Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

jblesias

Μέλος
Όνομα
john
Μοτό
x adv 750
Πες μου εντυπώσεις ρε φίλε!!!
Εγω αυτό που νόμιζα ότι το είχα κλείσει , τελικά με προλαβε κάποιος άλλος και το τσίμπησε και τώρα είμαι πααααλι αναμονή να έρθει το επόμενο!
Πετυχαινω κανενα στο δρόμο και σβήνω το μηχανάκι στο φανάρι,για να ακούω τον ήχο που βγαινει απ το μοτέρ του!
πάρτο φίλε με κλειστά μάτια....για 15.000 νομιζω δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή...
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
βρήκα επιτέλους λίγο χρόνο να το κάνω test ride (9 GT), μετά απο τοσο καιρό που το βλέπω στους δρόμους.
Με λίγα λόγια: Frecking Nice Bike! Με εξέπληξε θετικά σε σχεδόν όλους τους τομείς. Μπράβο στη yamaha
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Ιεροσυλία.
καλά εννοείται οτι απορώ που απορείς :ha
δεν γίνεται να αποδεχθώ αυτά τα μούτρα σαν το "αλογακι τησ παναγιας" της νεας γενιασ των ΚΤΜ, ποτε
Το μόνο που μ αρέσει στης νέας γενιάς τη φιλοσοφία είναι που έχουν τα τεπόζιτα χαμηλά και όχι στην κοιλιά του αναβάτη(ακόμα και στο στέρνο φτάνει με το Africa)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ενώ το "έχω δύο φώτα παραδοσιακά σβηστά με led ταινίες για φώτα ημέρας και ένα από τα κρυφά φώτα από R1 από κάτω αναμμένο" λουκ... Wtf. Πάρτε μια απόφαση, τέσσερα φανάρια σε μια μούρη είναι πολλά και ασύμμετρα, τους βεστρομαίους με τις ντισκοτέκ δεν τους ζηλεύει κανείς.

Αυτό με το ντεπόζιτο στην κοιλιά έχεις τα δίκια σου, πονάει, δοκιμασμένα.

Αλλά υπερβάλλεις με το Χόντα, δεν είσαι 1,70.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
τα μόνα (-) στο 9 GT:

  1. είναι λίγο χαμηλό σε ύψος για τα γούστα μου
  2. θα χρειαζόμουν σίγουρα ένα πιο φαρδύ τιμόνι
  3. το κιβώτιο δεν είναι για να το δουλεύεις στην κίνηση (1-νεκρά - δευτέρα)
  4. θέλει λίγη ώρα να συνιθίσεις το μέγεθος των γραμμάτων στα 2 καντράν. Είναι λίγο μικρά
  5. αυτά ....
ειλικρινά δεν βρίσκω άλλα (-). Ίσως σε μια πιο μακρινή βόλτα γιατί το πήρα μέσα στην Αθήνα.

Τα (+)
  1. φοβερά αποτελεσματικός, δυνατός και "ουσιαστικός" κινητήρας και ροπή. Με 6η στο κιβώτιο είσαι απο 70 έως 170 και τα κάνεις όλα και συμφέρει
  2. πολυ καλό εργονομικά. θέση οδήγησης, όργανα κλπ. Δεν θα χρειαζόταν σχεδόν κανένα adjustment
  3. καλά και προοδευτικά φρένα
  4. μανέτες σούπερ γλυκές, με ένα δάχτυλο έκαστη και το κιβώτιο μετά την 2α ήταν πολύ καλό
  5. πολυ ευέλικτο σε εναλλαγές κατεύθυνσης αλλά όχι νευρικό όπως είχα ακούσει για το μικρότερο αδερφάκι
  6. αναρτήσεις μια χαρά. Εντελώς προβλέψιμο στη συμπεριφορά
  7. μια χαρά η ανεμοκάλυψη. τόσο όσο
 
Top Bottom