Εγώ από αυτά που γράφεις διαβάζω μόνο προσωπικές προσδοκίες. Σε αντίθεση με εσένα -εγώ που δηλώνω θαυμαστής του συγκεκριμένου μοντέλου (1050 XT)- θυμάμαι πως από τις πρώτες στιγμές της παρουσίασης της δε ένοιωσα ποτέ να πλασάρει η Suzuki ότι το έχει κατασκευάσει για περισσότερη χωμάτινη χρήση ούτε διαφοροποίησε τις χρήσεις μεταξύ απλού και ΧΤ (οι διαφορές αφορούν τον εξοπλισμό). Το ότι οι Youtubers προσδοκούν και αναφέρουν ότι πάει μια χαρά και στο χώμα δε σημαίνει ότι αυτό ήταν και η απόφαση της εταιρείας. Με 19/17 τροχούς και αντίστοιχες διαδρομές η ξεκάθαρη δήλωση της εταιρείας είναι πως η μηχανή είναι μια συντηρητική On/Off ως προς τον χωμάτινο προσανατολισμό της. Και νομίζω πως σε εποχές που ο 18άρης πίσω τροχός τείνει να γίνει μόδα στις 1000άρες On/Οff ήταν πολύ σοφή η κίνηση της Suzuki που προτίμησε να κρατήσει το κοινό της και να μαζέψει ότι νεανικό μπορεί με βάσει το σχεδιασμό.
Τη κριτική για ξαναζεσταμένο φαγητό την ακούω γιατί μου είναι κατανοητό ότι μερίδα του αγοραστικού κοινού διψάει για ριζικές ανανεώσεις. Από την άλλη υπάρχει ένα κοινό -μεταξύ αυτών κι εγώ- που προτιμά την ασφαλή οδό ενός αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητήρα, ενός κινητήρα που πρόκειται να σε ταξιδέψει στο συγκεκριμένο σασί και που για εμένα είναι το καταστάλαγμα μικροβελτιώσεων 20 ετών με τελευταίες πινελιές την προσθήκη ηλεκτρονικών.
Παρακάτω έχω τα promotion video του V-Strom 1050 XT και του Africa Twin 1100 AS. Το δεύτερο σαφώς είναι περισσότερο περιπετειώδες αλλά είναι κοντά στη φιλοσοφία των μοτοσυκλετών και με μεγάλη δόση αλήθειας στο περιεχόμενο τους και αν θα έκανα εγώ μια κριτική για την έκδοση Adventure Sports αυτή θα ήταν ότι θα έπρεπε να έχει τροχούς 19/17 ώστε να είναι πιο ευχάριστη στο δρόμο γιατί σε σύγκριση με το V-Strom έχει μεγάλη απόσταση σε αυτόν τον τομέα. Αν εστιάσουμε όμως στο βίντεο του V-Strom 1050 XT έχουμε ένα απροσδόκητα ειλικρινές promotion που αντικατοπτρίζει τη πραγματική χρήση της μοτοσυκλέτας με πρωταγωνιστή τον σύγχρονο άνθρωπο του γραφείου που προσπαθεί να ξεφύγει μέσω της μοτοσυκλέτας του από τη καθημερινότητα.
Suzuki V-Strom 1050 XT
HOnda Africa Twin 1100 Adventure Sports
Και εδώ έχουμε βίντεο γεμάτο χωμάτινες ανησυχίες για το "απλό" μοντέλο της Africa Twin που είναι ελαφρύτερο με ζάντες χωρίς tubeless, με μεγαλύτερες διαδρομές από την Adventure Sports. Να μη προσθέσω βίντεο από Τ700 και φαμίλια ΚΤΜ, νομίζω πως καταλαβαίνεις που το πάω. Εδώ διαστάσεις τροχών και διαδρομές αναρτήσεων έχουν λόγο ύπαρξης. Οπότε επιλογές υπάρχουν όμως επειδή υπάρχουν λίγο πιο "άτακτες" μοτοσυκλέτες -και ευτυχώς- δε σημαίνει πως ξαφνικά ολόκληρος ο κόσμος των On/off πρέπει να γίνει Off/on.
Honda Africa Twin 1100
Τα γράφω όλα αυτά για να μην αδικείς την Suzuki σε σχέση με τις προσωπικές σου προσδοκίες. Δεν σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το ότι δεν σου κάνει μπορώ να το δεχθώ αλλά εκεί τελειώνει η κριτική. Αυτή είναι η άποψη μου, αν υπάρχει αντίλογος με χαρά να τον ακούσω.