Δεν βλέπω να έχει γίνει αναφορά σε αυτό το ενδιαφέρον μοντέλο απο την νεοεμφανιζόμενη VOGE.
Η VOGE είναι ουσιαστικά η Premium θυγατρική του κολοσσού LONCIN που έχει παρουσιάσει ήδη ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.
Το συγκεκριμένο χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο και αειθαλή κινητήρα της BMW, μονοκύλινδρος προέλευσης ROTAX απο τα F650GS που επανεμφανίστηκε με το G650GS που είχε βγάλει το 2013 νομίζω και την έκδοση Sertao τότε με τον 21 τροχό (την συνέχεια του παλιού καλού Dakar)
Ουσιαστικά πάνω σε αυτή τη λογική κινείται η μοτοσυκλέτα, φιλοσοφία 660 Tenere και F650GS με μεγάλες διαδρομες αναρτήσεων (Kayaba), καλά φρένα (Nissin), ψεκασμό Bosch, ABS απενεργοποιούμενο, 19 τροχο εμπρός, τροχοί με ακτίνες, διαιρούμενο πλαίσιο κλπ
Με τιμή 7295€ (και προσφορά 750 ευρό πλήρες τριβάλιτσο αλουμινένιο), στάνταρ οθόνη TFT πλήρης, Full Led φώτα κεντρικό στάντ, ποδιά αλουμινένια κινητήρα, κάγκελα κινητήρα, σχάρα πίσω, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και επώνυμες αναρτήσεις (χωρίς όμως ρυθμίσεις, 180mm διαδρομή εμπρός)), Pirelli STR ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, δεν το λες και αδιάφορο για σοβαρό All around παλαιάς καλής κοπής αλλά σύγχρονης υλοποίησης και με δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτέρ!! Και με μια δυνατή αντιπροσωπεία απο πίσω και ήδη καλές πωλήσεις σαν μάρκα (Mototrend)
Σημείωση: Πλεονέκτημα θα πώ για τους πιο κοντούς το ύψος σέλας κοντά στα 800mm. Ο πιο ψηλός ή έμπειρος κάνει ένα φούσκωμα στη σέλα και είναι κομπλέ. Αυτά φτιάχνονται.
how to remove duplicates in word
Η VOGE είναι ουσιαστικά η Premium θυγατρική του κολοσσού LONCIN που έχει παρουσιάσει ήδη ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.
Το συγκεκριμένο χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο και αειθαλή κινητήρα της BMW, μονοκύλινδρος προέλευσης ROTAX απο τα F650GS που επανεμφανίστηκε με το G650GS που είχε βγάλει το 2013 νομίζω και την έκδοση Sertao τότε με τον 21 τροχό (την συνέχεια του παλιού καλού Dakar)
Ουσιαστικά πάνω σε αυτή τη λογική κινείται η μοτοσυκλέτα, φιλοσοφία 660 Tenere και F650GS με μεγάλες διαδρομες αναρτήσεων (Kayaba), καλά φρένα (Nissin), ψεκασμό Bosch, ABS απενεργοποιούμενο, 19 τροχο εμπρός, τροχοί με ακτίνες, διαιρούμενο πλαίσιο κλπ
Με τιμή 7295€ (και προσφορά 750 ευρό πλήρες τριβάλιτσο αλουμινένιο), στάνταρ οθόνη TFT πλήρης, Full Led φώτα κεντρικό στάντ, ποδιά αλουμινένια κινητήρα, κάγκελα κινητήρα, σχάρα πίσω, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και επώνυμες αναρτήσεις (χωρίς όμως ρυθμίσεις, 180mm διαδρομή εμπρός)), Pirelli STR ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, δεν το λες και αδιάφορο για σοβαρό All around παλαιάς καλής κοπής αλλά σύγχρονης υλοποίησης και με δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτέρ!! Και με μια δυνατή αντιπροσωπεία απο πίσω και ήδη καλές πωλήσεις σαν μάρκα (Mototrend)
Σημείωση: Πλεονέκτημα θα πώ για τους πιο κοντούς το ύψος σέλας κοντά στα 800mm. Ο πιο ψηλός ή έμπειρος κάνει ένα φούσκωμα στη σέλα και είναι κομπλέ. Αυτά φτιάχνονται.
Test - Voge 650 DSX 2021 - BIKEIT!
Νέα, ωραία, χρηστική, βολική, προσιτή, μοναδική! Η νέα Voge 650 DSX έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στις adventure της μεσαίας κατηγορίας, όντας η μοναδική μονοκύλινδρη της αγοράς με fering και ακτινωτούς τροχούς! Περασμένα μεγαλεία
www.bikeit.gr
how to remove duplicates in word