Yamaha NiKEN 900 & GT

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ε, δε θα μας πεις δυο λόγια να ξεκινήσει η κουβέντα;
Έχω μεγάλη περιέργεια για την αίσθηση που θα μεταφέρει η οδήγηση με ένα τέτοιο!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μέλος του φόρουμ που το έχει οδηγήσει λέει ότι το μπροστινό είναι καρφωμένο στην άσφαλτο και έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω ότι έχει ειπωθεί σε reviews στο σωλήνα πως με το που ξεκινάει και είναι σε κίνηση οδηγείται όπως όλες η μοτοσυκλέτες. Το μπροστινό είναι λίγο βαρύ στις εναλλαγές των στροφών αλλά λέγανε ότι είναι μόνο θέμα συνήθειας και όχι δυνατοτήτων, αν εξοικειωθείς μπαίνει με 1000. Με άλλα λόγια, θέλει λιγάκι να "πιστέψει" ο οδηγός για τις εκπληκτικές δυνατότητες του, η μηχανή τις έχει!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οδηγικά πρέπει να είναι κορυφαίο σε επίπεδο πρόσφυσης. Και τεχνολογικά ένα φοβερό project.

Κατα τα άλλα δεν μου αρέσει σε τίποτα. η μοτοσυκλέτα είναι συναίσθημα πάνω απ όλα. Εμφανισιακά μου φαίνεται ένα έκτρωμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το νέο, το καινούριο, το διαφορετικό πάντα αφήνει ένα τέτοιο αποτύπωμα. Ο άνθρωπος διαχρονικά σε πολλούς τομείς της ζωής νιώθει πιο άνετα, πιο όμορφα με το οικείο. Φαντάζομαι ο ιδιοκτήτης μιας Kreidler Florett αν έβλεπε ένα Yamaha X-max 300 θα έφευγε τρέχοντας το 1960...

Πάντως επί προσωπικού, δεν βιάζομαι να εκφράσω ούτε αισθητική άποψη αν δεν το οδηγήσω. Μπορεί να μην έχει και καμιά σημασία ή μπορεί πολλά να μεταφραστούν στο οπτικά στο μάτι μας και στο πως τη βλέπουμε, ειδικά όταν αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε στη πράξη πως δουλεύει όλο αυτό το σύστημα με τους 3 τροχούς και τις διπλές αναρτήσεις. Σε σχέση με τις υπόλοιπες 3 μηχανές της Yamaha που φορούν τον CP3 έχει κάποιες διαφορές σε καμπάνα και κιβώτιο ταχυτήτων, αν κατάλαβα καλά είναι περισσότερο ενισχυμένα. Πρόχειρα όσο είδα.

Είμαι οπαδός της τεχνολογίας και της εξέλιξης και με γοητεύει αρκετά το Niken, μέχρι να το καβαλήσω και να έχω άποψη. Φυσικά μιλάω εντελώς υποκειμενικά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνώ με τον Στέφανο... Αλλά πρέπει να βρουν όνομα στην κατηγορία που ανήκει.
Γιατί σίγουρα δεν είναι μοτοσυκλέτα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση, η μοτοσυκλέτα που έχει καλάθι στο πλάι (με τροχό), είναι μοτοσυκλέτα;
Για μένα, οτιδήποτε καβαλάω (και όχι κάθισμα/καρέκλα/καναπέ), οτιδήποτε έχει μπάρα τιμόνι (και όχι στρογγυλό), οτιδήποτε σε φέρνει σε επαφή με τον άνεμο, τον ήλιο, τη βροχή, τις άμεσες μυρωδιές της φύσης... είναι μοτοσυκλέτα.

Το Niken μπορεί να προκαλέσει μεγάλη συζήτηση για το τι είναι μοτοσυκλέτα το 2020.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερώτηση, η μοτοσυκλέτα που έχει καλάθι στο πλάι (με τροχό), είναι μοτοσυκλέτα;
Όχι... Αν εννοείς sidecar.
Ούτε η γουρούνα είναι μοτοσυκλέτα.. Που έχει 2 ΡΟΔΕΣ πίσω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όχι... Αν εννοείς sidecar.
Ούτε η γουρούνα είναι μοτοσυκλέτα.. Που έχει 2 ΡΟΔΕΣ πίσω
Ωραία, ειλικρινά χαίρομαι για αυτές τις απόψεις. Θα με ενδιέφερε μια συζήτηση πάνω στο θέμα.
Μπορείς να μου πεις γιατί όχι;
Θα ήθελα να το αποσαφηνήσουμε.... εννοείς απλά και πρακτικά; Ότι δηλαδή οτιδήποτε ΔΕΝ έχει δυο τροχούς δεν είναι μοτοσυκλέτα ή... διότι μειώνει πολύ κάποια χαρακτηριστικά κινδύνου/ρίσκου που μπορεί να αποτελούν απόλαυση στο κόσμο της μοτοσυκλέτας;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραία, ειλικρινά χαίρομαι για αυτές τις απόψεις. Θα με ενδιέφερε μια συζήτηση πάνω στο θέμα.
Μπορείς να μου πεις γιατί όχι;
Θα ήθελα να το αποσαφηνήσουμε.... εννοείς απλά και πρακτικά; Ότι δηλαδή οτιδήποτε ΔΕΝ έχει δυο τροχούς δεν είναι μοτοσυκλέτα ή... διότι μειώνει πολύ κάποια χαρακτηριστικά κινδύνου/ρίσκου που μπορεί να αποτελούν απόλαυση στο κόσμο της μοτοσυκλέτας;
Ακριβώς... Έχουν εντελώς άλλη συμπεριφορά από μια μοτοσυκλέτα.
Η λέξη απόλαυση είναι ακριβως αυτό που σκέφτομαι.
 

Mario77

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Marios
Μοτό
Yamaha FJR1300A
Yamaha XT1200Z Super Tenere
Η μοτοσυκλέτα σου δίνει την αίσθηση ότι βρίσκει πρόσφυση παντού.. σε αστική στροφή 90 μοιρών με σχετικά μικρή ταχύτητα η κλίση που πήρε ήταν δυσανάλογα μεγάλη με αυτά που έχουμε συνηθίσει με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες..μου θύμισε όταν ανέβηκα σε BMW με telelever τη πρωτη φορα μονο που εδω η αισθηση ειναι πολλαπλασια. Εχει μια βαρια αισθηση στις γρηγορες αλλαγες κλισεων αλλα μολις εμπιστευτεις το ολο συστημα το αποτελεσμα ειναι ταχυτατο. Αρχαριους ή και μετριους αναβατες τους κανει ικανοτερους στο αποτελεσμα που βλεπεις αλλα και σε οτι αυτοι αισθανονται. Το σημαντικοτερο θεωρω ειναι οτι εαν χαθει η προσφυση δεν υπαρχει προοδευτικοτητα ωστε να εχει καποια αντιδραση ο αναβατης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχα παρόμοια συζήτηση πρόσφατα γιαυτό και ήμουν υποψιασμένος σχετικά με την "απόλαυση".
Πως βλέπω εγώ το θέμα "αίσθηση"....

Γεννημένοι τη δεκαετία του 60 και του 70 οι περισσότεροι, αλλά ακόμη και αυτοί που γεννήθηκαν μέσα στη δεκαετία του 80 βιώσαμε τις εξελίξεις από κοντά και με μεγαλύτερη καταναλωτική δυνατότητα. Ας πούμε ότι πέρασαν από τα χέρια του καθενός 3-5 μοτοσυκλέτες. Αυτό δεν συνέβαινε για τους πατεράδες μας, οι οποίοι αν αγόρασαν μια μοτοσυκλέτα το 50 ή το 60 έμειναν ουσιαστικά με αυτήν.
Ανέφερα νωρίτερα την Kreidler Florett... τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου προσφέρει αυτή η ωμή από αναρτήσεις, με φρένα ποδηλάτου και μηδέν κρατήματα;
Έχουν καμία σχέση οι μοτοσυκλέτες αυτής της εποχής με τις σημερινές, πλην των 2 τροχών;
Αλλά είμαι σίγουρος πως ο πατέρας μου αν ζούσε αν και θα θαύμαζε τη νέα GS1250R δε θα άλλαζε για τίποτα την απόλαυση της Florett....

Ναι σίγουρα και εμείς μπορούμε να γοητευτούμε από τον ρετρό χαρακτήρα αυτών των μοτοσυκλετών, και να νοσταλγήσουμε κάποιες "διαφορετικές" απολαύσεις, ειδικά όταν αναλογιστούμε την εποχή τους, την ιστορία τους και τον επαναστατικό χαρακτήρα τους για την εποχή....
Μόλις πάμε μια βόλτα όμως... και κατέβουμε.... και μετά ανέβουμε σε μια σύγχρονη θα θυμηθούμε τι σημαίνει ΟΔΗΓΙΚΗ απόλαυση.



Μπορεί... αυτό να είναι το Niken το 2020, η προσθήκη ενός τροχού δε σημαίνει τίποτε. Ήδη υπάρχει πολιορκία από τα ηλεκτρονικά στις περισσότερες δίκυκλες, τα οποία επίσης ενίοτε κατηγορούμε ή ευγενικά σνομπάρουμε... με κλασικές ατάκες ότι "όλα αυτά μας κάνουν να ξεχνούμε να οδηγούμε" ή ότι "από οδηγοί, γινόμαστε χειριστές". Ας μάθουμε λοιπόν να "οδηγούμε" με τις νέες τεχνολογίες, ας ανακαλύψουμε νέα όρια.

Ετικέτες: #Πλατίνες, #Καρμπυρατέρ, #Μανιβέλα, #Λάμπες πυρακτώσεως, #Ταμπούρα, #Τσοκ... υπάρχουν και άλλα είμαι σίγουρος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με αφορμή την εδώ συζήτηση συνέχισα να ασχολούμαι. Έπεσα πάνω στον Θάνο, δε ξέρω πως αλλά δεν το είχα δει. Ταυτίζομαι με το σκεπτικό του και δεν βλέπω να της λείπει η... "απόλαυση".

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Η μοτοσυκλέτα σου δίνει την αίσθηση ότι βρίσκει πρόσφυση παντού.. σε αστική στροφή 90 μοιρών με σχετικά μικρή ταχύτητα η κλίση που πήρε ήταν δυσανάλογα μεγάλη με αυτά που έχουμε συνηθίσει με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες..μου θύμισε όταν ανέβηκα σε BMW με telelever τη πρωτη φορα μονο που εδω η αισθηση ειναι πολλαπλασια. Εχει μια βαρια αισθηση στις γρηγορες αλλαγες κλισεων αλλα μολις εμπιστευτεις το ολο συστημα το αποτελεσμα ειναι ταχυτατο. Αρχαριους ή και μετριους αναβατες τους κανει ικανοτερους στο αποτελεσμα που βλεπεις αλλα και σε οτι αυτοι αισθανονται. Το σημαντικοτερο θεωρω ειναι οτι εαν χαθει η προσφυση δεν υπαρχει προοδευτικοτητα ωστε να εχει καποια αντιδραση ο αναβατης.
Ακριβώς έτσι.
Την οδηγησα μέσα στη πόλη,μου έκανε φοβερή εντύπωση με το που ξεκίνησα.
Κινητήρας ίδιος με του tracer και παρά τον όγκο του ήταν αρκετά ευέλικτο.
Το μπροστινό σου δίνει την εντύπωση ότι δεν σου φεύγει με τίποτα,άμα φύγει όμως άντε μάζεψε το.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ρε παιδες τόσος χαμός έγινε προ καιρού με τις γουρούνες, τι θετε και τις επαναφέρετε?
Πέρα από την πλάκα, το είδα περυσι στη Γαλλία και στο δρόμο και παρκαρισμένο στην αντιπροσωπία και ήταν ένα χάλι μαύρο και μισό (περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα βέβαια).
Πέρα από το να είναι καθαρά ένα "κόνσεπτ μπαίκ" που δείχνει τα κάκαλα της Γιαμάχας, δε βλέπω τον πρακτικό λόγο ύπαρξής του, πέρα του να πουλήσεις μόστρα, ειδικά αφού υπάρχουν τα διαμαντάκια τα Τρέισερ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πόσο περισσότερη οδηγική απόλαυση μπορεί να προσφέρει ένα nikken από ένα οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο δίτροχο δηλαδή? Το γεγονός ότι σου αυξάνει τα περιθώρια πρόσφυσης δεν σημαίνει πως αυξάνει την οδηγική απόλαυση. Για μένα και το γλυστρημα του μπροστινού στα πολλά και ο κίνδυνος αυτός είναι μέρος της οδηγικής απόλαυσης και της οδηγικής εξέλιξης.

Είναι σαν να λέμε πως το cornering abs προσφέρει οδηγική απόλαυση. Φυσικά αν φοβάσαι και νιώθεις πιο όμορφα να έχεις 10 ηλεκτρονικά συστήματα να σε προσέχουν ενδεχομένως να απολαμβάνεις καλύτερα τη βόλτα. Αυτό όμως δεν είναι που λέμε οδηγική απόλαυση.

Και η οδηγική απόλαυση ξεκινάει με το να καβαληκεψεις αρχικά κάτι όμορφο. Πρώτα Να το χαζέψεις, να το ερωτευτείς οπτικά, να έχει γοητεία και χαρακτήρα. Εμείς μάθαμε σε άλλα πρότυπα ομορφιάς. Αυτό το niken είναι σα γκαστρωμενο τρανσφορμερ. Άγαρμπο αισθητικά, με ατσουμπαλους όγκους και δυσπεπτα εξογκώματα. Οπτικά κουραστικό, υπερφιαλο και θορυβώδες.

Μπορεί η νέα γενιά να το βρει κάποια στιγμή και γοητευτικό αλλά η νέα γενιά βρίσκει γκομενα απ το Facebook και προτιμάει Mac berger από προβατίνα. Το διαφορετικό δεν είναι πάντα εξέλιξη. Η εξέλιξη δεν φέρνει πάντα ομορφιά. Και ο κόσμος γενικά βαίνει προς την ασχήμια σε πολλούς τομείς. Δεν χρειάζεται να το αποδεχτούμε.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το νέο, το καινούριο, το διαφορετικό πάντα αφήνει ένα τέτοιο αποτύπωμα. Ο άνθρωπος διαχρονικά σε πολλούς τομείς της ζωής νιώθει πιο άνετα, πιο όμορφα με το οικείο. Φαντάζομαι ο ιδιοκτήτης μιας Kreidler Florett αν έβλεπε ένα Yamaha X-max 300 θα έφευγε τρέχοντας το 1960...

Πάντως επί προσωπικού, δεν βιάζομαι να εκφράσω ούτε αισθητική άποψη αν δεν το οδηγήσω. Μπορεί να μην έχει και καμιά σημασία ή μπορεί πολλά να μεταφραστούν στο οπτικά στο μάτι μας και στο πως τη βλέπουμε, ειδικά όταν αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε στη πράξη πως δουλεύει όλο αυτό το σύστημα με τους 3 τροχούς και τις διπλές αναρτήσεις. Σε σχέση με τις υπόλοιπες 3 μηχανές της Yamaha που φορούν τον CP3 έχει κάποιες διαφορές σε καμπάνα και κιβώτιο ταχυτήτων, αν κατάλαβα καλά είναι περισσότερο ενισχυμένα. Πρόχειρα όσο είδα.

Είμαι οπαδός της τεχνολογίας και της εξέλιξης και με γοητεύει αρκετά το Niken, μέχρι να το καβαλήσω και να έχω άποψη. Φυσικά μιλάω εντελώς υποκειμενικά.
To X-300 κανει ακομα κ σημερα πολλους(μαζι κ εμενα)να φυγουν τρεχοντας,επισης αν, αν λεω παρω ενα καφασι , του βαλω ενα μοτερ αλυσοπριονου και δυο ροδιτσες ,θα το πεις μοτοσυκλετα???
Θες ορισμο μοτοσυκλετας? ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ειναι οτι εχω Αναμεσα στα ποδαρια μου και με κανει να νοιωθω οτι καβαλαω μια τετοια , που μου δινει εκεινο το ριγος στην ραχοκοκαλια,εκεινη την ηρεμη απολαυση στις χαλαρες βολτες ,την αδρεναλινη οταν την ανοιγω σε δυσκολα κομματια ,εκεινη που μετα απο μια βολτα της χαιδευω το τεποζιτο με την ιδια στοργη που θα αγκαλιαζα ενα φιλο που μολις περασαμε-βιωσαμε κατι μαζι,εκεινη που που ξεκαβαλωντας και φευγοντας γυριζω να της ριξω μια τελευταια ματια και που -οχι παντα αλλα αρκετες φορες- πηγαινοντας για υπνο περναω απ το γκαραζ και της λεω καληνυχτα. Μπορει καποιοι να τα θεωρουν αυτα δακρυβρεχτα αλλα ετσι ειναι (τουλαχιστον με εμενα).
Οπως καταλαβαινετε την μοτοσυκλετα πρεπει πρωτα απολα να την γουσταρεις ,ασχετα με το αν ειναι φτηνη-ακριβη η καινουρια-παλια.Εχουμε εδω μεσα εναν συντροχο( R.E.H )με Μηχανακι που εμενα δεν με συγκινει (γουστα ειναι αυτα),ομως Ξερω οτι ο τυπος εχει 2 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΡΕΣ;),
οποτε δεν χρειαζεται να πεσουμε σε αντιπαραθεσεις και ισως τσακωμους προσπαθωντας να ορισουμε την Μοτοσυκλετα !

Παρολα αυτα το NIKEN δεν μου αρεσει (ειπαμε,γουστα ειναι αυτα),ολος ο τυπος παγκοσμιως το αποκαλει three wheeler(και τετοιο ειναι),στο θεμα ασφαλειας -δυνατοτητων ενα εχω να πω...45¨lean angle Limit,μετα απο αυτο εχεις δυο τροχους με γεωμετρια τρακαρισμενου.
 
Top Bottom