Αν η απάντηση είναι θετική, τότε ποσιμπολ...Βγηκε και αυτό από τη λιστα;
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Αν η απάντηση είναι θετική, τότε ποσιμπολ...Βγηκε και αυτό από τη λιστα;
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Είδες τι μαθαίνεις σε αυτή τη ζωή?!Το Xchallenge φοράει Loncin μοτέρ;;;
Για την ιστορία να αναφέρω πως τα μοτέρ είναι και θεωρούνται αξιόπιστα όσα βγαίνουν απο την loncin. Με τις προδιαγραφές της bmw προφανώς η loncin ειναι κολοσσός βγάζει 2.5 εκατομμύρια μηχανές ετησίως.Αν η απάντηση είναι θετική, τότε ποσιμπολ...
Αναλόγως την χρονιά, νομίζω τα 07 όχι, τα άλλα ναιΑν η απάντηση είναι θετική, τότε ποσιμπολ...
Εννοείς απ ότι κατάλαβα από το διάγραμμα της δυναμομετρησης και την χαρτογράφηση.Το μοτέρ της VOGE έχει πολλούς κραδασμούς σε σχέση με το BMW
Το επισημενει ο Φελουκας στο τεστ συγκρίνοντας με το Dakar που είχε στη κατοχή του κ με το Sertao που είχε οδηγήσει
Δεν μπορώ να βάλω φωτό αλλά στο διάγραμμα της ροπής κ των ίππων στο περιοδικό φαίνεται έντονα το "κατσαρό" των δεικτών σε σχέση με τις καθαρές γραμμές του BMW που έχω δει από παλαιότερα τεύχη.
Το 'κατσαρό' σε καμπύλες δυναμομέτρησης πολλές φορές αποδίδεται σε φθαρμένες ή κακορυθμισμένες αλυσίδες μετάδοσηςΤο μοτέρ της VOGE έχει πολλούς κραδασμούς σε σχέση με το BMW
Το επισημενει ο Φελουκας στο τεστ συγκρίνοντας με το Dakar που είχε στη κατοχή του κ με το Sertao που είχε οδηγήσει
Δεν μπορώ να βάλω φωτό αλλά στο διάγραμμα της ροπής κ των ίππων στο περιοδικό φαίνεται έντονα το "κατσαρό" των δεικτών σε σχέση με τις καθαρές γραμμές του BMW που έχω δει από παλαιότερα τεύχη.
φωτο κινητήρα xchallenge '07:Το Xchallenge φοράει Loncin μοτέρ;;;
Σίγουρα. Καταρχήν το πλαίσιο της μηχανής είναι εξαρχής καινούργιο σχεδιασμένο. Πως εδρσζεται λοιπόν ο κινητήρας και αν και εφόσον υπάρχουν ελαστικά περαμβυσματα κάπου. Μετά ειναι η εδραση και το υλικό στα μαρσπιε, το τιμόνι και τα αντίβαρα του. Αλλά ενδεχομένως και η ίδια η ρύθμιση του κινητήρα και η χαρτογράφηση. Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω να είναι κατι τόσο σημαντικό καθώς όπως είπα μιλάμε για το ίδιο ακριβώς μοτέρ χωρίς αλλαγές.Οι κραδασμοί μπορεί να οφείλονται και σε αλλου παράγοντες ..νομιζω
Απ οσα μπόρεσα να αλιεύσω από το Internet τα πρώτα χρόνια παραγωγής των challenge οι κινητήρες φτιαχνονται από την Rotax στην Αυστρία. Μετά κάπου εκεί το 2008-2009 έγινε η συμφωνία της bmw με την loncin και οι επόμενες φουρνιες των challenge 2009+ και τα g650gs και τα μετέπειτα husqvarna φτιαχνονται στη loncin Κίνα.φωτο κινητήρα xchallenge '07:
Rotax - Austria
κινητήρας ROTAX (E65X) - για BMW G650X Challenge - Moto - Country - Car.gr
Κινητήρας ROTAX (E65X) Made in Austria, 650cc, για τα BMW G650XChallenge, XMoto, XCountry, G650GS...www.car.gr
Νομίζω για να έχει τόσα χρόνια συνεργασία η bmw με την loncin προφανώς θα έχει εξασφαλίσει την τεχνική αρτιότητα των μοτέρ που θα βγάλει η loncin στα εργοστάσια της. Δηλαδή όταν η bmw βάζει στα f850gs μοτέρ που της φτιάχνει η loncin προφανώς έχει εξασφαλίσει ένα ποιοτικό πρότυπο.Τα rotax Austria θέλουν και καπάκι καμπάνας συμπλέκτη κάποια στιγμή γιατί τρώγεται η φωλιά του ρουλεμάν ενός άξονα που τερματίζει εκεί και μάντεψε, η loncin έχει το αναβαθμισμένο ανταλλακτικό. Δεν έχουν βγει βλάβες πάντως λόγω καταγωγής, η "ευπάθεια" του κομπλερ μίζας και του άξονα της αντλίας νερού όπως σε κάθε γενιά αυτού του κινητήρα.
Θυμάσαι πόσες ανακλήσεις έκανε το 850;Νομίζω για να έχει τόσα χρόνια συνεργασία η bmw με την loncin προφανώς θα έχει εξασφαλίσει την τεχνική αρτιότητα των μοτέρ που θα βγάλει η loncin στα εργοστάσια της. Δηλαδή όταν η bmw βάζει στα f850gs μοτέρ που της φτιάχνει η loncin προφανώς έχει εξασφαλίσει ένα ποιοτικό πρότυπο.
Απο εκεί και πέρα οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες ενδεχομένως όλα αυτά θα τα βρουν μπροστά τους. Γιατί φρόντισαν σιγά σιγά να κάνουν τους Κινέζους μάγκες, να δώσουν τεχνογνωσία, να χτίσουν εργοστάσια στη Κίνα και να εκμετταλευτουν τα φτηνά εργατικά χέρια. Και σιγά σιγα οι Κινέζοι έμαθαν και αγόρασαν και τεχνολογία και αγόρασαν και μυαλά από τη Δύση.
Και σιγά σιγά δεν θα σε έχουν ανάγκη και σιγά σιγά θα γυρίσουν να σε δαγκώσουν στο κωλο και άμα λαχει κάνουν και κολεγια με τον Πουτιν και σε γράφουν και στα τρυφερά τους..
Οι έξυπνοι οι βιομήχανοι οι Ευρωπαίοι που πήγαν για υπερκέρδη στην Κίνα και έβαλαν άλλο ένα λιθαράκι στον τάφο τους.
Καλά το ο παραδεισος δεν υπήρχε ποτε είναι σχετικό. Στο zzr1200 το πηρα με 25000 το πουλησα με 87000 σε 7 παρα Κατι χρόνια, μια μόνο βλάβη καρβουνακια δυναμο κόστος 60 ευρώ όλα μαζί. Μόνο λάδι και μπουζί οποτε, βαλβίδες μια φορά. Παράδεισος όμως όχι αστείαΘυμάσαι πόσες ανακλήσεις έκανε το 850;
Το γερμανικό F800GS πόσα θέματα είχε (τυχαία σταχυολογηση φανάρι, άνω βάση αμορτισέρ, πηνία, καδένα εκκεντροφόρου) που ήταν... Αποδεκτά;
Ο παράδεισος δεν υπήρχε ποτέ, άλλο αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι έτσι ήταν.
Και το 1400 είχε ανακλήσεις και έκοβε το πλαίσιο λόγω λάθος ροπής στις βάσεις; Το zx10 πριν λίγα χρόνια είχε λάθος στους κεφαλές και το έκαναν ανάκληση όλη την παραγωγή;Καλά το ο παραδεισος δεν υπήρχε ποτε είναι σχετικό. Στο zzr1200 το πηρα με 25000 το πουλησα με 87000 σε 7 παρα Κατι χρόνια, μια μόνο βλάβη καρβουνακια δυναμο κόστος 60 ευρώ όλα μαζί. Μόνο λάδι και μπουζί οποτε, βαλβίδες μια φορά. Παράδεισος όμως όχι αστεία