Δημήτρη μπορεί να είναι εντελώς "εκτός" η παρέμβαση μου αλλά θέλω να επιμείνω σε κάτι...
Διάβαζα τις εντυπώσεις σου από το V-Strom 1050 XT. Αναφέρθηκες σε κάποιες ασάφειες του μπροστινού και σε μια γενικά κακή εντύπωση που σου άφησε, συγκριτικά ακόμη και με το μοντέλο του 2018. Επειδή με τη συγκεκριμένη μηχανή έκανα δυο test rides που ήταν διαφορετικές, δηλ. η μία ήταν η κόκκινη και η άλλη η κίτρινη.... δεν μου κολλάνε καθόλου οι εντυπώσεις που αποκόμισες με αυτό που βίωσα εγώ. Είναι εξαιρετικά καλοστημένη και με έντονα σπορτιφ αίσθηση που μεταφέρει σιγουριά.
Εν ολίγεις, επείδη εκείνη την εποχή δώσανε οι της Suzuki 2-3 στα μοτοπεριοδικά φοβάμαι ότι εσύ δοκίμασες μια από αυτές που "περιποιηθήκανε" καταλλήλως. Δε ξέρω φυσικά αν το μπάτζετ σου φθάνει μέχρι αυτά τα επίπεδα αλλά είναι κρίμα να μένεις με μια αίσθηση η οποία δεν μου κολλάει καθόλου. Όχι, φυσικά και δεν είμαι κάποιος γκουρού όμως νομίζω... πως κάποια πράγματα μπορώ να τα αξιολογήσω με αντικειμενικό τρόπο. Άσχετα από τις προθέσεις σου θα σε παρότρυνα να πάρεις για ένα τεστ ξανά αυτή τη μοτοσυκλέτα. Από τη πρώτη φορά που έγραψες ένοιωσα ότι θα σου ταίριαζε αυτή η μηχανή. Την βρήκα κατά πολύ ανώτερη από την Africa στην ασφάλτινη χρήση και στο χώμα θα κάνει εύκολα απλές διελεύσεις σε φλαταδούρες (όπου προφανώς θα υπερέχει μια Africa), ακόμη και σε σημεία με κάποια ρηχά νεροφαγώματα. Μια ποδιά την θέλει όμως. Για χρήση 80/20 σε άσφαλτο/χώμα όμως δε θα έφευγα με τίποτα από την ικανοποίηση του 19/17.
[/QUOTE
Το 1050 εκανα τεστ ένα κόκκινο. Το μπροστινό του ήταν ξερό με άσχημη απόσβεση. Επίσης δεν μ άρεσε ουτε το ride by wire της μοτοσυκλέτας και γενικά περα απο ενα καλο στήσιμο και φρένα δεν μ άρεσε σαν μηχανή εν αντίθεση με το 1000 του 18.
Σίγουρα το βιστρομ παταει χώμα αλλά πολλες φορες χρειάζομαι να περασει σε κάτι παραπανω απο μικρό νεροφαγωμα το φοβάμαι. Ήθελα κάτι κοντά στο υψος του gs