galanakop
Μέλος
Ερωτεύσιμη η άτιμη!!!Και η πρώτη ανάλυση από το motomag, μαζί με ένα βιντεάκι.
Honda Africa Twin 2020: Τις οδηγούμε αποκλειστικά στην Σαρδηνία! [VIDEO] | MOTOMAG
Nikos
Ερωτεύσιμη η άτιμη!!!Και η πρώτη ανάλυση από το motomag, μαζί με ένα βιντεάκι.
Honda Africa Twin 2020: Τις οδηγούμε αποκλειστικά στην Σαρδηνία! [VIDEO] | MOTOMAG
Αν είχα να διαθέσω το αντίτιμο ,την προ-παράγγελνα αύριο ,χωρίς test-ride ,χωρίς καν να την δω από κοντά.
Στη φάση που είμαι τώρα (2κάβαλα με έμφαση στην άσφαλτο) την Adventure Sports(DCT) φούλ έξτρα.ποια απο τις 2?
Η κυρα Μάρω τι λέει... Είναι το θέμα μας.Στη φάση που είμαι τώρα (2κάβαλα με έμφαση στην άσφαλτο) την Adventure Sports(DCT) φούλ έξτρα.
Είπα...ΑΝ είχα...και...ΘΑ την έπαιρνα...υποθετικά μιλώντας δηλαδη.Η κυρα Μάρω τι λέει... Είναι το θέμα μας.
Διαβάζω για στενές σελες και χαμηλή τελική
ΩχχχχΈχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:
Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.
Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Αυτό που ρωτάς είναι τόσο σχετικό όσο το γιατί πήρες την γυναίκα σου για σύζυγο αντί να πάρεις την άλλη που προτιμάει ο γείτονας. Γιατί έτσι.Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:
Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.
Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Εύκολη απάντηση....... ειναι hondaΈχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:
Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.
Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Σωστα......αμα εχεις γουστο....Γιαννη...αγορι μουUSER=1087]Aldebaran[/USER]........δεν μπαινεις καν σε αυτο το διλημα....!!!!!Πιστεύω όλα στην ζωή είναι θέμα γούστου. Αν και η γυναίκα του γείτονα είναι μ@@@@@@.
Το σκεφτόμουν σήμερα στην κίνηση... Γιατί AT και όχι GS.Έλα για πάμε σοβαρές απαντήσεις παρακαλώ...
Μήπως να πάω να φορέσω καμπαρντίνα για να με πάρετε στα σοβαρά;
Κατ' αρχάς να συγκρίνουμε όσο όμοια πράγματα γίνεται. Άρα θα συγκρίνουμε α) το απλό μοντέλο με το αντίστοιχο απλό και β) το adventure με το adventure.Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:
Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.
Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
ε με συμπαθάτε, σαμπρέλα και 230+ κιλά εν έτει 2019/2020 σύντομα ΟΧΙ, καλά κάνει και συγκρίνει το AT-ΑS με τα GS.Κατ' αρχάς να συγκρίνουμε όσο όμοια πράγματα γίνεται. Άρα θα συγκρίνουμε α) το απλό μοντέλο με το αντίστοιχο απλό και β) το adventure με το adventure.
Από που προκύπτει τα 1500€ διαφορά; Γιατί εγώ με τα λίγα μαθηματικά που γνωρίζω βρίσκω κάμποσες χιλιάδες διαφορά (4 με 5 χιλιάδες).
Τέλος Γιάννη, ερώτηση: διάβασες τις αλλαγές και ηλεκτρονικές προσθήκες που έχει η νέα Africa; Γιατί έχει αρκετά πράγματα που δε ξέρω αν τα έχει η Μπέμπα. Προσωπικά δε θα πλήρωνα για κανένα λόγο όλες αυτές τις τσαχπινιές, αλλά "μιλάει" στο ίδιο μήκος κύματος με τις BMW με αρκετά λιγότερα χρήματα... μάλλον.
EDIT: Η εξαίρεση που θέτεις είναι ίσως το σημαντικότερο επιχείρημα για πολύ κόσμο.
Όταν έχεις κάτω από 200 τελική, απλά δεν μπορείς να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες φορτωμένος.Το να με ενδιαφέρει μια σχετικά υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα το καταλαβαίνω, το να με ενδιαφέρει η τελική ταχύτητα σε μια On/Off που θα χρησιμοποιήσω κυρίως για ταξίδια δεν το καταλαβαίνω. Που είμαστε στο 1980; (τύπου: "και πόσα πιάνει το εργαλείο ρε φιλαράκι;" "σούζες κάνει;")
Εξαρτάται από το πως και για ποιους λόγους είναι περιορισμένη η τελική. Θέλω να πω, περιορισμένη τελική δε σημαίνει αυτόματα οτι δε θα μπορεί να ταξιδεύει με 160 ή σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και με 180 χλμ φορτωμένο (εξαρτάται από πολλά). Σημασία έχει και η ροπή. Συνήθως βαριές μοτοσυκλέτες διατηρούν ευκολότερα την ορμή που παράγει η μ.ω.τ. ταχύτητα τους.Όταν έχεις κάτω από 200 τελική, απλά δεν μπορείς να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες φορτωμένος.
Για κάποιους ακούγεται υπερβολικό, αλλά για κάποιους που χρειάζεται να κάνουν 900 και 1000 χλμ ημερησίως αρκετές φορές μέσα στον χρόνο είναι πολύ σημαντικό.