Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ναι αλλά τώρα 13300 και στο δίνει τζάμπα νομίζει, είναι και ο πληθωρισμός διψήφιο νούμερο

Όλοι μας νομίζουμε ότι το 2016 ήταν χτες αλλά πλέον 2024, 8 ετών...

Αλλά για πες, ίδια ιστορία τα Τ7, δεν μιλάω καν για ιερά λείψανα του μοτοσικλετισμού από 11+ χρόνια πισω
Ο άνθρωπος καλά κάνει και το δίνει όσο πιστεύει...απλά λέω ότι κάθε πέρσι και καλύτερα...τώρα βέβαια 13.300 κάνει το 2024 μοντέλο που θα είναι ακόμα πιο τακαρισιο...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
Ωραίο μου φαίνεται
Πολύ ωραίο!
Το μόνο του θέμα/μειονέκτημα είναι ότι όχι μόνο θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ, αλλά θέλει και έλεγχο (με ενδεχόμενη ρύθμιση) βαλβίδων σε αυτά τα χλμ.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Με τα μισά λεφτά κάνεις ένα drz400 rally και δεν κλείνεις το γκάζι ποτεεεε

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Λες να δεις αγγελίες για κάτι πιο παλιό... Και ο Άγγλος...


Και ο Βούλγαρος...



Εχθροί του καινούριου United!
Τον πρώτο πρώτη φορά τον βλέπω τώρα. Τον δεύτερο όμως, τον βλέπω αρκετό καιρό τώρα!!!

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα λέει.
Κοιτάει την ουσία και δεν θέλει τα πολλά πολλά παραπάνω. Έχει κάνει φανταστικά ταξίδια μόνος του, και προσπαθεί να απλοποιήσει τα πάντα. Μόνο ότι του είναι απαραίτητο για εκείνον και την μηχανή του!!!!
Hater δεν τον λες σε καμμία περίπτωση, ίσα ίσα που έχει ανοικτό μυαλό και είναι συζητήσιμος!! Ότι λέει το λέει από δικιά του εμπειρία, από λάθη δικά του (σε όλους τους τομείς, από εξοπλισμό ασφαλείας, φόρτωμα μηχανής, εξοπλισμό μηχανής κτλ)!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νίκο δικαίωμα και στους έτσι και στους αλλιώς.

Γεγονός είναι ότι μηχανάκια με 150 άλογα είναι ΠΟΛΛΑ για τον καθημερινό οδηγό. Το ότι "δεν μαθαίνεις να φρενάρεις" με το ABS το ακούω από τότε που βγήκε, πόσο πολύ γραμμένους τους έχω όσους το πιστεύουν κάθε φορά που την έχω γλιτώσει λόγω της ύπαρξης του συστήματος. Και το ίδιο ισχύει με το ΤC, Cornering, το αντι-σούζα, το πρόγραμμα για λιγότερα άλογα, πόσο όμορφα δουλεύουν τα φώτα στροφής (σε μερικές μοτοσικλέτες, σε άλλες είναι απλά διακόσμηση), καλά το cruise control δεν το συζητάω, μου έχει σώσει την ψυχική ηρεμία στο ταξίδι και το speed limiter το δίπλωμα στα εξωτερικά που έχει παντού κάμερες.

Και εννοείται ότι θα μπορούσα να φάω πολλά χρόνια και πάλι δεν θα μάθω να οδηγώ σαν τον Φόγκαρτι που πήρε πρωταθλήματα με SBK 150 ίππων, οπότε η συζήτηση του αξιότιμου κυρίου δεν έχει μεγάλη αξία γιατί είναι άλλο επίπεδο ευχαρίστησης το οτιδήποτε σαν το XR και ας μην μπορείς να το τερματίσεις. Ούτε Chris Birch προλαβαίνω να γίνω πια, να οδηγώ στην πόλη με το μάτι στο κοντέρ είναι έξω από κάθε λογική, να ξέρω την πρόσφυση κάθε σημείου της χώρας για να υπολογίσω τα φρένα μου είναι αστείο...

Οπότε όση περισσότερη τεχνολογία θέλω (ας πούμε DCT δεν θέλω, δεν θα με χαλούσε σε commuter όπως ένα σκούτερ) και μπορώ να αγοράσω τόσο το καλύτερο. EDIT Θα δεχόμουν τον Πάβλιν να πει ότι μέχρι εδώ φτάνουν τα λεφτά μου, τα άλλα τα τρώω βενζίνες (αποδεδειγμένα λέει αλήθεια) αλλά αυτό το βίντεο είναι λίγο "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" και δεν έχει σχέση με άλλα που όντως περιγράφει τις εμπειρίες του.

To μόνο καλό με τα παλιά είναι η επισκευασιμότητα στο σπίτι, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα και αν έχεις γκαράζ κλειστό/θερμαινόμενο και αν έχεις και διάθεση τον χρόνο σου να τον τρως εκεί και όχι καφεδάκι Καλαρρύτες ξέρω 'γω (θέλω να φύγω τώρα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό να το δω ή θα με πάρει από κάτω??? Βγάζω πινακίδα όπου να' ναι στο Blade...
Όχι, κάθε άλλο, δεν λέει κάτι κακό για την περίπτωση σου. Η απλή συντήρηση ενός παλιού μηχανακίου είναι το καλό σενάριο, λέει ότι κάποια (έχει μιά 916 στο βίντεο) μπορεί να στοιχίσουν το κατιτίς παραπάνω. Είναι πικρή αλήθεια ότι ο "μέσος χρήστης" του Βασιλείου που αλλάζει μηχανάκι χωρίς καν να κάνει σέρβις (αφού δεν πιάνει τα χιλιόμετρα/μίλια) μπορεί να εκπλαγεί δυσάρεστα.

Κοιτούσα multi 1260 και μετά θυμήθηκα τιμολόγια σέρβις στην Καλιρρόης και με πιάσανε τα γέλια και μου πέρασε.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νίκο δικαίωμα και στους έτσι και στους αλλιώς.

Γεγονός είναι ότι μηχανάκια με 150 άλογα είναι ΠΟΛΛΑ για τον καθημερινό οδηγό. Το ότι "δεν μαθαίνεις να φρενάρεις" με το ABS το ακούω από τότε που βγήκε, πόσο πολύ γραμμένους τους έχω όσους το πιστεύουν κάθε φορά που την έχω γλιτώσει λόγω της ύπαρξης του συστήματος. Και το ίδιο ισχύει με το ΤC, Cornering, το αντι-σούζα, το πρόγραμμα για λιγότερα άλογα, πόσο όμορφα δουλεύουν τα φώτα στροφής (σε μερικές μοτοσικλέτες, σε άλλες είναι απλά διακόσμηση), καλά το cruise control δεν το συζητάω, μου έχει σώσει την ψυχική ηρεμία στο ταξίδι και το speed limiter το δίπλωμα στα εξωτερικά που έχει παντού κάμερες.

Και εννοείται ότι θα μπορούσα να φάω πολλά χρόνια και πάλι δεν θα μάθω να οδηγώ σαν τον Φόγκαρτι που πήρε πρωταθλήματα με SBK 150 ίππων, οπότε η συζήτηση του αξιότιμου κυρίου δεν έχει μεγάλη αξία γιατί είναι άλλο επίπεδο ευχαρίστησης το οτιδήποτε σαν το XR και ας μην μπορείς να το τερματίσεις. Ούτε Chris Birch προλαβαίνω να γίνω πια, να οδηγώ στην πόλη με το μάτι στο κοντέρ είναι έξω από κάθε λογική, να ξέρω την πρόσφυση κάθε σημείου της χώρας για να υπολογίσω τα φρένα μου είναι αστείο...

Οπότε όση περισσότερη τεχνολογία θέλω (ας πούμε DCT δεν θέλω, δεν θα με χαλούσε σε commuter όπως ένα σκούτερ) και μπορώ να αγοράσω τόσο το καλύτερο. EDIT Θα δεχόμουν τον Πάβλιν να πει ότι μέχρι εδώ φτάνουν τα λεφτά μου, τα άλλα τα τρώω βενζίνες (αποδεδειγμένα λέει αλήθεια) αλλά αυτό το βίντεο είναι λίγο "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" και δεν έχει σχέση με άλλα που όντως περιγράφει τις εμπειρίες του.

To μόνο καλό με τα παλιά είναι η επισκευασιμότητα στο σπίτι, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα και αν έχεις γκαράζ κλειστό/θερμαινόμενο και αν έχεις και διάθεση τον χρόνο σου να τον τρως εκεί και όχι καφεδάκι Καλαρρύτες ξέρω 'γω (θέλω να φύγω τώρα).
Σαφώς και έχουν δικαίωμα και οι μεν και οι δε!!!

Ο συγκεκριμένος, πιο πολύ εστιάζει στην απλότητα, και δεν θέλει την πολύ τεχνολογία, κυρίως για να μειώσει τις πιθανότητες, να του χαλάσει ταξίδι στη μέση!!!!
Δεν νομίζω ότι το βίντεο έχει σαν ουσία το να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, και ότι δεν φτάνουν τα λεφτά του για κάτι καλύτερο (που όντως δεν έχει όπως άλλοι)! Ίσα ίσα, που τώρα πια, έχει πάρα πολλούς χορηγούς, που εκτός από εξοπλισμό του δίνουν και μηχανές αν θέλει. Εκείνος όμως επιμένει (και δεν έχει αλλάξει τις απόψεις του, το οποίο είναι προς τιμήν του), να επιμένει στα απλά!
Προσαρμόζει στο εκάστοτε ταξίδι του, τις ανάγκες του και τις ανάγκες της μηχανής του, με γνώμονα πάντα
"όσο πιο λίγα πραγματα, τόσο καλύτερα"
"όσο πιο ελαφρύς, τόσο καλύτερα"
"όσο πιο απλή μηχανή, τόσο καλύτερα"
"όσο πιο ολιγαρκής είσαι, τόσο οικονομικότερα και μακρύτερα θα πας"
"όσο πιο σιγά πας, τόσο πιο μακριά φτάνεις και τόσο πιο πολύ απολαμβάνεις τη διαδρομή και τα μέρη! κτλ κτλ
Δεν τον ενδιαφέρει η μηχανή, αλλά το ταξίδι σαν ταξίδι και σαν εμπειρία! Έχει κάνει άλλωστε πάρα πολλά με πολλές και διάφορες μηχανές. Δικές του ή νοικοιάρικες σε ξένες χώρες!
Είναι σταθερός στις απόψεις του, απλός άνθρωπος και υποστηρίζει ότι λέει, κάνοντας ότι λέει! Πολύ βασικό αυτό!!!!! Αυτό εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι αυτό που φαίνεται, αυτό που δείχνει!
Εννοείτε ότι δεν θα συμφωνούν όλοι μαζί του. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ανάγκες, τις ίδιες προτεραιότητες, τις ίδιες αναζητήσεις!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νίκο δικαίωμα και στους έτσι και στους αλλιώς.

Γεγονός είναι ότι μηχανάκια με 150 άλογα είναι ΠΟΛΛΑ για τον καθημερινό οδηγό. Το ότι "δεν μαθαίνεις να φρενάρεις" με το ABS το ακούω από τότε που βγήκε, πόσο πολύ γραμμένους τους έχω όσους το πιστεύουν κάθε φορά που την έχω γλιτώσει λόγω της ύπαρξης του συστήματος. Και το ίδιο ισχύει με το ΤC, Cornering, το αντι-σούζα, το πρόγραμμα για λιγότερα άλογα, πόσο όμορφα δουλεύουν τα φώτα στροφής (σε μερικές μοτοσικλέτες, σε άλλες είναι απλά διακόσμηση), καλά το cruise control δεν το συζητάω, μου έχει σώσει την ψυχική ηρεμία στο ταξίδι και το speed limiter το δίπλωμα στα εξωτερικά που έχει παντού κάμερες.

Και εννοείται ότι θα μπορούσα να φάω πολλά χρόνια και πάλι δεν θα μάθω να οδηγώ σαν τον Φόγκαρτι που πήρε πρωταθλήματα με SBK 150 ίππων, οπότε η συζήτηση του αξιότιμου κυρίου δεν έχει μεγάλη αξία γιατί είναι άλλο επίπεδο ευχαρίστησης το οτιδήποτε σαν το XR και ας μην μπορείς να το τερματίσεις. Ούτε Chris Birch προλαβαίνω να γίνω πια, να οδηγώ στην πόλη με το μάτι στο κοντέρ είναι έξω από κάθε λογική, να ξέρω την πρόσφυση κάθε σημείου της χώρας για να υπολογίσω τα φρένα μου είναι αστείο...

Οπότε όση περισσότερη τεχνολογία θέλω (ας πούμε DCT δεν θέλω, δεν θα με χαλούσε σε commuter όπως ένα σκούτερ) και μπορώ να αγοράσω τόσο το καλύτερο. EDIT Θα δεχόμουν τον Πάβλιν να πει ότι μέχρι εδώ φτάνουν τα λεφτά μου, τα άλλα τα τρώω βενζίνες (αποδεδειγμένα λέει αλήθεια) αλλά αυτό το βίντεο είναι λίγο "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" και δεν έχει σχέση με άλλα που όντως περιγράφει τις εμπειρίες του.

To μόνο καλό με τα παλιά είναι η επισκευασιμότητα στο σπίτι, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα και αν έχεις γκαράζ κλειστό/θερμαινόμενο και αν έχεις και διάθεση τον χρόνο σου να τον τρως εκεί και όχι καφεδάκι Καλαρρύτες ξέρω 'γω (θέλω να φύγω τώρα).
Είναι πολλοί που θενε να πεθάνουν σαν άντρες...ναουμε
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι πολλοί που θενε να πεθάνουν σαν άντρες...ναουμε
Από βλακεία και ποζεριά θα πάνε όπως βλέπω στις σχετικές ομάδες. Πολύς καφές, πολλά αξεσουάρ, λίγα ταξίδια.

Αλλά τέλος πάντων, ο κάθε ένας το χαίρεται όπως μπορεί και θέλει.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Εμενα ο γκαρντασης ο βουλγαρος με καλυψε...

εχει δικιο και ας εχω μοτοσυκλετα με αρκετα απο αυτα τα ματζουνια....

πρεπει να μαθεις καλα πρωτα για να εχουν αξια ολα αυτα....

και κυριοτερο πρεπει να εχεις σεβασμο στα αλογα τα οποια τεινουν να γινουν σαν στραγαλια....

150 για χωμα

230 για ασφαλτο.....

50 για daily commuter......
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Η απλότητα μου αρέσει και εμένα γιατί σου δίνει και την ψυχολογική ηρεμία του να μην χαλάσει το ένα και το άλλο και το κόστος που θα έχουν μετά να τα φτιάξεις κτλ .
Για εμένα τα βασικά είναι το abs τα tubeless ελαστικά το cruise control ( δεν παλεύεται η εθνική χωρισ ) πες και το traction που οκ νομίζω πάει πακέτο με την μονάδα του abs ?
Αυτά τα 3-4 τα θέλω στην μηχανή , από κει κι πέρα ραντάρ κτλ δεν με ενδιαφέρουν
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να μου πεις είχαμε και στο χωριό μου κρουιζ κοντρόλ ;; Οι άλλοι πως πάνε δηλαδής ; :ha
Μήπως σε καλομαθαινει ;
Εγώ που το έχω και δεν το βάζω, τέρμα ανωμαλαρα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι είναι πολύ μεγάλη πίκρα να ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα ανεξάρτητα της κλίσης του δρόμου, να έχεις την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση για την ταχύτητα στην οποία ταξιδεύεις, να μην κουράζεις το χέρι σου στο γκάζι...

Εννοείται ότι υπάρχουν και ανώμαλοι σαν τον από πάνω αλλά και όχι μόνο. Για να τα λέμε κι αυτά, δεν γεννήθηκαν όλα τα κρούζ κοντρόλ ίδια (σαν τα qs και αυτά). Της bmw και τη suzuki που δοκίμασα πρόσφατα είναι πάρα πολύ ωραία. Της ktm έτσι και έτσι, αλλά φαντάζομαι ότι και αυτό συνήθεια είναι να μάθεις τα χούγια του..
 
Top Bottom