Νίκο δικαίωμα και στους έτσι και στους αλλιώς.
Γεγονός είναι ότι μηχανάκια με 150 άλογα είναι ΠΟΛΛΑ για τον καθημερινό οδηγό. Το ότι "δεν μαθαίνεις να φρενάρεις" με το ABS το ακούω από τότε που βγήκε, πόσο πολύ γραμμένους τους έχω όσους το πιστεύουν κάθε φορά που την έχω γλιτώσει λόγω της ύπαρξης του συστήματος. Και το ίδιο ισχύει με το ΤC, Cornering, το αντι-σούζα, το πρόγραμμα για λιγότερα άλογα, πόσο όμορφα δουλεύουν τα φώτα στροφής (σε μερικές μοτοσικλέτες, σε άλλες είναι απλά διακόσμηση), καλά το cruise control δεν το συζητάω, μου έχει σώσει την ψυχική ηρεμία στο ταξίδι και το speed limiter το δίπλωμα στα εξωτερικά που έχει παντού κάμερες.
Και εννοείται ότι θα μπορούσα να φάω πολλά χρόνια και πάλι δεν θα μάθω να οδηγώ σαν τον Φόγκαρτι που πήρε πρωταθλήματα με SBK 150 ίππων, οπότε η συζήτηση του αξιότιμου κυρίου δεν έχει μεγάλη αξία γιατί είναι άλλο επίπεδο ευχαρίστησης το οτιδήποτε σαν το XR και ας μην μπορείς να το τερματίσεις. Ούτε Chris Birch προλαβαίνω να γίνω πια, να οδηγώ στην πόλη με το μάτι στο κοντέρ είναι έξω από κάθε λογική, να ξέρω την πρόσφυση κάθε σημείου της χώρας για να υπολογίσω τα φρένα μου είναι αστείο...
Οπότε όση περισσότερη τεχνολογία θέλω (ας πούμε DCT δεν θέλω, δεν θα με χαλούσε σε commuter όπως ένα σκούτερ) και μπορώ να αγοράσω τόσο το καλύτερο. EDIT Θα δεχόμουν τον Πάβλιν να πει ότι μέχρι εδώ φτάνουν τα λεφτά μου, τα άλλα τα τρώω βενζίνες (αποδεδειγμένα λέει αλήθεια) αλλά αυτό το βίντεο είναι λίγο "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" και δεν έχει σχέση με άλλα που όντως περιγράφει τις εμπειρίες του.
To μόνο καλό με τα παλιά είναι η επισκευασιμότητα στο σπίτι, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα και αν έχεις γκαράζ κλειστό/θερμαινόμενο και αν έχεις και διάθεση τον χρόνο σου να τον τρως εκεί και όχι καφεδάκι Καλαρρύτες ξέρω 'γω (θέλω να φύγω τώρα).
Σαφώς και έχουν δικαίωμα και οι μεν και οι δε!!!
Ο συγκεκριμένος, πιο πολύ εστιάζει στην απλότητα, και δεν θέλει την πολύ τεχνολογία, κυρίως για να μειώσει τις πιθανότητες, να του χαλάσει ταξίδι στη μέση!!!!
Δεν νομίζω ότι το βίντεο έχει σαν ουσία το να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, και ότι δεν φτάνουν τα λεφτά του για κάτι καλύτερο (που όντως δεν έχει όπως άλλοι)! Ίσα ίσα, που τώρα πια, έχει πάρα πολλούς χορηγούς, που εκτός από εξοπλισμό του δίνουν και μηχανές αν θέλει. Εκείνος όμως επιμένει (και δεν έχει αλλάξει τις απόψεις του, το οποίο είναι προς τιμήν του), να επιμένει στα απλά!
Προσαρμόζει στο εκάστοτε ταξίδι του, τις ανάγκες του και τις ανάγκες της μηχανής του, με γνώμονα πάντα
"όσο πιο λίγα πραγματα, τόσο καλύτερα"
"όσο πιο ελαφρύς, τόσο καλύτερα"
"όσο πιο απλή μηχανή, τόσο καλύτερα"
"όσο πιο ολιγαρκής είσαι, τόσο οικονομικότερα και μακρύτερα θα πας"
"όσο πιο σιγά πας, τόσο πιο μακριά φτάνεις και τόσο πιο πολύ απολαμβάνεις τη διαδρομή και τα μέρη! κτλ κτλ
Δεν τον ενδιαφέρει η μηχανή, αλλά το ταξίδι σαν ταξίδι και σαν εμπειρία! Έχει κάνει άλλωστε πάρα πολλά με πολλές και διάφορες μηχανές. Δικές του ή νοικοιάρικες σε ξένες χώρες!
Είναι σταθερός στις απόψεις του, απλός άνθρωπος και υποστηρίζει ότι λέει, κάνοντας ότι λέει! Πολύ βασικό αυτό!!!!! Αυτό εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι αυτό που φαίνεται, αυτό που δείχνει!
Εννοείτε ότι δεν θα συμφωνούν όλοι μαζί του. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ανάγκες, τις ίδιες προτεραιότητες, τις ίδιες αναζητήσεις!