XR 600 Rή TTR 600 R...;

KOL

Μέλος
Περιοχή
Στου πουταμ'
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
XRV+XR
πολύ καλά έκανες και το έγραψες Παναγιώτη ;)
να πω την αλήθεια, έχω δει XR στο μαγαζί του, γιατί μένω κοντά, αλλά ποτέ κάτι τέτοιο ...
ποτέ δεν ξέρεις ...:D
Eγω αν εμενα κοντα σ αυτο το μαγαζι θα με ειχε μαζεψει η αστυνομια τοσες φορες που θα περνουσα απ εξω και θα κοιτουσα τα μηχανακια....
Θα νομιζαν οτι ειμαι κατασκοπος ... :)
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
μεταξυ των δυο του τιτλου XR

αλλα αν μιλαμε γενικα, τοτε και KTM 640 διαχρονικη σταθερη αξια σε χωματινα ταξιδιωτικα και αγωνες ραλυ χρονια τωρα

και εκτος του 640 υπαρχουν και αλλες επιλογες βεβαια, 690 πιο καινουριο αλλα ακριβο, BMW XCHALLENGE σουπερ με μια αλλαγη στην πισω αναρτηση, husqvarna 610, και DR 650, κλασικες χωματινες επιλογες.
Δεν εβαλα καθολου μικρα γιατι αν καταλαβα καλα ο ckalfas δεν το θελει για μονοπαταδες αλλα για ταξιδιωτικο χωμα
Επισης τα παλια 250αρια XR, TT, DR ειναι πολυ αδυναμα σε σχεση με τα σημερινα 250αρια, για μονοπαταδες και εντουρο ειναι οκ σε αρχικο επιπεδο, αλλα στο ταξιδι θα κουρασει το ανυπαρκτο γκαζι τους
 

thanos_ktm

Μέλος
Περιοχή
Μάνδρα Αττικής
Όνομα
Thanos
Μοτό
KTM620LC4 EGS '97
KTM450EXC SIXDAYS '15
Eίχα XR600R το 1992-93 και XR650L το 1994 μέχρι το 1997

Πολύ καλά μηχανάκια και τα δύο.Το καθένα βέβαια είχε τα "κουσούρια" του.To 600 αν μουλάρωνε σου εβγαινε η πίστη να το βάλεις μπροστά,και το 650 δεν είχε μανιβέλα και αν έμενες από μίζα...εσπρωχνες.

Αυτός είναι ο λόγος που πήρα(και θα ξαναπάρω) μηχανάκι που να έχει και τα δύο συστήματα εκκίνησης.

Αν μας πείς ποιό εύρος τιμής έχεις στο μυαλό σου θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε περισσότερο.
 

kalen

Μέλος
Περιοχή
Serres
Όνομα
nikos
Μοτό
varadero
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5127781/

ενα 10% του το κοβεις , τοσο περιπου κανει και η μιζα (~250 , ebay) και περνεις περιφεριακα και αξιοπιστο μοτερ (High flow )

εννοειτε καρατσεκαρισμα σε δικο σου συνεργειο .:friendship::)


edit : και εχει και τα 2 μιζα-μανιβελα
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Eίχα XR600R το 1992-93 και XR650L το 1994 μέχρι το 1997

Πολύ καλά μηχανάκια και τα δύο.Το καθένα βέβαια είχε τα "κουσούρια" του.To 600 αν μουλάρωνε σου εβγαινε η πίστη να το βάλεις μπροστά,και το 650 δεν είχε μανιβέλα και αν έμενες από μίζα...εσπρωχνες.

Αυτός είναι ο λόγος που πήρα(και θα ξαναπάρω) μηχανάκι που να έχει και τα δύο συστήματα εκκίνησης.

Αν μας πείς ποιό εύρος τιμής έχεις στο μυαλό σου θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε περισσότερο.
Τώρα που μου 'ρθε το εκκαθαριστικό και με "εκαθάρησε" ποικιλοτρόπως, το έχω "παγώσει" με υγρό άζωτο!!! Αν συνέλθω, το άνω όριο βρίσκεται στο 1500άρι Ευρώ.

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5127781/

ενα 10% του το κοβεις , τοσο περιπου κανει και η μιζα (~250 , ebay) και περνεις περιφεριακα και αξιοπιστο μοτερ (High flow )

εννοειτε καρατσεκαρισμα σε δικο σου συνεργειο .:friendship::)


edit : και εχει και τα 2 μιζα-μανιβελα
Στα ΚΤΜ να πω δεν κοίταξα καθόλου, διότι ήθελα ένα παλίο "μουλάρι", σχεδόν αλεξίσφαιρο από βλάβες! Ο LC2 και LC4 δεν ξέρω πόσο "αλεξίσφαιρος" είναι...
 

thanos_ktm

Μέλος
Περιοχή
Μάνδρα Αττικής
Όνομα
Thanos
Μοτό
KTM620LC4 EGS '97
KTM450EXC SIXDAYS '15
Τώρα που μου 'ρθε το εκκαθαριστικό και με "εκαθάρησε" ποικιλοτρόπως, το έχω "παγώσει" με υγρό άζωτο!!! Αν συνέλθω, το άνω όριο βρίσκεται στο 1500άρι Ευρώ.


Στα ΚΤΜ να πω δεν κοίταξα καθόλου, διότι ήθελα ένα παλίο "μουλάρι", σχεδόν αλεξίσφαιρο από βλάβες! Ο LC2 και LC4 δεν ξέρω πόσο "αλεξίσφαιρος" είναι...
Exω το 620LC4 17χρόνια και μόνο εναν ανορθωτή έχω αλλάξει.Αλλά το ψιλοπροσέχω με αλλαγές λαδιών κάθε 1500-2000km,οχι σούζες παρατεταμένες και όχι τέζα γκάζι για πάρα πολύ ώρα.Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια,με γρανάζωμα 16-42 πιάνει τα 176km/h(μετρημένο με το ΙΜΟ).

Με 1500 μπορεί να βρείς κανά καλό από γνωστό.
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Τώρα που μου 'ρθε το εκκαθαριστικό και με "εκαθάρησε" ποικιλοτρόπως, το έχω "παγώσει" με υγρό άζωτο!!! Αν συνέλθω, το άνω όριο βρίσκεται στο 1500άρι Ευρώ.


Στα ΚΤΜ να πω δεν κοίταξα καθόλου, διότι ήθελα ένα παλίο "μουλάρι", σχεδόν αλεξίσφαιρο από βλάβες! Ο LC2 και LC4 δεν ξέρω πόσο "αλεξίσφαιρος" είναι...
τα προβληματακια του LC4 (με το γκρι μοτερ και κεφαλη high flow) ειναι γνωστα... κομπλερ μιζας το οποιο αλλαξα τον αυγουστο με κοστος ανταλλακτικων 240 ευρω (τιμη αντιπροσωπιας) + εργατικα και η κατω τρομπα συμπλεκτη που αν την αντικαταστησεις με μια της oberon θα σου στοιχισει γυρο στα 120 ευρω... εγω εχω το ADV του 2002... με 27 lt ρεζερβουαρ εχω ΤΕΡΑΣΤΙΑ αυτονομια (στο χωμα πανω απο 300 χλμ και στο δρομο 500+) και με ενα δοντι μειον μπροστα κανει τρελα παιχνιδια... οι αναρτησεις της WP μπρος και πισω ειναι ολα τα λεφτα...
 

kalen

Μέλος
Περιοχή
Serres
Όνομα
nikos
Μοτό
varadero
..
...Ο LC2 και LC4 δεν ξέρω πόσο "αλεξίσφαιρος" είναι...
Οτι ειπαν τα παιδια ποιο πανω . Δεν το εχω το μηχανακι αλλα το ψαχνω αρκετα καθως το θελω :cry::cry:

απειρες πληροφοριες μπορεις να βρεις στο index για το LC4 στο advrider http://advrider.com/forums/showthread.php?t=86958

και για να μην το ψαχνεις εχω και το σερβιςμανιουαλι :)
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Η αλήθεια είναι ότι γλυκοκοιτάζω, κάτι εργαλεία του παρελθόντος όμως. Απλώς κοιτάζω, αλλά καταλήγω ότι η συγκεκριμένη κατηγορία θα ήταν η πιο ενδιαφέρουσα για 'μένα!

Παλιά, σχετικά φθηνά, αποδεδειγμένα σκυλιά, ικανά να σε πηγαινοφέρνουν στην εργασία, να σε πηγαίνουν στο βουνό για όργωμα αλλά και με φόρτωμα να σε ταξιδέψουν στα Ελληνικά βουνά.
Έντάξει, είναι τα περισσότερα λιωμένα και λιμαρισμένα και θέλουν όλική διάλυση και ξαναφτιάξιμο από την αρχή! Ίσως αυτό είναι που με ελκύει περισσότερο, το να το διαλύσω και να το φτιάξω ξανά από την αρχή, ίσως με την δική μου πινελιά...
(Στις επιλογές είναι και οι εκδόσεις τους στα 250 κ.εκ...)

Οι γνωρίζωντες λοιπόν, έχουν καμία ιδέα, άποψη; Ποιο λέτε να αξίζει περισσότερο;

ξερω τα γουστα σου,,,,,,,παλιοπαιδο!
κατι τετοιο λιγουρευεσαι,,,,,,
:yew:

ΤΤ600



ή κατι τετοιο



 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom