαίνουν και Άμα βρει xjr σε καλή κατασταση με 4 χιλιάρικα ας το πάρει. Αλλιώς να πάρει ένα σύγχρονο μηχανάκι που θα στριβει και θα φρενάρει και όχι απλά θα δείχνει ωραίο.
Βαγγέλη οι συγκεκριμένες μηχανές είναι από τις λίγες περιπτώσεις που δεν είναι τυχαίο να κρατάνε ψηλά τις τιμές τους και έχουν συγκεκριμένο κοινό (κυρίως μέσης προς μεγάλης ηλικίας).
Η 'παλιομοδίτικη' εμφάνιση τους και το μεγάλο βάρος τους δεν αντικατοπτρίζουν το τι μπορούν να προσφέρουν.
Το ZRX το είχα σε μικρή ηλικία (περίπου 25 ετών, καταλαβαίνεις πόσο βράζει το αίμα) και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο διασκεδαστικό ήταν.
Φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις,εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, μικρό μεταξόνιο,ροπή από το μηδέν (ξεκινούσε από σταματημένο με 5η) και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (ίσως όχι επιπέδου CB1300).
Το είχα για παπί στην πόλη, έστριβε απίστευτα καλά σε κλειστά στροφιλίκια (τύπου Επιδαύρου),έκανε σουζες για πλάκα και ταξίδευε άνετα με 160χλμ/ώρα .
Μέχρι και Μέγαρα το είχα βάλει και είχα περάσει πολύ καλά.
Μοναδικό μείον ήταν η μικρή αυτονομία όταν το πήγαινα όσο πήγαινε (και πήγαινε αρκετά,βάραγε 250 στο κοντέρ).
Το έδωσα μετά από 3.5 περίπου χρόνια όχι γιατί το βαρέθηκα αλλά λόγο οικονομικών δυσκολιών .
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Βαγγέλη οι συγκεκριμένες μηχανές είναι από τις λίγες περιπτώσεις που δεν είναι τυχαίο να κρατάνε ψηλά τις τιμές τους και έχουν συγκεκριμένο κοινό (κυρίως μέσης προς μεγάλης ηλικίας).
Η 'παλιομοδίτικη' εμφάνιση τους και το μεγάλο βάρος τους δεν αντικατοπτρίζουν το τι μπορούν να προσφέρουν.
Το ZRX το είχα σε μικρή ηλικία (περίπου 25 ετών, καταλαβαίνεις πόσο βράζει το αίμα) και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο διασκεδαστικό ήταν.
Φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις,εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, μικρό μεταξόνιο,ροπή από το μηδέν (ξεκινούσε από σταματημένο με 5η) και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (ίσως όχι επιπέδου CB1300).
Το είχα για παπί στην πόλη, έστριβε απίστευτα καλά σε κλειστά στροφιλίκια (τύπου Επιδαύρου),έκανε σουζες για πλάκα και ταξίδευε άνετα με 160χλμ/ώρα .
Μέχρι και Μέγαρα το είχα βάλει και είχα περάσει πολύ καλά.
Μοναδικό μείον ήταν η μικρή αυτονομία όταν το πήγαινα όσο πήγαινε (και πήγαινε αρκετά,βάραγε 250 στο κοντέρ).
Το έδωσα μετά από 3.5 περίπου χρόνια όχι γιατί το βαρέθηκα αλλά λόγο οικονομικών δυσκολιών .
Δυστυχώς τα zxr 08 με injection και 6αρι σασμάν δεν ήρθαν ποτέ ευρώπη και ας ήταν παραγωγή μέχρι το '16.

Την ίδια χρονιά και η yamaha άλλαξε το xjr σε injection μέχρι το '17 που ευτυχώς ήρθε ευρώπη.

Ας πάρει ένα kawasaki z650rs που είναι και κούκλα και έχει μικρή κατανάλωση και λειτουργικά έξοδα να μπορεί να το κυκλοφορεί το μηχανάκι. Και ας αφήσει όσους πουλάνε αντίκες σε τιμή καινούργιου που καίνε 10λτ/100 να τα κάνουν ντεκόρ
Βαγγέλη οι τιμές εδώ, όπως έγραψα και μερικά ποστ πριν, δεν είναι όπως ελλάδα. Βρίσκεις με 4 k. Όσο το voge που είναι vfm. :roflmao:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δυστυχώς τα zxr 08 με injection και 6αρι σασμάν δεν ήρθαν ποτέ ευρώπη και ας ήταν παραγωγή μέχρι το '16.

Την ίδια χρονιά και η yamaha άλλαξε το xjr σε injection μέχρι το '17 που ευτυχώς ήρθε ευρώπη.
Ναι το ZRX Daeg με 6άρι κιβωτιο και injection δεν ήρθε ποτέ στην Ευρώπη .
Το 6άρι κιβώτιο δεν χρειάζεται (μόνο το GSX1400 είχε),δεν είναι για τελικές αυτά τα μοντέλα αλλά για χορταστικές χαμηλομεσαίες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δυστυχώς τα zxr 08 με injection και 6αρι σασμάν δεν ήρθαν ποτέ ευρώπη και ας ήταν παραγωγή μέχρι το '16.

Την ίδια χρονιά και η yamaha άλλαξε το xjr σε injection μέχρι το '17 που ευτυχώς ήρθε ευρώπη.



Βαγγέλη οι τιμές εδώ, όπως έγραψα και μερικά ποστ πριν, δεν είναι όπως ελλάδα. Βρίσκεις με 4 k. Όσο το voge που είναι vfm. :roflmao:
ΜΕ 4αρι, 5αρι κάνα περιποιημένο το έπαιρνα. ¨Οταν ακούω 7αρια 8αρια παθαίνω βέρτιγκο! Καπου ώπα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
15000 για cb1300s "βιτρίνας" που έχει στο καρ δηλαδή...

Τέλος πάντων, γενικά στην κατηγορία ψωνίζεις με το μάτι και όχι με σκληρά νούμερα. Δεν ψάχνεις για το δευτερόλεπτο στην πίστα, να βολτάρεις και να ευχαριστιέσαι θες. Σε αυτό πάνω κάτω όλα το ίδιο θα κάνουν, η μεγάλη διαφορά όταν θα ακούς το τσικ τσικ που θα κρυώνει το μέταλλο ανάμεσα σε ρουφηξιές ελληνικού καφέ κάτω από τον πλάτανο, με το βλέμμα πάνω της.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Βαγγέλη οι συγκεκριμένες μηχανές είναι από τις λίγες περιπτώσεις που δεν είναι τυχαίο να κρατάνε ψηλά τις τιμές τους και έχουν συγκεκριμένο κοινό (κυρίως μέσης προς μεγάλης ηλικίας).
Χτες κοιτούσα για ένα 125 για τη δουλειά vf125 2500 καινούργιο μεταχήρο 2050
¨Ασε τα κρίπτον που έχουν γίνει σα ντα ρόλεξ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
:pointu:
Όπως και να το κάνεις ένα δίκιο τοχει
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ευχαριστώ πολύ!
Φοράει καινούργια ( pilot road 4).
Ελπίζω να αντέξουν την σεζόν!

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοταξιδο Σπύρο, να το χαρείς το μοτόρι. :ok::D
Βάλε και καμιά ολόσωμη να πάρουμε λίγο μάτι :p:laugh:
 
Top Bottom