Αγορα καινουργιας μοτοσυκλετας

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Στις μηχανές με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, υπάρχει η δυνατότητα χειροκίνητης παρέμβασης αν πάθει κοκομπλόκο ο εγκέφαλος τους, ή σε αφήνουν να πηγαίνεις βάρκα γιαλό ή κόκαλο....??
Γιατί αν δεν παίζει παρέμβαση τότε είναι μόνο για τα σαλόνια....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στις μηχανές με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, υπάρχει η δυνατότητα χειροκίνητης παρέμβασης αν πάθει κοκομπλόκο ο εγκέφαλος τους, ή σε αφήνουν να πηγαίνεις βάρκα γιαλό ή κόκαλο....??
Γιατί αν δεν παίζει παρέμβαση τότε είναι μόνο για τα σαλόνια....
Δεν νομιζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι αν χαλάσουν αυτά τα διαβολια.
Τουλάχιστον δεν έχω διαβάσει ότι κάπου μπορείς να επεμβεις.
 
Reactions: Gus

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
voults

Αν δεν είχα πάρει το Gs θα πήγαινα εδώ..
Πολύ καλή τιμή, πλήρες πακέτο αξεσουάρ, αντιπροσωπεία και αστεία χιλιόμετρα για αυτή την μηχανή.
πολυ καλη ευκαιρια οντως.Θα το σκεφτω αν και να σου πω την αληθεια δυσκολευομαι να δωσω τετοιο ποσο για κατι μεταχειρισμενο.Ασχετα με τα χιλιομετρα που εχει.Οπως ειπα και πιο πανω καλος ή κακος το μεταχειρσμενο ειναι λαχνος.Μπορει να σου βγει μπορει και οχι
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Το Tenere, ιδιαίτερα του 18 δεν έχει βγάλει κάτι και εξωτερικό πούλησε αρκετά.
Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου, θεωρώ βέβαια ότι έτσι όπως γίνεται η παραγωγή στις μέρες μας ψιλολαχνος είναι και το καινούριο!

Να διευκρινίσω ότι δεν εχω καμία σχέση με την εταιρεία, απλά είδα την αγγελία και θυμήθηκα την κουβέντα.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
πολυ καλη ευκαιρια οντως.Θα το σκεφτω αν και να σου πω την αληθεια δυσκολευομαι να δωσω τετοιο ποσο για κατι μεταχειρισμενο.Ασχετα με τα χιλιομετρα που εχει.Οπως ειπα και πιο πανω καλος ή κακος το μεταχειρσμενο ειναι λαχνος.Μπορει να σου βγει μπορει και οχι
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις και με μετρητά το απλό χωρίς τις ηλεκτρονικές μπορείς να το πάρεις 14000 που για εμένα καλύτερα χωρίς.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι ηλεκτρονικές του Τ12 είναι οι απλές με σερβομοτερ στα ρυθμιστικά. Ακόμα και αν χαλάσει, απλά μένει στην τελευταία επιλεγμένη θέση και -λογικά- γίνονται κανονικά επισκευές στα υδραυλικά μέρη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομίζω o κατάλληλος να σου απαντήσει για το Africa μεταξύ άλλων είναι και ο XLGeorge που το έχει κάποια χρόνια και το έχει λιώσει στο χιλιόμετρο Ελλάδα και εξωτερικό σε κάθε είδος εδάφους. Μάλλον δεν έχει δει το θέμα.
Βαγγελη, δεν ειχα δει αυτο και δεν εχω δει παρα πολλα αλλα θεματα γιατι ειμαι πολυ μπλεγμενος με δουλεια και αλλα θεματα.


Τι να πω μετα απο τοσα που εχουν γραφτει εδω. Εμενα για τη χρηση που κανω, το CRF1000 του 2017 που εχω μου εχει πεσει κουτι. Αλλα ειναι μηχανακι για τον συνειδητοποιημενο χωματινο ονοφά, αν και πολλοι στο εξωτερικο με τα ορια ταχυτητας κλπ το παιρνουν και για χρηση αποκλειστικα ασφαλτο. Στο χωμα ειναι εξαιρετικο, παρομοιο σε concept με τα 950/990 αλλα πιο φιλικο :cool: Στην ασφαλτο εινα επισης αναπαντεχα καλο για μηχανακι 21/18 αν ρυθμισει κανεις σωστα τις αναρτησεις, γιατι οι μαμα ρυθμισεις ειναι οτι ναναι. Επισης το πισω ελατηριο ειναι για αναβατη 80 κιλων με συμβια 55, δηλαδη για απωανατολιτες και λιγο ακομη :) και αυτο ισχυει μεχρι και τα μοντελα 2018-19, το ATAS 2018-19 με το μεγαλο τεποζιτο εχει λιιγο πιο στιβαρες αναρτησεις μπρος-πισω. Για βαρυτερους αναβατες, ενα πιο στιβαρο πισω ελατηριο, με σκληροτητα αναλογη με το βαρος, διορθωνει το θεμα.

Σωστα σεταρισμενο δεν κουναει μεχρι την τελικη του - βεβαια για μενα και τη συνεπιβατηδα 90+60+διβαλιτσο με το μαμα ελατηριο ηθελε πισω προφορτιση ΤΕΡΜΑ, τωρα εχω σκληροτερο ελατηριο. Αλλα βεβαια οταν τα χιλιομετρα ανεβουν πανω απο τα 170-180 GPS, με 21 μπροστινο δεν παταει στο δρομο οπως πχ ενα 1200GS ή παρομοιο μηχανακι με 19/17, επισης και λογω πιο χωματινης γεωμετριας οπως ειπωθηκε - και φυσικα καμια σχεση με το VFR με 17/17 που σε τετοιες ταχυτητες χασμουριεται. Τα φρενα ειναι εξαιρετικα και στα στροφιλικια με καταλληλα χερια κανει θαυματα. Δε βγαζει ζεστη ποτε και πουθενα, πραγμα πολυ σημαντικο για μενα (το βεντιλατερ μπαινει σπανια), και η ανεση του ειναι υποδειγματικη για μηχανακι τετοιου ειδους, ιδιως αν φτιαχτει η σελα του οδηγου η οποια παραειναι στενη/εντουραδικη μπροστα.

Το κυριο "μειονεκτημα" ειναι οτι του λειπουν αλογα ψηλα, οταν λεω ειναι πολυ καλο για ασφαλτο ειναι παντα στο context ενος πραγματικου ον-οφ μηχανακιου που επιτρεπει/υποστηριζει πολυ αγρια χρηση στο χωμα, αλλα δε θα μπορουσα να φανταστω πχ τον Σκληρο, τον TC-Βαγγελη και αλλους "γκαζακηδες" (sorry guys, για να καταλαβαινομαστε) μ'αυτο σαν το κυριο μηχανακι για ολα. Γι'αυτο κι'εγω εχω κρατησει το VFR για τα ταξιδια-αστραπη Αθηνα-Τρικαλα που κανω, για την Επιδαυρο, κλπ κλπ. Απο την αλλη, η εξαιρετικη ροπη του κινητηρα ειναι πολυ ευχαριστη (σουζαρει ομορφα :D) και αντισταθμιζει σε ενα βαθμο τη ελλειψη απολυτης δυναμης ψηλα, δεν εχει νοημα να το ανεβαζει κανεις πανω απο τις 6000σαλ. Και σε νορμαλ ταχυτητες καιει πραγματικα πολυ λιγο, τεσταρισμενο σε ταξιδια με φιλους με πολλα αλλα μηχανακια.


ΥΓ Για περισοτερο ασφαλτινη / λιγοτερο χωματινη χρηση, το 1200 Tenere ειναι επισης εξαιρετικο στα τζαπανεζικα, με μονο θεμα για μενα το οτι εχει το ψυγειο στο πλαϊ και σε συνθηκες καυσωνα, δυσκολου χωματος, πολης το βεντιλατερ μπαινει συχνα-πυκνα, οπως βεβαια και σε πολλα αλλα μηχανακια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Λοιπόν μετά από αρκετή σκέψη κατέληξα στο αφρικα. Λέω αύριο κιόλας να πάω να παραγγείλω αφού πήρα προσφορές από διάφορες αντιπροσωπείες. Μια τελευταία ερώτηση για να κλείσουμε αυτό το τεράστιο thread. Υπάρχει κάτι το οποίο πρέπει να προσέξω στην αγορά καινούργιας μηχανής από αντιπροσωπεία; κάτι που πρέπει να έχω το νου μου μιας και πρόκειται για πρώτη αγορά και ουργιας μηχανής; Ξέρω ότι σας ζάλισα αλλά ομολογώ ότι οι συμβουλές όλων σας με βοήθησαν αρκετά. Και ελπίζω μόλις το αγοράσω να καταφέρω να βρεθώ με κάποιους απι εσάς και από κοντά
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με το καλό. 1000 η 1100;


Σε καινούργιο τι να προσέξεις, μόνο για γρατζουνιά μήπως έχει πουθενά.

Στο advrider υπήρχε μια συζήτηση αν τα καινούρια Άφρικα παραδίδονται με εργαλεία η όχι, κάποιοι είχαν το γνωστό σακουλάκι και άλλοι τίποτα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να προσέξεις απο πού θα το αγοράσεις πρωτίστως. Υπάρχουν μαγαζιά που σου δίνουν κάνα δώρο παραπάνω και χάνεις αλλού.

Αν θες κάποια σύσταση σε μαγαζί Honda που θα σε προσέξουν όπως πρέπει το συζητάμε. Με το καλό!
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Αχ αυτός ο Έλληνας!!! Με το καλό το καινούριο μηχανάκι!
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Με το καλό. 1000 η 1100;


Σε καινούργιο τι να προσέξεις, μόνο για γρατζουνιά μήπως έχει πουθενά.

Στο advrider υπήρχε μια συζήτηση αν τα καινούρια Άφρικα παραδίδονται με εργαλεία η όχι, κάποιοι είχαν το γνωστό σακουλάκι και άλλοι τίποτα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Για το 1100 αφού το 1000 AS δεν υπάρχει πλέον πουθενά; σε manual
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το 1100 αφού το 1000 AS δεν υπάρχει πλέον πουθενά; σε manual
Αυτό καλοβλέπει και το κορίτσι, αλλά εγώ προτιμώ λευκό, εκείνη μαύρο.
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Να προσέξεις απο πού θα το αγοράσεις πρωτίστως. Υπάρχουν μαγαζιά που σου δίνουν κάνα δώρο παραπάνω και χάνεις αλλού.

Αν θες κάποια σύσταση σε μαγαζί Honda που θα σε προσέξουν όπως πρέπει το συζητάμε. Με το καλό!
Έχεις κάποιον που θα πρότεινες;
 

frankyltc

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Yamaha TDR 250, 1991
Honda XL 650, 2003
Honda VFR 800X, 2018
πάρε ένα vstrom1000 βάλε και μια ohlins και θα είσαι άρχοντας. Θα σου πρότεινα και ένα σαν το δικό μου αλλά είναι εκτός λίστας σου. Πολύ πιο ποιοτικό και ταξιδιάρικο. 82000χλμ σε 3 χρόνια και 3 μήνες, τελείως απροβλημάτιστο. Να το χαρείς ότι και αν πάρεις
Από κόστη σέρβις πως πας; συνεργείο πού; Είναι στη λίστα μου το cross
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μάλλον ήρθα αργά στο πάρτυ αλλά για την χρήση που περιγράφεις το καινούργιο Vstrom 1050 μου φαίνεται καλύτερο από το Africa.
 
Top Bottom