τα εχω ξαναγραψει γενικα και δυστυχως μερικοι δεν καταλαβαινουν, μιας και με θεωρουν γραφικο :fun
η εξελιξη σε καποια πραγματα ειναι φυσικο επομενο με τον χρονο, την μαζικη παραγωγη κλπ....το οτι μπηκαν δηλαδη τα abs, cornering, gps και οτιδηποτε αλλο εγινε επειδη απλα επεσε η τιμη τους, οχι επειδη τα πληρωνουμε απο την τσεπη μας...ειμαι βεβαιος οτι το κοστος ανα μοναδα ανα κατασκευαστη σημερα ειναι πολυ χαμηλοτερο απ οτι ηταν 10 χρονια πριν...
το νεο αφρικα ειναι απλα ενα ξαναζεσταμενο φαγητο με νεα λαμπακια ομως και φανταχτερη οθονουλα...βεβαια επιλεξανε διαφορετικο κυβισμο οποτε αυτο απο μονο του αρκετο για να δικαιολογηθει η νεα τιμη
τεσπα, η αγορα των μεγκα ονοφφ εχει γινει κατι σαν το iphone...τα πουλανε τοσο γιατι ο κοσμος ειναι διατεθιμενος να δωσει μεχρι τοσα...και απλα οι εταιρειες τριβουν τα χερακια τους που βρισκουν κοσμο να ψωνιζει....προσωπικα δε με ενδιαφερει, αλλα το τραγικο ειναι οτι πλεον αυτη η μοδα εχει κανιβαλισει ενδιαφερουσες κατηγοριες μοτο, οπως τα μονοκυλιδρα, τα μεσσαια ελαφρια ονοφφ, τα μεσσαια sbk, τα εντουρο που πλεον στην ουσια ειναι μονο η ΚΤΜ και οι ιαπωνες...και φυσικα εχει κανιβαλισει το κοινο που πλεον ειναι ανω των 45, 50 μιας και πλεον οι νεοτερες γενιες στις περισσοτερες χωρες δεν μπορουν να παρουν μοτοσυκλετα της πανω κατηγοριας και αρκουνται σε μοτο μεσσαιου κυβισμου φτηνιαρικες που προοριζονται για τις ασιατικες αγορες...
η ηλεκτροκινητες μοτο ειναι ακομα τζιζ γιατι οι κατασκευαστες δε μπορουν να πουλανε κατι που δεν ειναι φικια για μεταξωτες κορδελες, πρεπει να κανουν σοβαρο RnD απο πισω που δε τους ψηνει, κανα ενδιαφερον συστημα ασφαλειας σαν τους αεροσακους που ειχε πρωτοβαλει η goldwing επισης δε παιζει, γιατι ειπαμε, κοστος...
παρολα αυτα μπαινουμε σε σοβαρες καινοτομιες πλεον οπως ενα κινεζικο ταμπλετ των 50ε για οθονη που θα εχει apple car με spotify....βασικα πραγματα δηλαδη και προτεραιοτητες...