επειδης με τρωει ακομα το χερι μου και η κακομοιρα η τσεπη μου,ξυπνησα σημερα,και αναρωτιομουν τι μου λειπει,τι μου λειπει..
κοιταω απο δω,κοιταω απο κει...
και συνηδητοποιω,οτι λειπει ενα φιλτρο DNA απο τη ζωη μου.
εχω διαβασει το pdf με τις μοντες:
As you already know we have completed all the tests today using a stock
XT 660 Z Tenere. With Very good results!
We tested the following configurations:
Test 1:
Stock XT 660 Z, stock filter, stock air box cover, stock exhausts 44.72HP
Test 2:
Stock XT 660 Z, DNA Stage 1 filter R-Y6E08-01, stock air box cover,
stock exhausts 46.14HP
Test 3:
Stock XT 660 Z, DNA Stage 1 filter R-Y6E08-01, DNA Stage 2 air box
cover TC-Y6E08-S2 with DNA Stage 1 intake restrictor TCI-Y6E08-S1
installed to lower the airflow down to stock level, stock exhausts
(This configuration can be used if someone prefers to use the stage 2
cover without changing the fuelling) 47.50HP
Test 4:
Stock XT 660 Z, DNA Stage 1 filter R-Y6E08-01, DNA Stage 2 air box
cover TC-Y6E08-S2, DNA Stage 2 air filter P-Y6E08-S2 (replaces the
left side air box cover), stock exhausts
This configuration is almost a Stage 3 application and needs fuel
injection recalibration. 50.07HP
και λεω να παιξω στο stage 1.
με την προοπτικη ομως αλλαγης εξατμισης καποια στιγμη στο μελλον.σκεφτομαι οχι aftermarket,αλλα μιας δευτερης εργοστασιακης που θα σφαξω οπως λεει στο pdf.
τι λετε οι επιστημονες?